دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۳۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 2 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 3 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 4 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 5 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 6 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 7 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 8 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 9 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 10 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 11 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 12 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 13 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 14 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 15 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 16 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 17 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 18 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 19 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 20 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 21 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 22 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 23 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 24 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 25 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 26 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 27 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 28 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 29 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 30 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۴۹    
رضاعی، از شناسایی 255 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان کردستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۱    
محمدی نصر آبادی گفت: به دنبال مداخلاتی هستیم که تاثیرگذاری کرونا ویروس و مشکلاتی را که برای امنیت غذایی مردم بوجود آورده است را به بتوانیم به حداقل برسانیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۵۱    
رییس دادگستری شیروان گفت: جامعه در موارد قضایی و حقوقی نیازمند مشورت است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۹    
هشتمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فراوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و نیز ششمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی در محل نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق کشور گشایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۹    
چاپ هفتم کتاب چشم روشنی به همراه پویش مطالعاتی شمسه با جوایز میلیونی از سوی نشر شهید کاظمی روانه بازار کتاب شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۵۹    
معاون اول رییس جمهوری مصوبه مربوط به اصلاح آیین نامه قانون حمایت از شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات را ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۵    
نماینده مردم تهران با اشاره به نشست تعدادی از نمایندگان با مسئولان برخی دستگاه ها، پیشنهاد داد: اتاق ضدتحریم در مقابل اتاق تحریم در مجلس یازدهم تشکیل شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۵    
آیت الله جاودان با بیان اینکه انسان باید هنگام اقامه نماز حضور قلب داشته باشد، گفت: مسیر سیر و سلوک را با همین حضور قلب می توان طی کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۵    
محسن کاظمی معتقد است، هنر می تواند داشته هایش را به خاطر تاریخی بودنش به رخ بکشد و تاریخ هم اگر هنری باشد و درست به آن پرداخته شود، هنری و ماندگار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۵    
گروه های مقاومت عراقی برای ایستادن در مقابل اشغالگران، باید مقاومت سیاسی و اجتماعی را در پیش بگیرند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۵    
صادق الحسینی از فرماندهان حشد شعبی اعلام کرد که نیروهای این کشور ضربه مهلکی را بر پیکره بقایای داعش در استان دیالی وارد کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۳    
سیزدهمین شماره ماهنامه سه نقطه با یک پرونده ویژه با موضوع چگونه آموختم نگران نباشم و با کرونا کنار بیایم منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۳    
خضرزاده گفت: 2 مجوز جدید دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان طی سه ماه نخست سال جاری برای متقاضیان در ارومیه صادر شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۳    
امینی گفت: ارتقاء سطح آگاهی خانواده ها امری ضروری در راستای پیشگیری از اعتیاد است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۳    
رضا جواجه ای گفت: سال گذشته 2 هزار و 400 خانوار از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی بهره مند شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۳    
هدف از این راهپیمایی میلیونی ادامه تلاش های انقلابی صلح آمیز به منظور تصحیح روند انتقالی و تشکیل دولت غیرنظامی است
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۳    
موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) از میان طلاب واجد شرایط برای رشته های فقه تخصصی نظام ساز پذیرش می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۳    
جمالی پور گفت: هیچ دستگاه دولتی حق ندارد از شهرداری یا اداره دیگر شکایت کند و اگر این موضوع جدی گرفته نشود برخورد می کنیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۳    
نفتکش ایرانی با نام گلسان در نزدیکی جزیره باربادوس، در آب های دریای کارائیب به سمت جنوب غرب به سمت ونزوئلا در حال حرکت است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۳    
در جلسه هم اندیشی نخبگان علمی کشور با مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ارزیابی و نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام در حوزه سیاست های زیربنایی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۳    
بیش از 7 هزار کودک یمنی در جریان حملات ائتلاف سعودی به شهادت رسیده و یا زخمی شده اند و سازمان ملل بدون هیچ خجالتی نام عربستان را از این لیست خط می زند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۳    
بیست و یکمین عصرنشینی هنر و اندیشه دیدار با نمایش و نقد فیلم پلتفرم با حضور محمد خندان، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و کمیل سوهانی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۳    
حجت الاسلام نجیمی گفت: سازمان تبلیغات در استان یزد خود را بخشی از جبهه فرهنگی انقلاب می داند و در همین راستا ارتباط خود را با مجموعه های فرهنگی تقویت می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۳    
فعالیت سالن های سینمای کشور از امروز اول تیرماه پس از 4 ماه تعطیلی از سر گرفته می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۳    
فتح الله حقیقی بر ضرورت پویاسازی گمرک استان زنجان تاکید کرد و گفت: صادرات کالا از استان زنجان 37 درصد کاهش یافته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۰۳    
آیت الله ناصری یزدی با بیان اینکه امروز گرفتار یک سیستم آموزشی غلط هستیم، گفت: لازم است روحانیت و ائمه جماعات به مقوله تربیت ورود کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۰۳    
حجت الاسلام جلالی گفت: امروز مردم جهان از ظلم و جور به ستوه آمده اند و قلب های آنها آماده زبان گویای روحانیت برای دعوت آنها به معنویت است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۰۳    
سفیر ایران در کاراکاس تاکید کرد که ششمین کشتی ایرانی که عازم ونزوئلا شد حامل مواد غذایی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۱    
فرخزاد گفت: رفع بسیاری از مشکلات ممکن است نیاز به اعتبارات چندانی نداشته باشد و تنها با تدابیر مدیریتی و واگذاری اختیارات به استان ها قابل رفع و پیگیری باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۴۱    
علیزاده گفت: اگر سامانه جامع املاک به نحو مطلوب راه اندازی و در سطح کشور اجرا شود بازار مسکن را تنظیم می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۴۱    
معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر شنبه 31 خردادماه با جانباز سرافراز دفاع مقدس سردار علی فضلی دیدار کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۱    
جهانگیری با اشاره به قطعنامه صادر شده از سوی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران گفت: کشورهای غربی اصرار عجیبی دارند که فضای روانی را علیه ملت و کشور ایران ناامن نشان دهند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۱    
همتی گفت: بانک ها با تداوم واگذاری سهام خود می توانند ضمن کمک به تعمیق بازار سرمایه در راستای اصلاح و کاهش ناترازی خود اقدام کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۱    
وزرای جهاد کشاورزی و ارتباطات با حضور در صحن مجلس گزارشی از وضعیت این وزارتخانه ها به نمایندگان ارایه می کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۱    
اردکانیان گفت: یارانه های آب و انرژی نیازمند بازآرایی به نفع طبقات ضعیف است و اقتصاد آب و انرژی، باید اصلاح شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۲۱    
رئیس دیوان عدالت اداری با بیان این که ما در دیوان عدالت اداری، برنامه تحولی را براساس مبانی مقام معظم رهبری با کمک دوستان دنبال کردیم گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۰۱    
رئیس پلیس راهور شرق استان تهران، از شروع طرح تابستانه پلیس از ابتدای تیر ماه سال جاری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۰۱    
حسین جابری انصاری، معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه صبح شنبه 31 خرداد 1399 از پروژه میز خدمت کنسولی این وزارت بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات مربوط به راه اندازی این پروژه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۳    
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: شورای عالی حوزه علمیه زمینه تقویت بنیه علمی، اخلاقی، پژوهشی و تبلیغی طلاب را با برنامه ریزی و مدیریت فراهم سازد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۳    
حیدری گفت: طرح فهما موجب دیده شدن کانون های مناطق فقیرنشین می شود و همین باعث افزایش اعتماد بنفس و روحیه شاد کودکان و نوجوانان این مناطق شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۳    
آیت الله حسینی توقع مردم و نظام از قوه قضائیه را اجرای عدالت و مبارزه با ظلم دانست و گفت: وقتی دستگاه قضا با ظلم، فساد و زیاده خواهان مبارزه می کند، مردم به آرامش خاطر می رسند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۳    
حجت الاسلام ابوترابی از شرکت 6هزار نفر در دوره طرح ولایت سال 98 خبرداد و گفت: ما در سال گذشته با 30 نهاد رسمی کشور در برگزاری این طرح همکاری داشتیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۳    
دهقانی فیروز آبادی گفت: در حال حاضر 54 بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان جنوبی بستری هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۳    
حجت الاسلام رضوانی نژاد با اشاره به لزوم اجرای طرح گردشگری با محوریت مساجد فعال در منطقه آزاد انزلی گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۳    
حجت الاسلام ابوطالبی با تأکید بر این که طرح ولایت مجالی برای تحول در ساختار فکری جوانان است، گفت: در این طرح ورود نظری ترین مباحث در کارکردهای اخلاقی، حقوقی و سیاسی آموزش داده می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۳    
حجت الاسلام قیاسی از ثبت نام 20 هزار نفر برای شرکت در طرح تابستانی ولایت از طلاب، دانشجویان، فرهنگیان و عقیدتی نیروی انتظامی خبرداد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۳    
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، از روحانیت به عنوان ادامه دهنده راه انبیاء یاد کرد و گفت: روحانیت همواره پاسدار ارزش های انقلاب بوده و در صحنه حضور دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۳    
آل هاشم گفت: تقویت هویت ملی و دینی و جذب، سازماندهی و به کارگیری افسران جوان برای مقابله با جنگ نرم دشمن در محیط دانشگاه ها ضروری است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۳    
خلیل الهی گفت: 948 هکتار از اراضی ملی که توسط عده ای زمین خوار تصرف شده بود با صدور حکم رفع تصرف و خلع ید در اختیار دولت قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۳    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: قوه قضائیه باید مظهر عدالت و پناهگاه آرامبخش برای مردم بوده و انقلابی عمل کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۳    
امیر فهمیده با تاکید بر اینکه می بایست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مراکز فرهنگی دفاع مقدس باشد، گفت: بنیاد حفظ آثار متولی این فرهنگ است و باید آنرا در همه نیروهای مسلح بسط و گسترش دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۳    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: طی مذاکرات به عمل آمده با مدیریت شرکت کشت و صنعت جیرفت در خصوص احداث گلخانه و تامین نهال منطقه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۳    
دومین همایش بین المللی قرآن در اندیشه و سیره امام خمینی(ره)، در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۳    
فراخوان پذیرش حوزه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) لارستان برای سال تحصیلی 1400 - 1399 با همکاری مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۳    
مهلت ارسال اثر به جشنواره پوستر و موشن گرافیک حصان که با شعار حجاب، صیانت از نجابت و به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی برگزار می شود، تمدید شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۳    
حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه دعا درخواست در قلب است نه عربده کشی گفت: متاسفانه امروزه برخی از مداحان در جلسات ( دعای کمیل و ندبه) فقط به دنبال بالا و پایین کردن تن صدای خود هستند در حالی که دعا ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۳    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت مدارس کرمان به جهت سرانه آموزشی بسیار نگران کننده است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۳    
مرکز سنجش و پذیرش حوزه های علمیه در اطلاعیه ای چگونگی پذیرش دانشجو در حوزه های علمیه را تشریح کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۳    
نشریه رایحه فقه حکومتی و مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه های علمیه به صورت آنلاین منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۳    
مراسم هفتگی هیأت فاطمةالزهرا(س) امشب 31 خردادماه با سخنرانی حجت الاسلام عباس صراف با موضوع شرح خطبه امام رضا(ع) در مرو برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۳    
با توجه به برگزاری طرح های ملی حفظ قرآن به صورت حضوری و غیرحضوری از سوی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) به پیشنهاد جمعی از حافظان قرآن این مؤسسه، پویش دعوت به حفظ قرآن راه اندازی شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۳    
زارع گفت: حفظ انسجام و وفاق ملی، ما را در مقابله با دشمنان دیرپای انقلاب و نظام اسلامی و نیز کرونا که دشمن جدید و ناشناخته است، پیروز می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۳    
ابول نژادیان گفت: باید از ظرفیت های موجود به ویژه صنایع پتروشیمی جهت احداث بیمارستان بزرگ 256 تختخوابی بندرماهشهر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بهره مند شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۳    
رییس شورای رشت از انتشار فیلم اشتباه لفظی یکی از اعضای شورا در فضای مجازی انتقاد کرد و گفت: چنین هجمه هایی بی اخلاقی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۳    
آیت الله فلاحتی با تاکید بر تربیت جوانان برای مدیریت آینده جامعه، گفت: ائمه جمعه باید نیروهای کارآمد در عرصه های مدیریتی تربیت کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۳    
غفار پور با اشاره به اینکه پایش ناهنجاری های قامتی و اسکلتی کودکان مناطق محروم مازندران به همت گروه های جهادی سپاه کربلا انجام می شود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۳    
3 پروژه عمرانی مشترک شهرداری رشت و قرارگاه سازندگی خاتم تا پایان هفته کلنگ زنی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۳    
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازیف توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: بر اساس سند تحول بنیادین ملزم به استفاده از شیوه های نو در جذب خیرین شدیم و در طرح آجر به آجر همه مردم در مدرسه سازی کمک ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۳    
حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: : شورای فرهنگ عمومی، نماد تصمیم های فرهنگی در استان است و مسوولان اعضای شورای فرهنگی باید به صورت جدی در خصوص دستورهای کاری شورا وارد شوند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۳    
شیروانی گفت: یکی از برنامه های کانون در حال حاضر برگزاری طرح هفتگی ختم قرآن کریم به نیت سلامتی امام زمان (عج)، شفای بیماران کرونایی و هدیه به روح سرداران شهید و شهدای مدافع سلامت است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۳    
حسینی با بیان اینکه موظف هستیم در تمامی مراحل وضعیت مبارزه با این بیماری را رصد و دنبال کنیم گفت: در این وضعیت باید همه بخش ها و سازمان ها ورود کنند و تصمیم گیری به موقع مسئولان امر با جدیت پیگیری ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۳    
سلمان زاده خواستار برخورد جدی با افرادی شد که نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند و به توصیه های پزشکی توجهی ندارند و گفت: متاسفانه بسیاری از شهروندان بیماری کرونا را باور ندارند که این مسئله ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۳    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: مستند سفیران کریمه در حال ساخت است و امیدواریم برای پخش از شبکه هامون در دهه کرامت آماده شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۳    
اینفوگرافی شعار و عناوین روزهای دهه کرامت سال 99 را در اندازه اصلی اینجا ببینید. پایان پیام/ 607
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۱    
نیکفر از آغاز ثبت نام الکترونیکی پایه اول ابتدایی در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: ثبت نام دانش آموزان تا نهم تیرماه ادامه دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۱    
شریعتی با بیان اینکه به نظر می رسد با توجه به شرایط پایدار موجود، در حال گذر از پیک کرونا در خوزستان هستیم گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۱    
رییس مجلس ملی فلسطین ابراز امیدواری کرد که هماهنگی و همکاری ها بین مجالس فلسطین و ایران با هدف تامین منافع دو ملت افزایش یابد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۱    
تابش گفت: از روز چهارشنبه که تولیدکنندگان ملزم به ثبت قیمت لوازم خانگی در سامانه 124 شدند، عرضه محصول در بازار 30 درصد افزایش یافته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان، پاریس را به رعایت کامل تعهدات بین المللی در حوزه خلع سلاح هسته ای فرا خواند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۱    
پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر بررسی آیین نامه اجرایی قانون کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با مشارکت بخش غیردولتی به دولت ارائه شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۱    
شکرانی با اشاره به اهمیت بسترسازی برای رشد برنامه های معرفتی در سطح مساجد با محوریت کانون فرهنگی گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۱    
حجت الاسلام مهرابی گفت: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی فارس، حضور در حوزه های مردمی و در کنار مردم بودن است و این سازمان در بحران ها نقش مهمی در تامین آرامش روانی جامعه دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۱    
همتی گفت: با افزایش آمار کرونا در فارس به بیش از 9 هزار و 500 نفر، استان فارس از مرحله هشدار عبور کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۱    
افتخاری گفت: مرکز آفرینش های ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، مسابقه ادبی نامه نویسی و خاطره نویسی به مناسبت دهه مبارک کرامت را برگزار خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۱    
قاسمی گفت: سند توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی در فارس نیز تدوین شده است که اقدام موثری در حوزه صنعت کشاورزی استان به شمار می رود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۱    
شفیعیان بر لزوم استفاده از خدمات غیر حضوری و آنلاین بانک ها در راستای پیشگیری از شیوع کرونا تاکید کرد و گفت: مردم در حد امکان از خدمات برخط و غیرحضوری بانک ها استفاده کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۱    
رزم حسینی با بیان اینکه با مساعدت همه دستگاهها ویروس کرونا به خوبی مدیریت شد و شرایط قابل قبولی بر استان حاکم است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۱    
نماینده مردم شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان،راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه از گذشته تاکنون توزیع نامتوازن در اعتبارات باعث عقب افتادگی شهرستان مانه و سملقان و بخش ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۱    
عضو حقوقدان شورای نگهبان نوشت: تنها بخش هایی از لایحه (تجارت) دولت در مجلس تصویب و به شورا ارسال شده بود و این تلقی را ایجاد می کرد که ممکن است لایحه دولت دستخوش تغییرات بنیادی شود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۱    
اعضای 9 کمیسیون تخصصی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص و نهایی شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۱    
وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی الحاق تبصره ای را به دولت ارائه کرده است که در صورت تصویب آن این وزارتخانه می تواند در پرداخت سود یارانه تسهیلات راسا عمل کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۱    
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش چه در زمان دفاع مقدس و چه پس از آن، از تاثیرگذارترین و ضروری ترین نهادها در نیروهای مسلح، بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و هست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۱    
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری پرواز فوق العاده در مسیر تهران- مادرید- تهران در تاریخ هفتم تیرماه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۱    
محمد افشار اردلان گفت: 20 هزار مراجعه سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی ارتش انجام شد و سه هزار نفر در بیمارستان های ارتش بستری شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۱    
عبدالرضا رحمانی فضلی به مناسبت اول تیرماه در پیامی ضمن تبریک روز اصناف، مراتب قدردانی و تشکر خود را از تمامی فعالان جامعه اصناف و بازاریان عزیز ابراز و از خدای بزرگ موفقیت آنان را مسئلت کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه فرهنگ کرامت برگرفته از قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام است، این دهه را فرصتی مغتنم برای برجسته سازی مصادیق کرامت و انتقال آن به نسل جوان نام برد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۱    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره آخرین وضع پرونده ناوچه کنارک گفت: از همان لحظه که از این حادثه مطلع شدیم بدون فوت وقت ورود کردیم و دادستان نظامی تهران و بازپرس ویژه به اتفاق 3 همراه به کنارک ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۱    
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور دیدار و گفت وگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۱    
چندرسانه ای 1399/3/31 - 18:19 940649 شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در محل دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تشکیل شد. دانلود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۱    
پیشنهاد بررسی آیین نامه اجرایی نحوه واگذاری مطالبات قراردادی (فاکتورینگ) از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به کمیسیون اقتصادی هیات دولت ارائه شد.