جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۳:۵۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1401 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1400 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1401 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1401 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1401 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1401 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1401 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1401 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1401 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1401 خبرگزاری شبستان 30 دی 1401 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1401 
شبستان   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۸:۱۵    
خانچی، با اشاره به سفرهای رئیس جمهور به خوزستان گفت: این میزان از توجه رئیس جمهور به استان را می توان فرصت خوبی برای رشد ظرفیت ها جهت ارتقای ایمنی جاده های خوزستان دانست.
شبستان   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۲:۱۸    
کاربران رسانه KHAMENEI.IR جمله ی حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار دانش آموزان در آستانه سیزدهم آبان ماه ...
شبستان   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۱:۳۶    
مهرزاد گفت: در آستانه فرا رسیدن نوروز 1402 نمایشگاهی از آثار هنرمندان کردستانی در اماکن تاریخی خسروآباد و خانه کُرد سنندج برپا شد.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۲    
معدنی پور گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز با در نظر گرفتن اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه در ایام تعطیلات نوروزی اقدام به ارائه خدمات به اعضاء کتابخانه های عمومی کرده است.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۰    
حجت الاسلام مرادی با اشاره به اینکه نمازخانه های بین راهی محل استراحت و خوابیدن نیستند و ضروری است از این محیط برای اقامه فریضه الهی استفاده شود گفت ...
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۸    
الشَمَّری ضمن بیان جزئیاتی تازه درباره جنایت فرودگاه بغداد، از نقش کلیدی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران در مذاکرات ریاض تهران با میانجی گری دولت وقت عراق خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۲    
حجت الاسلام حسین محمدی گفت: امروز یکی از دلایل کم رونقی مساجد نه تنها در شهرستان جیرفت بلکه در سطح کشور، خواسته یا ناخواسته گرفتن کارکردهای مساجد از این خانه های خدا است.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۴    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه به حوزه فرهنگی هزینه نیست، بلکه ضرورت و نوعی سرمایه گذاری به شمار می رود.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۳    
بنیاد خیریه اسلامی عزیز در انگلیس به مناسبت ماه مبارک رمضان میدان پیکادلی لندن را تزئین کرد.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۳    
نوجوانان مسجدی کانون فرهنگی و هنری شهدای 17 شهریور، مسجد خاتم ارومیه سین هشتم خود را به یاد شهید سردار سلیمانی برپا کرده است.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۳    
عضو دفتر مقام معظم رهبری به انتشار خبر جعلی ایران اینترنشنال درباره جلسه جمعی از فرماندهان سپاه با رهبری در دی ماه واکنش نشان داد.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۰    
اشغالگران رژیم صهیونیستی از ترس تنش با فلسطینی ها دو هزار نیروی در مسجد الاقصی مستقر می کند تا با نمازگزاران روزه دار در ماه مبارک رمضان مقابله کنند.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۹    
تدبیر و هوشیاری رهبران عراق و ایران از طریق امضای توافقنامه امنیتی، فرصت را از مزدوران موساد و گروه های تروریستی که سعی در تخریب روابط میان تهران و بغداد دارند، گرفت.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۸    
5 نفر از اعضای هیئت مدیره بنیاد تعاون سپاه پاسداران با ادعای تامین مالی برای سرکوب از سوی حکومت و 2 نفر از فرماندهان ارشد سپاه در استان های تهران و البرز با ادعای مباشرت در نقض حقوق بشر علیه معترضان ...
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۶    
خرازی با تاکید بر لزوم هوشیاری برای جلوگیری از توطئه غرب برای ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی که در جهت منافع رژیم آپارتاید صهیونیستی است ...
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۵    
وبسایت میدل ایست نیوز بخش عربی به تحلیل رخداد مهم دیپلماسی یعنی توافق ایران و عربستان پرداخته است؛ در این تحلیل که به قلم یحیی کشیمه نوشته شده است به اهمیت این توافق و سپس به آسیب های احتمالی که این ...
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۶    
عضو هیئت علمی دانشگاه قم تصریح کرد: در شرایط کنونی از جمله مهم ترین الزامات غلبه بر معضلات فرهنگی، همفکری و هم افزایی مدیران و نخبگان در راستای حل مشکلات اولویت دار کشور است.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۶    
شیخ طالبو لو در دیدار رایزن فرهنگی کشورمان در داکار از اجرای برنامه های مختلفی اعم از برگزاری دوره آموزشی دروس معارف اسلامی و حدیث و قرآن و جلسات سخنرانی ویژه ماه رمضان خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۶    
سفره هفت سین یادگاری فراموش نشدنی و دلنشین از ایران باستان است که بیش از هزاران سال با رسیدن فصل بهار و صدای قدم های نوروز در خانه های ایرانیان پهن می شود ...
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۶    
الوان پور از استقبال شهرداری آستارا از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در طرح های شهری خبر داد و گفت: سرمایه گذاری در آستارا به نفع سرمایه گذاران بوده و موجب اشتغال زایی افراد بیکار می شود.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۵    
جشن باشکوه نوروز 1402 به میزبانی خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران و با حضور شخصیت های هنری، ادبی، علمی و سیاسی پاکستان در شهر لاهور به عنوان قلب فرهنگی این کشور همسایه برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۴    
مسلمانان درشهر لندن واقع در انتاریو کانادا با راه اندازی بازار رمضان در مرکز بلوط سفید این شهر زیبایی های اسلام را به نمایش می گذارند.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۳    
حدادیان،گفت: یکی از این محافل به همت مرکز قرآن و عترت معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزا محافل جمع خوانی قرآن با عنوان 30 دانشگاه؛ 30 جزء با تلاوت ترتیل نخبگان نظام سلامت کشوراست.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۳    
آیت الله رئیسی با همراهی استاندار خوزستان با حضور در میعادگاه شهدای عملیات والفجر چهار به جمع کاروان های راهیان نور پیوست.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۲    
آیت الله رئیسی، پترو پالایشگاه آبادان را جلوه ارزشمندی از ما می توانیم دانست و گفت: یکی از دستاوردهای بهره برداری از این پالایشگاه جلوگیری از خام فروشی است.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری در 30 بقعه متبرکه شاخص این استان در حال برگزاری است.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۸    
بخش نخست طرح توسعه و تثبیت فاز 2 پالایشگاه آبادان با سرمایه گذاری 1.2 میلیارد دلار با حضور رئیس جمهور به بهره برداری شد.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۸    
سخنگوی طرح نوروزی هلال احمر خوزستان گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون خدمات متنوع بشردوستانه و امدادی به مسافران نوروزی ارائه شده که از این بین ارائه خدمت به بیش از چهار هزار و 400 زائر راهیان نور است.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۸    
اوجی، به استفاده از توانمندی شرکت های دانش بنیان کشور در فرآیند ساخت فاز دوم پالایشگاه نفت آبادان اشاره کرد و گفت: در دولت سیزدهم ...
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۸    
حسینی محراب، پالایشگاه آبادان را که توسط نیروهای داخلی توانمند ساخته شده، نماد و نمایشگاه دائمی از شایستگی فرزندان ملت دانست و گفت: با تکمیل مراحل بعدی ...
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۸    
امام محله بخش محمدیار شهرستان نقده معتقد است؛ روحانی باید در هر مکانی که فقر فرهنگی در آن احساس می شود حاضر شود و وظیفه جهاد تبیین خود را به سرانجام رساند و در راه اعتلای اسلام و روشنگری مردم و به ...
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۸    
مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: 138 اقلام سفره هفت سین در آستانه عید نوروز به یاد 138 شهید شهرستان بیله سوار به همت بچه های مسجد در بین نیازمندان ...
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۸    
می توان در کمال سادگی و ساده زیستی در کنار هم عیدی با صفا و صمیمت داشت و به جای اینکه به مسائل ظاهری پرداخته شود می توان عید واقعی خود را به محتوا و پیاده کردن آموزه های دینی و سبک زندگی اسلامی ببریم.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۷    
مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: به کمک خیرین این شهرستان، 100 بسته معیشتی بین خانواده های محروم و نیازمند توزیع شد.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۷    
مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر (عج) شیروان گفت: مسجد مسلم بن عقیل(ع) این شهرستان طبق سنوات گذشته از ابتدای امسال تاکنون، 10 میلیارد ریال به محرومان و نیازمندان واقعی کمک کرد.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۷    
مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: خادمین و بسیجیان در آستانه ماه مبارک رمضان دل به غبارروبی مساجد سپرده و غبار مهجوریت را از این اماکن مذهبی زدودند.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۷    
مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: دوره تخصصی حفظ کاربردی تفسیر محور قرآن کریم با برنامه ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: امسال در ایام نوروز و با توجه به تردد زائران و مسافران از این مسیر عبوری، 10 بازارچه صنایع دستی از تولیدات هنرمندان فعالیت می کند.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۷    
روستای امامزاده ابراهیم و اسحاق و کلبه های چوبی رنگی اش، بقعه میراثی نهزم، مسجد تاریخی کمسار و آبشارهای متعدد از جاذبه های دیدنی شهرستان شفت است.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۹    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: جشن بزرگ استقبال از نوروز و ماه مبارک رمضان، عصر امروز دوشنبه 29 اسفندماه با حضور هنرمندان مطرح کشوری و گروه های موسیقی و محلی در این شهرستان برگزار می ...
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۹    
مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: جوانان هلال احمر به بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی پیوستند.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۹    
فرمانده سپاه شیروان گفت: گروه جهادی قرارگاه شهید طهرانی مقدم از دوم فروردین ماه به مردم روستاهای مرزی این شهرستان خدمت رسانی می کنند.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۷    
قنبرزاده از توزیع 200 بسته معیشتی بین نیازمندان به همت کانون فرهنگی هنری ثقلین رشت خبرداد.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۶    
مسئول بخش انجمن خادمان قرآن کریم سی امین نمایشگاه بین الملی قرآن از تجلیل خادمان قرآن با حضور رییس جمهور در ایام برگزاری این نمایشگاه خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۴    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن سال نو شمسی و عید نوروز تصریح کرد: اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی در سایه لطف خدا ...
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۴    
بهروزی از برگزاری آیین تحویل سال نو به همت بچه مسجدی های کانون فرهنگی هنری انصارالحجه جهرم در گلزار شهدای رضوان این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۴    
گواهیان گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی که در اردوی راهیان نور به سر می برند لحظه تحویل سال نو در جوار شهدا تحویل می کنند.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۳    
از امام صادق(ع) نقل است که فرمودند: اگر شما همه با هم به درگاه الهی ناله کرده و فرج ما را می خواستید خداوند هم فرج ما را نزدیک می کرد اما اگر چنین نکنید (غیبت) تا نهایت خود طول خواهد کشید.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۳    
آئین تحویل سال جدید در مسجد مقدس جمکران از ساعت 23 امشب، دوشنبه 29 اسفندماه با اجرای برنامه های مختلف برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۵    
آیت الله رئیسی به منظور افتتاح فاز 2 پالایشگاه آبادان، هم اکنون از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی (ره) وارد آبادان شد.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۵    
جزئیات مراسم تحویل سال نو و جشن سالروز تولد حاج قاسم در گلزار شهدای کرمان اعلام شد.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۲    
اعضای جامعه اسلامی در فردریک در ایالت مریلند آمریکا با پذیرایی از افراد با پیشینه های فرهنگی مختلف در مسجد جامع این شهر به استقبال نوروز و ماه مبارک رمضان رفتند.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۴    
حجت الاسلام و المسلمین مسلمی گفت: طرح مهرواره محله همدل یک عملیات میدانی برای گره گشایی وحل مسئله و مشکلات مردم و ایجاد امید در بین آحاد مردم و محلات ایجاد شده است که از نیمه شعبان شروع شده وتا عید ...
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۴    
کتاب کرونامه نوشته سعید رضاخان که مشتمل بر 54 نامه در زمینه نقاشی پشت شیشه است، پنج شنبه 25 اسفند 401 در محل دایره المعارف ایرانشناسی رونمایی شد.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۱    
در آستانه ماه رمضان، کمپین بزرگی برای نظافت و غبارروبی مسجدالاقصی راه اندازی شد و نیروهای داوطلب این مسجد را تمیز کردند.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۱    
معاون رئیس سلامت و ایمنی مسجدالنبی(ص) اعلام کرد که در طول ماه رمضان، تمامی درهای مسجد النبی(ص) برای سهولت تردد نمازگزاران باز است.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۱    
یک جوان مسیحی در نجع حمادی مصر در آستانه ماه رمضان به مسلمانان در تزیین مساجد و خیابان ها کمک کرد.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۱    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین بامداد دوشنبه از توافق جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای احیای روابط دیپلماتیک استقبال کرد.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۳    
حجت الاسلام قرائتی با بیان اینکه مسجد بهترین مکان برای مصونیت جوان تراز اسلام و انقلاب است، گفت: مسجد باید به جوان در تشکیل خانواده و همسرگزینی کمک و بستر دوست یابی و مشورت درباره تحصیل و اشتغال را ...
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۳    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با جو بایدن، رییس جمهور آمریکا درباره آنچه تهدید هسته ای ایران خوانده شده است، گفتگو و رایزنی کرد.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۳    
ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران، با هدف تسهیل گری در امر ازدواج، با هماهنگی با دفترخانه و سالن عقد؛ اقدام به تخفیف ویژه به اعضای کانون های مساجد ورامین، قرچک و پیشوا کرده است.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۱    
تمری، نگاه مؤثر و سازنده ای به کانون های فرهنگی و هنری مساجد لازم و ضروری دانست و گفت: کانون های مساجد با حضور جوانان و نوجوانان علاقه مند به امور فرهنگی و دینی مرکزی برای نشر و ترویج فرهنگ اسلامی و ...
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۱    
سرهنگ امیریان با بیان اینکه راهیان نور دریایی در اولویت ستاد مرکزی راهیان نور قرار دارد، گفت: امکان استفاده از راهیان نور دریایی برای مردم وجود دارد و علاقه مندان می توانند با شماره 096313 تماس ...
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۷:۳۹    
شبکه فرانس 24 در گزارشی اختصاصی درباره عید نوروز ایران به همزمانی این عید و ماه مبارک رمضان پرداخته است.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۰:۴۹    
حجت الاسلام باقری بنابی کانون های فرهنگی هنری مساجد را از جمله ظرفیت های مهم انقلاب اسلامی ایران دانست.
شبستان   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۰:۴۹    
کانون فرهنگی هنری هاتف با حمایت ستاد فهما آذربایجان شرقی نخستین مسابقه بزرگ قصه گویی و سخنوری ویژه دانش آموزان را برگزار می کند.