دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۱:۲۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 30 مهر 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 مهر 1396 شفاف 2 مهر 1396 شفاف 3 مهر 1396 شفاف 4 مهر 1396 شفاف 5 مهر 1396 شفاف 6 مهر 1396 شفاف 7 مهر 1396 شفاف 8 مهر 1396 شفاف 9 مهر 1396 شفاف 10 مهر 1396 شفاف 11 مهر 1396 شفاف 12 مهر 1396 شفاف 13 مهر 1396 شفاف 14 مهر 1396 شفاف 15 مهر 1396 شفاف 16 مهر 1396 شفاف 17 مهر 1396 شفاف 18 مهر 1396 شفاف 19 مهر 1396 شفاف 20 مهر 1396 شفاف 21 مهر 1396 شفاف 22 مهر 1396 شفاف 23 مهر 1396 شفاف 24 مهر 1396 شفاف 25 مهر 1396 شفاف 26 مهر 1396 شفاف 27 مهر 1396 شفاف 28 مهر 1396 شفاف 29 مهر 1396 شفاف 30 مهر 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۹:۲۲    
منطقه محروم کوی مجاهدین جنب کوی رمضان که در خطر ریزش آوار کوه قرار دارند یکی از مناطق حادثه خیز بالقوه است که بارها بالفعل شده و در گذشته باید فکر عاجلی برای آن می کردند که نشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۲    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در ماه جاری بیش از 4 هزار و 200 میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت کرده ایم که تأمین این هزینه بدون اتکاء به دولت افتخار بزرگی برای سازمان تأمین ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۸    
فاطمه مهجوریان
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۰    
زنان عربستان سعودی برای اولین بار با توجه به ممنوعیت و محدودیتهای سختگیرانه قوانین این کشور در جشنواره فیلم کوتاه 2 در مرکز فرهنگی شاه فهد حضور یافتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۲۰    
سفیده تخم مرغ برای تهیه ماسک های زیبایی کارایی بالایی دارد. این ترکیب خواص ضدالتهابی دارد، قابض است و کمک زیادی به زیبایی پوست می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۱۸    
یکی از دلایلی که باعث عدم اطلاع افراد از بالا بودن قند خونشان می شود، این است که علائم این بیماری آب زیرکاه هستند و آرام آرام تشدید می شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۰۰    
زائران اربعین امسال هم حداکثر 200 دلار به نرخ مبادله ای از بانکها دریافت می کنند که بر این اساس هر مسافر با ارایه گذرنامه و بلیت، می تواند از طریق شعب بانکهای ملی، ملت و سامان اقدام کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۰    
همه ما در زندگی فرد دروغگویی را سراغ داریم. فردی که حتی اگر تلاش هم کند، باز هم نمی تواند از دروغ گفتن دست بردارد. او در مورد هر چیز و همه چیز دروغ می گوید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۲    
معامله نخستین نسل بورسی پسته از خانواده فندقی ها در بورس کالا توسط کارگزاری بانک کشاورزی انجام شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در جلسه فنی تیمش مدعی شد استقلال شرایط بهتری نسبت به حریف دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۶    
خاک سرخ هرمز دارای ارزش اقتصادی بالایی است و کاربردهایی در صنایع مختلف رنگ سازی، لوازم آرایش، شیشه و سرامیک سازی، خوراکی و ... دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۴    
مردم 2 منطقه ثروتمند در ایتالیا با شرکت در همه پرسی، خواستار داشتن حکومت خودمختار و استقلال بیشتر از دولت مرکزی این کشور شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۰    
حزب حاکم لیبرال دموکرات ژاپن به رهبری شینزو آبه نخست وزیر این کشور و شریک ائتلافی آن - حزب کومیتو - در انتخابات پارلمانی روز یکشنبه به پیروزی رسیدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۸    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: سیاست های دولت ترامپ در جهان منزوی است و می بینیم نزدیک ترین متحدان آن برابر سیاست های ضد برجامی و تلاش های آن برای تداوم بدعهدی ایستادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۶    
حسادت شکنجه ای است که هر دو شریک زندگی را درگیر می کند. یکی خواب آرام را از کف می دهد و دیگری حس می کند ناعادلانه زیر ذره بین کنترل قرار گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۴    
دریاچه بایکال، عمیق ترین دریاچه جهان، تحت تاثیر بزرگترین بحرانش در طول تاریخ معاصر است. این بحران همراه با ممنوعیت صید ماهی به خصوصی که این دریاچه قرن ها زیستگاه آن بوده، آغاز شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۲    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جلسه امروز خود از معاون وزیر بهداشت درخواست کرد تا برخوردهایی که نسبت به اعتراضات متخصصان بیهوشی شده بود مورد پیگیری قرار دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۶    
سخنگوی سازمان ثبت احوال از کاهش مدت زمان صدور کارت های ملی هوشمند به کمتر از یک ماه خبر داد و گفت: اکنون زمان نام نویسی برای دریافت کارت های ملی هوشمند تا دریافت کارت حتی تا 15 روز کاهش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۴    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به جزییات قرارداد 17 ماده و 11 تبصره ای بیمه زائران حسینی (ع) تاکید کرد: بیمه شامل تمام زائرانی است که به صورت قانونی از کشور خارج می شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۲    
رئیس دومین کنگره بین المللی و چهارمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت با اشاره به اینکه شایع ترین سرطان در زنان سرطان پستان است، گفت: آمار مرگ و میر سه سرطان پروستات، پستان و نوعی سرطان خون ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۴    
هدف هدیه دادن شگفت زده و خوشحال کردن افراد است. بااین حال شما نمی توانید با یک دستمال توالت یا یک گوش بریده انسان به عنوان هدیه تولد کسی را خوشحال کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۴    
دیدن نور و تونل شاید رایج ترین درک موجود از مرگ باشد، موارد عجیب و جدید دیگری از تجربه نزدیک به مرگ گزارش شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۴    
بر پایه یک تحقیق در انگلستان باشگاه اورتون خشن ترین تیم تاریخ فوتبال انگلیس است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۸    
موجودات عجیب و ترسناکی درجهان وجود دارند که در تاریکی پنهان می شوند، به طور غیرمنتظره و غیر قابل توضیح ظاهر می شوند و سپس به طور اسرار آمیزی از بین می روند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۶    
وقتی امام در واکنش به شهادت فرزند برومند خود، تعبیر الطاف خفیه الهی را به کار بردند، بسیاری از نزدیکان و شاگردان ایشان در حیرت فرو رفتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۴    
سربازان گمنام امام زمان (عج) در سیستان و بلوچستان در یک عملیات مسلحانه و پس از درگیری چند ساعته با اعضای شبکه بین المللی قاچاق و ترانزیت مواد مخدر محموله تریاک به وزن 2 تن و 600 کیلوگرم کشف و ضبط ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۰    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز یکشنبه قیمت انواع سکه با کاهش همراه بوده و نرخ انواع ارز نیز از نوسانات جزیی برخوردار بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۴    
خطوط تولید خودروهای نیسان در ژاپن به دلیل مشکل و نقص در بخش کنترل کیفیت محصولات این شرکت به طور موقت متوقف شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۲    
مسترکارت تا سال 2018 تأیید خرید با استفاده از امضا را حذف خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۰    
به گفته دست اندرکاران صنعت نفت، یک راهکار کوتاه مدت برای تامین بنزین مورد نیاز کشور، استفاده از طرح بلندینگ (مخلوط کردن) با استفاده از ترکیباتی از فرآورده های نفتی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۴    
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با ارائه آمار صدقات جمع آوری شده در 6 ماه نخست امسال، استان های رکورددار را معرفی و جزئیاتی از نحوه هزینه کرد صدقات را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۲    
با حذف دلار از صدور ویزای اربعین، زائران می توانند به جای پرداخت دلار به عنوان هزینه ویزای خود معادل ریالی آن را پرداخت کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به انتقادهایی که این روزها به گران فروشی سازمان حج و زیارت برای صدور ویزای اربعین شده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۸    
مسئول سابق تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، پیشنهاد "برجام خوانی" را برای دانشجویان و دانشگاهیان مطرح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۶    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه 30 مهرماه 96 با افزایش 50 واحدی معادل 0.06 درصد به رقم 86 هزار و 480 واحد رسید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۰    
رای دهندگان متعلق به دو منطقه ثروتمند لومباردی و ونتو در شمال ایتالیا امروز (یکشنبه) برای شرکت در یک همه پرسی کسب استقلال به پای صندوق های رای رفته اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۴    
رضا پرستش جوان ایرانی که به دلیل شباهتش با لیونل مسی معروف شده، حالا به بارسلون سفر کرده و با واکنش جالب مردم رو به رو شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۰    
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس سازمان بودجه کشور عنوان کرد که بنا داریم بودجه ها را به جای اینکه در اختیار وزارتخانه ها قرار دهیم آن را به صورت استانی تقسیم کنیم و آن را در اختیار ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب طرحی مقرر کردند که جلسات دادگاه درباره جرایم اقتصادی به صورت علنی برگزار شده و نام متهمان اقتصادی نیز در صورت تشخیص دادگاه منتشر شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۸    
جنگ های لفظی برخی از بزرگان جهان فوتبال گاهی اوقات جنجال برانگیز بوده و مدت ها سوژه رسانه ها شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۶    
در این مطلب تصویری جالب از لیونل مسی و بدل ایرانیش در ورزشگاه نیوکمپ را مشاهده می کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۶    
حضرت زینب(س) رو به یزید کرد و فرمود: به اسم جلاله الله نمی توانی محبت ما را از دل مردم کم کنی یا پاک کنی چون این محبت را خدا در دل مردم قرار داده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۴    
در حالی که حدود دو ماه از اعلام استراتژی آمریکا می گذرد اکنون وضعیت امنیتی افغانستان وخیم تر شده است.رسانه انگلیسی در این باره نوشت که آیا ترامپ در جایی که اوباما شکست خورد پیروز خواهد شد؟
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۲    
چین و فرانسه از نخستین ماهواره مشترک خود رونمایی کردند که برای پیش بینی درباره طوفان های اقیانوسی استفاده می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۰    
درباره نحوه صحیح نوشیدن آب،دستورالعمل های خاصی در طب سنتی ذکر شده و اهمیت این مسئله تا جایی است که در کلام ائمه نیز احادیثی در این باره ذکر شده که در ادامه دو حدیث درباره نحوه نوشیدن آب آمده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۶    
درحالیکه تبلیغات گسترده ای برای خریدو فروش زمین و ویلا در مناطق مختلف کشور بین مردم دست به دست می شود،مسئولان سازمان امور اراضی تاکید دارند که باید قبل از خرید زمین و ویلا از صحت زمین مربوطه مطلع شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۶    
سرکنسول ایران در کربلا، گفت: ورود بدون ویزا و گذرنامه زوار به عراق، موجب بروز مشکلاتی برای دیگر زائران و زیر پا گذاشتن حق الناس است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۴    
کت و شلوار مارک بر تن دارد و اتفاقا با ظاهری آراسته و مرتب و لباسی خوش دوخت با ساعت مچی لوکس در خیابان قدم می زند اما حرفی که می زند عابران را بر سرجایشان میخکوب می کند:لطفا پول یک صبحانه به من بدهید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۲    
یک جراح و متخصص بیماری های زنان گفت: مصرف مواد خوراکی غیرارگانیک و مصرف گوشت های هورمونی در درازمدت باعث ایجاد ناهنجاری های مختلف ازجمله کیست های پستانی می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۸    
این ترکیب ساده از جمله معجون هایی است که سرشار از آهن است و به عنوان یک خونساز طبیعی در تولید هموگلوبین خون بسیار موثر است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۶    
مرد میانسال که در جریان دعوای خانوادگی پدرش را با ضربه بطری کشته بود، بازداشت و منکر جنایت شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۴    
پس از توئیت اخیر دونالد ترامپ علیه انگلیس، نوه وینستون چرچیل در پیامی در توئیتر وی را "بی شعور احمق" خطاب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۸    
وزارت اطلاعات از کشف و ضبط محموله ی سلاح از باندهای اشرار توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات کرمان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۲    
بانوی المپیکی قایقرانی ایران بعد از درخشش در رقابت های قهرمانی آسیا هرچهار مدال خود در این تورنمنت که به میزبانی شانگهای چین برگزار شد را به "خسرو آواز ایران" اهدا کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۸    
رئیس جمهوری آمریکا از استفاده مکررش از توئیتر دفاع کرد و گفت که ممکن بود بدون استفاده از آن در انتخابات ریاست جمهوری 2016 پیروز نشود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۴    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، گفت: رابطه ایران و عراق راهبردی است و در روزهای سخت به برادران عراقی خود کمک کردیم و آن ها توانستند بر دشمنان خود پیروز شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۰    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تهذیب نفس و گرایش سلوکی مرحوم حاج سیدمصطفی خمینی و ساده زیستی و زهد ایشان ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: وزیر نفت تأکید کرد مواضع اخیر رئیس جمهور آمریکا تأثیری بر روی بازار نفت ایران نگذاشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۰    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دو بازیکن از استقلال و پرسپولیس را در آستانه داربی 85 تا اطلاع ثانوی محروم کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۸    
حمید بقایی برای حضور در دومین جلسه رسیدگی به پرونده اش دقایقی پیش وارد دادگاه ویژه کارکنان دولت مستقر در ساختمان شماره 2 قوه قضاییه شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۸    
سرکنسولگری ایران در اربیل در پی تعرض عده ای به این مکان دیپلماتیک در اقلیم کردستان عراق، بیانیه ای را منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۶    
وزیر امور خارجه آمریکا که در اولین مقصد از سفرش به خاورمیانه وارد عربستان شده، امروز (یکشنبه) در جلسه افتتاحیه شورای هماهنگی عربستان و عراق با هدف تقویت روابط دو کشور در ریاض شرکت می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۴    
حمید بقایی صبح امروز با زنبیل قرمز حاوی دفاعیات در دومین جلسه دادگاه حضور یافت!
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۲    
رئیس کل دادگستری ایلام از صدور حکم محکومیت برای مجری هتاک ایلامی خبر داد و گفت: متهم در دادگاه بدوی به 5 سال حبس تعزیری محکوم شده است که با توجه به اعتراض وی به رای ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۴    
برای آگاهی از اینکه نبض قیمت دلار، یورو و درهم امارات به عنوان پرطرفدارترین ارزهای مورد معامله در بازار آزاد ارز کشور از 8 صبح تا 18 عصر چگونه می زند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۰    
محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه غیرعلنی مجلس به ارائه توضیحاتی درباره عملکرد بودجه 96 پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۰    
دونالد ترامپ، شبکه اجتماعی توئیتر را عامل پیروزی اش در انتخابات ریاست جمهوری دانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۰    
معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد: عوارض گمرکی برای گوشی در رجیستری در حد پنج درصد است و تاثیری در بازار ندارد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۶    
شماره جدید نشریه اقتصادی نبض بازار که موضوعات مختلف اقتصادی را بصورت پرونده ای و هفتگی مورد بررسی قرار میدهد با حمایت از اقدامات دکتر حسین زاده مدیر عامل بانک ملی در ثبات و آرامش خانواده بانک ملی و ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۰    
امروز (30 مهرماه) آخرین فرصت برای مشمولان سهام عدالت برای افزایش مبلغ صورت حسابشان است. این مشمولان می توانند حداکثر تا یک میلیون تومان حساب خود را افزایش دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۰    
آیت الله خامنه ای فرمودند: شب های جمعه که جلسه ی سران سه قوه است، به اعضای جلسه می گویم که چون روایت فتح رأس ساعت 9:30 شروع می شود،
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۸    
عضو کمیسیون عمران از بررسی تحقیق و تفحص از فرودگاه امام خمینی(ره)در کمیسیون متبوعش خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۸    
جان عابران پیاده بی ارزش است.این را مرگ سالانه حدود 3000 عابر پیاده در معابر شهری و روستایی کشور اثبات می کند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۶    
این اولین گفت وگوی تفصیلی با معصومه ابتکار پس از استقرار در معاونت امور زنان و خانواده است. در شرایطی که ابتکار هنوز مشغول رصد حوزه زنان است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۶    
امام صادق(ع) در حدیثی به ثواب کسی که با پای پیاده به زیارت امام حسین(ع) برود، اشاره می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۴    
حدود 20 روز مانده به اربعین حسینی (ع)، ثبت نام متقاضیان در سامانه سماح به حدود 500 هزار نفر رسیده است؛ با این حال برخی نواقص در این امر موجب گلایه هایی از سوی شهروندان شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۲    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در شش ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال در کشورمان، صادرات، کاهش و واردات، افزایش داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۶    
مردم ژاپن امروز (یکشنبه) برای شرکت در انتخابات پارلمانی زودهنگام پای صندوق های رای می روند؛ انتخاباتی که می تواند به مانند یک تیغ دولبه برای شینزو آبه نخست وزیر این کشور باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا در توئیتی از وزارت دادگستری خواست به صورت علنی اسامی کسانی را برای پرونده او شامل ادعاهای تایید نشده درباره ارتباطش با روسیه پول پرداخت کردند، منتشر کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۰    
پایگاه خبری السومال شنبه شب به نقل از عبدالرحمن عمر یریسو وزیر اطلاع رسانی سومالی نوشت شمار قربانیان انفجار تروریستی هفته گذشته موگادیشو به 358 کشته و 228 زخمی رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۴    
سرلشکر باقری درحالی در دومین سفر خارجی خود به سوریه سفر کرد که پیش از آن برخی فرماندهان عالیرتبه سپاه خبر از نابودی کامل داعش (در فاز نظامی) در آینده نزدیک خبر می دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۶    
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است تمامی المپیکی ها می توانند فقط طبق فرایند انتخابی تیم ملی، شانس خود را برای بازگشت محک بزنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۲    
تیم فوتبال نوجوانان ایران برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی باید با اسپانیا مصاف کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۴    
روز گذشته، دلار دومین افت متوالی را تجربه کرد تا به محدوده 4هزار و 10 تومان بازگردد. شاخص ارزی که روز پنج شنبه با 3 تومان کاهش به بهای 4 هزار و 20 تومان رسیده بود، در اولین روز هفته ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۲    
وزارت صنعت، معدن وتجارت طبق روالی معمول، در شرایطی برنامه صادراتی خودروسازان را تا پایان سال جاری 35 هزار دستگاه اعلام کرد که دو شرکت بزرگ خودروساز در 6 ماه نخست امسال تنها 2 هزار و 579 دستگاه خودرو ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۸    
شاخص بورس تهران در نخستین روز معاملات هفتگی با جهش 663 واحدی توانست پس از 45 ماه وارد کانال 86 هزار واحدی شود. مطابق انتظارات، گزارش های 6 ماهه مناسب برخی گروه ها موجب افزایش اقبال خریداران سهام شد ...