پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۰:۲۰May 2024 23
جستجوی پیشرفته

شاتا نیوز (shatanews.ir)

  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۲۱:۲۷   + ۶ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای از ابراز همدردی همتایان خارجی قدردانی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۹   + ۱۶ سایت دیگر  
ایمیدرو با هدف توسعه زیرساخت معادن بخش خصوصی؛ 28 پروژه راهسازی و برق رسانی در دست اجرا دارد. میزان سرمایه گذاری در این پروژه ها حدود 19 هزار میلیارد ریال است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۵   + ۶ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت، ضمن تأکید بر ضرورت بازسازی و نوسازی صنایع و تأمین مالی زنجیره ای، گفت: باید مدل طراحی و فعالیت زنجیره ها در شهرک ها و نواحی صنعتی با توجه به شرایط روز بازبینی شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۳   + ۱۴ سایت دیگر  
در پی انتشار مطلبی با عنوان وضعیت قرمز صادرات لوازم خانگی در روزنامه دنیای اقتصاد، دفتر رسانه وزارت صمت جوابیه ای را منتشر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۰   + ۲۲ سایت دیگر  
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه عرضه خودروهای برقی تسهیل شده، گفت: حدود 8 هزار خودروی وارداتی برقی آماده عرضه است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۶   + ۳ سایت دیگر  
در پی انتشار مطلبی با عنوان ماموریت محال قیمت گذار در روزنامه دنیای اقتصاد، دفتر رسانه وزارت صمت جوابیه ای را منتشر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۹   + ۲۳۰ سایت دیگر  
مقام معظم رهبری در پیامی، شهادت سیّدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۹   + ۲۹ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان شان در حادثه سقوط هلی کوپتر را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۲   + ۶۵ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان شان در حادثه سقوط هلی کوپتر را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۹   + ۵ سایت دیگر  
در پی وقوع سانحه هوایی برای بالگرد حامل رئیس جمهور در استان آذربایجان شرقی، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به همراه وزیر امور خارجه کشورمان، استاندار آذربایجان شرقی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۹   + ۲۱۳ سایت دیگر  
در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه، هیات دولت با صدور بیانیه ای اعلام کرد که به ملت وفادار و عزیزمان اطمینان می دهیم مسیر پر افتخار و خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی قهرمان و خادم ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۱:۲۲   + ۱۸ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: تلاش این سازمان، حمایت از مجموعه ایریتک و ارتقای جایگاه این شرکت است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۴   + ۳ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت گفت: فعالان اقتصادی بخش خصوصی در سرمایه گذاری برای ایجاد شهرک های صنعتی غیر دولتی، مشارکت در راه اندازی نیروگاه های خورشیدی و احیا و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی مشارکت داشته باشند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۵   + ۲ سایت دیگر  
در راستای پیگیری تدوین مشوق های صنعتی و معدنی ویژه گرامیداشت دهه تولید و تجارت نشستی با معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۱   + ۸ سایت دیگر  
نماینده ویژه وزیر و رئیس شورای تحول و پیشرفت صنعت، معدن و تجارت، گفت: کمک و مساعدت به مجموعه ها و واحدهای تولیدی بزرگ در کشور باعث رونق و توسعه تولید صنایع پایین دستی و حمایت از آن ها می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۱   + ۱۳ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور اعلام کرد که نتایج اولیه اجرای طرح تحول زمین شناسی در کردستان از پراکندگی معدنی و وجود ذخایری آهن، طلا و مس خبر می دهد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۱   + ۱۶ سایت دیگر  
کمیته مشترک فنی و سرمایه گذاری بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و قزاقستان تشکیل می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۱   + ۲ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت و رئیس ستاد گرامیداشت دهه تولید و تجارت اعلام کرد که اقدامات دستگاه های متولی، گره گشای بخش صنعت باشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۰    
مسئول هیات حمایت از صنایع وزارت صمت از بازگشت کارخانه نساجی مازندران با ظرفیت 100 درصدی به عرصه تولید خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۰    
مراسم نکوداشت روز روابط عمومی و ارتباطات فردا سه شنبه و با حضور وزیر صمت برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۰    
در اولین جلسه کمیسیون ملی برند، با تمرکز بر موضوع ارزش گذاری برند و نظارت جدی بر موضوع تندیس فروشی، سازمان مدیریت صنعتی به عنوان مرکز نظارت و ارزیابی بر فرایندهای موسسات ارزیابی برند ذیل کمیسیون ملی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۲   + ۱۸ سایت دیگر  
معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت با بیان اینکه نباید ظرفیت های معدنی معطل بماند و می بایست با حساسیت لازم به این مساله در استان ها پرداخته شود ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۹   + ۲ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت به اتفاق مدیرکل دفتر بازرسی این وزارتخانه در سفر رئیس جمهور به استان مازندران، با حضور در محل اداره کل صمت این استان و در دیدارهای بی واسطه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۲   + ۱۲۳ سایت دیگر  
در نشست کمیسیون ملی صنف طلای کشور با مسئولان وزارت صمت، در مورد پنجره واحد ثبت اطلاعات در سامانه ها، رفع الزام ثبت موجودی اولیه طلا به جز واردات، صادرات و تولید طلای خام و رفع الزام ثبت آنی اطلاعات ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۲   + ۴ سایت دیگر  
سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور اعلام کرد که شواهد اولیه ای از وجود کانی سازی مس، سرب و روی، آهن، باریت، بوکسیت و لاتریت در استان آذربایجان غربی مشاهده شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۲۹   + ۳ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست با فعالان اقتصادی استان مازندران، از تدوین برنامه جامع برای حل مشکلات و حمایت از واحدهای صنعتی در کشور خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مراسم جشن احیاء 395 واحد تولیدی و صنعتی راکد استان مازندران اعلام کرد که از ابتدای دولت سیزدهم و با تشکیل کارگروه احیاء و افزایش ظرفیت تولید ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۶   + ۱ سایت دیگر  
با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده عالی دولت در جلسه شورای اداری شهرستان بابل، مهمترین مسائل و مشکلات این شهرستان بررسی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۶    
با حضور وزیر صمت، کارخانه تولید کاغذ بهار نارنج پویا آیش در شهرک صنعتی رجه بابل به بهره برداری رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با امام جمعه بابل با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب استان مازندران اعلام کرد که می بایست به موضوع صنایع تبدیلی و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در این استان توجه شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۹   + ۲۹ سایت دیگر  
با حضور رئیس جمهور و وزیر صمت، جشن احیای 395 واحد راکد تولیدی و صنعتی مازندران که در دولت مردمی به چرخه تولید بازگشته اند، برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۶   + ۱۳ سایت دیگر  
رئیس جمهور به همراه وزیر صمت از کارخانه تازه احیا شده صنایع چوب و کاغذ مازندران که ظرفیت تولید آن از 4 هزار و 700 تن به 120 هزار تن رسیده است، بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم، صبح امروز پنجشنبه وارد استان مازندران شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۶    
وزیر صمت صبح امروز و در سفر به استان مازندران، با حضور در گلزار شهدای شهر بابل، به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۴۹   + ۱ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در نوزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، گفت: سیستم پویایی کسب و کارها با مشارکت مردم ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۴۹   + ۴ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صمت استان آذربایجان شرقی، بر ضرورت حمایت از فعالان بخش خصوصی برای دستیابی به جهش تولید تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۰   + ۱ سایت دیگر  
همایش تجلیل از ایثارگران کارآفرین، با حضور مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران در مشهد مقدس برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۲   + ۱۶ سایت دیگر  
ایمیدرو اعلام کرد که تولید شمش آلومینیوم کشور در نخستین ماه 1403، بیش از 56 هزار تن اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۶   + ۶ سایت دیگر  
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با بیان اینکه وضعیت تولید در کشور به قله نزدیک شده، گفت: باید همگان کمک کنند تا این مهم محقق شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۷   + ۱۳ سایت دیگر  
وزیر صمت در ادامه سفر به استان هرمزگان، از برنامه ویژه این وزارتخانه برای شیرین سازی سالانه دو میلیارد متر مکعب آب دریا و انتقال آن به کویر مرکزی ایران خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۲۸   + ۲ سایت دیگر  
در پی انتشار مطلبی با عنوان دستور ایست به مداخله دولت در روزنامه تعادل، دفتر رسانه وزارت صمت جوابیه ای را منتشر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۸   + ۴۲ سایت دیگر  
مجری طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس اعلام کرد: ایمیدرو در قالب این طرح طی سال گذشته، 493 معدن کوچک مقیاس را احیا و فعال سازی کرده یا توسعه داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۲   + ۴ سایت دیگر  
شناور آمبولانس دریایی عصر سه شنبه طی مراسمی با حضور وزیر صمت، فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مسئولان استانی به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تحویل شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۷   + ۱۱ سایت دیگر  
وزیر صمت با بیان اینکه پالایشگاه نفت پایا، حاصل همکاری بخش خصوصی و دولت در مسیر فعالیت های دانش بنیان است، گفت: روغن یکی از کالاهای راهبردی در صنعت است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۸   + ۳ سایت دیگر  
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد که سیاست این مرکز، حمایت از فعالیت جمعی کسب و کارها و پلتفرم ها مانند تشکل، انجمن، اتحادیه و نظایر آن بوده و هدف ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۳   + ۱۵ سایت دیگر  
در ادامه سفر وزیر صمت به استان هرمزگان، عملیات احداث سومین زیست پالایشگاه کشور در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران و همچنین عملیات اجرایی نخستین مجتمع تولید کابل های زیردریایی خاورمیانه آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۰   + ۴ سایت دیگر  
وزیر صمت در جریان سفر به استان هرمزگان، امروز سه شنبه ضمن بازدید از پروژه 62 واحدی کارکنان این استان، پالایشگاه روغن سازی پایا در بندرعباس را افتتاح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۸   + ۹ سایت دیگر  
خط تولید هیدرو کربن های نفتی با استفاده از کاتالیست های نانو ساختار و طرح توسعه تولید انواع نخ توسط معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در شهرک صنعتی لیا افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۹   + ۱۹ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت برای افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه در استان هرمزگان، صبح امروز سه شنبه وارد بندرعباس شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در همایش کرمان آیدکس 2024، با بیان اینکه اعتقادم بر این است که توسعه بدون حل مسائل امکان پذیر نیست ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۰۰   + ۲ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در ادامه سفر خود به استان کرمان از کارخانه در حال ساخت کاشی و سرامیک در ناحیه صنعتی کشکوئیه بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۶   + ۷ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برقی سازی حمل و نقل ریلی کشور، گفت: امسال ساخت لوکوموتیو برقی و هیبریدی در کشور هدف گذاری شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۸   + ۲۶ سایت دیگر  
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی طی جلسات کارشناسی متعدد، پیش نویس شیوه نامه فروش نان مسطح (سنتی/ صنعتی) به صورت غیرحضوری (سکوها و فروشگاه های اینترنتی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۸   + ۱۵ سایت دیگر  
در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو، تفاهم نامه همکاری در خصوص اخذ استاندارد ملی در اتحادیه اورآسیا و تناظر با کدهای بین المللی GS1 به امضا رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۲   + ۱۳ سایت دیگر  
وزیر صمت با بیان اینکه دشمن با تمام قوا به میدان آماده و مطلقاً فکر نکنید که جنگ تمام شده است، گفت: ما نزدیک قله ایم و باید تمام ظرفیت های خود را بسیج کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۶   + ۱ سایت دیگر  
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: برای رشد و توسعه زیست بوم تجارت الکترونیکی باید رگولاتور نسبت به برطرف نمودن مشکلات این حوزه اقدام نماید که اکنون همین سیاست در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۶    
در نشست مدیرعامل صحا و عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، بر اهمیت حمایت از صنایع پیشرفته حوزه پزشکی تاکید شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۶   + ۳ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک شهرک های صنعتی ایران در جریان سفر به استان کرمان جهت شرکت در دومین دوره رویداد بین المللی سرمایه گذاری و توسعه- کرمان آیدکس 2024 ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۶   + ۶۱ سایت دیگر  
رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد که ارزش طرح های تکمیل شده و به بهره برداری رسیده بخش معدن و صنایع معدنی در سال گذشته به 1.8 میلیارد دلار رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۴   + ۹ سایت دیگر  
معاون اول قوه قضاییه به همراه معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد بازید به عمل آورد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۷   + ۱ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت با اشاره به توفیقات حاصله در پی همکاری با دستگاه قضا از حل و فصل 240 پرونده مرتبط با واحد های صنعتی و تولیدی با ایجاد شعب تخصصی شورا های حل اختلاف در شهرک های صنعتی توسط دادگستری کل ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۲   + ۱۳ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی شمس آباد گفت: شعار جهش تولید با مشارکت مردم با مشارکت تولید کنندگان و صنعتگران به نتیجه مطلوب خواهد رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۶   + ۱۱ سایت دیگر  
نخستین زیست پالایشگاه تولید بایواتانول سوختی، دومین قرارداد فروش محصول خود را منعقد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۶   + ۱ سایت دیگر  
در حاشیه ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران و با حضور معاون تجارت و خدمات وزارت صمت، برای اولین بار دستورالعمل شرکت های لجستیک طرف سوم یا 3pl رونمایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۶   + ۳ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که نگاه وزارت صمت به بانوان و آقایان یکسان بوده و نظام ارزشیابی وزارتخانه مبتنی بر عملکرد آنها بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۷   + ۲ سایت دیگر  
مراسم گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت با حضور وزیر صمت و معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در محل موزه دفاع مقدس برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۹   + ۲ سایت دیگر  
در دیدار معاون وزیر صمت با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور که نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی نیز بوده، بر توجه به نوسازی و بهسازی صنایع ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۹   + ۳۲ سایت دیگر  
تفاهمنامه همکاری ایمیدرو با شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هدف ساماندهی طرح های پتروشیمیایی منطقه لامرد با حضور معاون وزیر صمت به امضا رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۶   + ۱۳ سایت دیگر  
فاز زودهنگام انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان و کرمان از جمله پروژه های ملی و کلیدی برای بخش صنعت، معدن و مردم این خطه محسوب می شود که با راهبری ایمیدرو آماده بهره برداری است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۹   + ۱۸ سایت دیگر  
تفاهمنامه نهایی سازی قرارداد احیاء، بهره برداری و انتقال گاز و گاز مایع (NGL) سیری میان ایدرو و شرکت ملی نفت و با هدف بهره برداری و انتقال کارخانه NGL سیری، به امضا رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۲   + ۶ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت اعلام کرد که سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور دانش اکتشاف معادن در بیرون از مرزهای ایران را دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، بر لزوم تغییر نگرش در صنعت و حرکت به سمت فعالیت هایی با ارزش افزوده بالاتر و نوآوری های فناورانه تأکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت با اشاره به پیوندهای مستحکم بین دولت های ایران و کوبا، از آمادگی کامل کشور برای افزایش حجم صادرات کفش به کوبا خبر داد و گفت: این اقدام نه تنها به تقویت روابط دوجانبه کمک می کند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۶    
در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، آئین رونمایی از شبکه آزمایشگاهی انجمن سازندگان صنعت نفت ایران با حضور معاون وزیر صمت برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۶   + ۱۸ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت در بازدید از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: ایدرو قصد دارد با بهره گیری از ظرفیت جدید دانشی و اقتصادی در کشور در حوزه انرژی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۶    
نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی استان قم، در حاشیه سفر اعضای هیات دولت به این استان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۲   + ۱۴ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: راهبرد دولت برای تقویت توان و بنیه صادراتی کشور بر اساس نوآوری، دانش بنیانی و بهره گیری از مزیت های رقابتی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۶   + ۸ سایت دیگر  
طرح توسعه 2 واحد صنعتی با اشتغال زایی برای یک هزار نفر در استان قم و با حضور وزیر صمت افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۶   + ۲ سایت دیگر  
وزیر صنعت معدن و تجارت صبح امروز پنجشنبه و در راس هیاتی، وارد استان قم شد و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۷   + ۳ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست با فعالان اقتصادی استان مرکزی اعلام کرد که تشکیل کنسرسیوم توسعه اقتصادی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت اعلام کرد که استفاده از ظرفیت بسیج حوزه صمت در تحقق جهش تولید، یکی از الزامات است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
نشست تبادل نظر و هماهنگی رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت و روز ملی صنعت و معدن با رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۳   + ۳ سایت دیگر  
معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت در سفر به استان خراسان شمالی، از اعطای یک هزار و 700 همت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی کشور در سال گذشته خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۱   + ۵ سایت دیگر  
مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، گفت: با الکترونیکی شدن مزایدات، از ظرفیت های موجود سامانه مانند مزایده گران فعلی (بالغ بر 500 هزار کاربر) می توان بهره برداری نمود که این موضوع باعث افزایش میزان ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۷   + ۲۰ سایت دیگر  
وزیر صمت با اشاره به اینکه دولت تمام تلاش خود را برای توسعه صادرات به کار گرفته، گفت: در این راستا هرساله ابتدا و انتهای سال ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۱   + ۱۱ سایت دیگر  
استاندار خراسان جنوبی گفت: چهار طرح صنعتی و معدنی استان به مرحله بهره برداری رسیده و یک طرح نیز آماده کلنگ زنی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۱   + ۱۴ سایت دیگر  
وزیر صمت با بیان اینکه اگر به دنبال توسعه پایدار هستیم، باید به حفظ محیط زیست توجه داشته باشیم، گفت: اراک یکی از شهرهای استراتژیک کشور است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۱   + ۱۷ سایت دیگر  
وزیر صمت گفت: جهش تولید تنها با مشارکت مردم و جذاب شدن تولید اتفاق می افتد و برای این جذاب شدن باید گام های زیادی برداشت که البته نیاز است ابتدا موانع موجود برداشته شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۱   + ۳ سایت دیگر  
در ملاقات معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت ایران با استاندار و مقامات استان خوارزم ازبکستان، گسترش همکاری های اقتصادی، بازرگانی و تجاری فی مابین مورد بررسی قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۱   + ۲ سایت دیگر  
توافق نامه توسعه زیست بوم کسب و کار گوهرسنگ ایران با حضور قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، استاندار خراسان جنوبی، معاون تجارت و خدمات وزارت صمت و مدیران استانی به امضا رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۱   + ۸ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت، دقایقی پیش وارد شهرستان اراک در استان مرکزی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۱   + ۷۱ سایت دیگر  
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: رویکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد فرصت عادلانه برای حضور شرکت های نوآور بخش خصوصی در خدمت رسانی به مردم است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۷   + ۵ سایت دیگر  
کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید صبح امروز با حضور وزیر صمت و استاندار مرکزی و به منظور بررسی مشکلات و چالش های واحدهای صنعت این استان، برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۰   + ۵ سایت دیگر  
رئیس ستاد گرامیداشت دهه تولید و تجارت گفت: بسته پیشنهادی مشوق های صنعتی و معدنی 14 گانه خانه صمت ایران تهیه شده و جهت اعلام نظر در اختیار اعضای ستاد گرامیداشت دهه تولید و تجارت قرار گرفته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۲   + ۸ سایت دیگر  
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی با بیان اینکه هدف نهایی ایجاد 1000 زنجیره ارزش در کشور است، گفت: همدان بهره وری سفال و کشمش را 2 برابر خواهد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۲   + ۱۹ سایت دیگر  
روسای هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) جهت سرمایه گذاری مشترک در اجرای طرح تولید الیاف شیشه توافق نامه مشارکت امضاء ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۱   + ۷۴ سایت دیگر  
مدیر سامانه یکپارچه خودروها اعلام کرد که فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۱   + ۲۰ سایت دیگر  
گزارش عملکرد برنامه احداث نیروگاه های جدید صنعت و معدن حاکی است؛ 1673 مگاوات برق صنایع و معادن با راهبری ایمیدرو تا پایان سال 1402 به بهره برداری رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۱   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد که در دوران پرتلاطم و پر تنش کرونا، همین پلتفرم ها بودند که به مردم خدمت رسانی می کردند و ماهیت آنها تغییر نکرده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۰   + ۱۱ سایت دیگر  
تفاهم نامه ایجاد کنسرسیوم ساخت انواع کشتی های تجاری تمام ایرانی، برای نخستین بار در کشور، میان سه شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) ...
مشاهده نتایج بیشتر...