چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۱۴:۴۱Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه آنلاین 29 اسفند 1393 - shia-online.ir

شیعه آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۳:۳۰    
وزارت دفاع عراق از کشته شدن یک کویتی دیگر در صفوف "داعش" خبر داد و نوشت: ابو طلحه الکویتی در عملیات تکریت به دست نیروهای مجاهد به هلاکت رسید.
شیعه آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۲:۰۱    
الازهر مصر پیشتر در بیانیه ای ادعا کرده بود نیروهای مردمی شیعه عراق که با "داعش" می جنگند، مرتکب کشتار مردم و تجاوز به حقوق غیر نظامیانی می شوند که ارتباطی با داعش ندارند.
شیعه آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۱:۳۱    
ایشان کتب نفیس خطی را سرمایه بزرگ شیعه عنوان کردند که امروز در کتابخانه های مهم دنیا می باشد و بیان کردند: چه کسی وظیفه تحقیق و پژوهش و احیاء و نشر این کتب گرانسنگ را دارد.
شیعه آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۱:۳۱    
ایشان در پایان فرمودند: از همه التماس دعا دارم مخصوصاً عزیزانی که توفیق زیارت مرقد ائمه اطهار و امامزادگان و تشرف به مسجد مقدس جمکران را دارند.
شیعه آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۱:۳۱    
آیت ا... وحید خراسانی وجوب عزاداری در مصیبت حضرت فاطمۀ زهرا سلام ا... علیها را نه تنها برای شیعیان بلکه برای اهل تسنن نیز لازم و حتمی دانسته و این حقیقت را براساس کتاب و سنت به اثبات می رساند.
شیعه آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۱:۰۱    
در چند روز گذشته، نیروهای آل خلیفه با کمک نیروهای اردنی وارد زندان مرکزی جو شدند و به بهانه ی سکوت زندانیان عمل وحشیانه ای در قبال زندانیان بی گناه انجام دادند.
شیعه آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۱:۰۱    
این بیانیه با واکنش تند نمایندگان و مقام های رسمی عراق روبه رو شد و آنها با محکوم کردن بیانیه الازهر، تاکید کردند مطالبی که در این بیانیه آمده، صحت ندارد.