پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۰:۲۹May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شورا آنلاین 14 اسفند 1395 - shoraonline.ir

شورا آنلاین 29 اسفند 1394 شورا آنلاین 31 فروردین 1395 شورا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شورا آنلاین 31 خرداد 1395 شورا آنلاین 31 تیر 1395 شورا آنلاین 31 مرداد 1395 شورا آنلاین 31 شهریور 1395 شورا آنلاین 30 مهر 1395 شورا آنلاین 30 آبان 1395 شورا آنلاین 30 آذر 1395 شورا آنلاین 30 دی 1395 شورا آنلاین 30 بهمن 1395 شورا آنلاین 1 اسفند 1395 شورا آنلاین 2 اسفند 1395 شورا آنلاین 3 اسفند 1395 شورا آنلاین 4 اسفند 1395 شورا آنلاین 5 اسفند 1395 شورا آنلاین 6 اسفند 1395 شورا آنلاین 7 اسفند 1395 شورا آنلاین 8 اسفند 1395 شورا آنلاین 9 اسفند 1395 شورا آنلاین 10 اسفند 1395 شورا آنلاین 11 اسفند 1395 شورا آنلاین 12 اسفند 1395 شورا آنلاین 13 اسفند 1395 شورا آنلاین 14 اسفند 1395 شورا آنلاین 15 اسفند 1395 
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۸    
یکی از قضات صادر کننده حکم قاتل ستایش جزئیاتی از پرونده قتل ستایش را تشریح کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۸    
وکیل اولیای دم ستایش قریشی گفت: در جلسه دادگاه در رابطه با قصاص و اعدام نظری ندادم و فقط در رابطه با اثبات جرم و دلایل پرونده صحبت کردم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۸    
معاون سازمان زیباسازی شهر تهران از آغاز رویداد هنری درخستان همزمان با روز درختکاری خبر داد و گفت: 35 هنرمند با طرح های ویژه هنری درختان خشکیده خیابان ولیعصر را در آستانه سال جدید می آرایند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۸    
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت باید به اقتصاد مقاومتی توجه بیشتری داشته باشد و بر روی اجرای آن اصرار ورزد چرا که موقعیت و بقای ما در دنیا به اقتصاد مقاومتی وابسته است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۳    
متن کامل بیانیه تشریحی محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم منتشر شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۸    
رحمانی فضلی گفت: از امروز موضوع اقدامات، تبلیغات، تجمعات و سخنرانی ها درباره انتخابات کاملاً کنترل خواهد شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۳    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی گفت: زنان نقش مهمی در حمایت تولید ملی دارند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۸    
نشست علمی- تخصصی با موضوع "مروری بر روش های قیمت گذاری خدمات شهرداری در حوزه های مختلف" در محل دانشگاه خوارزمی برگزار شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۸    
محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران به مناسبت سالروز تشکیل کمیته امداد به فرمان امام خمینی ره یادداشتی نوشته است که در ادامه می خوانید.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۳    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در بازدید از ستاد مردمی رسیدگی به امور و کمک به زندانیان دیه گفت ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: از لطف و محبت مدیرانی که در باشگاه پرسپولیس هستند، برای اولین بار حساب من مسدود شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تیم کامل هم بودیم بازهم با نفت مشکل داشتیم و طبیعی است که در این بازی هم مشکل خواهیم داشت.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مثل همیشه با در نظر گرفتن گزارش هایی که از شرایط بازیکنان و همین طور اطلاعاتی که از باشگاه ها در اختیار داریم ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۳    
در جریان بررسی پیشنهادات الحاقی نمایندگان به تبصره 14 لایحه بودجه 96 که مربوط به هزینه کرد منابع درآمدی یارانه ها بود ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۳    
همزمان با هفته منابع طبیعی و در آستانه روز درختکاری جشن یه عالمه درخت در بوستان بزرگ ولایت برگزار شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۳    
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گفت: زنان می توانند با تحریم کالاهای خارجی، ایجاد کمپین تحریم واردات کالاهای خارجی و توجه به کالا و پوشاک داخلی که در سال های نه چندان دور در وضعیت خوبی نسبت به ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۸    
وزیر پست، تلگراف و تلفن دولت سازندگی گفت: قطعا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهم کرد، رسانه ها هر طور می خواهند خبر کاندیداتوری من را منتشر می کنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۸    
شهردار تهران خطاب به کسانی که چند دهه بر کشور و سازمان ها مدیریت کرده اما انجام وظیفه نکرده اند، گفت: بچه های انقلاب با هنر، سینما و تئاتر مخالف نیستند بلکه ما با فساد مخالفیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۳    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: بهتر است انتخاب شهردار با رأی مردم باشد، زیرا این مساله گامی مهم در جهت مشارکت پذیری بیشتر مردم است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۳    
سازمان پزشکی قانونی از کاهش 2،3 درصدی تلفات حوادث رانندگی از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه سال جاری در کشور خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۸    
عضو شورای سیاستگذاری کنفرانس مدیریت شهری با تاکید بر ضرورت انتخاب شهردار با رای مردم پیشنهاد داد؛ برای هر شهروند، برای شرکت در این انتخابات کارت شهروندی صادر شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۳    
معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه ضمن قدردانی از عملکرد وزارت نفت در شرایط پسابرجام در مورد سیاست های ترامپ در مورد ادامه برجام، گفت: نشانه ها حاکی از این است که برجام ادامه پیدا می کند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۸    
وزیر بهداشت گفت: امور زندگی، سلامت و مشکلات مردم را سیاسی نکنیم. باید توقعات را با آرامش و بیان لیّن مطرح کنیم و انتظار داشته باشیم که مسئولان نیز این توقعات را برطرف کنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۳    
با تصویب حدود 37 هزار و 500 میلیارد تومان برای پرداخت یارانه های نقدی در سال آینده ، تامین هزینه یارانه حدود 68 میلیون نفر تضمین می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۸    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس امروز بدون مشکل در تمام مراحل تمرینی سرخپوشان شرکت کرد و فردا نیز به احتمال فراوان در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۸    
باشگاه ذوب آهن برای حمایت از اقدام مهدی رجب زاده، از این مهاجم تیمش تقدیر می کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۸    
علیرضا رضایی منش به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد صربستان در رقابت های اروپایی حضور خواهد داشت.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۹    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در توضیحاتی گفت که مصوبه اخیر مجلس برای افزایش سقف حقوق مدیران برای رفع ایراد شورای نگهبان و در راستای جلوگیری از مهاجرت نخبگان بوده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۹    
رئیس جمهور گفت: همه تلاش ما باید غرور و افتخار و عظمت این سرزمین و ملت باشد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: یارانه 4 میلیون و 853 هزارو 386 نفر از افرادی که درآمد ناخالصشان بیش از 3 میلیون بود، قطع شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۴    
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: وزارت ورزش بدون درآمد و پرهزینه است و به همین خاطر برگزاری مراسم ها با مشکل روبه رو می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۹    
تیم ستارگان فوتبال و فوتسال جهان امشب در دیداری دوستانه مقابل تیم فوتسال بانک بیروت قرار می گیرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۹    
دارنده نشان برنز کشتی فرنگی المپیک ریو، گفت: مجموع پاداش 8 مدال آور المپیک 2016 به اندازه قرارداد یک بازیکن فوتبال در دسته دوم و سوم هم نیست.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۴    
داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: داوران هم به اندازه ورزشکاران تلاش می کنند اما ما برای این مراسم تقدیر در دقیقه 90 دعوت شدیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۹    
وزیر بهداشت گفت: دولت مخالفانی قوی دارد و برخی از این مخالفان نیز تریبون و رسانه های قوی در اختیار دارند و دیگر این منصفانه نیست که توقعات را آن قدر افزایش دهیم که کل نظام آسیب ببیند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۴    
مدیرعامل خدمات اجتماعی شهرداری تهران از ساماندهی شبه متکدیان به صورت پایلوت در تهران از فردا طی طرحی تحت عنوان شاخ گل بریده خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۹    
با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز تعداد متقاضیان برای خرید بلیت هواپیما پروازهای داخلی و خارجی در این ایام افزایش یافته و این احتمال وجود دارد که با کاهش ظرفیت ها در روزهای آینده تقاضا برای خرید ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۹    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری مراسم اربعین شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو در روز چهارشنبه 18 اسفند در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۴    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، گفت: تا اول بهمن ماه یارانه 4 میلیون و 853 هزارو 386 نفر از افرادی که درآمد ناخالصشان بیش از 3 میلیون بود، قطع شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۹    
مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام در کنکور سراسری سال 96 نشده اند می توانند از روز 15 تا 18 اسفند ماه برای ثبت نام اقدام کنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۴    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تونل توحید ایمنی و استحکام لازم را دارد، گفت: ساخت این تونل در پایتخت تجربه ای کاملا موفق بوده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای گذشته برخی افراد صحبت های ناصحیح و با ادبیات ناصحیح تر در مورد مجلس داشتند، در حالی که عملکرد مجلس روشن و قابل دفاع است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۴    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد باید اجرای چهارشنبه سوری که آیین کهن در بین ایرانیان تلقی می شود همراه با ایمنی و نمادی از عقلانیت باشد و مردم با احتیاط بیشتری آن را به جا آورند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۴    
در حالی که در شهر تهران نسبت به مدیریت ریسک مخاطرات زمین بی توجهی شده و ساختمان های بلندمرتبه و سازه های حساس در اطراف گسل ها ساخته شده است ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۹    
به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۹    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: لایحه افزایش کرایه ها روز سه شنبه 17 اسفند ماه در صحن علنی شورای شهر تهران به تصویب خواهید رسید.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۴    
دادستانی شهر ری به عنوان مدعی العموم از بی توجهی میراث فرهنگی نسبت به تپه تاریخی میل که در طول یک سال، دو بار طوفان زده شد و آسیب دید، شکایت کرد. 15 خرداد 95 ب
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۹    
مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه ایران با بیان اینکه این بیمه تاکنون 20 میلیارد و 700 میلیون تومان بابت حادثه پلاسکو خسارت پرداخت کرده است گفت که از دیدگاه بیمه ایران، پرونده پلاسکو بسته شده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۴    
شهردار منطقه 6 از ساخت دومین همراه سرای بیماران در این منطقه با ظرفیت 120 نفر در سال آینده خبر داد.