شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۴:۰۸Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرگزاری دانشجو (snn.ir)

مهمترین خبرهای خبرگزاری دانشجو بر روی ایمیل شما

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1401 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1402 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1403 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دانشجو 1 خرداد 1403 خبرگزاری دانشجو 2 خرداد 1403 خبرگزاری دانشجو 3 خرداد 1403 خبرگزاری دانشجو 4 خرداد 1403 خبرگزاری دانشجو 5 خرداد 1403 خبرگزاری دانشجو 6 خرداد 1403 خبرگزاری دانشجو 7 خرداد 1403 خبرگزاری دانشجو 8 خرداد 1403 خبرگزاری دانشجو 9 خرداد 1403 خبرگزاری دانشجو 10 خرداد 1403 خبرگزاری دانشجو 11 خرداد 1403 
  ۵ ساعت پیش    
دومین دوره آموزشی- تشکیلاتی بیعت ویژه مسئولین و جانشینان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور در شهر قم برگزار شد.
  ۵ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور، طی بیانیه ای به شرح معیارهای فکری و عملی برای کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
  ۵ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
امام جمعه بندرعباس گفت: قرار است در بالا دست شهرستان رودان چاهک هایی حفر شود که آب جنوب استان کرمان از آنها تامین شود که این کار می تواند مشکلاتی ایجاد کند.
  ۵ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
بازیگران بالیوود نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در رفح ساکت ننشستند و کشتار بی رحمانه 45 فلسطینی که تعداد زیادی از آن ها کودک بودند را محکوم کردند.
  ۵ ساعت پیش    
پس از انتشار توییت جنجالی از سوی حساب کاربری منتسب به علی لاریجانی با موضوع انتخابات، دفتر تحکیم وحدت نامه ای را خطاب به این نامزد انتخاباتی نوشت.
  ۵ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: از ابتدای طرح جوانی جمعیت تاکنون بیش از بیست و دو هزار نفر در استان نام نویسی کرده اند.
  ۵ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برآورد ما این است در اردوی جهادی درمانی سپاه ثارالله استان کرمان به 20 هزار نفر از مردم محروم جنوب استان کرمان خدمات پزشکی ارائه شود.
  ۵ ساعت پیش    
حامد قادرزاده در نشست با دانشجویان بین الملل این دانشگاه، اظهار کرد: هدف ما ایجاد ارتباط بیشتر با دانشجویان بین الملل و ارائه مطلوب خدمات آموزشی ...
  ۶ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت درگذشت آیت الله علی کورانی تاکید کرد موضع شرعی، فقهی، اخلاقی و انسانی ما این است که باید برای ریشه کن کردن غده سرطانی اسرائیل از منطقه تمام تلاش خود را شب و ...
  ۱۰ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته به 36 هزار و 284 شهید و شمار مجروحان به 82 هزار و 57 نفر خبر داد.
  ۸ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به غیبت بی دلیل برخی آزادکاران در جام تختی، فدراسیون کشتی در خصوص آنان تصمیم گیری خواهد کرد.
  ۹ ساعت پیش    
دولت سیزدهم به ریاست سید ابراهیم رئیسی در عمر خدمت 3 سال خود، اقدامات مؤثری را در خصوص بهینه سازی مصرف انرژی در بخش های مختلف مصرف در دستور کار خود قرار داد.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۲۸ سایت دیگر  
اتحادیه اروپا اعلام کرد که شش فرد و سه نهاد ایرانی از جمله نیروی دریایی سپاه پاسداران و وزیر دفاع ایران را در ارتباط با برنامه پهپادی و موشکی تحریم کرده است.
  ۹ ساعت پیش   + ۲۷ سایت دیگر  
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای 10 و 11 خردادماه در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان برگزار شد.
  ۹ ساعت پیش    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: روز سوم ثبت نام انتخابات از ساعت 8 صبح فردا شنبه آغاز می شود. داوطلبان مدیریت زمان کنند تا در روز آخر ثبت نام کمتر دچار ازدحام شویم.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۴۲ سایت دیگر  
وزیر نیرو برنامه های تامین برق پایدار تمامی بخش های مصرفی کشور در تابستان 1403 و دوره اوج بار را تشریح کرد و از اجرای فراخوان 360 درجه با انرژی برای مشارکت همگانی در مدیریت مصرف برق خبر داد.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
سازمان جهانی بهداشت با رأی کشور های اروپایی و غربی قطعنامه ای را تصویب کرد که یکی از بند های آن ادعای رژیم صهیونیستی درباره استفاده نظامی جنبش حماس از بیمارستان های نوار غزه است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۲   + ۲۶ سایت دیگر  
سوگواره فرهنگی و هنری رسم خدمت همراه با هم آفرینی هنری در رشته های خوشنویسی، نقاشی و گرافیک با حضور جانشین وزیر فرهنگ برگزار شد.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
مسابقه بین المللی برنامه سازی دانشجویی منطقه ای غرب آسیا روز های 10 و 11 خرداد ماه 1403 به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۶   + ۱۶ سایت دیگر  
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مسیری ایجاد می کنیم تا دانش آموزان استثنایی علاقه مند بتوانند بعد از فارغ التحصیلی یک مهارت را که امکان کارآفرینی دارد؛ کسب کنند.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
هزاران فلسطینی با وجود محدودیت های گسترده رژیم صهیونیستی، نماز جمعه را در مسجدالاقصی به جا آوردند.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: تحریم یک واقعیت است که منکران آن هم آن را احساس می کنند. برای خنثی سازی تحریم باید کاسبان تحریم را از دسترسی به ثروت و سرمایه مردم دور کنیم.
  ۱۰ ساعت پیش    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۰ ساعت پیش    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۰ ساعت پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن بازبینی نقش هر ارگان اجرایی عضو و بررسی موضوعات نیازمند توجه، مدیریت ایام پیک سفر در ماه جاری در دستور کار قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۰   + ۹ سایت دیگر  
رییس شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی اعلام کرد: با تصویب کارگروه فناوری و نوآوری، شرکت های دانش بنیان علوم انسانی، اجتماعی و هنر در شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شکل خواهد گرفت.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۲۱ سایت دیگر  
بر اساس اعلام مدیریت راه های کشور، تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۷   + ۵ سایت دیگر  
فیصل بن فرحان، وزیر خارجه سعودی با وانگ یی همتای چینی خود در پکن دیدار و درباره تحولات منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۳   + ۴ سایت دیگر  
سخنگوی دولت آلمان اعلام کرد که اوکراین می تواند از تسلیحات آلمانی برای حمله به اهداف در خاک روسیه استفاده کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۶:۵۱   + ۷ سایت دیگر  
حزب الله لبنان اعلام کرد که سکو های سامانه گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین با پهپاد های انفجاری هدف قرار داده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۸   + ۴ سایت دیگر  
در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرو امدادی نیرو های دفاع مدنی در شهرک الناقوره در جنوب لبنان، یک امدادگر به شهادت رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۷   + ۷ سایت دیگر  
سخنگوی نیرو های مسلح یمن از حمله موشکی به ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا در دریای سرخ در پاسخ به حملات اخیر آمریکا و انگلیس به صنعا و چند شهر دیگر یمن و شهادت و زخمی شدن 58 نفر خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۱    
دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اردوی جهادی پزشکی خود را در روستا های مرزی خراسان شمالی برگزار کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۶   + ۲ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی گفت: فردی که حدود 4 سال پیش، پس از ارتکاب قتل جوانی 25 ساله در شهرستان کردکوی به استان سمنان متواری شده بود، دستگیر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۵   + ۱۴ سایت دیگر  
حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد و دارنده 9 مدال طلا، نقره و برنز کشتی آزاد المپیک و جهان در تمرینات تیم ملی کشتی آزاد حضور یافت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۵   + ۲ سایت دیگر  
در دور اول انتخابات ریاست جمهوری 124 نفر ثبت نام قطعی کردند که در پایان 10 نفر تایید شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۲   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از پایان مهلت انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم دانشگاه فرهنگیان سال 1403 در روز شنبه 12 خرداد ماه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۷   + ۳ سایت دیگر  
دولت هایی که بعد از جنگ روی کار آمدند، با وجود تفاوت های ظاهری، عملکرد های مشابهی به ویژه در حوزه اقتصادی داشته اند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۴   + ۱ سایت دیگر  
رئیس کل اسبق بانک مرکزی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۳   + ۴ سایت دیگر  
معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن قدردانی از ایران و محور مقاومت برای پشتیبانی از ملت فلسطین تأکید کرد که آمریکا و غرب بدانند که تاوان حمایت از رژیم صهیونیستی برای آن ها سنگین خواهد بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۵   + ۸ سایت دیگر  
معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مردمی کردن حفاظت از محیط زیست از طریق ایجاد حس مسؤولیت در عموم مردم از مهم ترین مأموریت های سازمان حفاظت محیط زیست است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۴   + ۱ سایت دیگر  
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۱    
احمد وحیدی وزیر کشور از ستاد انتخابات بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۲   + ۱۱ سایت دیگر  
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۱   + ۵ سایت دیگر  
محمد خوش چهره، نماینده ادوار مجلس در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که آزادی فلسطین از طریق مذاکره به دست نمی آید بلکه از طریق مقاومت حاصل می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۷   + ۱۹ سایت دیگر  
معاون بهره برداری معادن شرکت زغال سنگ کرمان گفت: آزاد شدن موضعی قسمتی از لایه زغال سنگ در محدوده کارگاه استخراج در معدن زغال سنگ آبنیل باعث کشته یک کارگر این معدن شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۷   + ۱۷ سایت دیگر  
مدرس خیابانی گفت: یکی از ماموریت های صنایع بزرگ و پیشران این است که زنجیره های پایین دست خود را به حرکت درآورند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۶   + ۱۰ سایت دیگر  
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در طول این مدت، 37 نفر به ستاد انتخابات کشور مراجعه و ثبت نام کردند که 7 نفر از آن ها واجد شرایط اولیه تشخیص داده شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۶   + ۴ سایت دیگر  
رئیس هیات کشتی استان زنجان گفت: واحدهای تولیدی و کارخانجات بزرگ استان نه تنها از کشتی بلکه از هیچ ورزشی حمایت نمی کنند
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۶   + ۲۶ سایت دیگر  
وزیر جهاد کشاورزی روند حرکت دولت سیزدهم در اجرای برنامه های راهبردی کشاورزی را موفقیت آمیز ارزیابی کرد و خودکفایی گندم در سال زراعی جاری را دست یافتنی دانست.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۶   + ۳ سایت دیگر  
امام جمعه کرمان گفت: مقام معظم رهبری شجاعانه و با صراحت به دانشجویان آمریکایی به صراحت می نویسند که شما بخشی از جبهه مقاومت را تشکیل داده اید و جوانان غرب به خواندن قرآن به ویژه مفهوم نورانی آن دعوت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۵   + ۱۱ سایت دیگر  
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: اگر شرایط به همین روال باشد فصل آینده در مس رفسنجان نخواهم بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۵   + ۳۵ سایت دیگر  
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما با حداقل امتیاز هم می توانیم در لیگ بمانیم، قرار نیست کار های خارق العاده انجام دهیم و بی گدار به آب بزنیم و تمام تلاش مان را می کنیم که با امتیاز بیرون بیاییم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۳   + ۵۰ سایت دیگر  
سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوئد در خصوص اخبار منفی اخیر مندرج در رسانه های سوئد طی بیانیه ای اعلام کرد: توجه به منابع این اخبار، کذب بودن آن ها را کاملا روشن می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۵   + ۲ سایت دیگر  
رئیس نخستین همایش ملی تعامل انسان و رایانه، نظریه ها و کاربرد ها گفت: موضوع تعامل انسان و رایانه بیش از 3دهه است که در دنیا شکل گرفته است، اما در ایران به صورت محدود مورد توجه قرار گرفته است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۶   + ۲۵ سایت دیگر  
سرپرست وزارت امور خارجه گفت: نفس ادامه جنگ در غزه نشانه پیروزی مردم فلسطین است و در طول این مدت صهیونیست ها هیچ هدف نظامی را نتوانستند منهدم کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۵   + ۱۰ سایت دیگر  
معاون شورای امنیت روسیه هشدار داد که تسلیحات و مستشاران نظامی ناتو نه تنها در اوکراین بلکه از هرجایی که مسکو را هدف بگیرند، نابود خواهند شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۲   + ۱۴ سایت دیگر  
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام تمرکزمان روی پیروزی برابر مس است
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۲   + ۳۶ سایت دیگر  
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما نتوانستیم، اما اگر تیم دیگری بود می توانست ورزشگاه دستگردی را عوض کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۲    
نخستین کنگره طب ایرانی با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی با حضور گسترده متخصصان و پزشکان فعال در این حوزه، از 9 تا 11 خردادماه ادامه دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۱   + ۶ سایت دیگر  
مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه های جداگانه اعلام کرد که پادگان و پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات موشکی خود قرار داده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۱   + ۴۵ سایت دیگر  
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: سوختن زنان و کودکان در رفح پرده غفلت از دیدگان جهان و حتی حامیان رژیم اسرائیل فروانداخته و وجدان ها را بیدار کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۸   + ۵ سایت دیگر  
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد که طوفان الاقصی در های به رسمیت شناختن فلسطین را باز کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
حمدین صباحی، دبیرکل کنگره عرب اعلام کرد که با طوفان الاقصی دوران گسترش اسرائیل پایان یافت و ملت فلسطین توانایی پیروزی در این جنگ را دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۲   + ۲۴ سایت دیگر  
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور های چالوس و آزادراه تهران شمال مسیر جنوب به شمال خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۶   + ۲۴ سایت دیگر  
در پنجاه و سومین اجلاس کمیسیون مشترک دایمی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان بر نصب ایستگاه های آنلاین در طول مسیر رودخانه مرز مشترک دو کشور توافق شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۰:۵۵   + ۴۶ سایت دیگر  
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تقویم امتحانات پایان ترم دانشگاه ها تغییری نمی کند و امتحانات طبق برنامه قبلی دانشگاه ها برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۶   + ۲ سایت دیگر  
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ایرانیان خارج از کشور که قصد ثبت نام در انتخابات را دارند، باید وکیل یا نماینده خود را کتباً معرفی کرده و سپس به ستاد انتخابات مراجعه کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۶   + ۴ سایت دیگر  
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: اعضای داوطلب هلال احمر به هر نوعی تلاش می کنند تا مشکلات افراد نیازمند را برطرف کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۰:۵۵   + ۶ سایت دیگر  
محمود احمدی بی غش، نماینده سابق مردم شازند در مجلس کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۲   + ۲۸ سایت دیگر  
سازمان هواشناسی کشور برای بعدظهر امروز جمعه در ارتفاعات البرز مرکزی رشد ابر و بارش پراکنده پیش بینی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۷   + ۱۲ سایت دیگر  
اداره ها و دستگاه های اجرایی کشور به موجب قانون موظف هستند در سال 1403 میزان 5 درصد از برق مصرفی خود را از طریق انرژی های تجدیدپذیر و بورس انرژی تامین کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۴   + ۸ سایت دیگر  
وقوع نقص فنی در موتور یک کشتی باری، به بسته شدن تنگه بسفر منجر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۰:۳۳   + ۷ سایت دیگر  
جنگنده های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی بامداد امروز ساختمان رادیو الحدیده و بندر الصلیف را مورد هدف قرار دادند و منجر به شهادت 14 تن و زخمی شدن 30 نفر شدند.
مشاهده نتایج بیشتر...