یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۱۰:۱۷Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه تعادل 15 اردیبهشت 1403 - taadolnewspaper.ir

روزنامه تعادل 27 اسفند 1397 روزنامه تعادل 28 اسفند 1398 روزنامه تعادل 28 اسفند 1399 روزنامه تعادل 26 اسفند 1400 روزنامه تعادل 1 فروردین 1401 روزنامه تعادل 29 اسفند 1402 روزنامه تعادل 31 فروردین 1403 روزنامه تعادل 1 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 2 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 3 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 4 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 5 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 6 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 7 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 8 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 9 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 10 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 11 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 12 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 13 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 14 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 15 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 16 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 17 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 18 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 19 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 20 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 21 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 22 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 23 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 24 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 25 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 26 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 27 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 28 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 29 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 30 اردیبهشت 1403 روزنامه تعادل 31 اردیبهشت 1403 
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۰۸    
علیرضا حسین پور، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با اجرای بهتر دستورالعمل حاکمیت شرکتی گفت: از آنجا که رعایت اصول حاکمیت شرکتی در راستای احقاق حقوق کلیه ذی نفعان ناشران تهیه و تنظیم شده قطعاً اجرای ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۰۸    
بلومبرگ در گزارشی نوشت، ایران بزرگ ترین بازار بورس ناشناخته جهان را در اختیار دارد و سرمایه گذاری در بیش از 100 شرکت این بازار هیچ ریسکی ندارد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۰۸    
مالیات بر عایدی سرمایه از جمله مالیات های مستقیم است که شخص هنگام فروش دارایی خود به واسطه مابه التفاوت بین قیمت خرید و فروش مکلف می شود مبلغی را به عنوان این نوع از مالیات پرداخت کند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۰۳    
محمود گودرزی به نقش بازار سرمایه در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردمی اشاره کرد و افزود: بازار سرمایه از طریق جذب منابع مالی و هدایت آن از بخش غیرمولد به بخش تولید و مولد می تواند ایفاکننده نقش مهم ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۰۳    
متخصص تغذیه و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران درباره تاثیر ویتامین ها روی کیفیت خلق و خو توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۲۳    
فرایند واریز یارانه اردیبهشت ماه 1403 از پنجشنبه هفته جاری آغاز می شود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۴۳    
قیمت روز و جدید انواع خودروهای ایرانی در تاریخ 16 اردیبهشت بررسی شد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۸    
کوبا یک نمونه ی صادق این مسأله است و اگر به شهر های آن نگاه کنید، زندگی در یک دوره ای از گذشته به شکل ثابت مانده است. در مورد ما هم این اتفاق می افتد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۳    
رییس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به جامعه 76هزار نفری ماماها در کشور گفت: به دنبال اقدامات خوبی که در این دولت و با تلاش وزارت بهداشت صورت گرفته، جلوی سقوط آزاد کاهش موالید گرفته شد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۸    
دادستان کلاله از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله ای خبر داد و گفت: 4 متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۰    
سه شنبه هفته گذشته (11 اردیبهشت ماه) بود که رئیس سازمان توسعه تجارت از عرضه خودروهای وارداتی و برقی از روز یکشنبه (16 اردیبهشت ماه) در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۲    
خانم علم الهدی، عضو هیات جذب دانشکده خانواده است نه دانشگاه تهران.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۰۳    
یک توالت عمومی در قرن 19 را می بینید.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۷:۰۳    
قیمت طلا و سکه در هفته دوم اردیبهشت با بازدهی منفی به کار خود پایان داد. این کاهش قیمت با افت ارزش دلار و کاهش اونس جهانی طلا همراه شد ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۶:۰۳    
قیمت دلار در هفته دوم اردیبهشت با بازدهی منفی بیشتری نسبت به طلا و سکه بسته شد. این افت بیش از دو هزار تومانی ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۲:۲۸    
دانشگاه حال و روز خوبی ندارد، استادان دانشگاه هم همین طور، موضوع اخراج اساتید مرداد ماه سال گذشته بود که در رسانه ها دست به دست شد ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۲:۲۳    
رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از امدادرسانی به 2300 نفر در سیل 20 استان و آماده باش هلال احمر خبر داد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۲:۲۳    
رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی متقاضی شرکت در ارزیابی جهش تحصیلی آغاز شده و می توانند تا پایان خرداد ماه برای ثبت نام اقدام کنند ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۲:۱۸    
تجارت خارجی کشور با احتساب نفت خام، میعانات گازی، خدمات فنی - مهندسی و برق در فروردین ماه امسال به 10 میلیارد و 420 میلیون دلار رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان 4 میلیارد و 940 میلیون دلار ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۱:۴۳    
رییس بخش زلزله شناسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: حدود 30درصد مساحت خوزستان (20 هزار کیلومتر) تحت تاثیر فرونشست زمین قرار گرفته است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۱:۳۳    
حمیدرضا باقری، معاون بازار برق ایران با اشاره به برنامه وزارت نیرو به منظور عرضه و فروش برق از طریق بورس انرژی ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۱:۲۳    
ترکمنستان 2.4 میلیارد دلار از صادرات گاز به چین در سه ماهه اول سال 2024 درآمد داشت، در حالی که روسیه 2 میلیارد دلار درآمد داشته است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۱:۲۳    
معاون حقوقی، مالی و امور مجلس وزیر نیرو با اشاره به جایگاه ویژه صنعت آب و برق در کشور تاکید کرد که امروزه آب و برق، صرفا عنصر آسایش نیست و برای رشد تولید، پیشرفت روز افزون صنعت و تجارت و فناوری ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۱:۲۳    
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز قطعا در آینده نزدیک، این اقدام راهکاری موثر و مفید در زمینه افزایش تولید در این حوزه ها خواهد بود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۱:۱۳    
یکی از اصلی ترین موضوعاتی که در طول ماه های گذشته بارها از سوی مقامات اقتصادی دولت بر روی آن تاکید شده، بحث کاهش هزینه های دولتی با هدف پایین آوردن سرعت رشد نقدینگی و به این ترتیب کاهش تورم بوده است ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۳    
عضو هیات رئیسه اتحادیه مشاوران املاک گفت: اخیرا شنیده می شود که برخی مبادلات در بازار مسکن از طریق دلار و بیت کوین انجام می شود که به نظر من علت آن ایجاد سامانه خودنویس و نبود واسطه برای مدیریت ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۳    
به گفته رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان طوفان و بارندگی های اخیر که در تاریخ خوزستان بی سابقه بوده، خسارات سنگینی به بخش کشاورزی استان وارد کرده است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۴    
درحالی حدود یک ماه به آغاز فصل جابجایی در بازار اجاره مسکن باقی مانده که این بازار در برخی شهرهای جدید کشور در وضعیت نابسامانی به سر می برد و نرخ ها به شدت افزایش یافته است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۴    
منطقه 12 یکی از قدیمی ترین مناطق تهران است و در محدوده مرکزی این شهر واقع شده است. گزارش بانک مرکزی نشان می دهد متوسط قیمت خانه در منطقه 12 تهران به متری 51 میلیون تومان رسیده است ...
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۲۴    
یک رسانه سعودی می گوید توافق آتش بس در غزه پس از آنکه آمریکا ضمانت های لازم را برای اجرای آن ارائه کرد، قریب الوقوع شده است. توافق میان حماس و اسرائیل قریب الوقوع است؛ اگر موانع جدیدی ایجاد نشود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۰۴    
بررسی تغییرات قیمت طلا در بازار جهانی نشان می دهد که طی یک هفته گذشته کاهش 36 دلاری را تجربه کرده است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۴    
HIV بدون درمان پزشکی مناسب قابل درمان یا مدیریت نیست و حتی می تواند سلامت فرد بیمار را به شدت تهدید کند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۵۹    
دانشجویان ایرانی خارج از کشور و مورد تایید وزارت علوم و بهداشت می توانند با ارائه مدارک لازم سالیانه 13 هزار یورو ارز دانشجویی دریافت کنند.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت و تصویب 10 هزار میلیارد تومان فوق العاده خاص به کادر درمان کشور خبر داد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۴    
جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه 20 تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد 84 متری در خیابان صفاییه، حداقل باید 4 میلیارد و 460 تومان تومان هزینه کرد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۹    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با توجه به اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری مشترکان صنعت برق امسال خاموشی نخواهیم نداشت.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۰:۴۴    
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور، آخرین وضعیت مناطق دارای بارش شدید را تشریح کرد و گفت: ستادهای آمادگی بحران در استان ها تشکیل شده است.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۴    
بر اساس آخرین اعلام مرکز ثبت دامنه کشوری تاکنون یک میلیون و 625 هزار و576 دامنه فعال فارسی به ثبت رسیده که در این میان پسوند دات آی آر (ir.) بیشترین دامنه فعال را دارد.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۲۴    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از فردا یکشنبه 16 اردیبهشت موج بارشی دیگری وارد کشور شده و بسیاری از استان های شمال غربی، غربی و شمالی کشور درگیر این موج بارش های خواهند بود.
روزنامه تعادل   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۱۴    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 71 سنت معادل 0.85 درصد کاهش به 82 دلار و 96 سنت رسید.