شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۰:۰۳Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرگزاری تقریب - تقریب (taghribnews.ir)

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1403 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 1 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 2 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 3 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 4 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 5 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 6 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 7 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 8 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 9 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 10 خرداد 1403 خبرگزاری تقریب 11 خرداد 1403 
  ۱ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
امام جمعه اهل تشیع شهر آق قلا، گفت: شهادت سردار سلیمانی و شهید ابراهیم رئیسی اگرچه ضایعه ای بزرگ است؛ اما می تواند زمینه ساز خیر کثیر برای رهبری و ملت ایران باشد.
  ۶ دقیقه پیش   + ۱ سایت دیگر  
نماز جمعه پاوه امروز به امامت ماموستا ملاقادر قادری؛ امام جمعه این شهرستان در مسجد قبا برگزار شد.
  ۲۵ دقیقه پیش   + ۱ سایت دیگر  
امام جمعه شهرستان سنندج از انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی نام برد و گفت: اراده ملت در برابر حاکمیت در صحنه انتخابات نمایش داده می شود.
  ۴ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه سیاست فشار حداکثری خود و مقابله با توان پهپادی جمهوری اسلامی ایران، یک فرد و 4 نهاد ایرانی مرتبط با سازمان صنایع هوافضا را تحریم کرد.
  ۲ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: رژیم منحوس اسرائیل امروز در عمل در سراشیبی سقوط و از بین رفتن قرار گرفته است و زودتر از آنچه که می اندیشیدیم نابودی اش قریب الوقوع است.
  ۳ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی با استقبال کاربران انگلیسی زبان شبکه اجتماعی ایکس مواجه شد تا جایی که برخی آرزو کردند کاش رهبرانی همانند رهبر جمهوری اسلامی ایران داشتند.
  ۳ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
پنجمین محفل انس با قرآن کریم با حضور کاروان قرآنی نور چهارشنبه شب در جمع زائران ایرانی هتل حیاة الهدی مدینه برگزار شد.
  ۶ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
راهپیمایی مردم کرمانشاه در جمعه های خشم در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و غزه بعد از اقامه نماز جمعه برگزار شد.
  ۴ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
پویش مطالعاتی و مسابقه کتابخوانی عصر امام خمینی (ره) کوششی در جهت بازشناسی شخصیت و عصر امام خمینی(ره) در گام دوم انقلاب برگزار می شود.
  ۶ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دنیای اسلام که امروز زنده شده است و یک حیات مجددی را به دست آورده است، جبهه مقاومت که امروز اینچنین در مقابل استکبار و صهیونیسم ایستاده است ...
  ۵ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: پیکر مطهر مادر شهیدان رجبی که روز گذشته به فرزندان شهیدش پیوست، روز جمعه بر دستان مردم شهیدپرور اهواز تشییع و به خاک سپرده شد.
  ۵ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
انجمن حمایت از زندانیان یکی از ارکان و شئونات اصلی خدمت رسانی و تبلور خدمت رسانی دستگاه قضایی و نظام اسلامی است که فراموش نکردن خود خانواده های زندانیان تبلور پیدا کرده است.
  ۵ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: موافقت اصولی برای ایجاد سه طرح گردشگری با سرمایه گذاری 128 میلیارد تومان در استان صادر شد.
  ۷ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل زندانهای استان کردستان گفت: همراهی و همبستگی مسئولین و حمایت های خیرین از خانواده های زندانیان در کردستان مثال زدنی است.
  ۷ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
امام جمعه شهر گرگان، گفت: امام خمینی (ره) در شرایطی قیام کردند که کشورها یا به غرب و یا به شرق تکیه داشتند؛ ولی امام هیمنه همه قدرت های عالم را شکست.
  ۸ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
نماز جمعه مردم اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب به امامت ماموستا ملارشید ثنایی امروز اقامه شد.
  ۷ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
امام جمعه زاهدان گفت: در حال حاضر باید رئیس جمهور را انتخاب کنیم که عملکرد مدلهای مختلف رئیس جمهور را در برابر دیدگان خود داریم و امیدواریم حافظه مردم به درستی کار کند و سوابق عملکردی رؤسای جمهور ...
  ۸ ساعت پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
امام جمعه قم گفت: پس از شهادت شهدای خدمت، انسجام داخلی ایران استوارتر شد و جبهه مقاومت نیز تقویت و عمق بیشتری یافت.
  ۷ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
در آستانه سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اجلاس بین المللی غزه مظلوم مقاوم با حضور شخصیت های سیاسی و بین المللی در تهران برگزار می شود.
  ۸ ساعت پیش   + ۴۱ سایت دیگر  
امام جمعه مشهد با بیان اینکه سیره شهید رئیسی نماد حکمرانی دینی است، گفت: عامل رقم خوردن این ویژگی های اخلاقی و رفتاری، براساس تبعیت او از مبانی حکمرانی دینی بود.
  ۹ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
حجت الاسلام ابوترابی فرد خطاب به داوطلبان نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: کاندیداها در فضای پیش رو در گفتگوها و مناظره ها باید مراقب باشند هزینه اداره کشور را افزایش ندهند ...
  ۹ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شکستن فضای تحریم در پرتو ارتباط هرچه بیشتر با دیگر کشورها را از دستاوردهای مهم شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان یاد کرد و گفت ...
  ۹ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: بی تردید انسان های آزاده باید برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین به صحنه آمده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از برگزاری بیست ونهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کارکنان انتظامی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده های کارکنان در استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۶   + ۱۷ سایت دیگر  
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: 2 هزار نفر از شهروندان استان به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در تهران اعزام می شوند
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: ایران اسلامی به ویژه استان گلستان سرزمین وحدت و برادری است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۷   + ۱ سایت دیگر  
فرماندار شهرستان مراوه تپه، گفت: این علما و روحانیون هستند که پرچم مقدس دین و قرآن را در دنیا برافراشته نگه داشته اند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۰   + ۹ سایت دیگر  
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: 200 ویژه برنامه فرهنگی، تربیتی و بصیرتی در سطح استان در ایام رحلت حضرت امام (ره) اجرا خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۰:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: هرکس پیرو ولایت فقیه باشد کارش برکت پیدا می کنند و عالم در ید او می شود این ویژگی در وجود شهید رئیسی بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۷:۵۸   + ۹ سایت دیگر  
دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه از 60 حمله هوایی رژیم صهیونیستی به رفح طی 48 ساعت گذشته خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۹:۲۷   + ۷ سایت دیگر  
نخستین کاروان زائران حج تمتع هرمزگانی، یکشنبه 13 خرداد از فرودگاه بین المللی بندرعباس به مقصد جده عربستان اعزام می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۸:۵۷   + ۴ سایت دیگر  
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات هرمزگان گفت: هیئت های اجرایی و نظارت انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان تشکیل شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۸:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: شهید رئیسی شوق خدمت به مردم را داشت و مدام سعی می کرد که بی واسطه به دغدغه های آنان رسیدگی کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۴:۳۰   + ۲۳ سایت دیگر  
سفیر و نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل به نمایندگی از کشورهای سازمان همکاری اسلامی، از تلاش های آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه فقید ایران تجلیل کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۳:۲۷   + ۳ سایت دیگر  
راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه و انزجار مردمی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در رفح در ارومیه برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۰:۴۹    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در مراسم ترحیم مادر سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که از سوی دفتر مقام معظم رهبری در شهر قم برگزار شده بود شرکت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۰:۴۹    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در مراسم ترحیم مادر سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که از سوی دفتر مقام معظم رهبری در شهر قم برگزار شده بود شرکت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۲:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
امام جمعه اهل سنت قره بلاغ شهرستان علی آباد کتول، گفت: مرحوم داغستانی در حل و فصل مناقشات، اختلافات و تشویق و ترغیب مردم در ایجاد وحدت و انسجام ملی در منطقه گلیداغ و تمام ترکمن صحرا نقش آفرین بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۱:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تبلیغ دین را در زمره بزرگ ترین جهادها خواند و گفت: اگر یک نفر به وسیله شما هدایت بشود، به فرموده پیامبر گرامی اسلام (ص) از هر آنچه که آفتاب بر آن بتابد بالاتر است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۰:۳۸   + ۱ سایت دیگر  
آقای بشار اسد رئیس جمهور سوریه و هیئت همراه پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۰۰:۱۶   + ۱ سایت دیگر  
رئیس مرکز اسلامی استان گلستان، گفت: علما و روحانیون ربانی جامعه اسلامی را از گزند جریان های الحادی و افراطی مصون نگه می دارند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۲۳:۲۱   + ۱ سایت دیگر  
فردا جمعه 11 خرداد ماه پنج میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۸   + ۸ سایت دیگر  
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در مراسم یادبود رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: همدردی کشورها بیانگر عشق و احترام آنها به مردم ایران و قربانیان سقوط بالگرد است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۲۱:۰۹   + ۱ سایت دیگر  
دانشگاه مذاهب اسلامی با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش و آموزش کشور از میان طلاب حوزه های علمیه شیعه و مدارس علوم دینی اهل سنت از طریق آزمون اختصاصی در سال 1403 در مقاطع ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۲۰:۰۶   + ۱ سایت دیگر  
تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی روز چهارشنبه 9 خردادماه 1403 با حضور دکتر سید عباس صالحی؛ رئیس دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی و دکتر مصطفی ده پهلوان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۶   + ۲ سایت دیگر  
رهبر جنبش انصارالله یمن در باره اقدام رژیم صهیونیستی در زمینه اشغال محور فیلادلفیا در غزه هشدار داد و آن را اقدامی خطرناک توصیف کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۹:۰۸   + ۱۳ سایت دیگر  
وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه به 36 هزار و 224 نفر افزایش یافت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۷:۴۰   + ۳۵ سایت دیگر  
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای بشار اسد رئیس جمهور سوریه و هیأت همراه، مقاومت را هویت ممتاز سوریه دانستند و گفتند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۶:۳۴   + ۲ سایت دیگر  
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: باید از سران کشورهای اسلامی پرسید تا کی در مقابل این همه جنایت و نسل کشی صهیونیست ها علیه مردم غزه و فلسطین باید سکوت کنند؟ ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
قیمت گذاری مناسب و رقابتی به عنوان یکی از اصول اساسی بازاریابی در فضای آنلاین، اهمیت زیادی دارد. این اصل، نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان، افزایش فروش و ایجاد ارتباط مثبت با مشتریان دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۶   + ۱۸ سایت دیگر  
نام نویسی از داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز (پنجشنبه) در وزارت کشور آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۷   + ۷ سایت دیگر  
جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) با بمباران اردوگاه النصیرات واقع در باریکه غزه 4 فلسطینی را در یک منزل به شهادت رساندند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۵   + ۳۷ سایت دیگر  
رئیس مجلس با اشاره به جنایات صهیونیست ها در رفح، گفت: دولت های جهان به ویژه دولت های اسلامی باید تعارف های دیپلماتیک را کنار بگذارند و با تمام توان از حیثیت بشریت دفاع کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۱:۱۹   + ۱۸ سایت دیگر  
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه ای به دانشجویان آمریکایی حامی مردم فلسطین تاکید کردند: شما اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده اید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۳   + ۳ سایت دیگر  
الجزایر امروز (پنجشنبه) پیش نویس قطعنامه خود را درباره رفح به شورای امنیت سازمان ملل تقدیم می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن تمام قوانین جهانی و همچنین به سخره گرفتن حقوق بشر به چادرهای آوارگان فلسطینی در جنوب غزه یعنی رفح حمله کرد و این چادرها را که ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۶   + ۱ سایت دیگر  
عضو مجلس خبرگان رهبری، افزود: اگر ملت های مسلمان جهان پیام و دستورات امام را آویزه گوش خود قرار دهند ، جهان اسلام جامعه ای برتر ، اولی و عزتمند خواهد بود و دیگر شاهد نابسامانی نخواهیم بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۴   + ۱ سایت دیگر  
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیان کرد: دشمن از پروپاگاندا و از طریق رسانه های خود تلاش میکند مسائل جهان اسلام خصوصا مسائل مرتبط با غزه را تحریف کند و اهداف خود را دنبال کند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۷:۵۹   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد از جمع آوری دو هزار و 700 میلیارد تومان زکات طی سال گذشته در کشور خبر داد و گفت: این مبلغ برای تامین نیازهای نیازمندان هزینه شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۶:۴۲   + ۹ سایت دیگر  
سوگواره ادبی روز وداع یاران همزمان با سراسر کشور و با حضور جمعی از شاعران، مسئولین و چهره های فرهنگی به منظور گرامیداشت یاد شهدای خدمت در بوشهر برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۵:۲۶   + ۵ سایت دیگر  
جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین عملیات ضد صهیونیستی امروز مبارزان فلسطینی در نابلس در شمال کرانه باختری را تبریک گفتند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۳:۳۶   + ۳۷ سایت دیگر  
پیش فروش بخش دوم بلیت های خرداد ماه، بازه زمانی 19 تا 31 خرداد، از پنجشنبه، 10 خرداد آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۴:۲۲   + ۱۱ سایت دیگر  
نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروی دفاع هوایی این کشور امروز (چهارشنبه) توانست با شلیک موشک زمین به هوا، یک فروند پهپاد MQ-9 آمریکا را هنگام تجاوز به آسمان استان مأرب سرنگون کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۲:۴۰   + ۱۰ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه آیت الله رئیسی فاصله بین دولت و مردم را برداشت، افزود: رئیس جمهور کم نظیری را از دست دادیم و مردم ایران حق دارند اینگونه سوگواری و عزاداری کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۱:۲۶   + ۶ سایت دیگر  
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران از برگزاری مراسم هفتم شهدای خدمت پنجشنبه در این استان خبر داد و گفت: در شهر تهران این مراسم بعد از نماز عشا در میدان امام حسین برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۲۲:۱۹   + ۸ سایت دیگر  
در راستای صیانت و حفظ هویت ملی و زبان فارسی، دفتر دبیرخانه اجرایی پاسداشت زبان فارسی استان گلستان افتتاح و آغاز به کار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۰۰:۲۸   + ۲ سایت دیگر  
بخشدار دلوار گفت: مراسمات ویژه گنگره ملی سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری در سال جاری همزمان با سالروز وفات پیامبر اکرم(ص) و در اواخر ایام ماه صفر برگزار خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۲۳:۵۶   + ۲ سایت دیگر  
با نزدیک شدن به ایام برگزاری حج، بعثه حضرت آیت الله جوادی آملی طبق سنوات گذشته، فعالیت های خود را در مدینه منوره آغاز کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۸   + ۱۹ سایت دیگر  
مراسم ترحیم مادر سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان، از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۸   + ۹ سایت دیگر  
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نقش والدین به خصوص مادر سید حسن نصرالله در تربیت این چهره مجاهد را بسیار موثر برشمرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۸:۲۵   + ۱۲ سایت دیگر  
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تحلیل عملیات وعده صادق گفت: آمریکایی ها و صهیونیست ها به خوبی می دانند چه اتفاقی روی زمین رخ داده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۲۰:۲۹   + ۱۸ سایت دیگر  
رئیس ستاد مکه، شمار زائران ایرانی در عربستان را 44 هزار و 815 نفر اعلام کرد. حدود 87 هزار و 550 نفر از ایران در حج امسال حضور خواهند داشت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۷   + ۶ سایت دیگر  
مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور عصر چهارشنبه در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۹:۳۱   + ۱۰۷ سایت دیگر  
مرکز ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح دومین گزارش هیات عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه را منتشر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۸   + ۳ سایت دیگر  
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: تشییع باشکوه پیکر شهدای دولت التیامی بر زخم ما از این حادثه ناگوار بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۵۲   + ۹ سایت دیگر  
سرپرست، مدیران و کارکنان وزارت امور خارجه به مقام شهید حسین امیرعبداللهیان ادای احترام کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۳   + ۴۳ سایت دیگر  
سخنگوی شورای نگهبان ضمن تشریح شرایط دوازده گانه داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: امکان اعتراض به ردصلاحیت ها در انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۷   + ۵ سایت دیگر  
رئیس گروه تخصصی دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد گفت: سیره مدیریتی رئیس جمهور شهید می تواند موضوع پژوهش و پایان نامه باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۱   + ۱ سایت دیگر  
برند هیمالیا توانست با تولید محصولاتی بی نظیر تمام مصرف کنندگان را محو خود کند همچنین علاوه بر کیفیت بالای محصولات قیمت هایی بسیار منصفانه بر روی محصولات خود گزاشت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۳   + ۸۰ سایت دیگر  
وزیر کشور احکام 12 عضو ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران را صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۲   + ۱۴ سایت دیگر  
مدیرعامل بازآفرینی شهری گفت: هم اکنون بیش از 16 هزار واحد مسکونی نوسازی شده در بافت های فرسوده به بهره برداری رسید که تعداد واحدهای افتتاح شده از 100 هزار واحد مسکونی عبور کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۴   + ۱ سایت دیگر  
منطقه جنوب شرق آسیا با ویژگی های فراوانی که در اختیار دارد، یکی از مقاصد گردشگری برجسته جهان است. این منطقه با ترکیبی منحصر به فرد از جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و آشپزی غنی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۹   + ۱۳ سایت دیگر  
مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با عنوان فلسطین و مقاومت در منظومه فکری امام خمینی (ره) با حضور سرپرست وزارت امور خارجه برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۶:۲۴   + ۶ سایت دیگر  
فرماندار شهرستان گرگان گفت: در حال حاضر جامعه اسلامی ما به رئیس جمهوری نیاز دارد که پیرو مکتب شهید جمهور و سید محرومان با دیدگاه خدمتگزاری مطلق برای مردم باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۱   + ۹ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: در مراسم نسیم مهر که امروز در حمایت از خانواده های زندانیان برگزار شد، فعالان اقتصادی، 2 میلیارد تومان کمک کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۱   + ۲۱ سایت دیگر  
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه حضور پر رنگ مردم در همه عرصه های ملی و مذهبی عامل بالندگی کشور است، گفت: تشییع با شکوه و میلیونی شهدای خدمت خط بطلانی بر تمامی تصورات غلط دشمن کشید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۴۵   + ۵ سایت دیگر  
سخنگوی دولت با بیان "اعضای هیئت دولت در جلسه امروز گزارش عملکردشان را ارائه کردند."، گفت: همه گزارش ها ناظر به استمرار پرشتاب خدمت از سوی بخش های مختلف بود و پیروی عهد اعضای دولت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۴۰   + ۹۲ سایت دیگر  
سرپرست ریاست جمهوری گفت: یکی از مسئولیت های جدی همه اعضای دولت پیگیری مسئولانه و مستمر اجرای قراردادها، توافقات و تفاهم نامه های خارجی امضا شده در دوران ریاست جمهوری شهید آیت الله رئیسی است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۹   + ۱ سایت دیگر  
میلیون ها نفر در سراسر جهان با مشارکت در پویش "همه چشم ها به رفح" همدردی و همبستگی خود با مردم فلسطین را اعلام کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۹   + ۲۹ سایت دیگر  
سینماهای کشور به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، دوشنبه و سه شنبه 14 و 15 خرداد ماه تعطیل است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۵:۱۸   + ۳۷ سایت دیگر  
اداره کل هواشناسی استان تهران در نمابری اعلام کرد: پیش بینی می شود که روند افزایش نسبی دما در سطح استان تا روز شنبه هفته آینده - 12 خرداد - ادامه یابد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۶   + ۱ سایت دیگر  
صدها معترض در اعتراض به جنایت رژیم صهیونیستی در رفح در مقابل کاخ سفید تجمع کرده و از دولت آمریکا خواستند کمک مالی به اسرائیل را متوقف کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۳:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
دفتر حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد که ده ها هزار نفر به دلیل آنچه که یکی از کارشناسان آن را فاجعه غیرطبیعی ناشی از نفرت توصیف می کند، به اجبار آواره شده اند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
دانشجویان دانشکده هنرهای زیبا و معماری لبنان، یاد شهدای خدمت در جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۳۹   + ۵ سایت دیگر  
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهید سید مهدی موسوی سرتیم حفاظت رئیس جمهور دیدار و گفت وگو کرد.
مشاهده نتایج بیشتر...