پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۹:۴۱May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای تراز نیوز 29 اسفند 1393 - taraznews.com

تراز نیوز 3 اسفند 1393 تراز نیوز 4 اسفند 1393 تراز نیوز 5 اسفند 1393 تراز نیوز 6 اسفند 1393 تراز نیوز 7 اسفند 1393 تراز نیوز 10 اسفند 1393 تراز نیوز 11 اسفند 1393 تراز نیوز 12 اسفند 1393 تراز نیوز 13 اسفند 1393 تراز نیوز 14 اسفند 1393 تراز نیوز 15 اسفند 1393 تراز نیوز 16 اسفند 1393 تراز نیوز 17 اسفند 1393 تراز نیوز 18 اسفند 1393 تراز نیوز 19 اسفند 1393 تراز نیوز 20 اسفند 1393 تراز نیوز 21 اسفند 1393 تراز نیوز 22 اسفند 1393 تراز نیوز 23 اسفند 1393 تراز نیوز 24 اسفند 1393 تراز نیوز 25 اسفند 1393 تراز نیوز 26 اسفند 1393 تراز نیوز 27 اسفند 1393 تراز نیوز 28 اسفند 1393 تراز نیوز 29 اسفند 1393 
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۴    
تراز:با پشت سر گذاشتن یک سال و فرا رسیدن نوروز، به بهار و سال جدید سلام می دهیم و همین سنت حسنه را هم با اهل قبور در جمعه آخر سال انجام داده و حتی بسیاری از افراد در لحظه تحویل سال در مزار شهدا و ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۴    
تراز: جدول برنامه هایی که در ایام نوروز در شبکه های مختلف پخش می شوند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۹    
تراز: تیم مذاکره کننده هسته ای پس از 6 روز مذاکره فشرده امروز (جمعه) لوزان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۹    
تراز: رضا رفیع که این روزها درصدد آماده سازی مجموعه قند پهلو برای نوروز است ، درباره ی ویژه برنامه های تحویل سال و همچنین سریال های نوروزی اظهار نظر کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۹    
تراز: فیلم های سینمایی چ ، معراجی ها ، 50 قدم آخر ، خسته نباشید ، گهواره ای برای مادر و فرشته ها با هم می آیند از جمله فیلم های سینمایی ایرانی هستند که برای اولین بار از شبکه های تلویزیونی سیما پخش ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۹    
تراز: همزمان با آغاز سال 94 سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع زائران رضوی را می توانید از شبکه یک سیما ببینید یا از رادیو معارف بشنوید .
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۹    
تراز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: پس از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی در مجلس طرحی تهیه کردیم که در آن طرح به دولت فرصتی دادیم ظرف مدت دو ماه از ابلاغ این قانون نسبت به تنقیه قوانین مزاحم اقتصاد ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۴    
تراز: شبکه های تلویزیون برنامه های اینجا آینده، بهار در خانه، بهار نارنج، دستت را می بوسم، فرش بهشت و هفت سلام را برای سال تحویل آماده کرده اند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۹    
تراز: جان کری وزیر امور خارجه امریکا دیروز در حاشیه مذاکرات هسته ای در لوزان سوئیس ساعتی را به دوچرخه سواری پرداخت و با این اقدام خود سوژه عکاسان و خبرنگاران شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۹    
تراز: محمدهادی ملکیان از دانش آموزان مصدوم شده در انفجار مین درگذشت.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۹    
تراز: در پی درگذشت والده دکتر حسن روحانی رییس جمهور، جان کری وزیر خارجه آمریکا و ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا صبح روز جمعه با حضور در محل اقامت هیات ایرانی در لوزان سوییس درگذشت وی را به حسین فریدون ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۰    
تراز: شبکه یک سیما در روزهای پایانی سال اقدام به برگزاری نظرسنجی درباره اتفاقات مهم سال 93 در زمینه های گوناگون در قالب ویژه برنامه ی تحویل سال نموده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۶    
تراز: با پایان سال 93 باید منتظر شروعی جدید در سال جدید برای ورزش باشیم. بد نیست مروری داشته باشیم بر اتفاقات ورزش ایران در سالی که گذشت.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۶    
تراز: تصمیم سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تیم فوتبال امید ایران به این دو بازیکن ابلاغ شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۱    
تراز: والده حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در آستانه ایام عزای فاطمی(س)، به رحمت الهی پیوست.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۱    
تراز: رهبر معظم انقلاب درگذشت والده حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور را تسلیت گفتند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۷    
تراز: سال 93 در روزهای آخر خبری تلخ برای فوتبالی ها دارد کارلوس کی روش از تیم ملی می رود چرا این اتفاق افتاد؟
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۷    
تراز: از جمله خبرهایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره اش هستند و سعی می کنند آگاهی به روزی از آن داشته باشند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۷    
تراز: امام جمعه موقت تهران با اشاره به صحبت های طرف غربی مبنی بر اینکه نمی توانند از نداشتن سلاح اتمی در ایران اطمینان حاصل کنند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۷    
تراز: تفحص بی جا و بیش از اندازه از سوی شرع پسندیده نیست. شارع مقدس به محکم شدن رشته های ارتباطی بین شیعیان بسیار تاکید دارد و باید از هر عملی که مخلّ این ارتباط است اجتناب ورزید.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۵    
تراز: گذشت پنج سال از شهادت حسین غلام کبیری چیزی از غم این پدر و مادر کم نکرده و هنوز هم مصیبت رفتنش برای این پدر و مادر سنگین است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
تراز: معاون عملیاتی پلیس راهور ناجا از یک طرفه شدن جاده کرج-چالوس از امشب تا فردا خبر داد و گفت: این اعمال محدودیت برای تخلیه بار ترافیکی این محور است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
تراز: معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: در راستای ساماندهی سیم کارت های تلفن همراه بر عملکرد دفاتر پیشخوان خدمات دولت در ارائه سیم کارت به مشترکان نظارت می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
تراز: استفاده کردن از برخی راهکارها باعث ایجاد واکنش های متناوبی می شود و حتی پوست را تحریک و بدتر می کند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
تراز: امیرسرتیپ پوردستان با اشاره به اینکه داعش در خردادماه قصد پیشروی به سمت مرزهای ما را داشت، گفت: هنگامی که آنان با قدرت و اقتدار نیروهای ما مواجه شدند دیگر جرأت نکردند پا را فراتر بگذارند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
تراز: تراز: جالب این جاست که همین افرادی که سالی یکبار سراغ تغییر و تعویض لوازم منزلشان می روند از اوضاع مالی روبه راهی هم برخوردار نیستند ولی مجبورند برای کم نیاوردن جلوی فامیل و دوستان و عقب نماندن ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
تراز: منابع آگاه خبردادند که تکفیری ها داعش از بیم انجام حمله زمینی نیروهای ارتش و داوطلب عراق در حال حفر خندق در اطراف شهر موصل هستند.