دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۱۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1399 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1398 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1399 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1399 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1399 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1399 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1399 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1399 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1399 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1399 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1399 خبرگزاری تسنیم 1 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 2 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 3 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 4 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 5 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 6 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 7 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 8 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 9 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 10 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 11 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 12 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 13 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 14 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 15 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 16 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 17 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 18 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 19 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 20 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 21 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 22 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 23 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 24 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 25 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 26 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 27 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 28 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 29 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1399 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۸    
قیمت دلار در صرافی های بانکی با کاهش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل 26 هزار و 870 تومان تعیین شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۲:۱۶    
سود مشارکت در منافع بیمه های زندگی برای پایان سال مالی 1398 به میزان 29.83 درصد محاسبه و در اندوخته بیمه نامه ها اعمال شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۸:۲۳    
بانک مرکزی در مهلت تعیین شده از طریق سامانه بازار بین بانکی پنج سفارش فروش اوراق بدهی دولتی از طرف دو بانک به ارزش 11 هزار و 150 میلیارد تومان خریداری کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۶    
دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه اندازی سامانه صدور برخط تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۷    
یک فعال صنعت دام سبک کشور با بیان اینکه تزریق خون خالص نژادهای بومی به این صنعت، خونی تازه در رگ های دام پروری کشور است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۱    
گروه استان ها- بیماران مبتلا به ویروس کرونا که فاقد هر گونه بیمه ای هستند حداکثر در مدت 24 ساعت تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۸    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت 37هزار واحدی، در ارتفاع یک میلیون و 336هزار واحد قرار گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۰۹:۰۳    
معاون سازمان محیط زیست گفت: اگر طرح جامع در آبان ماه سال جاری به تصویب برسد، ردیف اعتباری خاص تالاب زریوار ایجاد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۸    
حدود یک هزار پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوی حمایت شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۹:۲۸    
شرکت پگاه آذربایجان شرقی، در شهریور ماه سال جاری، رشد 30 درصدی فروش را، محقق کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۰    
گروه استان ها- اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری کشور به دلیل شرایط کرونایی متفاوت تر از سالیان گذشته از سوم تا نهم آبان ماه در کشور برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۲:۲۲    
رژیم صهیونیستی بامداد امروز مناطقی از نوار غزه را هدف حملات هوایی خود قرار داده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۰:۳۳    
در هفت ماه نخست امسال بیش از 91هزار و 275کیلوگرم انواع هورمون انسولین وارد کشور شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۱    
گروه استان ها - شهید مدافع سلامت حبیب ذاکریان متخصص رادیولوژی بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود امروز در زادگاهش به خاک سپرده شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۲    
رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور گفت: موفق به امضای تفاهم نامه ای با همکاری وزارت آموزش و پرورش شده ایم و می توانیم دانش آموزان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۱    
رئیس کمیته طب سنتی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس طی نامه ای خطاب به رئیس جمهور با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در کشورمان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی پرداختن به مولفه تربیت را از جمله اولویت های کاری قوه مقننه برشمرد و گفت: برای ساماندهی امور آموزش و پرورش باید صدای معلمان شنیده شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۶    
به زودی کشتی هایی که نشان IRISL بر بدنه و پرچم عزیز ایران را بر دکل های خود در اهتزار دارند، خوشنام تر از دیروز و با اعتبار مضاعف و قهرمان سه جنگ نابرابر، در بنادر بزرگ جهان پهلو خواهند گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۶    
دستور کار هفتگی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده اعلام شد که در مهمترین بخش طرح تامین کالاهای اساسی بررسی خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۶    
سامانه پدافندی تمام ایرانی باور 373 برای اولین بار و تا ساعتی دیگر با اهداف دور ایستا مقابله می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۶    
گروه استان ها- جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به وضعیت قرمز استان و روند افزایشی بیماری، از تمدید محدودیت های کرونایی در البرز به مدت یک هفته دیگر خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۶    
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی نتیجه وبینار با رئیس دفتر منطقه ای یونسکو را تغییر مشاور ارشد و آغاز رسمی فاز دوم تدوین برنامه ملی توسعه گردشگری با استقرار تیم مشاوره جدید در تهران اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۶    
رایزنی های پارلمانی لبنان برای انتخاب نخست وزیر و مامور تشکیل دولت در این کشور تا ساعاتی دیگر آغاز می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این که افزایش قیمت بلیت هواپیما تخلف است از ورود کمیته حمل ونقل این کمیسیون به موضوع افزایش چشمگیر قیمت ها خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۶    
رئیس قوه قضائیه در تماس تلفنی با خانواده شهید محمد محمدی ضمن ابراز همدردی با این خانواده، بر برخورد سریع، دقیق با قاتل و مسببین شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۰۶    
تلویزیون این هفته برای سه روز بیش از 60 فیلم درنظر گرفته که در فهرست آن نام های آشنایی مثل "ملک سلیمان"، "اخراجی ها" و "زاپاس" دیده می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۳    
جمال عرف گفت: به دنبال ادعای نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس مبنی بر تن فروشی و خودکشی یک زن بدلیل عدم توانایی تامین آب آشامیدنی برای فرزندانش ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۳    
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و 11 تشکل دانشجویی درباره پرونده مناقشات اهالی اراضی ده ونک با دانشگاه الزهرا (س) به ریاست قوه قضائیه نامه نوشتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۱    
در جریان تظاهرات مردمی امروز در سودان و مخالفت مردم این کشور با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی چند شهروند کشته و زخمی شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۳    
سناتور رامنی که در سال 2012 مقابل باراک اوباما شکست خورد امروز اعلام کرد به ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه رای نداده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۹    
محمد علی الحوثی تاکید کرد نسبت به روند تبادل اسرا با دشمن رضایتمندی وجود ندارد توقع این بود که تمامی اسرای یمنی در زندان های آل سعود آزاد شوند اما دشمن در این مسیر کارشکنی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۴    
گروه استان ها- مدیرکل صمت استان کرمان از رشد 20 درصدی صادرات استان در سال جاری خبر داد و گفت: مشکلات صادرکنندگان پسته حل می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۹    
سرویس مخفی آمریکا از مردی که دو هفته قبل در نامه ای نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و همچنین شریک انتخاباتی وی و هوادارانشان را تهدید به قتل کرده بود، شکایت کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۲    
وزیر خزانه داری آمریکا با سفر به دوحه با امیر قطر دیدار کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۲    
حامیان سابق ترامپ معتقدند که ضعف بیمه های درمانی و هزینه بالای پزشکی برای شهروندان آمریکایی بویژه همزمان با شیوع کرونا به نارضایتی ها دامن زده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۲    
گروه استان ها- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی باید دانشجوی کارآفرین و صاحب ایده تربیت کند و به ترویج اخلاق بپردازند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۲    
گروه استان ها- استاندار لرستان با بیان اینکه امسال برای لرستان حدود 690 میلیارد تومان سهم درآمدی در نظر گرفته شده است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۲    
رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به تذکر لسانی پلیس به 112 هزار نفر از شهروندان تهرانی اعم از عابرپیاده، راننده و صاحب صنوف که فاقد ماسک بودند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۲    
خبرهای ضد و نقیض درباره پرونده عادی سازی روابط میان خارطوم و تل آویو در حالی همچنان ادامه دارد که همزمان با تظاهرات شهروندان سودانی در مخالفت با سازش ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۲    
نهمین نشست کمیسیون کنسولی ایران و قزاقستان روز چهارشنبه برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۲    
تیم فوتبال رئال مادرید در حالی که در آستانه جبران سه گل شاختار دونتسک در نیمه اول بود، نتوانست بازگشت خود را کامل کند و شکست خورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۲    
سیاستمدار جمهوری خواه که ریاست کمیته ملی حزب جمهوری خواه را برعهده داشته، اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری به جو بایدن نامزد حزب دموکرات رأی خواهد داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۲    
گروه استان ها- فرمانده سپاه گیلان با اشاره به افتتاح 87 واحد مسکونی منطقه سیل زده گُمیشان گفت: بخش زیادی از این واحدها با کمک مردم و نیروهای جهادی ساخته شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۲    
گروه استان ها-رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیش بینی می شود دو هزار میلیارد تومان منابع بانکی برای صادرات محصولات کشاورزی با اولویت پسته اختصاص داده شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۲    
گروه استان ها-رئیس سازمان فنی و حرفه ای گفت: باید 80 درصد آموزش ها در مدارس و دانشگاه به سمت مهارت آموزی سوق داده شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۲    
در حال حاضر آمریکا دچار وضعیتی شده که بسیاری از کشورها مهم نیست چه کسی برنده انتخابات نوامبر خواهد شد، بلکه این مهم است که افول آمریکا با ترامپ یا بایدن تا کجا ادامه خواهد یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۷    
گروه استان ها- پل غیرهمسطح ایستگاه سرعین اردبیل که از آن به عنوان بزرگترین پروژه عمران شهری یاد می شود بعد از تجربه رکود چند ساله همچنان در زمان نامشخصی از اتمام به سر می برد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۵    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی از حساب بانکی رئیس جمهور این کشور در چین به عنوان یک مسئله امنیت ملی نام برد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۵    
گروه استان ها-معاون آموزش و پروش استان قم گفت: در سال جاری 99 هزار و 566 دانش آموز در مسابقات قرآن و عترت در سطح استانی به صورت مجازی شرکت کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۱    
تیم الدحیل در شب در اختیار داشتن رامین رضاییان مغلوب السد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۷    
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای باشگاهدالریان قطر را تهدید به شکایت به فیفا کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۷    
تیم زووله در حضور رضا قوچان نژاد به تساوی خارج از خانه دست یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۷    
آژانس پایش بهداشت برزیل از فوت یکی از شهروندان این کشور در در آزمایش بالینی واکسن کرونای آکسفورد شرکت کرده بود، خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۶    
گروه استان ها- رئیس سازمان بسیج هنرمندان اصفهان گفت: هنر در انقلاب جزو مستحبات نیست و نسبت هنر با انقلاب اسلامی این نیست که بعد از اتمام همه کارها به هنر برسیم بلکه جزو واجبات است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۲    
وزارت بهداشت آلمان بعد از ظهر چهارشنبه از مثبت شدن تست کرونای وزیر بهداشت این کشور و به قرنطینه رفتن وی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۶    
گروه استان ها-رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: باورسازی اجتماعی نسبت به کرونا وجود ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۲    
منابع خبری از تظاهرات شهروندان سودانی در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۲    
گروه استان ها- یادواره 83 شهید نیروی انتظامی شهرستان کرمان از جوار مزار مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۱    
گروه استان ها_ معاون استاندار قم بابیان اینکه بانک ها حق تعطیلی واحدهای تولیدی در استان را ندارند، گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۸    
نتایج جدیدترین نظرسنجی کمتر از دو هفته تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان می دهد نامزد حزب دموکرات نسبت به رقیب جمهوریخواهش در ایالت پنسیلوانیا پیشی گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۶    
گروه استان ها مناطق سیل زده گلستان کم کم آباد می شود و مردم این مناطق قدردان کسانی هستند که از ابتدای حادثه تا کنون کنار آنان بوده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۳    
محمد حمزه زاده را از روزهای نخست مدیریتش در انتشارات سوره مهر می شناسم؛ او نشر بی جان و بی رمق حوزه هنری را به یکی از انتشاراتی های قدرتمند تبدیل کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۸    
در پی وقوع سیل در ویتام و بروز خسارات جانی و مالی سنگین در این کشور، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با دولت و ملت ویتنام ابراز همدردی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۷    
سفیر کشورمان در باکو امروز با وزیر اقتصادی جمهوری آذربایجان دیدار و با وی در خصوص آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی دو کشور گفتگو و تبادل نظر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۵    
گروه استان ها- معاون استاندار قزوین گفت: با توجه به اینکه برخی برای دامداری مجوز احداث چاه گرفته اند و با چند برابر سهمیه قانونی آب مصرفی خود کشاورزی می کنند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۵    
گروه استان ها- معاون استاندار سمنان با تأکید بر تسریع ساخت قطعه دوم محور دامغان - معلمان گفت: کوتاهی در اجرای طرح های عمرانی قابل قبول نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۲    
گروه استان ها – با وجود ظرفیت فوق العاده ورزشکاران گلستانی، آنها به دلیل نبود حامی مالی و باشگاه مجبور به مهاجرت به استان های دیگر می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۱    
گروه استان ها-سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا استان اصفهان گفت: با توجه به کنترل هایی که بر ورودی های اصلی کلانشهر اصفهان وجود داشت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۴    
وزیر امور خارجه چین، چندی پیش و در هنگام دیدار با همتای ایرانی خود در جریان سفر به شهر تن چونگ در استان یو نان این ایده ابتکاری چین را مطرح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۲    
مسیح علینژاد، از ضد ایرانی ترین چهره های رسانه ای خارج از کشور است که با همکاری رسمی وزارت خارجه آمریکا، نقشی محوری در پروژه فشار حداکثری علیه کشورمان دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۱    
رئیس صندوق بیمه روستائیان و عشایر، گفت: از امروز قالیبافانی که تحت پوشش هیچ پوشش بیمه ای نبودند، تحت پوشش بیمه صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار می گیرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۸    
یک پژوهشگر فلسطینی در یادداشتی از تامین مالی یک پروژه تجاری و اقتصادی رژیم صهیونیستی از سوی حکام ابوظبی پرده برداشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۸    
گروه استان ها- 237 کیلوگرم انواع مواد مخدر به ارزش 4 میلیارد تومان در مرکز استان کردستان امحا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۷    
شاد معلمان و دانش آموزان را خسته کرده است / نامه عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس به وزیر آموزش و پرورش ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۷    
معاون راهبری و نظارت بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از ارائه پیشنهاد تخصیص ردیف اختصاصی برای آبرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان در قانون بودجه سال 1400 خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۳    
گروه استان ها- استاندار ایلام گفت: وضعیت شیوع کرونا در استان ایلام بسیار نگران کننده است و استان حال و روز خوشی در ابتلا و فوت ناشی از کرونا ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۱    
گروه استان ها- حقوق دانان بسیجی کرمانشاه در راستای سلسله نشست های بررسی حقوقی و محکومیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در سطح کشور طی بیانیه ای این اقدام را محکوم کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۰    
ستاد مقابله با کرونا در ورزش با صدور اطلاعیه شماره 19 خود ضمن اشاره به شرایط همه گیری کرونا، بر لغو مجامع تمام فدراسیون های ورزشی که نیاز به حضور فیزیکی اعضا دارند، تأکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۷    
گروه استان ها- ضرورت خدمات دهی و مناسب سازی شهر رشت برای عبور و مرور افراد کم توان و انتخاب ایرج نوذری به عنوان مشاور فرهنگی شورای شهر رشت از موضوعات مطرح شده در جلسه امروز شورا بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۶    
گروه استان ها-نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس گفت:باید وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برنامه ای برای احداث پروژه های فرهنگی ورزشی کارگران در شهرستان های سردشت و پیرانشهر داشته باشد در حالی که ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۶    
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: برخی ارقامی که مدیرعامل وقت استقلال به بازیکنان گفته بود، حتی تعجب آنها را هم به دنبال داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۰    
گروه استانها- رئیس شورای اسلامی شهر تبریز به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه خانگی به سر می برد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۰    
گروه استان ها - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در همه شهرستان ها و بخش ها و شهرهای استان شورای فرهنگ عمومی با هدف پیگیری و رصد مسائل فرهنگی و اجرای برنامه های مفید فرهنگی تشکیل شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۹    
گروه استان ها- محور خرم آباد - بروجرد به مدت 4 شب مسدود می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۰    
باشگاه نساجی مازندران در ادامه فعالیتش در فصل نقل وانتقالات درصدد اضافه کردن چند بازیکن دیگر به فهرست تیم وحید فاضلی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۷    
نماینده سازمان ملل در امور لیبی از توافق هیئت های نظامی لیبیایی ( 5-5 ) در 6 محور مهم و تاثیرگذار در زندگی مردم این کشور از جمله بازگشایی تمام راه های زمینی برای سفر به مناطق و شهرهای مختلف لیبی خبر ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۲    
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیم های ستاد کرونا و مشکلات به صورت شفاف برای مردم بازگو شود، گفت: برخی مسئولان نسبت به پیشگیری از کرونا مسئولیت پذیر نیستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۱    
گروه استان ها فرمانده انتظامی کردستان از امحا 237 کیلوگرم انواع مواد مخدر به ارزش 4 میلیارد تومان در استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، تعداد بانوان دارای گواهینامه در کشورمان را اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۳    
یک فیلسوف و نظریه پرداز آمریکایی تأکید کرد که آمریکا با ترور سردار سلیمانی در فرودگاه بغداد ثابت کرد که یک دولت یاغی است که هیچ کاری با قوانین و تعهدات بین المللی ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۲    
سخنگوی آتش نشانی تهران از آتش سوزی در یک انبار کالا در میدان امام خمینی (ره) خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۰    
جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: به طور میانگین 70 درصد از کسانی که در تصادفات جان خود را از دست می دهند از قشر جوان جامعه هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۶    
گروه استان ها - رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از اجرای 385 میلیارد ریال پروژه خودکفایی و اشتغال در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۶    
گروه استان ها- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: تا کنون 229 مرکز نیکوکاری در استان برای جمع آوری کمک های خیران و کمک بیشتر به نیازمندان راه اندازی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۵    
گروه استان ها - استاندار گلستان گفت: احداث سالن ورزشی 6 هزار نفری گرگان اولویت اصلی ورزش استان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۴    
جولیانی وکیل ترامپ گفته است تصاویر جنسی مربوط به دختران زیر سن قانونی در لپ تاپ پسر جو بایدن کاندیدای ریاست جمهوری پیدا شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۱    
گروه استان ها-استاندار کردستان در بازدید از روستاهای "محراب، نیر و تنگی سر" بخش مرکزی شهرستان سنندج وعده هایی برای آسفالت و حل مشکلات مردمان این روستاها داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۳    
تست کرونای مدافع مراکشی تیم فوتبال اینترمیلان مثبت شد و او نمی تواند تیمش را مقابل نماینده آلمان همراهی کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: مجلس شورای اسلامی علاوه بر ایفای وظایف ذاتی خود می تواند فضای سیاسی کشور را مدیریت کند. قطعاً تریبون مجلس می تواند فضای آرامش و همدلی و همراهی را به جامعه القا کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۶    
سخنگوی ناجا گفت: امنیت و آرامش امروز به قیمت جان هزاران شهید به دست آمده و در این راه نباید لاف عاشقی زد، نباید شعار داد، نباید روحیه سازشکاری و مصلحت اندیشی داشت.