دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۴۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تازه نیوز 30 مهر 1401 - tazenews.com

تازه نیوز 30 اسفند 1399 تازه نیوز 29 اسفند 1400 تازه نیوز 31 فروردین 1401 تازه نیوز 31 اردیبهشت 1401 تازه نیوز 31 خرداد 1401 تازه نیوز 31 تیر 1401 تازه نیوز 31 مرداد 1401 تازه نیوز 31 شهریور 1401 تازه نیوز 30 آبان 1401 تازه نیوز 30 آذر 1401 تازه نیوز 30 دی 1401 تازه نیوز 30 بهمن 1401 تازه نیوز 29 اسفند 1401 تازه نیوز 1 مهر 1401 تازه نیوز 2 مهر 1401 تازه نیوز 3 مهر 1401 تازه نیوز 4 مهر 1401 تازه نیوز 5 مهر 1401 تازه نیوز 6 مهر 1401 تازه نیوز 7 مهر 1401 تازه نیوز 8 مهر 1401 تازه نیوز 9 مهر 1401 تازه نیوز 10 مهر 1401 تازه نیوز 11 مهر 1401 تازه نیوز 12 مهر 1401 تازه نیوز 13 مهر 1401 تازه نیوز 14 مهر 1401 تازه نیوز 15 مهر 1401 تازه نیوز 16 مهر 1401 تازه نیوز 17 مهر 1401 تازه نیوز 18 مهر 1401 تازه نیوز 19 مهر 1401 تازه نیوز 20 مهر 1401 تازه نیوز 21 مهر 1401 تازه نیوز 22 مهر 1401 تازه نیوز 23 مهر 1401 تازه نیوز 24 مهر 1401 تازه نیوز 25 مهر 1401 تازه نیوز 26 مهر 1401 تازه نیوز 27 مهر 1401 تازه نیوز 28 مهر 1401 تازه نیوز 29 مهر 1401 تازه نیوز 30 مهر 1401 
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۹    
آخرین آمار واکسیناسیون کرونا برای امروز دوشنبه 9 آبان 1401 منتشر شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۴    
تقریبا 12 سال از عرضه سهام عدالت می گذرد و هنوز هم هستند افرادی که به عنوان جامانده این سهام را دریافت نکرده اند. اما عرضه سهام عدالت به رشد اقتصاد دارندگان این سهام کمکی کرده است؟
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ۱۸:۴۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر این سرمایه گذاری انجام نشود شاید تا 20 سال آینده شهر صنعتی عسلویه به بزرگترین موزه صنعتی دنیا تبدیل شود ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۴    
پُرخوری عصبی که با عنوان ساده پُرخوری شناخته می شود یکی از شایع ترین اختلالات خوردن در جهان است.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۲۰:۱۷    
یک عضو اتاق بازرگانی گفت: با افتضاحی که در حال حاضر ایجاد شده و خبر ارسال تسلیحات به روسیه و برخورد هایی که با معترضین می شود فضای گفتگو به شدت منفی شده است.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۶    
اگر طرفدار فیلم های تخیلی ساخته شده توسط شرکت مارول باشید، احتمالا با شخصیت ثور که بر اساس یک خدای باستانی از اسکاندیناوی ساخته شده، آشنا هستید ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۱    
با اختلال در اینترنت و فیلترینگ شبکه های اجتماعی، ارزشی معادل یک سوم کل بودجه دولت و شرکت های دولتی، در خطر جدی قرار گرفته است.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۷    
یک عکاس، تصویری باورنکردنی از صورت مورچه گرفته که در نگاه اول ممکن است فکر کنید نمایی از یک فیلم بلاک باستر ترسناک است، اما در حقیقت تصویر بسیار واقعی نمای نزدیک از یک مورچه است.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۴    
روزنامه جوان با واکنش به تجمع دیروز مردم در شهر برلین نوشت: این اتفاق از طرف ایران بی پاسخ نخواهد ماند و برای آلمان ها گران تمام خواهد شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۴    
مدیرعامل بیمه سرمد در پیام خود به مناسبت فرارسیدن نهمین سالروز تاسیس بیمه سرمد، از تلاش همکاران خود برای عبور از فراز و نشیب های سال گذشته، ارتقای کارآمدی ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۰    
یک سناتور آمریکایی مدعی شده ایران غیر از روسیه به اتیوپی هم پهپاد می دهد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۴    
عضو هیئت مدیره کانون های شوراهای اسلامی کار تاکید کرد: حقوقی که کارگران می گیرند تنها کفاف ده روز از ماه را می دهد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۷    
هواشناسی با توجه به کاهش محسوس دما و وزش باد شدید در چند استان کشور، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۳    
کارگر یکی از شرکت های شهرستان بافق یزد که با اسیدپاشی و ضربات چاقو یک کارمند شرکت را به قتل رسانده بود دستگیر شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۷:۱۹    
روزنامه کیهان از مجلس و دولت درخواست کرده که فضای مجازی را سر و سامان دهند!
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۸    
میزان آمادگی هواپیماها، پهپادها، رادارها، سامانه های پدافندی، موشک ها و مراکز فرماندهی و کنترل ، در بازدید امیر سرلشکر موسوی از یگان های هوایی و پدافند هوایی ارتش در بندرعباس بررسی شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۲    
رسانه footyheadlines که در زمینه معرفی البسه تیم ها رسانه ای معتبر به شمار می رود تصویری از لباس مذکور را منتشر کرده که طبق اعلام مسئولین مربوط از نماد یوز به شکلی متفاوت در آن استفاده شده.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۷    
دو خودروساز بزرگ کشور در جاده فروش اعتباری حرکت می کند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۱    
دولت با حذف ارز ترجیحی به مردم کالا برگ بدهد اما متاسفانه چنین قانونی را اجرا نکرد و به جای آن ماهانه یارانه نقدی مستقیم به حساب سرپرستان خانوار واریز می کند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۲    
وزیر خارجه ایران در دیدار با با ایرانیان مقیم ارمنستان اطلاعات جدیدی از ماجرای مهسا امینی را بازگو کرد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۳    
معارض برجسته عربستانی با انتشار توییتی از مکان بازداشت محمد بن نایف ولیعهد سابق سعودی و علت عدم رسانه ای شدن او پرده برداشت.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۴    
شاخص کل بورس امروز همانند روزهای اخیر روند نزولی به خود گرفت، با وجود این روند معاملات فردای بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۸    
نسخه 128 گیگابایت گلکسی S22 Ulrta را الان نزدیک 38 میلیون می فروشند. Mi 11 Ultra با قیمت 36 میلیون یکی از رقبای پرچمدار سامسونگ به شمار می رود.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۹    
صدها نفر از نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی، نخبگان دانشگاهی با رهبر معظم انقلاب چهارشنبه 27 مهر 1401 دیدار کردند ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۳    
یک نماینده مجلس گفت: به شما صریحاً می گویم که قطعاً حاکمیت، واتس اپ و اینستاگرام را رفع فیلتر نخواهد کرد چون پلتفرم های آنها تحت نظارت دشمنان کشور است و نمی توانیم افراد متخلف را تعقیب کنیم.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۱    
انفجار شی بر جا مانده از دوران جنگ تحمیلی در حیاط یک منزل مسکونی در بخش موسیان شهرستان دهلران منجر به کشته و زخمی شدن 4 نفر شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۲    
الناز رکابی که تا پیش از مسابقات صخره نوردی آسیا در کره جنوبی میان ورزشکاران ملی رشته های مختلف چندان شهرتی نداشت ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۶    
قسمت پایانی فصل اول سریال خاندان اژدها پیش از آنکه از HBO منتشر شود در فضای اینترنت لو رفت.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۷    
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با مطرح کردن ادعایی درباره روابط ایران و روسیه، خواستار اعمال تحریم های سنگین علیه ایران شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۴    
روند مذاکرات برجامی از هر زمانی بیشتر در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. تهران و واشنگتن سعی دارد به نوعی روند را به نفع خود تمام کنند. اخبار متناقضی در خصوص روند مذاکرات مخابره می شود ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۰    
بر اساس آمار رسمی در آسیا تنها دو کشور هستند که اینترنت ماهواره ای استارلینک در آنها قابلیت تبادل دیتا دارد: ژاپن و ایران.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۷    
عربستان سعودی شهرستان مرزی شدا در استان صعده واقع در شمال یمن را هدف حملات توپخانه ای خود قرار داد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۶    
مرحوم هاشمی رفسنجانی در بخشی از ماجرای سفر خود به سمنان در سال 71 به اصرار حسن روحانی برای بازدید از زادگاهش اشاره کرده است.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۵    
دنیای اقتصاد هشدار داد: فیلترینگ گسترده و محدودیت های اینترنتی آسیب شدیدی بر کسب و کار های خرد و بزرگ وارد کرده است و تداوم این روند می تواند باعث خاموش شدن چراغ اقتصاد دیجیتال کشور شود.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۰    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در حالی که صبح امروز (30 مهرماه) کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم قرار داشت، هم اکنون با ثبت عدد 193 برای همه گروه ها ناسالم است.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۲    
دادستان کل کشور طی نامه ای به همتای سوئدی خود، خواستار رسیدگی به رفتار های غیرقانونی و رعایت اصول دادرسی عادلانه در مرحله تجدید نظر پرونده حمید نوری شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۶    
رئیسی به وزیر صمت دستور داد برخی قوانین از جمله رفع تعهد ارزی که مشکلاتی برای صادرات ایجاد کرده را با همکاری مجلس رفع کند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۷    
یک دختر اماراتی در مراسم فارغ التحصیلی که پایان دوران تحصیل خود شادمان بود، رو به حاضران ابراز خوشحالی نمود، اما نهیان آل نهیان وزیر تسامح و همزیستی امارات ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۱    
آخرین قیمت سهام عدالت 490 و 532 هزار تومانی امروز 30 مهر 1401 را می توانید در گزارش زیر مشاهده کنید.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۵    
چهارمین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی ملقب به میلاد حاتمی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۹    
محققان امنیتی می گویند با اندازه گیری زمان ارسال پیام ها در واتس اپ و سیگنال می توان فهمید که کاربر کجاست. البته این روش محدودیت هایی دارد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۰    
در حالی که رسانه ها و مردم از حملات هسته ای به مناطق شهری پرجمعیت مثل نیویورک یا لس آنجلس هراس دارند اما به احتمال زیاد، زیرساخت های هسته ای در اولویت قرار خواهند گرفت.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۰    
رییس یکی از فدراسیون های پرحاشیه مبلغ 30 هزاردلار از بودجه فدراسیون را طی یک سفر گم کرده است.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۷    
تروریست های داعش اعلام کردند که گسترش سیطره اقتصادی چین بر جهان و رفتار مسئولان این کشور با اقلیت اویغور باعث شده که از این پس چین یکی از اهداف داعش باشد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۸    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان ربودن یک پزشک سرشناس خبر داد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۵    
یک فیلم چندثانیه ای در یک پایگاه خبری مرتبط با حوزه نفت منتشر و مدعی درگیری در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس شده و این فیلم به سرعت در رسانه های فارسی زبان خارج از کشور نیز بازتاب یافته است.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی یک ساختمان تجاری در خیابان ولیعصر نرسیده به پارک وی خبر داد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۷    
چشمان از حدقه بیرون زده سیدنی د کاروالیو مسکیتا نام او را در رکوردهای گینس ثبت کرد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۴    
مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو پس از پایان دیدار با بنفیکا حرکت جنجالی از خود نشان داد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۶    
مدیر کل شرکت راه آهن عراق ضمن تأکید بر پروژه این کشور برای اتصال شبکه ریلی به همه کشورهای همسایه، خبر داد که ترکیه زمین خود را برای اتصال به عراق آماده کرده است.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۴    
بایدن گفته که هنوز زمان دارد تا تصمیم خود را برای اینکه می خواهد برای انتخابات 2024 ریاست جمهوری آمریکا کاندیدا شود یا خیر، اعلام کند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۲    
بیت کوین در 24 ساعت قبلی روند تکراری خود در 40 روز گذشته را ادامه داد. کاردانو با ثبت بازدهی مثبت دو درصد بهترین عملکرد روزانه را بین سایر ارز دیجیتال سرشناس داشته است.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۹    
یک دانش آموز پسر مقطع متوسطه اول دبیرستان سوم شعبان کرج امروز شنبه پس از حضور اورژانس و انتقال از مدرسه به یکی از مراکز درمانی کرج با وجود تلاش پرسنل درمانی درگذشت.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۰    
آخرین آمار واکسیناسیون کرونا تا امروز شنبه 30 مهر 1401 منتشر شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۴    
بررسی ها حاکی از آن است که شبکه اجتماعی کلاب هاوس هم فیلتر شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۲    
طی شبانه روز گشته 209 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی سه بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۵    
عباس عبدی درباره فوت اسرا پناهی نوشت: ولی راهی برای رسیدن به حقیقت ماجرا وجود ندارد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۴    
نشریه اسپانیایی از برگزاری جلسه فیفا و مطرح نشدن شایعه حذف ایران از جام جهانی 2022 خبر داد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۰    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با عقب نشینی 1219 واحدی نسبت به روز قبل به کار خود پایان داد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۵    
وزیر امور خارجه ایران درباره اظهارات اخیر مقامات آمریکایی در خصوص مذاکرات رفع تحریم ها گفت که سه روز پیش پیامی از آمریکا دریافت کردیم.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۱    
زن آمریکایی که برای فراری دادن پلیس اقدام به رهاسازی زنبورهای عصبانی به سوی آنها کرده بود به 3مورد حمله با سلاح خطرناک به مأموران پلیس متهم شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۸    
مبلغ قرارداد مسیح علی نژاد با آژانس های خبری دولت آمریکا چقدر است؟
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۰    
وزیر علوم درباره ایجاد دفتر تعامل نیروهای مسلح در دانشگاه ها گفت: این مورد تازه ای نیست و قبلا هم وجود داشته است به این صورت که یک کارشناس اداری که استخدام ستاد کل نیروهای مسلح باشد ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۱    
ساعت کاری مدارس شهر تهران همانند مهرماه است؛ بر این اساس ساعت کار مدارس ابتدایی از ساعت 8.30 صبح آغاز می شود.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۶    
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور می گوید دیروز مولوی عبدالحمید خطبه های تحریک آمیزی در نماز جمعه زاهدان داشت.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۷    
تیم ملی فوتبال کشورمان و مهدی طارمی ستاره پورتو در نظرسنجی رسانه برزیلی سوژه شدند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۷    
5نفر که با مرد جوانی بر سر ملک دچار اختلاف مالی شده بودند او را با ضربات چاقو به قتل رساندند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۷    
امشب چهار دیدار از لیگ های معتبر اروپا از جمله دیدار رئال مادرید و سویا امشب از تلویزیون پخش می شود.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۴    
سام فاتحی که از او به عنوان یکی از پیشگامان پاراگلایدرسواری در ایران نام برده می شود در جریان حادثه ای دلخراش در ترکیه جان باخت.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۱    
مهرماه 1401 در اینترنت همه دنبال یک چیز می گشتند، فیلترشکن، پروکسی و VPN! اعتراضات، مهسا امینی، نیکا شاکرمی، شروین حاجی پور و استارلینک دیگر واژه هایی بودند که در ماه مهر در گوگل جست وجو شدند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۲    
دیگران مرا قاتل بی رحمی می شناسند که به خاطر خودخواهی و هوسرانی وارد زندگی یک زن دیگر شدم و او را به کام مرگ کشاندم به همین دلیل مدام با عذاب وجدان درگیرم و از خودم نفرت دارم تا جایی که...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۶    
وزیر آموزش و پرورش درباره صدور احکام رتبه بندی معلمان گفت: احکام رتبه کم تر از 470 امتیاز یعنی آموزشیار معلم بزودی صادر می شود.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۹    
رئیس فدراسیون فوتبال به شایعات حذف تیم ملی از جام جهانی قطر واکنش نشان داد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۷    
آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد امروز شنبه 30 مهر 1401 منتشر شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۷    
مردی در یک حادثه هولناک، همسرش را با 18 ضربه چاقو مقابل چشمان مادرزنش در حالی به قتل رساند که در کشاکش طلاق قصد بازگرداندن جهیزیه وی را داشت.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۸    
گروه ویژه اقدام مالی در بیانیه ای اعلام کرد: ایران تا زمان تکمیل طرح برنامه اقدام در فهرست سیاه پول شویی باقی خواهد ماند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۹    
الناز رکابی با انتشار شعری از احمد شاملو در اینستاگرام خود نوشت: بینهایت سپاسگزارم از حمایت شما مردم ایران، شریف ترین مردم دنیا، ورزشکار و غیر ورزشکار و حامیانم در کشورهای خارجی.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۳    
مرد عطار که متهم است با فروش قرص های لاغری، باعث مرگ زن جوانی شده بود، به اتهام مداخله در امور پزشکی و قتل شبه عمد در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۱    
سه پسر رهگذر وقتی با جواب منفی یک پسر جوان مبنی بر نداشتن سیگار روبه رو شدند، او را به قتل رسانده و فرار کردند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۸    
یک نماینده مجلس با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: سلبریتی ها تحت فشار بودند که با معترضان همراه شوند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۵    
پسر جوان در حالی به خاطر عشق اینستاگرامی اش دست به خودکشی زد که تحقیقات پلیسی این احتمال را مطرح کرده که وی قربانی یک عشق واهی شده باشد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۴    
سازمان هواشناسی با اشاره به بارش 5 روزه باران و برف در 13 استان کشور از کاهش 15 درجه ای دما در برخی مناطق خبر و نسبت به خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۹    
کاری از محمدرضا میرشاه ولد درباره جام جهانی فوتبال را مشاهده می کنید.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۹    
انتشار ویدئویی از رئیس مجلس در سال پایانی دولت روحانی، خبرساز سد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۲    
مهم ترین اخبار برای بورس امروز شنبه 30 مهر 1401 کدام است؟
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۷:۱۲    
وزیر خارجه آمریکا گفت که کشورش همچنان معتقد است که دیپلماسی بهترین راهکار برای رسیدگی به مسأله هسته ای ایران است.