دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۳May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تازه نیوز 14 اردیبهشت 1403 - tazenews.com

تازه نیوز 30 اسفند 1399 تازه نیوز 29 اسفند 1400 تازه نیوز 29 اسفند 1401 تازه نیوز 29 اسفند 1402 تازه نیوز 31 فروردین 1403 تازه نیوز 1 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 2 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 3 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 4 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 5 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 6 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 7 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 8 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 9 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 10 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 11 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 12 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 13 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 14 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 15 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 16 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 17 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 18 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 19 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 20 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 21 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 22 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 23 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 24 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 25 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 26 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 27 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 28 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 29 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 30 اردیبهشت 1403 تازه نیوز 31 اردیبهشت 1403 
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۲    
مشکلات پایان ناپذیر کادر درمان، به ویژه در بخش دولتی باعث شده برخی از پزشکان و پرستاران، خدمت در بخش خصوصی را به ماندن در بیمارستان های دولتی ترجیح دهند.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۵۱    
یک متخصص طب سنتی گفت که مداومت در مصرف موضعی یک محصول لبنی می تواند باعث بهبود تیرگی زیر چشم شود.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۲    
مهاجم و سرمربی اسبق استقلال، تغییر و تحولات اخیر در باشگاه استقلال را به فال نیک می گیرد و به آن خوشبین است.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۶:۰۲    
سال ها جنگ در سایه بین ایران و اسرائیل در ماه آوریل منجر به رویارویی مستقیم بین دو کشور شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۵:۵۳    
اگر بخواهم واضح به شما بگویم ما الان نفت نمی فروشیم، خیلی عذر می خواهم، اما با این قیمت برای فروش نفت مثل این است که مال دزدی را به حراج گذاشته باشیم
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۳:۱۲    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش های جدید در کشور تا روز یکشنبه 16 اردیبهشت ادامه خواهد داشت، همچنین از روز دوشنبه 17 اردیبهشت یک سامانه بارشی جدید از غرب به کشور وارد خواهد شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۵۱    
پهپادها نسبت به جنگنده ها و موشک ها هزینه کمتری داشتند. به همین دلیل، ایران ترجیح داد هزینه زیادی روی این صنعت کند.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۱:۱۹    
سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط دولت آمریکا اظهار داشت ...
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۱:۰۱    
آیا قفقاز جنوبی به خاورمیانه جدیدی تبدیل شده است یا به میدان بازی ثانویه ای برای منافع ژئوپلیتیک خاورمیانه تبدیل شده است؟ تحلیلگران اغلب از پرونده سوریه برای پیوند هر دو منطقه استفاده می کنند.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۱:۰۱    
قاسم رائر حجازی کهنسال ترین معلم ایران در شهرستان مهاباد براثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۹:۳۸    
“پارمیدا رضایی” دانش آموز دوره متوسط اول اهل شهرستان لالی بر اثر مرگ مغزی جان خود را از دست داد.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۸:۴۴    
سخنگوی نیرو های مسلح یمن در این بیانیه از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید عملیات ها علیه رژیم صهیونیستی برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۸:۳۵    
اشگاه پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان در آزادی و انتشار یک ویدیوی جنجالی بیانیه ای منتشر کرد.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۸:۲۹    
منابع آگاه اعلام کردند دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و عربستان درحال انجام بررسی های نهایی درباره توافقی درخصوص ضمانت های امنیتی آمریکا به عربستان و کمک به این کشور در زمینه هسته ای برای اهداف ...
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۵    
آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد ...
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۲    
زمانی که در سرتاسر بدنتان درد احساس می کنید، به احتمال زیاد این وضعیت ناشی از عفونت، بیماری یا دارویی است که مصرف کرده اید.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۹    
نماینده سازمان جهانی بهداشت در اراضی فلسطین: 25 کودک به دلیل سوءتغذیه در غزه جان خود را از دست داده اند و گزارشاتی وجود دارد که نشان می دهد وضعیت اواخر ماه مه بدتر می شود.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۲۰    
ضربه یا تروما (Trauma) در دانش پزشکی به هر نوع ضربه، جراحت، شوک، آسیب و حادثه وارد شده بر بدن گفته می شود، مشروط به اینکه از خارج به بدن وارد شده باشد و عامل درونی، علت ایجاد آسیب نباشد.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۱۷    
رجب طیب اردوغان اظهارداشت: آنچه از سوی [رژیم] اسرائیل علیه فلسطینی ها انجام می شود، قابل قبول نیست و اسرائیل تاکنون حدود 40 هزار فلسطینی را کشته است ...
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۰۵    
بیگدلی: آقای خاتمی، نه کلید بهشت در دست شماست و نه شما در ادعای ایستادن در مقابل ناهنجاری صادقید. اگر صادقید در مقابل تورم و گرانی که دمار از روزگار مردم درآورده است بایستید و عوامل آن را به مردم ...
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۰۲    
اصلاً حجاب متعلق به فرهنگ ایران است. حتی آن زمان که هنوز اسلام وارد ایران نشده بود، حجاب فرهنگ ایرانیان بود ...
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۶:۵۶    
امام جمعه موقت تهران گفت: هر قدرتی علیه ایران اقدام کند، با پاسخ سخت مواجه خواهد شد و هیچ مماشاتی در کار نیست.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۶:۳۱    
حسینی با استقبال از اعلام دانشگاه کرمان و برخی دیگر از دانشگاه ها برای پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیق شده و اخراجی دانشگاههای آمریکا، اظهار داشت: بی تردید این ابتکار ...
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۶:۳۱    
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم رفتار ما را نگاه کرده و ارزیابی می کنند و در نتیجه همین رفتار است که اگر گفته های ما منطقی باشد به سمت دین گرایش پیدا می کنند.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۶:۳۱    
دادستان شفت افزود: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور انجام تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده است و علت آتش سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان متخصص مشخص خواهد شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۶:۳۱    
در این تصویر کمیاب ، شیوه حمل جنازه در دوره قاجار را مشاهده می کنید.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۶:۳۱    
روابط عمومی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، نسبت به حاشیه ها درباره انتصاب جملیه علم الهدی واکنش نشان داد.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۸    
هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ 65 نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی ها و آمادگی های رزمی این تیپ بازدید کرد.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۶    
سریال لالایی و نقش آفرینی داریوش فرضیایی متفاوت از کارهایی است که تاکنون از او به عنوان کاراکتر عمو پورنگ دیده شده است.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۲    
فداحسین مالکی گفت: ما حتما باید به کمبودها و تنگناهایی که نیروهای امنیتی فراجا و مرزبانان عزیز ما در استان دارند توجه کنیم. اگر الان شرایط فعلی استان را بخواهید بدانید، شرایط خوبی نیست ...
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۴۱    
جنگنده های رژیم صهیونیستی منزلی را در محله الزهور در شمال شهر رفح بمباران کردند که منجر به شهادت 7 تن از جمله چهار کودک و زخمی شدن چند نفر دیگر شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۰    
سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی اعلام کرد: امروز در نیمه غربی دامنه ها و ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر، شرق و شمال شرق کشور رگبار باران رعد و برق گاهی وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۶    
این مهاجرت، یکی از رخدادهای تاریخی مهم است که تأثیرات عمیقی بر فرهنگ و تمدن این منطقه داشته و در تحولات تاریخی فلات ایران نقش بسزایی ایفا کرده است.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۱    
سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: اگر فردی مشمول سهام عدالت جاماندگان نشده می تواند اعتراض خود را به وزارت رفاه منتقل کند.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۳    
یک گروه تحقیقاتی از موسسه فناوری فدرال سوئیس در مرکز تحقیقاتی رعد و برق سنتیس (S ntis) در کوه های آلپ آپنزل در شمال شرقی سوئیس به کشف بزرگی دست یافتند هر چند مکانیسم واقعی که صاعقه یا همان رعد و برق ...
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۱    
بردار همسر رهبر انقلاب گفت: در موضوع زنان همیشه گفته ام که در طول تمام این سال ها می شود ادعا کرد که درباره زنان، مردان تصمیم گرفته اند. یک مثال ساده بزنم ...
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۱    
حسن روحانی گفت: آن ها مدعی بودند همه با هم و یکدست هستند، به همدیگر کمک می کنند تا مشکلات حل شود. گفتند این ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می آییم اداره می کنیم.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۱    
مقاومت اسلامی عراق در ادامه عملیات های ضدصهیونیستی خود در واکنش به جنایات جنگی اسرائیل در غزه، بامداد جمعه خبر داد به سه نقطه در سرزمین های اشغالی حمله کرده است.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۱    
محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا به پست جدید جمیله علم الهدی واکنش نشان داد.
تازه نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۱۰    
روحانی با اشاره به وعده دولتمردان سیزدهم گفت: آن ها مدعی بودند همه با هم و یکدست هستند، به همدیگر کمک می کنند تا مشکلات حل شود. گفتند این ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می آییم اداره می کنیم.