دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۸:۳۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت امروز 31 فروردین 1397 - tejaratemrouz.ir

تجارت امروز 27 اسفند 1394 تجارت امروز 30 اسفند 1395 تجارت امروز 1 فروردین 1396 تجارت امروز 31 اردیبهشت 1397 تجارت امروز 30 خرداد 1397 تجارت امروز 31 تیر 1397 تجارت امروز 22 مرداد 1397 تجارت امروز 29 شهریور 1397 تجارت امروز 1 مهر 1397 تجارت امروز 30 آبان 1397 تجارت امروز 29 آذر 1397 تجارت امروز 30 دی 1397 تجارت امروز 30 بهمن 1397 تجارت امروز 29 اسفند 1397 تجارت امروز 1 فروردین 1397 تجارت امروز 2 فروردین 1397 تجارت امروز 3 فروردین 1397 تجارت امروز 4 فروردین 1397 تجارت امروز 5 فروردین 1397 تجارت امروز 6 فروردین 1397 تجارت امروز 7 فروردین 1397 تجارت امروز 8 فروردین 1397 تجارت امروز 9 فروردین 1397 تجارت امروز 10 فروردین 1397 تجارت امروز 11 فروردین 1397 تجارت امروز 12 فروردین 1397 تجارت امروز 13 فروردین 1397 تجارت امروز 14 فروردین 1397 تجارت امروز 15 فروردین 1397 تجارت امروز 16 فروردین 1397 تجارت امروز 17 فروردین 1397 تجارت امروز 18 فروردین 1397 تجارت امروز 19 فروردین 1397 تجارت امروز 20 فروردین 1397 تجارت امروز 21 فروردین 1397 تجارت امروز 22 فروردین 1397 تجارت امروز 23 فروردین 1397 تجارت امروز 24 فروردین 1397 تجارت امروز 25 فروردین 1397 تجارت امروز 26 فروردین 1397 تجارت امروز 27 فروردین 1397 تجارت امروز 28 فروردین 1397 تجارت امروز 29 فروردین 1397 تجارت امروز 30 فروردین 1397 تجارت امروز 31 فروردین 1397 
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۱    
این خودرو از ابتدا به دلیل شباهتش به خودروهای رولزرویس و خودروهای ZIL مشهور شده و روس ها قصد دارند در مدل های سنتی تر سدان ها، کراس اوورها و حتی مینی ون های این خودرو را تولید کنند.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۱    
کیا اپیروس، سدان لوکس این برند کره ای محسوب می شود که در حال حاضر نیز به تعدادی محدود در کشور یافت می شود. در حقیقت کیا با تولید اپیروس برای نخستین بار پا به عرصه ساخت خودروهای لوکس گذاشت.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۳    
خاطرات فوتبال ایران عمدتاً شفاهی است. کسی انگار حوصله کتاب، متاب نوشتن ندارد. تعداد کتاب هایی که بازیکنان فوتبال شاغل یا بازنشسته ایران از دوران بازیگری شان نوشته اند اندازه انگشتان مار است.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۵    
پلیس یک نیروی خدماتی است نه دستگاه تولید ترس. اگر هم باید ترس تولید کند برای مجرمان و بزه کاران و به قصد ارایه خدمات ایمنی به بخش های دیگر اجتماع است.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۲    
هفت روز تمام به دنبالش همه جا را گشتند، از بیابان های اطراف محل زندگی شان گرفته، تا زاغه ها و سردخانه ها، اما هیچ نشانه ای از او پیدا نکردند ...
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۷    
تحقیقات و مطالعات جدید متخصصان ثابت کرد افرادی که ازدواج کرده اند در برابر نوعی سرطان کشنده شانس بیشتری برای زنده ماندن و درمان دارند.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۵    
ماموریت نفوذ به ساختار و تغییر محاسبات مسئولان بر عهده کسانی گذارده می شود که اولا؛ سابقه مسئولیت شناخته شده در نظام داشته باشند و ثانیا؛ به هر علت با نظام فاصله گرفته باشند.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا از زمانی که زمام امور را در آمریکا به دست گرفته؛ نگاه ویژه ای به عربستان داشته است و به این کشور به عنوان گنجی که باید تا حد توان از آن استفاده کند، می نگرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۵    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی جغرافیا ندارد، پس سپاه هم برای پاسداری از آن، بعد و جغرافیا نمی شناسد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۲:۲۴    
عصر جمعه 31 فروردین ماه 97 برای سومین بار در سال جاری عده ای ناشناس اقدام به تخریب 5 حوضچه تاسیسات خط انتقال آب به استان یزد نمودند.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۰    
تلاش می کنیم آموزش زبان های خارجی در مدارس متنوع شود و براساس قانون، شرایط آموزش زبان های فرانسوی، آلمانی، روسی و اسپانیایی در کنار زبان انگلیسی فراهم شود. شوخی های
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۴    
بنیاد ژنسیس یک بنیاد صهیونیستی است که سالانه جایزه ای به یکی از شخصیت های سرشناس یهودی در جهان اعطا می کند.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۵    
کارشناسان اقتصادی معتقدند مهمترین ضربه گیر نوسانات بازار خروج از اقتصاد تک بعدی نفتی و تقویت منابع ارز آور خواهد بود.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۷    
از اسفند ماه 1396 با مصوبه هیات مدیره صندوق حمایت از ورزشکاران ، مستمری ستاره های المپینی که از چند نهاد دولتی حقوق می گرفتند و درآمدهایی نجومی داشتند ، قطع شده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۰    
به گزارش تجارت امروز؛ در حاشیه خبر پیداشدن مرتضوی، احمدرضا کاظمی این فتوطنز را در کانال شهرونگ منتشرکرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۹    
اصولا اعطای معافیت آسان است اما اصلاح و یا حذف آن بسیار پیچیده و مقاومت های زیادی در برابر حذف یا کاهش آن وجود دارد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۸    
40 میلیون ایرانی در فضای تلگرام فعال هستند و خود تلگرام با هجوم 20 میلیونی قادر به فعالیت نبود و شبکه داخلی نیز آمادگی انتقال را دارند.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۸    
طبق پیش بینی هواشناسی این پدیده منجر به بارش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات تهران خواهد شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۱    
اجرای طرح ترافیک 96 تا نیمه اردیبهشت صورت می گیرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۱    
اولین فاز اجرایی رجیستری با گوشی ها و تجهیزات سیم کارت خور برای برند اپل از تاریخ 14 آذر سال 1396 آغاز شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۰    
75 هزار نفر از مرزنشینان از راه کوله بری امرارمعاش می کنند و اگر بخواهیم از فعالیت آنها جلوگیری کنیم باید فکری برای معیشت آنها داشته باشیم.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۴    
چند روز پیش فیلمی حدودا دو دقیقه ای از درگیری پیش آمده میان ماموران گشت امنیت اخلاقی با چند دختر جوان دریک پارک در فضای مجازی از جمله تلگرام، توئیتر، اینستاگرام و ... منتشر شد...
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۵    
نماینده مجلس شورای اسلامی هنگام سوارکاری دچار حادثه شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۶    
طرفداران گوشی گیمینگ شیائومی می خواهند هر چه زودتر به این محصول برسند.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۲    
در سال جدید هم شیوه پرداخت جریمه سربازی کماکان به دو صورت نقدی و اقساطی است.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۴    
براساس قانون در بحث پسماندها حدود 21 دستگاه وظیفه دارند و در حوزه مدیریت پسماندها و تفکیک زباله از مبدا ضعف ها و کاستی های جدی وجود دارد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۰    
پس از این شکست سنگین شارلروا 100 نفر از هواداران این تیم در خارج از ورزشگاه منتظر کادر فنی و بازیکنان بودند و یک درگیری لفظی میان آنها صورت گرفت.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۲    
:تعداد کشفیات قاچاق انسان در گمرک در ماه نخست سال 97 به 56 نفر رسید و رکورد جدید کشفیات قاچاق انسان در یک ماه توسط ماموران گمرک به ثبت رسید .
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۶    
یک بانک مشهور به اشتباه 35 میلیارد دلار به حساب یکی از مشتریانش واریز کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۴    
جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مجلس گوینده جمله " دختر خوشگلا را..." را لو داد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۰    
داخل اداره مشغول رسیدگی به پرونده ای بودم که زن جوانی وارد اتاق شد و هراسان خبر ناپدید شدن همسر دلار فروشش را داد. با شکایت زن جوان تحقیقات را شروع کردم.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۸    
شرایط در مورد سایر اقلام سکه نیز مشابه بود به طوری که نیم سکه از 875 هزار تومان به 891 هزار تومان رسید و ربع سکه از 541 هزار تومان به 559 هزار تومان افزایش یافت.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۸    
مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی تایید کرده که صدای حاشیه ساز پخش شده از تریبون مجلس صداگذاری نیست.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۵    
همه چیز از وقتی شروع شد که تلفن همراهش را در خیابان قاپیدند. تا چند ثانیه شوکه، نگاهش به دو جوان موتور سوار دوخته شده بود. نمی دانست چه کار باید انجام دهد ...
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۵    
اولویت با رسانه ها و خبرنگاران بخش خصوصی است.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۲    
قیمت های کاذب و تخیلی دردسر آفرید.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۹    
حکومت 22ساله پیرمرد فرانسوی در لندن به پایان رسید.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۷    
وکیل و وزیر فریاد می زنند که به یک بی حجاب توهین شد!
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
تغییر اقلیم، عامل غرق جزایر ایران در خلیج فارس می شود؟
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۰    
در صورتیکه این دو بازیکن نتوانند ادعاهای مطرح کرده را اثابت کنند از آنها به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت خواهد شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۴    
حادثه سقوط هواپیمای دوموتوره ایران و درگذشتن 23 تن سرنشینان آن بلافاصله پس از وقوع بدنیا مخابره گردید و روز جمعه تمام ایستگاه های رادیویی جهان این واقعه را منتشر ساختند و براساس سانحه هواپیمایی ایران ...
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۵    
امام جمعه تبریز، استادیوم می رود و امام جمعه آمل کشاورزی می کند.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۲    
جوان ماندن مادر انگلستانی جهانی شد. این زن 41 ساله که بسیار جوان تر از سن اش نشان داده می شود برای تنها پسرش هم دردسر ساز شده است به طوری که این جوان باید مدام پاسخگوی افراد کنجکاو در مورد مادرش باشد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۸    
آذر ماه سال گذشته بود که بانک مرکزی با توجه به افزایش قابل توجه قیمت سکه و حبابی شدن آن که تا حدود 250 هزار تومان پیش بینی می شد طرح حراج سکه در بانک کارگشایی را اجرایی کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۰    
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه هنوز قضاوت در مورد نرخ 4200تومانی دلار زود است، گفت: باید به بانک مرکزی فرصت داد تا برنامه ارزی خود را به صورت کامل پیاده کند.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۴    
کارشناسان با تاکید بر منافات اخترشناسی با طالع بینی، معتقدند که اگر زمینه توسعه علم نجوم در جامعه وجود داشته باشد می توان از ایجاد شایعات در این زمینه جلوگیری به عمل آورد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۶    
در جریان یکسان سازی نرخ ارز بانک مرکزی نسبت به نگهداری بیش از 10 هزار یورو تا پایان فروردین هشدار داده و اعلام کرده بود که اگر مازاد بر این به فروش نرسیده و یا سپرده گذاری ارزی نشود ...
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۱    
معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه امسال قیمت مسکن افزایش می یابد، گفت: از شورای پول و اعتبار، افزایش وام مسکن زوجین به 200 میلیون تومان را درخواست کرده ایم.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۶    
دختری که ادعای توانایی خوردن یک قالب بزرگ کره در یک آن را داشت نزدیک بود دچار خفگی شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۳    
مردی وسط خیابان مقابل چشمان مردم اقدام به کتک زدن همسرش کرد که فیلم این اتفاق دردناک را مشاهده میکنید.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۵    
آنطور که علی ربیعی وزیر کار گفته برای بازنشستگان به غیر از حداقل بگیران محاسباتی صورت خواهد گرفت که این امر نیازمند مصوبه هیات وزیران است و در جلسه هیات وزیران در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۴    
طی همفکری با بابک زرین و تماس های تلفنی و نشست هایی که با او انجام دادیم، تمام تلاشمان را می کنیم که بهترین و ماندگار ترین اثر را تولید کنیم.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۸    
اطلاعات جبعه سیاه کشتی سانچی استخراج و توسط کشور سازنده و با حضور نمایندگان چهار کشور مذکور مراحل تحلیل خود را سپری می کند.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۵    
استقلال تهران از فصل گذشته تا به حال درگیر حل مشکلات مالی اش بوده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۸:۱۲    
توقف ورزش احتمال افسردگی را افزایش می دهد.