شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۵:۵۵Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر کوتاه 5 اردیبهشت 1403 - titrekootah.ir

تیتر کوتاه 29 اسفند 1402 تیتر کوتاه 1 فروردین 1403 تیتر کوتاه 1 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 2 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 3 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 4 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 5 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 6 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 7 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 8 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 9 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 10 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 11 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 12 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 13 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 14 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 15 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 16 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 17 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 18 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 19 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 20 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 21 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 22 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 23 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 24 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 25 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 26 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 27 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 28 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 29 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 30 اردیبهشت 1403 تیتر کوتاه 31 اردیبهشت 1403 
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۳۲    
مجری طرح خودکفایی برنج گفت: با احتساب جمعیت کشور و اتباع و همچنین ذخایر استراتژیک، سالانه 3 میلیون و 200 هزارتن برنج مورد نیاز کشور است.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۶    
نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: برآورد ها حاکی از آن است که با رفع موانع صادرکنندگان، صادرات زعفران تا پایان سال به 400 تن برسد.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۶    
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شد.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۶    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه برخی از افراد به دکتر مراجعه کرده اند و ابزارهای جاسوسی برای کنکور را در بدن کار گذاشته اند ...
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۱    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق بنا شد تا 1400 میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال 1403 اختصاص یابد.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۶    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن تصویب لایحه ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره را راهکاری برای انجام معاملات شفاف در بازار مسکن برشمرد و گفت ...
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۵    
یک کارشناس و فعال بازار سرمایه گفت: آزادسازی قیمت خودرو به معنای این است که دولت از مداخله در تعیین قیمت خودروها خارج می شود و قیمت ها بر اساس عرضه و تقاضا و شرایط بازار شکل می گیرد.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۲    
دریافت وام ودیعه مسکن، منوط به ثبت نام در سامانه خودنویس است؛ اما مالکان تن به این کار نمی دهند .سامانه خودنویس به عنوان سامانه ای برای ثبت قراردادهای رهن و اجاره هم اکنون تبدیل به مانعی برای دریافت ...
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۳۲    
جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه 18 تهران منتشر شد. در این گزارش قیمت و مشخصات آپارتمان های 80 متری در محله های شهرک ولیعصر و یافت آباد جنوبی تهران را مشاهده می کنید.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۶:۳۰    
رئیس شورای تامین کنندگان دام متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را 210 هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه 370 تا 375 هزارتومان است.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۵:۳۰    
رئیس انجمن متخصصان داخلی از افزایش 800 درصدی هزینه های آزمایشگاهی خبر داد.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۵:۰۰    
رئیس اداره پایش و تامین زنجیره تامین داروی سازمان غذا و دارو گفت: متفورمین مصرفی بیماران مبتلا به دیابت با بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون عدد فروش، پرمصرف ترین داروی کشور در سال گذشته بود.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۲:۳۱    
در این گزارش مشخصات واحدهای مسکونی با قیمت 7 میلیارد تومان در تهران را مشاهده می کنید.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۲    
نیسان سانی وارد شده توسط جهان نوین آریا که در میان تمامی خودروهای وارداتی، قدیمی ترین و دِمُده ترین نیز است، امروز در بازار آزاد قیمت گذاری شد.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۲    
قیمت جدید گوشی های آیفون را در این گزارش بررسی می کنیم.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۲    
قیمت لاستیک ها به عواملی از قبیل اندازه، نوع مواد اولیه، طراحی، برند و عمر مفید وابسته هستند. اندازه لاستیک و کیفیت مواد اولیه، طراحی پیشرفته و برندهای معتبر، همگی بر قیمتلاستیک تاثیر گذارند.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۰    
براساس مشاهدات میدانی از مغازه های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو پیاز به بیش از 30 هزارتومان رسیده و تا 38 هزار تومان هم بالا رفته است.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۰    
قیمت کتاب های درسی به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، به طور میانگین 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد. در ادامه قیمت کتاب های درسی در پایه تحصیلی های مختلف را مشاهده می کنید
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۱    
اگرتعلل در اعلام نرخ جدید چغندرقند و شکر توسط وزارت جهاد کشاورزی بیشتر شود، این موضوع باعث کاهش عرضه و افزایش قیمت در بازار شکر خواهد شد.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۱    
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: ثبت نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی از امروز آغاز شد.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۱    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آقای فرزین، رئیس بانک مرکزی برای صحبت با رئیس چند کمیسیون به مجلس می آید.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۱    
قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۱    
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ممنوعیت تردد در محور های شمالی کشور از امروز تا پایان هفته اعمال شد.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۱    
رئیس سازمان توسعه تجارت بیان کرد: جهش تولید بدون جهش صادرات ممکن نیست و بازار 80 میلیونی کشور جواب نمی دهد و به همین دلیل بازارهای تجاری و آزاد در حال گسترش است.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه دولت نسبت به اصل مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد اراده جدی دارد ...
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۱    
در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۱    
وانت سایپا 151 SE تاکنون با قیمت مصوب 260 میلیون و 100 هزار تومان عرضه می شد، مشمول 49 میلیون و 670 هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت 309 میلیون و 770 هزار تومان عرضه شده است.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۲    
طبق برخی گزارش ها، کلاهبرداران و دلالان در کمین متقاضیان مسکن طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند و از طریق تماس تلفنی با این افراد، سعی در کسب امتیاز این واحدهای مسکونی دارند.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۶    
مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی را که در اجرای بند 16 ماده 2 قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۱    
قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۲    
قیمت مرغ امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۱    
در بازار خودرو، قیمت هایما اس هشت مدل 1403 با کاهش 10 میلیونی 2 میلیارد و 20 میلیون تومان اعلام شد.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۲    
نمایش اقتدار نظامی کشورمان در منطقه طی روزهای اخیر موجب بازگشت آرامش به بازار ارز شد؛ عدم وجود خریدار در بازار موجب ادامه روند نزولی قیمتها شده تا جایی که دلار به کانال 63 هزار تومان بازگشته است.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۱    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نرخ حق التدریس جذابیت کافی ندارد، گفت:هم اکنون از ده معلم کمتر از دو معلم اضافه تدریس را می پذیرند.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۲    
معاون حمل ونقل شهرداری تهران گفت: بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک وجود دارد و چیزی به نام طرح زوج و فرد نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می کنیم.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۲    
زمانی که در 23 فروردین ماه 1403 کانال نزدیک به جریان صدر از تغییر نام این جریان به التیار الوطنی الشیعی (جریان ملی شیعه ) خبر داد ، ناظران سیاسی از بازگشت جریان صدر به قدرت گفتند .
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت که برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۲    
به ادعای روزنامه یدیعوت آحارونوت، ایالات متحده دستیابی به توافق عادی سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی هم زمان با ادامه تجاوز به نوار غزه را محتمل می داند.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۱    
تسلا در گزارش درآمد فصل اخیر خود از ساخت خودرو برقی ارزان خبر داد.تسلا به زودی روی ساخت خودروهای برقی ارزان تر تمرکز خواهد کرد ...
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۲    
وزیر ورزش گفت: هیچ سهامی از استقلال و پرسپولیس برای دولت باقی نخواهد ماند.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۱    
وزیر آموط و پرورش اعلام کرد که تا 5 سال آینده، 1000 هنرستان جدید در کشور ساخته می شود .
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۵    
ساعت کاسیو یکی از محصولات معتبر و محبوب در بازار است که با سابقه ی بسیار طولانی خود، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد ...
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۲    
یک کارشناس حوزه انرژی گفت: پروژه دیگری که پاکستان در دستور کار دارد این است که اکنون به پیشنهاد امریکا قرار است از ترکمنستان و با عبور از مسیر افغانستان به پاکستان تا هند پروژه تاپی را اجرا کند و در ...
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۲    
حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری استان آذربایجان شرقی با همکاری کلوپ سافاری این استان رالی تور گردشگری سافاری در مسیر تبریز تا لرستان برگزار کرد.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۱    
اولین کشور مسلمانی که در سال 1949 با رژیم کودک کش صهیونیستی رابطه برقرار نمود کشور ترکیه است . بر همین اساس می تواند نقش موثری در ایجاد روابط بین سایر کشورها اسلامی با رژیم صهیونیستی داشته باشد .
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۲    
در این گزارش قیمت و مشخصات آپارتمان های 90 تا 150 متری در تبریز را مشاهده می کنید.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۱    
رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه رکن جهش تولید کارگر است، گفتند: با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۱    
در این دوره از برگزاری نمایشگاه نفت، ستاد برگزاری این رویداد (شرکت بانیان امید)، با توجه به تاثیر این نمایشگاه در حوزه های مختلف صنعت نمایشگاهی و حجم بالای فعالان نمایشگاهی درگیر در این رویداد ...
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۲    
در این گزارش قیمت و مشخصات آپارتمان در محله هایی نظیر جمهوری و میدان حر در تهران را مشاهده می کنید.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۲    
معاون مالی و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه طرح ارتقای شغلی معلمان بیش از 200 میلیارد تومان منابع مالی به وزارت آموزش و پرورش تزریق کرد ...
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۱    
طراح خودرو ایرانی-آمریکایی در حال گسترش دامنه عرضه خود به شیوه ای بسیار جذاب برای دوستداران خودروهای اسپرت است.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۱    
پدرام باقرنژاد- روزنامه نگار و کارشناس ارشد مدیریت
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۲    
در ابتدای معاملات امروز پنجم اردیبهشت، شاخص کل بورس 818 واحد افزایش یافت.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۱    
یکی از مهمترین مواردی که قبل از انجام پرواز باید به آن آگاهی داشته باشید، نرخ جریمه های پرواز است.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۷    
با توجه به کاهش بارندگی و خشکسالی در سال های گذشته قیمت برنج افزایش پیدا کرد و هر سال برنج خارجی سهم بیشتری از بازار را گرفت ...
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۷    
اگر قصد شناخت بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی همره با سایر موارد ذکر شده را دارید، این مقاله را مطالعه کنید.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۲    
قیمت انواع تخم مرغ بسته بندی را در این گزارش مشاهده کنید.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۲    
در بخش کیوسک آنلاین هر روز نگاهی گذرا و کوتاه به صفحه نخست مهم ترین روزنامه های اقتصادی و بعضا غیراقتصادی در سراسر جهان داریم.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۵۲    
یکی از خودرو های لوکس و محبوب در بازار خودرو فیدلیتی می باشد. فیدلیتی به دلیل طراحی زیبا و استفاده از مواد باکیفیت حین تولید این خودرو همواره مورد توجه متقاضیان خرید خودرو قرار می گیرد ...
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۷    
نتایج اولیه آزمون آموزگاری سوم اردیبهشت اعلام شد و معرفی شدگان چند برابر ظرفیت از امروز می توانند برای ارزیابی تکمیلی و گزینش اقدام کنند.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۷    
پاک مهر گفت: حقوق یک پرستار در کشور ما ماهانه حدود 12 الی 15 میلیون تومان است و این در حالی است که حقوق پرستار در یکی از کشورهای همسایه ما ماهانه بیش از 100 میلیون است.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۷    
خریداران بلوک 85 درصدی سرخابی ها موظفند در برنامه تقدیمی خود، محورهای 6گانه سازمان خصوصی سازی را شامل اهداف کمی و در برش های یکساله رعایت کنند ...
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۲    
در این گزارش آخرین قیمت انواع رنو ساندرو در 5 اردیبهشت را مشاهده می کنید.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۲    
قیمت روز انواع خودرو ایرانی در بازار را در این گزارش مشاهده کنید.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۴۷    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.11 درصد کاهش به 2319 دلار و 50 سنت رسید.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۳۲    
در این گزارش نرخ اجاره خودروی کیا اپتیما جی تی لاین را می خوانید.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۲۶    
تمام مدارس یزد امروز غیرحضوری شد.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۲    
قیمت روز انواع خودرو شاهین کارکرده و صفر را در این گزارش مشاهده کنید.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۰۲    
در این گزارش به معرفی و بررسی سمند سورن ای ال ایکس می پردازیم.
تیتر کوتاه   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۷:۰۲    
در این مطلب آخرین قیمت فیلتر هوا مخصوص انواع خودرو را بررسی می کنیم.