پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۵:۵۸Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 25 اسفند 1393 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 11 اسفند 1393 توریسم آنلاین 12 اسفند 1393 توریسم آنلاین 13 اسفند 1393 توریسم آنلاین 14 اسفند 1393 توریسم آنلاین 15 اسفند 1393 توریسم آنلاین 16 اسفند 1393 توریسم آنلاین 17 اسفند 1393 توریسم آنلاین 18 اسفند 1393 توریسم آنلاین 19 اسفند 1393 توریسم آنلاین 20 اسفند 1393 توریسم آنلاین 21 اسفند 1393 توریسم آنلاین 22 اسفند 1393 توریسم آنلاین 23 اسفند 1393 توریسم آنلاین 24 اسفند 1393 توریسم آنلاین 25 اسفند 1393 توریسم آنلاین 26 اسفند 1393 توریسم آنلاین 27 اسفند 1393 توریسم آنلاین 28 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۵    
فیلم 50 قدم آخر به کارگردانی کیومرث پوراحمدو تهیه کنندگی سعید سعدی نوروز 94 در شبکه دو روی آنتن می رود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۵    
آیین نوروز فقط به مرزهای ایران محدود نیست؛ این روزها نوروز را در بسیاری از کشورها جشن می گیرند، نه به واسطه ایرانیانی که به خارج از کشور مهاجرت کرده اند که اکنون نوروز مرزها را درنوردیده و جهانی شده ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۵    
وقتی قرار است از مشهد بنویسی، قلم از همیشه مشتاق تر می شود؛ شوق زیارت و سیاحت در دلت جان می گیرد، در خیالت کبوترهای حرم، بال می زنند و عطر گرم زعفران، ذهنت را آرام می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۶    
نزدیک شدن به بهار و نو شدن سال، نشانه هایی دارد. این نشانه ها تقریباً از اسفندماه احساس می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۸    
معاون گردشگری کشور گفت: برخی از دستگاه های مرتبط با ستاد هماهنگی خدمات سفر زمانی که پیشرفت کار را در بهتر شدن سفرهای نوروزی ببینند، میزان همکاری خود را با ستاد افزایش خواهند داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۸    
نخستین جشنواره فیلم و عکس مردمی با موضوع سفرهای نوروزی از سوی مرکز روابط عمومی عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۹    
رامبد جوان، حبیب رضایی و سروش صحت سه تن از طنزپردازان و هنرمندان کشور 28 اسفند مهمانان غیرفوتبالی بودند که به برنامه نود رفتند و لحظات جالب و مفرحی را رقم زدند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۹    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از افزایش تقاضای سرمایه گذاری خارجی در بخش گردشگری ایران خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۹    
شهرستان ماسال دو بخش مرکزی و شاندرمن دارد که هر دو آنها بهشتی دست نخورده در طبیعت به شمار می آیند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
شرکت واسپاری سپهر پارس، تحت نظارت بانک مرکزی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید فروش ویژه خودروی لکسوس CT200h هیبرید در دو مدل مجهز به پوشش نانو و بدون پوشش نانو را آغاز کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۹    
تعریف و تمجیدهایی که شهروندان خارجی پس از سفر به ایران داشتند، تعدادی از کارمندان شبکه سی.ان.ان را برآن داشت تا خستگی هزاران کیلومتر سفر را تحمل کنند تا با گوشه ای از جاذبه های گردشگری کشورمان آشنا ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۹    
رفته بودم پای گلدان ها تا بهشان آب بدهم. دیرم شده بود و با عجله لیوان آب را خالی کردم پای شمعدانی ها و خواستم بروم که دیدم بوته کاکتوسم خشکیده !
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۰    
شما را به سفر به کرمانشاه دعوت می کنیم، به اینکه تعطیلات نوروز را در استان چهار فصل ما بگذرانید و از زیبایی های آن لذت ببرید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۰    
مدیر عامل سازمان رفاه و خدمات رفاهی شهرداری تهران جزئیات تورهای 16گانه تهران را تشریح کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۰    
راهنمای عضویت در خبرنامه پربازدیدترین مطالب پایگاه خبری-تحلیلی "توریسم آنلاین"
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۰    
جاذبه های گردشگری، طبیعی و تاریخی خراسان جنوبی همچون نگینی در دل کویر با چشم انداز های زیبا و دیدنی هرساله در ایام نوروز پذیرای خیل عظیمی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۷:۲۳    
بعضی ها هستند که به دلایل مختلفی مانند مشغله کاری و... فرصت نمی کنند مدام با اینترنت در ارتباط باشند و اخبار مختلف مورد علاقه خود را رصد کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۷:۱۳    
روز "سنت پاتریک" یکی از جشن های مخصوص به ایرلندی ها است که آنها با مهاجرت به کشورهای مختلف ،این روند را ادامه دادند تا جایی که این جشن بین المللی شد و امروزه در برخی از کشورهای دنیا برگزار می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۷:۰۳    
در باغ بزرگ گیاه شناسی "Kirstenbosch" واقع در شرق کوه"تیبل" -کیپ تاون- گذرگاه چوبی زیبایی وجود دارد که به گردشگران این امکان را می دهد تا بر فراز درختان راه رفته و زیبایی های باغ را ببینند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۶:۳۴    
عکس برداری هوایی،شیوه ای برای دیدن زمین از زاویه ای دیگر و ستایش این همه زیبایی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۶:۳۴    
چشمه رنگین کمانی پارک "یلواستون" حاصل دستکاری گردشگران در طبیعت بوده است.