شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۵:۴۲May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای وارش 2 بهمن 1396 - vareshnews.ir

وارش   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۳    
پژوهشگر بانکی با تاکید بر اینکه ذخایر بانک مرکزی کاملا توانایی مدیریت شرایط کنونی بازار ارز را دارد، خاطرنشان کرد: هیجانات مردم در بازار ارز باید کنترل شده و حباب آن تخلیه گردد.
وارش   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۳    
معاون وزیر ارتباطات از آغاز ثبت اطلاعات هویتی مشترکان تلفن ثابت در شبکه احراز هویت کاربران ایران خبر داد و گفت: تکمیل اطلاعات هویتی این خطوط از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.
وارش   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۵۳    
باران های اسیدی، مخاطرات انسانی و رعایت نشدن ضوابط زیست محیطی روند فرسایش تالاب میانکاله و جزیره آشوراده که مدیریت یکپارچه آن برعهده مازندران است را شدت بخشیده است.
وارش   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۸    
من نمیگویم با دنیا قطع رابطه کنید، این اصلاً نظر بنده نیست. از اوّلِ انقلاب، بنده جزو آن آدمهایی بودم که اصرار داشتم بر ارتباط -ارتباط با اطراف دنیا- الان هم همان عقیده را دارم ...
وارش   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۸    
در حال حاضر عدم نظارت بر قیمت خودروهای وارداتی به حدی شده که هر شرکت بنا به صلاحدید خود و بدون توجه به ضابطه ها اقدام به افزایش قیمت محصولات می کند.
وارش   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۳    
بعد، انشعاب از آن حزب پیش آمد و مجله مردم رها شد و دیگر او را ندیدم تا به خانه شمیران رفتند. شاید در حدود سال 29 و 30 که یکی دوبار با زنم سراغشان رفتیم ...
وارش   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۳    
نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از طرح سوال از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین تذکرر قانون اساسی به رئیس جمهور خبر داد و گفت ...
وارش   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۸    
مدیرکل دفتر بودجه و تلفیق منابع بهزیستی کشور با اشاره به پرداخت مستمری معلولان توسط سازمان به معلولان گفت ...
وارش   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۳    
مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان مازندران با اشاره به اینکه اکثر تالاب ها داخلی درحال خشک شدن هستند، از کاهش 20 درصدی آب تالاب میانکاله خبر داد.
وارش   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۳    
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد وجود گمرک را برای سلامت ورود و خروج کالا به بندر ضروری دانست.