پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۳:۴۵May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ورزش بانوان 25 شهریور 1394 - varzeshebanovan.com

ورزش بانوان   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۸    
فدراسیون شطرنج آسیا در مراسمی که از 23 شطرنج باز قاره کهن تجلیل شد، سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی و استاد بین المللی را به عنوان بازیکن دختر برتر این رشته در قاره کهن معرفی کرد.
ورزش بانوان   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۵    
لیلا بلوکات که این روزها با موسسه خیریه مهر لیلا حسابی بر سر زبان ها افتاده است می گوید در زندگی اش چوب این قضاوت ها را خورده است، اما به خاطر نیتی که داشته مورد لطف و عنایت خدا قرار گرفته است.
ورزش بانوان   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۲    
روز دوم رقابت های لیگ برتر هاکی بانوان جام کوثر با پیروزی پنج تیم هیئت هاکی ایلام، هیئت هاکی آذربایجان شرقی، آدینه کریمان کرمان، هیئت هاکی گیلان و هیئت هاکی همدان به پایان رسید.
ورزش بانوان   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۱۵    
به گزارش سایت ورزش بانوان؛ الکس مورگان متولد 2 جولای 1989است. او 170 سانتی متر قد دارد و نام همسرش کارسکو است.مورگان جوان ترین عضو تیم ملی فوتبال زنان آمریکا بود که در سال 2009 به این تیم پیوست. ...
ورزش بانوان   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۱۵    
مراسم افتتاحیه روزهای پر رفت و آمد ورزش همگانی در سراسر کشور با شروع مسابقات آمادگی جسمانی بانوان استارت زده خواهد شد.
ورزش بانوان   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۱۵    
بحث برسراین موضوع است که سطح این بانوی ملی پوش خیلی بالاتر از این است که پس از بازگشت از رقابت های قهرمانی آسیا عازم مسابقات منطقه ای غرب آسیا بشود ...
ورزش بانوان   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۹    
تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در دو بخش مردان و زنان و در رشته های ریکرو و کامپوند از روز چهارشنبه هفته جاری برای برپایی اردوی تدارکاتی عازم جزیره زیبای کیش خواهند شد.
ورزش بانوان   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۶    
کمتر کسی تصور می کرد مسئله شخصی و خانوادگی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان ایران دستاویزی شود برای رسانه های معاند تا حمله کنند به باورهای دینی و ملی کشورمان.
ورزش بانوان   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۸:۵۷    
پس از قطع همکاری فدراسیون هندبال با پروانه نظرعلی نایب رییس بانوان این فدراسیون، خدابنده لو از کادر اداری فدراسیون اداره امور بانوان را به عهده گرفت تا نایب رییس جدید انتخاب شود.
ورزش بانوان   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۸:۵۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال گفت: با 8 کشور چین تایپه، کره شمالی، ژاپن، میانمار، ویتنام، تایلند، ازبکستان، بلاروس، اوکراین و روسیه مکاتباتی را برای انجام بازی انجام دادیم که متاسفانه نپذیرفتند
ورزش بانوان   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۸:۳۸    
مسعود عبدالحسینی در گفتگو با خبرنگاری اظهار داشت: در شرایطی مجبور به کناره گیری از لیگ بر تر تنیس بانوان شدیم که این موضوع بر خلاف میل باطنی ما بود و بر اثر عمل نکردن فدراسیون تنیس به برنامه سالیانه ...
ورزش بانوان   ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۰۲:۰۱    
در بخش بانوان فقط یک لیگ دسته یک برگزار می شود و بازیکنان در رده های سنی جوانان و نوجوانان کمتر فرصت حضور در مسابقات رسمی را دارند.