دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۰۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای زومیت 19 اسفند 1396 - zoomit.ir

زومیت 29 اسفند 1394 زومیت 30 اسفند 1395 زومیت 31 فروردین 1396 زومیت 9 اردیبهشت 1396 زومیت 4 خرداد 1396 زومیت 1 تیر 1396 زومیت 2 مرداد 1396 زومیت 30 آبان 1396 زومیت 30 آذر 1396 زومیت 26 دی 1396 زومیت 30 بهمن 1396 زومیت 1 اسفند 1396 زومیت 2 اسفند 1396 زومیت 3 اسفند 1396 زومیت 4 اسفند 1396 زومیت 5 اسفند 1396 زومیت 6 اسفند 1396 زومیت 7 اسفند 1396 زومیت 8 اسفند 1396 زومیت 9 اسفند 1396 زومیت 10 اسفند 1396 زومیت 11 اسفند 1396 زومیت 12 اسفند 1396 زومیت 13 اسفند 1396 زومیت 14 اسفند 1396 زومیت 15 اسفند 1396 زومیت 16 اسفند 1396 زومیت 17 اسفند 1396 زومیت 18 اسفند 1396 زومیت 19 اسفند 1396 زومیت 20 اسفند 1396 زومیت 21 اسفند 1396 زومیت 22 اسفند 1396 زومیت 23 اسفند 1396 زومیت 24 اسفند 1396 زومیت 25 اسفند 1396 زومیت 26 اسفند 1396 زومیت 27 اسفند 1396 زومیت 28 اسفند 1396 زومیت 29 اسفند 1396 
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۲    
نیکی کریمی به عنوان سفیر ال جی در مراسم پایان سال این شرکت در مجموعه فرهنگی نیاوران، از اهداف همکاری خود به عنوان روشنگر اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (UN SDGs Enlighter) در ایران صحبت کرد.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۵۸    
برودکام از چندی پیش درصدد آن است که کوالکام، غول تراشه سازی آمریکایی را به تصاحب خود درآورد. اما چرا ادغام این دو شرکت بزرگ فناوری به نفع کاربران گوشی های هوشمند نخواهد بود؟
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۱    
در دوران تحولات سریع دیجیتال، سازمان ها با آموزش مهارت های تعاملی، می توانند قدرت سازگاری کارمندان را افزایش دهند و از ماکزیمم پتانسیل آن ها بهره مند شوند.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۰    
نانوگرافن ها که اخیرا توجه زیادی را به خود جلب کرده اند، کاربرد گسترده ای در صنایع نسل بعدی خواهند داشت.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۷    
امروزه اولین انتخاب خریداران از بین کلاس های مختلف خودرو، بی معطلی به شاسی بلند یا کراس اور ختم می شود. اما سدان های بزرگ برندهای مختلف، هنوز هم برتری هایی در رقابت با شاسی بلندها دارند.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۷    
امروزه، با پیشرفت فناوری مایکروفرها قابلیت های متنوعی پیدا کرده اند که اطلاع از انواع و ویژگی های آن ها می تواند هنگام خرید آن ها بسیار تعیین کننده باشد.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۵    
سامسونگ برای کهکشانی های جدید خود چند ویدیوی تبلیغاتی جدید تدارک دیده است که بهترین ویژگی های اس 9 و اس 9 پلاس را به نمایش می گذارند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۹    
اگر فرصت دنبال کردن اخبار فناوری را طی روز گذشته نداشتید، در ادامه با 60 ثانیه مروری بر مهم ترین اخبار روز خواهیم داشت.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۵    
جدیدترین فیلم کوتاه منتشر شده توسط مرسدس بنز، توضیحی بر پنج ویژگی است که اگرچه کابران اطلاع دقیقی از آن ها ندارند؛ اما در راحتی آن ها، تاثیرگزار هستند.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۱    
شرکت رایان نت سهامی خاص ( آی تی ریسرچز )، همکار رسمی مایکروسافت در ایران، قرعه کشی رایگان محصولات نرم افزاری این شرکت را برگزار می کند.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۸    
گوگل اخیرا از جدیدترین پردازنده ی کوانتومی خود به نام بریستلوکون رونمایی کرد. این پردازنده می تواند نقشی کلیدی در کاربردی ساختن کامپیوترهای کوانتومی بازی کند.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۷    
ذخیره خودکار تلگرام فضای زیادی از حافظه ی گوشی را اشغال می کند، در این مقاله روشی ساده و کاربردی را برای جلوگیری از ذخیره ی خودکار تصاویر در تلگرام آموزش می دهیم.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۷    
با اینکه نقش زنان در پست های مهم و مدیریتی شرکت ها در حال افزایش است اما کارآفرینان زن از حمایت کم تری نسبت به کارآفرینان مرد برخوردار هستند. علت این موضوع چیست و چه راه حلی دارد؟
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۹    
شرکت چینی هیبرید کینتیک از خودروی مفهومی هیبریدی HK GT در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد که طراحی آن را استودیو پینین فارینا بر عهده داشته است.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۲    
خرید و فروش کیس کامپیوتر کار هر کسی نیست. حرفه ای ها، تدوین گران، گیمرها و مهندسان معمولا به کامپیوتر و کیسی نیاز دارند که کار را برای خود راحت تر کنند.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۳    
پتنت جدید اپل نشان می دهد که این شرکت در حال کار روی کیبوردی مقاوم در برابر گردو غبار برای مک بوک و مک بوک پرو است.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۵    
بازاریابی داخلی و خارجی دارای مزایا و معایب متفاوتی برای برند هستند که باید بر اساس یکسری معیارها اندازه گیری شوند. هر برندی معیار خودش را دارد اما یکسری اهداف در همه یکسان هستند.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۲    
ارزش سهام آمازون طی یک سال اخیر 83 درصد افزایش پیدا کرده است و این موضوع سیاتلی ها را در رقابت با اپل بر سر تریلیون دلاری شدن پیش می اندازد.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۸    
در جشنواره سالانه ی طراحی خودروی سال، مدل ویژن کوپه از مزدا توانست عنوان خودروی مفهومی سال 2018 را در رقابت با کیا پروسید و لامبورگینی ترزو میلنیو، به دست آورد.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۷    
قیمت بیت کوین در پی صدور اخطاریه ای توسط نهادهای ناظر مالی ایالات متحده مبنی بر وقوع تخلفات احتمالی در صرافی ّهای ارزهای رمزپایه با افتی قابل توجه مواجه شد.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۰    
لنوو اعلام کرد که کاهش 50 درصدی نیروی کار موتورولا در شیکاگو، به مفهوم کنار گذاشته شدن خانواده ی Moto Z نیست.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۱    
رهبرانی که به جای استقبال از نظرات و ایده های کارمندان، خود را تنها مقام صاحب رأی شرکت می دانند، از جزئیات و زوایای مختلف کسب وکارشان ناآگاه می مانند.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۶    
وزیر ارتباطات در نخستین نشست خبری آنلاین بر بستر شبکه ملی اطلاعات وعده داد که تا پایان سال 97 دو میلیون ایرانی به اینترنت 20 مگابیتی دسترسی خواهند داشت.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۱    
وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی اعلام کرده که اینتل در حال بررسی شرایط به منظور ارائه ی پیشنهاد خرید برودکام است.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۹    
این روزها، اسپانیایی زبان ها در میان اهالی میامی جایگاه های مهمی را کسب کرده اند. با این حال، همچنان به دلیل لهجه ی خود مورد قضاوت قرار می گیرند و شهروندان سطح پایینی به شمار می آیند.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۳    
در پی همکاری گوگل و نینتندو ، حالا شخصیت ماریو می تواند کاربران را در رسیدن به مقصد راهنمایی کند.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۲    
امروزه با وجود بالا رفتن سرعت اینترنت، ممکن است عوامل متعددی مانع از بهره گیری کامل شما از این سرعت بالا شوند.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۱    
به گفته بسیاری از فعالان و دست اندرکاران خودروهای وارداتی، رکود بی سابقه ای در این بازار حاکم شده که مهم ترین دلیل آن، اختلاف نظر وزارت صنعت و دیوان عدالت اداری است.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۳    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد که تعداد کاربران بزرگسال اسپیکرهای هوشمند در ایالات متحده به مرز 50 میلیون نفر نزدیک شده است.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۷    
بدپکت گزارش داده که هم اکنون نزدیک به 50 هزار وب سایت به بدافزارهای استخراج پول های رمزنگاری شده آلوده شده اند.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۱    
مایکروسافت نسخه ای اختصاصی از گلکسی اس 9 را به همراه سرویس های خود به فروش می رساند.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۸    
شیائومی توانست در باارزش ترین بازار ماهاراشترا (ایالاتی از هند با مرکزیت بمبئی) تقریبا سهمی دو برابر بیشتر از فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه ی آخر سال 2017 را نسبت به سامسونگ به خود اختصاص دهد.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۸    
کوپرا e-Racer، اولین خودروی تورینگ تمام برقی دنیا با پیشرانه ای قدرتمند 700 اسب بخاری است که در نمایشگاه ژنو 2018، رونمایی شد.
زومیت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۸    
چگونه و با استفاده از چه وسایلی شرکت اسپیس ایکس تصاویر دقیقی را از موشک های در حال پرواز خود ضبط می کند؟