دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۲۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای زومیت 22 اسفند 1398 - zoomit.ir

زومیت 29 اسفند 1394 زومیت 30 اسفند 1395 زومیت 29 اسفند 1396 زومیت 29 اسفند 1397 زومیت 31 فروردین 1398 زومیت 31 اردیبهشت 1398 زومیت 31 خرداد 1398 زومیت 31 تیر 1398 زومیت 31 مرداد 1398 زومیت 31 شهریور 1398 زومیت 30 مهر 1398 زومیت 30 آبان 1398 زومیت 30 آذر 1398 زومیت 30 دی 1398 زومیت 30 بهمن 1398 زومیت 1 اسفند 1398 زومیت 2 اسفند 1398 زومیت 3 اسفند 1398 زومیت 4 اسفند 1398 زومیت 5 اسفند 1398 زومیت 6 اسفند 1398 زومیت 7 اسفند 1398 زومیت 8 اسفند 1398 زومیت 9 اسفند 1398 زومیت 10 اسفند 1398 زومیت 11 اسفند 1398 زومیت 12 اسفند 1398 زومیت 13 اسفند 1398 زومیت 14 اسفند 1398 زومیت 15 اسفند 1398 زومیت 16 اسفند 1398 زومیت 17 اسفند 1398 زومیت 18 اسفند 1398 زومیت 19 اسفند 1398 زومیت 20 اسفند 1398 زومیت 21 اسفند 1398 زومیت 22 اسفند 1398 زومیت 23 اسفند 1398 زومیت 24 اسفند 1398 زومیت 25 اسفند 1398 زومیت 26 اسفند 1398 زومیت 27 اسفند 1398 زومیت 28 اسفند 1398 زومیت 29 اسفند 1398 
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۵    
شرکت ماکسیم خودروهای ناوگان خود را جهت مبارزه با ویروس کرونا رایگان ضدعفونی می کند.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۲    
جمجمه ای از دایناسوری بسیار کوچک در کهربایی صد میلیون ساله کشف شده است که طبق برآورد پژوهشگران، حدود 2 گرم وزن داشته است.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۶    
مایکروسافت با هدف تمرکز بیشتر بر امور تحقیقاتی، برای نخستین بار در چارت سازمانی خود سمتی با عنوان مدیر ارشد علمی ایجاد کرده است.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۵    
آلودگی هوا، قاتل خاموشی است که در آینده ای نزدیک می تواند از هر ویروسی کشنده تر و مهلک تر باشد و باید چاره ای برای مهار آن اندیشید.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۸    
شیائومی با بهتر بگوییم ردمی امروز از سری جدید نوت ها رونمایی کرد. دو محصول جدید ردمی به رغم شباهت ظاهری تفاوت هایی دارند.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۱    
کرونا تنها همه گیری حال حاضر جهان نیست؛ پزشکی مدرن با فهرستی بلند بالا از بیماری های همه گیری دست وپنجه نرم می کند که شاید گمان می کردید سال ها پیش مهار شده اند.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۴    
بیماری کرونا نه تنها باعث کاهش ظرفیت تولید دوربین کانن EOS R5 شده است؛ بلکه احتمالا باعث تأخیر در عرضه دوربین کانن EOS R6 خواهد شد.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۷    
رایانش کوانتومی توپولوژیکی از بزرگ ترین آرزوهای دانشمندان دنیای کوانتوم است. دو دانشمند بزرگ معاصر، بر سر رسیدن به این دستاورد تا سال 2030، شرط بندی کرده اند.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۱    
هوش مصنوعی با تمامی قدرتی که در شناسایی الگوهای موجود در میان داده ها دارد، هنوز نمی تواند ارتباط علت و معلومی را بین رخدادها شناسایی کند.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۰    
لازمه ی درک حقیقتی که پشت اخبار و آمار و اطلاعات امروز نهفته است، بیش از هر چیز داشتن اندیشه ای انتقادی است. حقیقت مهم است و ما باید بیاموزیم چطور تفکر انتقادی داشته باشیم.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۶    
با مرگ ماده زرافه ی سفید و فرزند کوچکش به دست شکارچیان غیرقانونی، اکنون تنها یک زرافه ی دیگر از این نوع در حیات وحش کنیا باقی مانده است.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۳    
بررسی های سامانه ی هوشمند مبارزه با تهدیدات موبایل آواست نشان می دهد اپلیکیشن وزارت بهداشت اطلاعاتی فراتر از آنچه نیاز است، جمع آوری کرده و برای توسعه دهنده ارسال می کند.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۳    
نماوا در یک همکاری مشترک با ایرانسل امکان تماشای آنلاین فیلم و سریال در نماوا برای مشترکین ایرانسل را بدون نیاز به خرید اشتراک فراهم کرد.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۰    
همراه اول به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و به هدف کاهش نگرانی هم وطنان، خطوط یک طرفه دائمی در ماه گذشته را وصل کرد.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۴    
باتوجه به افزایش روزافزون نگرانی ها در مورد شیوع کرونا، توئیتر در اقدامی بی سابقه، تمامی کارکنانش در سرتاسر جهان را ملزم به دورکاری کرده است.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۱    
بازگردانی کامپیوتر شخصی مجهز به ویندوز، مک و کروم در نسخه های جدید به راحتی صورت می گیرد و تأثیر زیادی هم بر بهبود سرعت دارد.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۸    
بخشنامه تامین و توزیع ماسک برای دسترسی عموم و عرضه در سطح داروخانه ها توسط معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو ابلاغ شد.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۳    
پس از اعلام دنیاگیری بیماری کووید 19 و وضع ممنوعیت 30 روزه ی سفر به ایالات متحده، سهام بازارهای اوراق بهادار آسیایی، سقوط بی سابقه ای را تجربه کردند.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
اخباری در فضای مجازی قرار گرفته است که از کاهش شدید ارزش بیت کوین در معاملات امروز خبر می دهد.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۴    
مرسدس بنز برای تولید ابرخودروی AMG One مجهز به پیشرانه فرمول، با چالش های بسیاری رو به رو است. در این مطلب به مشکلات استفاده از این پیشرانه ها در خودرو های جاده ای می پردازیم.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۶    
براساس ویدئوی جدیدی که از اسکوبار فولد 2 منتشر شده است این گوشی هوشمند در واقع همان گلکسی فولد سامسونگ، با برچسب هایی به رنگ طلایی و تصویر پس زمینه ی پابلو اسکوبار است.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
تصاویری از بیلبوردهایی منتشر شده است که اگر صحت داشته باشند، قیمت 399 دلاری گوشی هوشمند گوگل پیکسل 4a را تایید می کنند.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۳    
iFixit که در زمینه تعمیر گوشی های هوشمند فعالیت می کند، امتیاز بسیار کم 3 از 10 را به تعمیرپذیری گلکسی اس 20 پلاس سامسونگ داده است.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۸    
آسیب پذیری امنیتی جدیدی در ویندوز کشف شده است که احتمال سوءاستفاده ی بدافزارها از آن وجود دارد. ظاهرا هنوز هیچ بسته ی امنیتی ازسوی مایکروسافت منتشر نشده است.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۴    
یکی از مقامات شرکت HMD گلوبال با انتشار پستی در صفحه رسمی توییتر خود به تأخیر در عرضه به روزرسانی اندروید 10 برای محصولات برند نوکیا اشاره کرد.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۴    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که تولید الکل تا اطلاع ثانوی نیازمند دریافت مجوز از این وزارتخانه نیست.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۱    
گوگل دستورالعملی برای صاحبان کسب وکارها منتشر کرده است که به آن ها کمک می کند درصورتی که روند فعالیتشان به خاطر ویروس کرونا تحت تأثیر قرار گرفته، اطلاعات کسب وکار خود را در گوگل مپ به روزرسانی کنند.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۲    
آدام کاستیِلو مردی است که پس از گذراندن یک دهه درمان سخت برای سرطان و HIV، بالاخره با پیوند مغز استخوان هر دو بیماریش درمان شد.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۹    
شرکت TSMC در حال آماده سازی شرایط برای آغاز تولید انبوه تراشه های جدید با لیتوگرافی 5 نانومتری است. تولید انبوه تراشه های جدید از ماه آوریل کلید می خورد.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۴    
شیائومی بالاخره از گوشی های هوشمند ردمی نوت 9 پرو و ردمی نوت 9 پرو مکس در هند به صورت ویدیویی رونمایی کرد.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۱    
با ارسال IP همه ی سرورهای در حال استفاده برای آموزش مجازی دانشگاه ها به وزارت ارتباطات، ترافیک روی همان آدرس اینترنتی برای دانشجو، استاد و دانشگاه رایگان می شود.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۰    
مایکروسافت با همکاری شرکای امنیتی خود در 35 کشور جهان توانسته است یکی از فعال ترین و بزرگ ترین بات نت های اینترنتی موسوم به Necurs را متوقف کند.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۸    
گوگل اخیرا دو اپلیکیشن خود را به فروشگاه گلکسی استور سامسونگ اضافه کرده است. انتظار می رود در آینده شاهد ورود تعداد بیشتری از اپلیکیشن های گوگل به این فروشگاه باشیم.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۸    
روز گذشته اختلال گسترده ی نیم ساعته ای برای اینترنت ایران رخ داد؛ حتی گفته می شود وضعیت اینترنت در نقاط شمالی عراق با اختلال مواجه شده است.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۶    
پس از شیوع ویروس کرونا در کشور که کسب وکارهای متعدد را با ضرر رو به رو کرد، بانک مرکزی اقدام به تعویق اقساط وام کسب وکارهای آسیب دیده کرد.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۴    
آمارها نشان می دهد که پیام رسان مایکروسافت تیمز توانسته به محبوب ترین پلتفرم در میان شرکت های بزرگ آمریکایی تبدیل شود.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۸    
در سال های اخیر سرطان به عنوان یک بیماری جدی که به سرعت در حال گسترش است شناخته می شود.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۱    
آلفابت، شرکت مادر گوگل، از کارمندان خود در شعبات کشورهای آمریکای شمالی خواسته است برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در خانه بمانند و به صورت دورکاری کار کنند.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۰    
شرکت تیونینگ آلمانی Dahler بسته تیونینگ جدیدی برای بی ام و M850i معرفی کرده است که قدرت این خودرو را تا سطح بی ام و M8 ارتقا می دهد.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۴    
شرکت وان پلاس به روزرسانی اکسیژن 9.0.11 را برای گوشی هوشمند وان پلاس 5 و وان پلاس 5T عرضه کرده که مهم ترین ویژگی آن ها برخورداری از بسته امنیتی فوریه 2020 است.
زومیت   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۳    
با شیوع ویروس کرونا، طیف گسترده ای از مردم ازجمله افراد دارای فشار خون بالا و دیابت درمعرض خطر ابتلا به کووید 19 قرار دارند. آن ها چگونه می توانند از خود محافظت کنند؟