پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۷:۲۵Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1396 - aftabir.com

شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1393 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 اسفند 1395 شبکه اینترنتی آفتاب 31 فروردین 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 31 اردیبهشت 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 31 خرداد 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 31 تیر 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 31 مرداد 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 31 شهریور 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 30 مهر 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آبان 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آذر 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 30 دی 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 30 بهمن 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 1 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 2 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 3 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 4 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 5 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 6 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 7 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 8 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 9 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 10 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 11 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 12 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 13 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 14 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 15 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 16 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 17 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 18 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 19 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 20 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 21 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 22 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 23 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 24 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 25 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 26 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 27 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 28 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1396 
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۲۴    
معاون فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه مسئولان قضایی قول دادند که مسایل دانشجویان بازداشتی را با تلاش بیشتری دنبال کنند، گفت: خبر جدیدی از وضعیت این دانشجویان ندارم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۷:۲۳    
به گزارش ایلنا، در آستانه آغاز سال 1397 هجری شمسی و لا به لای پیام های تبریکی که ایرانیان برای یکدیگر ارسال می کنند ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۶:۴۷    
به گزارش ایلنا و به نقل مارکا، فلوید می ودر، قهرمان بوکس جهان ابراز تمایل کرد باشگاه نیوکاسل را خریداری کند و دوستش کریستیانو رونالدو را متقاعد کند تا در این تیم بازی کند ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۶:۲۳    
به گزارش ایلنا، وینفرد شفر در سال 96 به استقلال اضافه شد و آبی ها به همراه این سرمربی آلمانی متحول شده و به رده های بالای جدول رده بندی بازگشتند ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۵:۲۳    
به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ٬ سرمربی پرسپولیس با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود عید نوروز را به مردم ایران تبریک گفت. ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۳:۲۴    
به گزارش ایلنا، پل پوگبا با از دست دادن چند بازی مهم اخیر منچستریونایتد به اردوی تیم ملی فرانسه دعوت شد و دیدیه دشان ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۲:۲۴    
به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، کریم بنزما نشان داد روابط او با فردی که موجب به خاطرش راهی بازداشتگاه شود دوستانه نیست و با انتشار تصویری در فضای مجازی این واقعیت را نشان داد. ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۱:۰۰    
در فاصله چند روز مانده به برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال الجزایر مقابل تیم های تانزانیا و ایران ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۵:۲۳    
سازمان حج و زیارت اعلام کرده اعزام های عتبات نوروزی که از 23 اسفند 96 آغاز شده، تا هشتم فروردین 97 ادامه دارد و روزانه 6 هزار نفر به سامرا مشرف می شوند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۸    
رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت نوروز گفت: کمک های عظیم مردم اعتماد ملت ایران را به نام و نشان هلال احمر و خادمان اثبات کرد
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۸    
همشهری آنلاین: داروهایی که برای شما تجویز می شوند، با مقدار یا دوز درست مصرف شوند تا تاثیربخش باشند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۵    
قم - رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پلیس در ایام نوروز با تلاش خود آرامش را برای مردم فراهم می کند، گفت: مردم از عملکرد پلیس رضایت دارند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
در مراسم آغاز سال نو در کرمانشاه توسط حسن روحانی، کمک های 5 میلیون تومانی جمعیت هلال احمر به 5 نفر از واجدین شرایط اهدا می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
رییس کلانتری 139 مرزداران از دستگیری سارقی با 18 فقره سرقت از خودروها در این محله خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۴    
پژوهشگرانی از انگلستان، آزمایش ساده ای را طراحی کرده اند که می تواند با استفاده از تنها یک قطره خون، بیماری سپسیس را شناسایی کند ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت مطالبات معلمان حق التدریسی و خرید خدمت تا ساعات آینده خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۸    
سخنگوی وزارت کشور با اعلام آمادگی تمامی استانها برای میزبانی مسافران نوروزی اظهارکرد: بر اساس تاکیدات وزیر کشور بستر و زمینه مناسبی در تمامی استانها برای میزبانی مسافران نورزی توسط استانداران با ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۸    
پاکدشت- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: برای برقراری امنیت بیشتر در ایام نوروز متهمین سابقه دار شرق استان تهران در تعطیلات نوروز احضار شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۴    
چندین سال است که شرکت "پروفوسا"(Profusa) به تولید بیوسنسورهای کوچک می پردازد، این بیوسنسورها زیر پوست تزریق می شوند و سپس با استفاده از تلفن هوشمند اطلاعات سلامت را در اختیار کاربر قرار می دهند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۸    
رئیس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران درباره طرح های این مرکز در سال آینده گفت: در آینده چند اتفاق مهم در حوزه اجرای نظرسنجی خواهیم داشت و امیدواریم در مجموع سه طرح را به صورت ملی انجام دهیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۴    
ترافیک در باند شمالی آزادراه قزوین-کرج و قزوین-زنجان، و جنوب به شمال محور قزوین-رشت محدوده رودبار نیمه سنگین است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۴    
مدیر پروژه راه آهن غرب کشور با اشاره به بلیت فروشی قطار کرمانشاه از پنجم فروردین، گفت: قطار کرمانشاه هفته ای دو مرتبه به سمت مشهد حرکت می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۴    
فیروزکوه- رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۴    
یک دختر هندی به علت انفجار گوشی نوکیا در زمانی که در حال صحبت با اقوام خود بود، به شدت مجروح شد و سرانجام جان خود را از دست داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
همشهری آنلاین: موشک بالابرنده حامل سفینه فضایی سویوز MS-08 در بایکونور قزاقستان به سکوی پرتاپ می رود تا به سوی ایستگاه فضایی بین المللی فرستاده شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، گفت: از آغاز اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تا کنون 30 هزار نفر در فضای مجازی به کمپین نه به تصادفات جاده ای پیوسته اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در پیام به اصطلاح نوروزی خود به مردم ایران؛ به طرح مجدد ادعاهای واهی خود علیه مقامات کشورمان پرداخت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
رامبد جوان مهمان مهران مدیری در ویژه برنامه تحویل سال دورهمی در شبکه نسیم می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
جمعیت هلال احمر ساخت مرکز توانبخشی در روستای کوئیک را به عهده گرفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۴    
در حالی کمتر از 10 روز دیگر جایزه ادبی کریستین اندرسن 2018 برگزیده خود را معرفی می کند که فرهاد حسن زاده نویسنده ایرانی، امیدوار به کسب این جایزه است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۴    
مرکز پایش آلودگی هوا، شاخص کیفی هوای پایتخت را 98 و در وضعیت سالم اعلام کرد. عدد 100 مرز میان هوای سالم و ناسالم در نظر گرفته می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۸    
یک شرکت ژاپنی قهوه ساز مستحکمی را تولید کرده که با باتری لیتیومی کار می کند. از این قهوه ساز می توان هر بار برای تهیه 640 میلی لیتر قهوه استفاده کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۴    
بازیگر معروف هالیوودی که چند سالی است به نقاشی کردن روی آورده است طی چند روز اخیر از این طریق به انتقاد از دولت ترامپ پرداخت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۴    
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی از پایینترین رکورد دو هفته اخیر که روز گذشته ثبت کرده بود، فاصله گرفت و اندکی بهبود یافت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۴    
سمنان - معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان بابیان اینکه این جمعیت به 18 فقره حادثه جاده ای از ابتدای طرح نوروزی امدادرسانی کرده است، گفت: 75 نفر اسکان داده شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از انتشار دو هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای تکمیل خط شش و هفت مترو از شب گذشته خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۸    
با آغاز اعتدال بهاری در ساعت 19 و 45 دقیقه امروز، سه شنبه 29 اسفند ماه جاری نوروز ایرانی شروع خواهد شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۸    
در حالی که بلوک 18.74 درصدی بیمه آسیا در آخرین روز کاری سال 1396 توسط سازمان خصوصی سازی عرضه شده است رسما نامی از خریدار این سهم برده نشده ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۸    
سمنان - رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه در 24 ساعت گذشته هفت سانحه جرحی در محورهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: در حوادث روز گذشته یک نفر جان باخت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۸    
شهرداران کلانشهرهای کشور با تائید محتوای نامه شهردار تهران به رئیس جمهوری، بر لزوم تغییر در لایحه درآمدهای پایدار شهری تصریح کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۴    
مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه از افتتاح خط هفتم مترو تا خرداد ماه سال 97 خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۴    
شرکت "آی.بی.ام"(IBM) که یک شرکت تولیدکننده و فروشنده نرم افزر و سخت افزار است در آخرین دستاورد خود موفق به ساخت کوچکترین کامپیوتر جهان شد. در نخستین روز کنفرانس بزرگ" آی .بی ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۴    
عربستان سعودی میلیاردها دلار کنار گذاشته تا تبدیل به مرکز تهیه فیلم و جذب سرمایه گذاری سینمایی در خاورمیانه شود و در این راه هالیوود به آن کمک می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۴    
پرونده آلودگی بنزین پایتخت نه تنها بسته نمی شود، بلکه هر چند وقت یک بار فصل جدیدی از آن گشوده می شود و همواره انگشت اتهام این آلودگی به سوی وزارت نفت و پایین بودن استاندارد پایین بنزینی است که در ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۴    
رییس پلیس تهران بزرگ از آماده باش کامل ماموران پلیس در ایام نوروز خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۸    
نایب رییس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در آستانه سال نو در بهاریه ای هنرمندان و سینماگران را به حمایت از یکدیگر، همدلی و وفاق دعوت کرده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۴    
ویژه برنامه تلویزیونی اکران های مردمی جشنواره عمار با عنوان ایوان رنگین کمان در ایام نوروز از رسانه ملی پخش می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۴    
روزهای منتهی به نوروز و تکاپوی شهروندان در خرید لوازم مورد نیاز و بلیت های نوروزی فرصت مناسبی را برای سوء استفاده گران و سودجویان فراهم کرده تا به واسطه شگردهای مختلف در فضای مجازی به کلاهبرداری و ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۴    
رئیس سازمان جوانان هلال احمر، گفت: رانندگی صحیح به کاهش تلفات سوانح جاده ای منجر می شود، در این راستا رانندگانی که در طول سفرهای نوروزی قوانین رانندگی را رعایت کنند، جایزه می گیرند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۴    
فرمانده نیروی انتظامی از فعالیت نیم میلیون مامور پلیس در طرح نوروزی امسال ناجا خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۸    
معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: برنامه داریم که شعبه ای از این دانشگاه در یکی از کشورهای تاجیکستان، عمان و یا عراق ایجاد کنیم ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۸    
اسماعیل صادقی رئیس ستاد لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) بود؛ سرداری که هیچگاه فرماندهی ارشد را نپذیرفت و به عنوان معاون فرمانده و دست راست او خدمت می کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۴    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات، از انجام عملیات امداد رسانی در استان های تحت تاثیر برف و کولاک کشور خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۸    
همشهری آنلاین: برای ما تصور پروانه بدون شمع و گل قدری دشوار است. البته می توانیم پروانه بدون شمع را تصور کنیم اما دانشمندان می گویند برای دوران طولانی پروانه ها بدون گل زندگی می کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۷:۴۸    
همشهری آنلاین: ماهی های قرمز درون تنگ به سرعت بیمار می شوند. برای شناخت بیماری آنها به چند نکتهه باید توجه کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۷:۲۴    
سمنان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوه زمین لرزه 4.4 ریشتری در مهدیشهر، گفت: این زمین لرزه خوشبختانه خساراتی در بر نداشته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۰:۴۸    
یک فعال حوزه محیط زیست با اشاره به اینکه متاسفانه برخی شهروندان رفتار مناسبی با طبیعت ندارند، بر ضرورت رفتار مسئولانه با محیط زیست به ویژه در هنگام سفر تاکید کرد.