دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۳۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 19 اسفند 1393 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 30 دی 1393 آفتاب نیوز 30 بهمن 1393 آفتاب نیوز 1 اسفند 1393 آفتاب نیوز 2 اسفند 1393 آفتاب نیوز 3 اسفند 1393 آفتاب نیوز 4 اسفند 1393 آفتاب نیوز 5 اسفند 1393 آفتاب نیوز 6 اسفند 1393 آفتاب نیوز 7 اسفند 1393 آفتاب نیوز 10 اسفند 1393 آفتاب نیوز 11 اسفند 1393 آفتاب نیوز 12 اسفند 1393 آفتاب نیوز 13 اسفند 1393 آفتاب نیوز 14 اسفند 1393 آفتاب نیوز 15 اسفند 1393 آفتاب نیوز 16 اسفند 1393 آفتاب نیوز 17 اسفند 1393 آفتاب نیوز 18 اسفند 1393 آفتاب نیوز 19 اسفند 1393 آفتاب نیوز 20 اسفند 1393 آفتاب نیوز 21 اسفند 1393 آفتاب نیوز 22 اسفند 1393 آفتاب نیوز 23 اسفند 1393 آفتاب نیوز 24 اسفند 1393 آفتاب نیوز 25 اسفند 1393 آفتاب نیوز 26 اسفند 1393 آفتاب نیوز 27 اسفند 1393 آفتاب نیوز 28 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۵۵    
امیر جعفری بازیگر نمایش پاییز که از سوی مجید سرسنگی مدیر خانه هنرمندان ایران توقیف شده، نسبت به اظهارات این مدیر واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۲۵    
روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" با انتشار تصویری از سالروز بزرگداشت اعتراض سیاه پوستان علیه نابرابری های نژادی در امریکا که با حضور باراک اوباما رییس جمهوری امریکا و میشل اوباما بانوی اول آن کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۲۵    
گرد و غبار و دوده معمولا عاملی برای کثیف شدن سطوح و پاک کردن مرتب آنها است که با نسل جدید اسپری حاوی ذرات نانو این مشکل در آینده زود از بین خواهد رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۲۵    
مجید ارشاد افزود: شورای سیاست گذاری مجوز برگزاری سخنرانی در دانشگاه را صادر می کند و خود این مرجع نیز باید ان را لغو کند نه شورای تامین استان یا شهرستان.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۲۵    
مراسم رونمایی و افتتاح خط تولید انبوه وانت آریسان عصر امروز سه شنبه با حضور اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۲۲    
دکتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز-سه شنبه-از محمدرضا تابش نماینده مجلس شورای اسلامی عیادت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۲۲    
عصر امروز و پیش از ضیافت شام ، اولین جلسه آیت الله محمد یزدی با اعضای مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۶    
در 6 تصادف که طی 24 ساعت گذشته در جاده های ایران رخ داد، 12 نفر کشته و 7 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۶    
مادر فقدانی پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: دخترم مدت دو سال است که به عقد فردی به نام سجاد در آمده اما به علت پاره ای از مشکلات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۶    
پنج نفر در ارتباط با داروهای غیر مجاز و قاچاق که منجر به عفونت چشم و کم بینایی شده ،در تهران بازداشت شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۲    
عادل فردوسی پور در حالی برنامه این هفته نود را روی آنتن برد که این برنامه آرام و بی حاشیه بود و در پایان آن، سردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن جوان سال فوتبال ایران انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۶    
نماینده مردم لاهیجان در مجلس گفت: قرار بود در یکی از استان ها، 3 هکتار از زمین های مرغوب برای حوزه علمیه تخصیص یابد اما معاون وقت ذیربط استانداری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۳    
کارلوس کی روش درخصوص حضور آزمون و جهانبخش در تیم ملی فوتبال گفت: من در جلسه ای که با خاکپور داشتم خود او هم با حضور این بازیکنان در تیم ملی بزرگسالان موافق بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۴    
یک متخصص تغذیه با اشاره به فواید چای گفت: برای جذب بهتر آهن و ویتامین ها توصیه می شود چای نیم ساعت پس از خوردن میوه و یک ساعت پس از خوردن غذا میل شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۴    
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان با تایید ضرب و شتم دبیر ریاضی توسط یکی از اولیای دانش آموزان گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۱    
یک پیر مرد 60 ساله که عصر روز سه شنبه سعی داشت با پریدن از طبقه سوم یک هتل اپارتمان به زندگی خود در مشهد خاتمه دهد با حضور به موقع نیروهای سازمان آتش نشانی نجات یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۱۸    
رییس جمهور به منظور دیداری رسمی از ترکمنستان، شامگاه سه شنبه وارد عشق آباد پایتخت ترکمنستان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ جای دنیا با نماینده خودشان در رقابت های خارجی، اینطور رفتار نمی کنند. الان برای ما راه دومی نگذاشتند، غیر از اینکه برابر نفت به چند نفر استراحت بدهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۱۸    
یک روزنامه آمریکایی با انتشار سندی حیله گری های رژیم صهیونیستی برای ساخت سلاح های اتمی را فاش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۱۵    
اگر ما حقیقتاً با هم همدل، هم زبان، هم نیّت نیروهایمان را روی هم بگذاریم - همه ی کسانی که اطراف این قضیّه هستند - این کار را میشود حل کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۷    
امروز پیشکسوتان تراکتورسازی و هنرمندان تبریز در دیداری خیریه برای کمک به کودکان سرطانی به میدان رفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۸    
خودروی Mercedes-Benz F 015 که برای هدایت نیازی به راننده ندارد برای اولین بار در سان فرانسیسکو در معرض دید عموم قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۴۶    
یکی از مراجع عظام تقلید گفت:چرا می گذارند فلان مفسد اقتصادی به این حد رشد کند و بعد سراغش بروند؛ این برای ما تبدیل به یک معما شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۴۱    
"الهام حمیدی" به عنوان سفیر مهربانی و "پوریا پورسرخ" به عنوان سفیر مبارزه با استعمال دخانیات یک خیریه معرفی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۴    
وی افزود: هم اکنون هوای این بخش بزرگ مازندران ابری، نیمه ابری و مستعد برای ریزش برف مجدد است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۴    
وی افزود: متاسفانه منابع لازم برای شرکت آب و فاضلاب تهیه نشده است و به همین جهت باعث شده، پیمانکاران مربوط به شرکت های تابع شرکت آب و فاضلاب دچار دیون شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان از بازداشت یکی از روسای دانشگاه های استان کرمان به اتهام اختلاس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۶    
رییس جمهوری که عصر امروز (سه شنبه) به منظور دیداری رسمی عازم ترکمنستان شده بود، دقایقی پیش وارد عشق آباد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۳    
خبرگزاری فرانسه روز سه شنبه گزارشی از ملبورن از فرود اضطراری یک هواپیمای خطوط هوایی 'ایرآسیا' مالزی در فرودگاه این شهر در استرالیا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۰    
اعضای مجلس خبرگان رهبری در جلسه بعد از ظهر امروز خود اعضای هیات رئیسه این مجلس را انتخاب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۰    
یک شبکه تلویزیونی انگلیسی با فردی که می گوید شاهد قتل "کِنجی گوتو" خبرنگار ژاپنی به دست "محمد اموازی" (جان) تروریست انگلیسی بود ، مصاحبه کرد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۹:۵۱    
معاون اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۵    
رئیس جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه اولویت ایران در سیاست خارجی روابط با کشورهای منطقه به ویژه همسایگان است اظهار کرد: امیدوارم سفر به ترکمنستان در توسعه روابط دوکشور دوست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۹    
قبل از حادثه حمله به علی مطهری در شیراز، چند تشکل شناخته شده، نامه ای به رئیس این دانشگاه نوشته بودند که در نوع خود جالب و معنادار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۷    
استاندار فارس ضمن ابراز تاسف از وقایع حادث شده برای علی مطهری در شیراز، گفت: حتما از آقای مطهری دلجویی و با عوامل ایجاد کننده این مشکل نیز برخورد می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۴    
دولت ترکیه اعلام کرده قصد دارد به خانواده ها و افراد فقیر، سرویس اینترنت رایگان بدهد. آنکارا گفته می خواهد به خانواده هایی که سطح درآمدی کمی دارند اینترنت رایگان بدهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۴    
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس روز بعد از بازی با النصر عربستان به زیارت خانه خدا خواهد رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه از مقر نظامیان این رژیم در کرانه باختری رود اردن دیدن کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۱    
در نگاه اولیه شاید انتخابات امروز هیئت رئیسه خبرگان شکستی دیگر را در کارنامه سیاست ورزی هاشمی باشد اما در نگاه بلندمدت می توان گفت هاشمی از این روزنه بهره برده تا گرایش ها و نگرش ها در مجلس خبرگان را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۸    
حمید لولایی پس از سال ها تجربه اندوزی درنقش های کمدی سخت ترین نقش زندگی اش را درفیلم سه بیگانه در سرزمین ناشناخته بازی می کند . نقشی که می تواند کارنامه بازیگری اورا به دوبخش تقسیم کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۶    
بعد از انتخاب سردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن جوان فوتبال ایران در سال 93، مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا جهانبخش به او تبریک گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۳    
در لندن، سسک فابرگاس و دکو ، دو هم تیمی سابق او، انتظارش را می کشیدند. مسی شب گذشته همراه با فابرگاس، در فروشگاه هارودس لندن حضور یافت و مورد استقبال شدید حاضرین در فروشگاه نیز قرار گرفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۰    
با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و سال جدید، افزایش حجم مسافرت ها و در پیش بودن دید و بازدیدهای نوروزی، بازار دوربین های عکاسی رونق ویژه ای دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۳    
مراسم ضیافت شام رئیس مجلس خبرگان رهبری امشب با حضور اعضای مجلس خبرگان برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۰    
در پی طرح شکایت باشگاه نساجی مازندران، فعالیت محمد عباس زاده به حالت تعلیق در آمده بود که به همین دلیل، این بازیکن نتوانست سرخپوشان را در روزی که هادی نوروزی و مهدی طارمی مصدوم بودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۷    
اغلب افراد چکاپ مداوم اعضای بدن خود را جدی نمی گیرند و مخصوصا بی توجهی هایی را در قبال چشم خود اعمال می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۷    
رئیس جمهور به منظور دیدار دو جانبه یا رئیس جمهور ترکمنستان، تهران را به مقصد عشق آباد ترک کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۹    
جلسه نوبت عصر مجلس خبرگان رهبری به ریاست آیت الله یزدی آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۶    
مدیرکل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی در خصوص شرایط نامساعد جوی استان طی سه روز آینده، نیروهای امدادی استان به حالت آماده باش درآمدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۶    
متهمی که مدعی است که مرتکب جنایت نشده و تنها جسد همسرش را مخفی کرده است، دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۰    
شوخی اخیر بهرام افشارزاده، دستمایه کاریکاتور تازه محمدرضا میرشاه ولد شده است. خبر ورزشی با انتشار این کاریکاتور، نوشت: "افشار زاده: از این به بعد با خبرنگاران محکم تر از قبل شوخی می کنم !"
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۸    
رییس کل بانک مرکزی گفت: بهتر است بانک ها جهت گیری هایی را در زمینه کاهش نرخ سود بانکی انجام دهند در غیر این صورت بانک مرکزی به صورت جدی اقداماتی را برای نرخ سود بانکی انجام خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۵    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نگاه شخص رییس جمهور، فرهنگی است و نگاه مسوولان دیگر هم توجه به این حوزه است و برنامه های فرهنگی - هنری در چارچوب موارد ابلاغی مقام معظم رهبری اجرا می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۵    
رییس کل بانک مرکزی از آماده شدن مقدمات ارز تک نرخی برای سال 94 خبر داد و گفت: یکی از پیش نیازهای استمرار و موفقیت ارز تک نرخی ارتباطات بین المللی نظام بانکی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر که توزیع سبدهای کالایی طبق وعده های داده شده به طور منظم انجام می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۸    
خیریه روشنای امید همزمان با فرا رسیدن سال نو شمسی و نوروز باستانی با حضور جمعی از اعضای هیئت امنا و مدیران خود با برگزاری مراسم ویژه اعضای خود رسماً آغاز به کار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۵    
مدیرعامل خانه هنرمندان از ادامه اجرای نمایش پاییز به دلیل بی توجهی به موازین اسلامی جلوگیری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۲    
علی مطهری نماینده تهران در مجلس در یادداشتی روایتی از آنچه در جریان سفرش به شیراز رخ داد را شرح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۹    
ماهی کاد یا همان روغن ماهی اطلسی خودمان در انگلستان و سواحل شمالی هواداران بسیاری دارد. این ماهی گیر موفق شده یکی از بزرگترین نمونه های این آبزی را شکار کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۶    
زن 61 ساله ای نوزاد خود را در یکی از بیمارستان های تهران به دنیا آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۰    
نیروهای پیشمرگه عملیاتی غافلگیرکننده علیه داعش نزدیک شهر حویجه استان کرکوک انجام دادند تا بتوانند این شهر را محاصره و سپس آزاد کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیدار خود با امیر کویت گفت: امیر کویت، نگاه خوبی به ایجاد امنیت و آرامش در منطقه دارد که این را مثبت می دانیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۷    
سفیر آمریکا از بیمارستانی که در پی حمله یک ملی گرای کره ای و جراحت از ناحیه مچ دست و صورت به آنجا منتقل شده بود مرخص شده و اعلام کرد که فعالیت های روزانه خود را از سر خواهد گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۴    
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز دچار درگیری لفظی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۹    
محمدنیا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که با توافق خوب موافقم، گفت: رسیدن به یک توافق خوب در دستور کار ما بوده است و هیچ یک از مذاکرات هسته ای برگزار نمی شود مگر آن که دو شب قبل از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۹    
زن باردار40 ساله ای که در منزل خود در چاهی 38 متری در بیرجند سقوط کرده بود، نجات یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۹    
با توجه به اینکه طبق لایحه بودجه سال 94 مقرر شد که 5.5 میلیون نفر از لیست یارانه بگیران حذف شوند، اما به نظر می رسد فاز اجرایی حذف این گروه اجرایی شده و تا 10 روز آینده 50 هزار یارانه بگیر از این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۶    
بارش مناسب باران از ساعات اولیه امروز میزان غلظت آلاینده ذرات معلق کوچک تر از 2.5 میکرون کاهش قابل توجهی داشته و در حال حاضر شهر تهران از کیفیت هوای مطلوبی برخوردار است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۰    
با ورود مطهری به سالن فرودگاه، شماری از افراد معترض با تجمع در مقابل سالن ورودی شروع به شعار دادن کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۱    
امضا کنندگان این بیانیه اعتقاد دارند که حضرتعالی به خوبی میتوانید از انجام وظایف قانونی خود در این برهه حساس سیاسی و تاریخی ، آنگونه که باید و شاید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۵    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران در تشریح مهم ترین پرونده های مکشوفه این پلیس در دو ماه گذشته از دستگیری یک دندانپزشک قلابی، جاعلان اشیای عتیقه و اسکناس، کلاهبرداری اینترنتی 100 میلیونی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۳    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: 270 هزار واحد مسکن مهر در کشور آماده واگذاری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۳    
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و نماینده ستاد ملی احیای دریاچه ارومیه در استان گفت: یک هزارو 500 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های ستاد احیا در حوضه آبریز دریاچه ارومیه به این استان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۰    
یکی از اعضای ارشد حماس اعلام کرد اروپایی ها پیشنهادی برای آتش بس در نوار غزه داده اند اما این جنبش هنوز پاسخی نداده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۰    
رئیس پلیس راه کشور گفت: 40 درصد تلفات جاده ای در نوروز 93 مربوط به واژگونی خودروها بود که بعضاً سرنشینان جان خود را از دست داده یا آسیب های جدی دیده بودند لذا امسال نسبت به بستن کمربند عقب اهتمام جدی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعالیت نسل پنجم تلفن همراه تا پایان برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: تا پایان دولت یازدهم همه روستاهای بالای ده خانوار صاحب اینترنت می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۸    
سرانجام کمپانی اپل مک بوک جدید خود با صفحه نمایش 12 اینچ و ضخامت تنها 13 میلیمتر را به بازار عرضه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۶    
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان پیام های آموزشی پیشگیری از سوانح و حوادث مراسم چهارشنبه سوری تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۳    
مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه ها امروز طی نشستی خبری درباره مباحث مطرح شده مبنی بر اینکه "مسئولیت نظارت یا طراحی نمایشگاه اکسپو ایتالیا به فردی به نام محبعلی (داماد وزیر صنعتف معدن و تجارت ) داده شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۳    
در آغازین روز از اسفند ماه 1358، امام خمینی رهبر کبیر انقلاب برحسب قانون اساسی، 6 تن از فقهای شورای نگهبان را منصوب کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۷    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از رشد 2.5 درصدی اقتصاد در سال 1394 خبر داد و گفت: دولت در برنامه ششم توسعه باید به تعهدات خود در قبال صندوق ها عمل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۴    
وزیر ورزش و جوانان در سخنان صریحی از وضعیت کنونی پرداختن به مسائل حاشیه ای در ورزش انتقاد کرد و گفت: چرا تمام مساله ما در ورزش ایران از سوی رسانه ها مساله آبی و قرمز و سرمربی تیم ملی شده است؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۴    
رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 94 از اعلام ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس در لایحه بودجه 94 خبر داد و گفت که حذف یارانه خانوارهای پردرآمد مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۱    
فعال سیاسی اصلاح طلب درباره حملات گروه های تندرو در شیراز به علی مطهری گفت: ما این همه به آمریکا توهین کرده ایم و فحش داده ایم اما آیا آقای احمدی نژاد که به دانشگاه کلمبیا آمریکا رفت اجازه سخنرانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۹    
نوبخت گفت: برنامه ششم توسعه با کمک فعالان اقتصادی تدوین می شود. سخنگوی دولت با تأکید بر اینکه تنها دو مورد اختلاف در مذاکرات هسته ای وجود دارد، گفت: در شرایط عدم موفقیت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۷    
نکونام در اسپانیا با مشکل مالیاتی روبروست و اوساسونا هنوز نتوانسته این مشکلش را حل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۹    
یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: آقای ظریف درباره سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا و حرف های اوباما درباره ایران موضوعاتی را مطرح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۹    
آفتاب :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۶    
در حالی که خلیفه حفتر به عنوان فرمانده ارتش لیبی رسما سوگند یاد کرد، هواپیماهای ارتش لیبی بار دیگر به پایگاه هوایی معیتیقه در طرابلس حمله کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۷    
یک نانوایی به دلیل پیدا شدن دم مامولک در نان بربری به نصب پارچه بر سر در واحد صنفی محکوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۸    
جسد کرگدن پشمالوی 10 هزار ساله ای را دانشمندان کشف کرده اند که نشان از حیات و گونه ای جدید از جانداران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۵    
جانشین انتظامی استان ایلام به تشریح قتل پدر و دو پسر یک خانواده توسط دامادشان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی دولت از رشد 24 و دو دهم درصدی صادرات غیرنفتی در 10 ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۷    
محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه صبح امروز(سه شنبه) با حضور در هفدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری گزارشی از آخرین روند مذاکرات هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 ارایه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۴    
رییس جمهوری در پیامی به نشست تخصصی سوادآموزی مشارکت محور در پرتو اراده ملی و حمایت دولتی گفت: وزارت آموزش و پرورش و سازمان نهضت سوادآموزی باید با نگهداشت و پرورش انگیزه های مشارکت جویانه همچنان بذر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۱    
در پی برخورد یک دستگاه تریلی با قطار مسافربری در کارولینای شمالی دست کم 55 نفر مجروح شدند.