یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۵۹Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 24 اسفند 1393 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 30 دی 1393 آفتاب نیوز 30 بهمن 1393 آفتاب نیوز 1 اسفند 1393 آفتاب نیوز 2 اسفند 1393 آفتاب نیوز 3 اسفند 1393 آفتاب نیوز 4 اسفند 1393 آفتاب نیوز 5 اسفند 1393 آفتاب نیوز 6 اسفند 1393 آفتاب نیوز 7 اسفند 1393 آفتاب نیوز 10 اسفند 1393 آفتاب نیوز 11 اسفند 1393 آفتاب نیوز 12 اسفند 1393 آفتاب نیوز 13 اسفند 1393 آفتاب نیوز 14 اسفند 1393 آفتاب نیوز 15 اسفند 1393 آفتاب نیوز 16 اسفند 1393 آفتاب نیوز 17 اسفند 1393 آفتاب نیوز 18 اسفند 1393 آفتاب نیوز 19 اسفند 1393 آفتاب نیوز 20 اسفند 1393 آفتاب نیوز 21 اسفند 1393 آفتاب نیوز 22 اسفند 1393 آفتاب نیوز 23 اسفند 1393 آفتاب نیوز 24 اسفند 1393 آفتاب نیوز 25 اسفند 1393 آفتاب نیوز 26 اسفند 1393 آفتاب نیوز 27 اسفند 1393 آفتاب نیوز 28 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۵    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که رشد اقتصادی کشور در نه ماهه سال جاری به 3.6 درصد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۲    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: م - ه به استناد قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاه برداری به حبس، جزای نقدی و انفصال محکوم شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۹    
فرمانده انتظامی مهریز استان یزد از دستگیری یک دندانپزشک قلابی که اقدام به کلاهبرداری و فعالیت غیرقانونی پزشکی می کرد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۳    
مشکل ممنوع الخروجی مدافع تیم پرسپولیس موقتا حل شد و این بازیکن توانست به همراه تیم پرسپولیس فرودگاه امام خمینی را به مقصد ریاض ترک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۳    
مذاکرات وزرای امور خارجه ایران و آمریکا که قرار بود امشب (یکشنبه) در لوزان سوییس آغاز شود، به دلیل تاخیر جان کری در ورود به هتل محل برگزاری مذاکرات با پیشنهاد هیات ایرانی به فردا (دوشنبه) صبح موکول ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۱    
خبر خوش مهدی فنونی زاده یک روز بعد از انتشار خبر حضور دوباره اش در کمپ ترک اعتیاد این بود: سالم و سلامت هستم ، می روم تا دیگران را نججات دهم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۸    
یک عروس هندی، به سبب ناتوانی داماد از حل یک مساله سادۀ ریاضی، جشن عروسی را نیمه کاره گذاشت، ازدواج را به هم زد و همه را سرگردان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۵    
پرونده تلاش نمایندگان ایران در رقابتهای بین المللی هلند عصر امروز با 10 مدال طلا ، نقره و برنز در آیندهوون بسته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۲    
تیم فوتبال پنافیل با حضور دروازه بان ایرانی خود در هفته بیست وپنجم لیگ دسته اول فوتبال پرتغال مقابل میهمانش تن به شکست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۲    
عینک استخوانی نخستین عینک (ابزاری برای اصلاح مشکلات اُپتیکی چشم) یافته شدهٔ ساخت بشر است و مربوط به هزاره های چهارم و سوم قبل از میلاد است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۶    
نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، گفت: در نشست امروز این کمیسیون طرح استانی شدن انتخابات مجلس تصویب و برای بررسی به صحن علنی مجلس ارسال شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۶    
در اینجا تصاویر جالبی از بازیگوشی کودکان و صبر و حوصله والدین را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۳    
گمرک ایران از کشف 64 کیلوگرم زیورآلات از یک دستگاه اتوبوس ورودی به کشور و همچنین بیش از 30 کیلوگرم مواد مخدر در فرودگاه امام خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۳    
اعضای گروه کارگری شورای عالی کار به خوبی از عمق نارضایتی که در میان کارگران از بابت چگونگی افزایش مزد به وجود آمده است خبر دارند و به همین دلیل است که قصد دارند تا در اعتراض به افزایش مزد ناعادلانه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۳    
سه جوان پسر انگلیسی که قصد پیوستن به گروه تروریستی داعش در سوریه را داشتند در ترکیه بازداشت شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای هشدار داد که لیونی و هرتزوگ درصورت پیروزی در انتخابات با توافق هسته ای ایران موافقت خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۳    
دبیر شورای نگهبان در تماس تلفنی با محمدرضا تابش - نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی - در جریان مراحل درمانی وی قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۰    
وزیر امور خارجه کشورمان که در سوئیس به سر می برد فردا (دوشنبه) به بروکسل می رود تا با مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزرای سه کشور اروپایی دیدار کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۲    
مردی جوان که پس از شنیدن جواب رد از خانواده دختر مورد علاقه اش ، اقدام به انتشارتصاویر خصوصی و خانوادگی وی در فضای مجازی کرده بود ، توسط پلیس فتای شهرستان سقز استان کردستان دستگیر شد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۲    
با گذر زمان مقداری جرم روی دندان ها ایجاد می شود، و اگر این جرم ها کنترل نشوند می توانند موجب بیماری پریودنتال (بیماری بافت های نگه دارنده ی دندان ها) شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۵    
این منبع که خود یک افسر پلیس دیالی است و برای آزادی استان صلاح الدین به این استان رفته، گفت: این کودک 4 ساله، مخفی گاه تک تیرانداز داعش در یک منزل مسکونی در نزدیکی تکریت را فاش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۳    
تلفنی برای بهتر جفت شدن و ست شدن با آی واچ طلایی رنگ ،شرکت کرایپت در نمایشگاه تکنولوژی لوکس در نیویورک از آیفون طلایی رنگی رونمایی کرد که 10.000 دلار قیمت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۳    
آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه و تولیت عظمای آستان قدس رضوی به مناسبت سخنرانی مقام معظم رهبری در طلیعه سال جدید پیامی صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۰    
درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن کروبی باعث تأسف و تألم خاطر گردید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۴    
رییس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی از تدوین بیانیه ای با امضای 226 نماینده مجلس در مورد مذاکرات هسته ای خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۱    
دو شهروند مشهدی به دلیل اختلاف مالی با یک موسسه مالی ظهر امروز با رساندن خود به پشت بام در قبال دریافت طلب خود این موسسه را تهدید به خودکشی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۱    
وزیر امور خارجه آمریکا به "سی بی اس نیوز" گفت تهران در یک سال اخیر به تمامی بندهای توافق سال گذشته متعهد بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۱    
وزیر امور خارجه کشورمان می گوید: " سیاستی که عربستان سعودی تا به امروز دنبال کرده است سیاست حذف ایران بوده است اما در عمل موفق نشده اند."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۸    
نمایش خیمه شب بازی با اجرای گروه استاد مرتضی خمسه ای عصر روز شنبه 23 اسفند در فروشگاه مرکزی شهرکتاب برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۵    
دیدار چلسی و ساوتهمپتون در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس با توقف آبی پوشان لندن به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۵    
یک روزنامه ترکیه امروز (یکشنبه) گزارش داد، یک مامور اطلاعاتی دستگیر شده در این کشور که به سه دختر انگلیسی کمک کرده، به منظور پیوستن به گروه تروریستی داعش وارد سوریه شوند، همچنین به عنوان پیک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۲    
در حاشیه فروش ویژه چهارشنبه آخر سال...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۳    
یکی از وکلای مدافع مهدی هاشمی گفت که طبق قانون رای پرونده موکلم باید به ما ابلاغ شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۳    
در جوامع امروز سرقت یکی از اصلی ترین پایه های وقوع حوادث را به خود اختصاص می دهد و با وجود انعکاس وسیع این قبیل حوادث در رسانه ها، باز هم این اخبارِ مبتنی بر واقعیت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۷    
رییس انجمن نجوم آماتوری با اعلام این خبر گفت: خورشید گرفتگی20مارس 2015برابر با29اسفند، یک روز قبل از زمان تحویل سال رخ می دهد و در ایران به صورت جزیی قابل رویت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۳    
هیات مذاکره کننده ایرانی برای انجام مذاکرات وارد فرودگاه ژنو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۰    
تمرین امروز آبی پوشان ساعت 16 آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۰    
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تاکید کرد: هموطنان فقط از دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز و معتبر که از سازمان هواپیمایی کشور مجوز دارند بلیت خود را خریداری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۰    
رییس صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا با اشاره به این که گواهینامه رانندگی ایران در این کشورها 6 ماه اعتبار دارد تصریح کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۰    
گفته میشود استان عدن با جذب 1650 نظامی جدید، ثبات نام 3000 جوان درکمیته های مردمی و بازگشت 20 هزار نظامی جنوب که ارتش را در سال های گذشته رها کرده بودند، برای جنگ احتمالی با حوثی ها آماده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۴    
گفتمان من، نجات اقتصاد، احیای اخلاق و تعامل با جهان خواهد بود این جمله در همایش اعلام رسمی نامزدی یکی از نامزدهای انتخابات یازدهمین ریاست جمهوری مطرح شد و در کوتاه ترین زمان به گوش همه ملت ایران رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۴    
علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا دقایقی پیش مذاکرات خود را در لوزان سوئیس آغاز کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۸    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر همدان گفت: امروزه برخی زنان تنها برای دریافت مهریه ازدواج می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی اتمی آمریکا بعدازظهر امروز (یکشنبه) ساعت 16:30 به وقت تهران در لوزان سوئیس به رایزنی دوجانبه می پردازند و در این دیدار عراقچی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: 121 هزار نفر جامعه ایثارگری استان کرمان است و 71 درصد شهدای استان 16 تا 25 سال هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۹    
با حکم شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی تهران، مهدی هاشمی به حبس، جزای نقدی، رد مال و انفصال از خدمات دولتی محکوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۶    
رئیس هیأت اجرایی انتخابات شورایاری ها از اعلام نتایج اولیه انتخابات شورایاری ها خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۹    
آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز در دیدار جمعی از مسؤولان و دانشجویان رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس، با تبریک پیشاپیش سال نو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۶    
استاندار گیلان در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به اینکه جامعه به شادی و نشاط نیازمند است، گفت: شاد بودن منافاتی با مسائل دینی و مذهبی مان ندارد و نباید شادی های حلال را از مردم بگیریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۶    
رئیس مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه گفت: در مواردی که ادامه زندگی موجب سوء قصد به یکی از طرفین می شود، طلاق بهتر از ادامه زندگی زوجین است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۳    
قیمت انواع سکه و ارز این هفته هم به روند کاهشی خود ادامه داد و با وجود اینکه در آستانه عید نوروز هر سال بازار میزبان افزایش تقاضا می شود امسال این روند معکوس شده و تقاضا برای خرید سکه و ارز کاهش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۰    
وکیل مدافع علی مطهری گفت که برای پیگیری قضایی عاملان حمله به موکلم در شیراز، اعلام شکایت کرده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۰    
ملی پوش پینت بال ایران به جرم آدم ربایی یک تاجر انگلیسی ایرانی تبار در امارات توسط دادگاه این کشور به حبس ابد محکوم شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۰    
آفتاب : آفتاب: محمدجوادظریف به ویژه نامه نوروزی خراسان گفت: * وقتی ما مذاکرات را شروع کردیم همکاری با ایران هزینه حیثیتی داشت یعنی اگر می خواستید با یک شرکت خارجی قرارداد ببندید می گفتند مانع ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۷    
در حالی که مسئولان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از گران شدن محصولات یک کارخانه لبنی و برخورد با آن خبر می دهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۴    
معاون وزیر بهداشت با اشاره به بهره مندی بیش از پنج میلیون نفر از برنامه کاهش میزان پرداخت تحول نظام سلامت در 9 ماه اجرای برنامه تحول نظام سلامت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد دیدار با دو تیم شیلی و سوئد بازی بزرگی برای تیم ملی ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۷    
"اوباما به شوخی گفت که شهرت امروزین اش را مدیون فناوری و استفاده از آن است. او در این باره با خنده گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۲    
رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هزینه سفر این تیم به عربستان را هم بر عهده گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۲    
مردم شهر سن لوئیس ایالت میسوری آمریکا در اعتراض به رای هیات منصفه دادگاه در تبرئه افسر پلیس قاتل نوجوان سیاه پوست تظاهرات سکوت برگزار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۹    
نمک نام یک قایق بادبانی لوکس است که ساختاری شیشه ای و بدنه ای براق دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۹    
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اختلاف نظر پیش آمده بین دبیرکل این فدراسیون و سرمربی تیم ملی گفت: من با اسدی در این باره صحبت کردم و گفتم که مسئولیت کی روش با من است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۳    
مجموعه تلویزیونی "در حاشیه" به طراحی و کارگردانی مهران مدیری در ایام نوروز ساعت 23:15 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۳    
کمیته انضباطی رای های خود را درباره سه تیم لیگ برتری صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۵    
اعضای تیم ملی زنان دوچرخه سواری افغانستان برای تمرین، دوچرخه خود را با ماشین به بیرون شهر منتقل می کنند تا به دور از نگاه های ناخوشایند، تمرین کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۰    
وی گفت: برای این منظور باید فرهنگ سازی را از مدارس و در میان کودکان آغاز کنیم، چرا که آنها قدرت یادگیری بیشتری دارند و می توانند آینده ای بدون تصادف برای کشور رقم بزنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۷    
در این تصادف 6 سرنشین خودروی پراید شامل دو برادر اهل زاهدان و ساکن گرگان به همراه همسرانشان، یک کودک پنج ساله و نوزادی چهار ماهه به علت شدت تصادف در دم جان باختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۷    
یادمان باشد، هستند بانوانی که بدون سرپرست و سرپناه در گوشه های خیابان عمر خود را سپری می کنند. نه سفره هفت سین دارند و نه خانواده ای که به دیدنش بروند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۴    
حسین فریدون، دستیار ویژه رئیس جمهوری به نمایندگی از رئیس جمهور به منزل علی مطهری، نماینده تهران در مجلس رفت و بخاطر حمله به وی در شیراز از او دلجویی کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۱    
پنج عضو سابق هیات مدیره و مدیرعامل سابق یک شرکت تعاونی در شهرستان ارزوییه به اتهام زمین خواری دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۰    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات روز جاری (یکشنبه) بازار سرمایه با 370 واحد رشد در ارتفاع 64 هزار و 989 واحدی ایستاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۲    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس گفت: احتمالا وزرای خارجه ایران و انگلیس فردا پیرامون بازگشایی سفارت دیدار می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۲    
معاون وزیر امور خارجه گفت: طرح تسهیل ورود ایرانیان خارج از کشور به داخل که ازموکدات رییس جمهور بود تصویب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۹    
هیات مذاکره کننده هسته ای ایران وارد شهر لوزان سوییس شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۳    
صبح امروز روزنامه شرق پیام تبریکی را منتشر کرد که در آن اعضای دانشگاه عدالت کسب افتخار علمی اولین اختراع در صنعت گردشگری را به محمد شریف ملک زاده تبریک گفته اند!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۸    
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز یکشنبه منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۵    
تفاهم نامه همکاری میان سازمان امداد و نجات و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منعقد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۵    
سینمای ایران در سال 93 ،حدود 60 میلیارد تومان فروش داشته که این رقم در مقایسه با سال گذشته 100 درصد بیشتر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۹    
رییس جمهوری با اشاره به اینکه ایران و اندونزی در مبارزه با تروریسم و افراطی گری بهای بسیاری پرداخته اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۹    
فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال برای دو دیدار دوستانه مقابل سوئد و شیلی اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۹    
در شهرستان بابل فردی که در درگیری با برادر کوچک خود با شلیک گلوله به سمت منزل وی مرگ مادرش را رقم زد، دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از کاهش 14 درصدی تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در کنکور سراسری سال 94 خبر داد و گفت: در مجموع 880 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۹    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به افزایش نظارت در فروش اضافه بر ظرفیت بلیت هواپیما، گفت: 30 تا 35 درصد تاخیرها ناشی از مسائل فنی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۶    
در میان هجمه ها و انتقادات، کارنامه ساخت فیلم در حوزه دفاع مقدس وزارت ارشاد دولت یازدهم پربار و قابل توجه است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۶    
رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی به تشریح آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی اصفهان پرداخت و از تمدید فعالیت مبارزه با سرقت در سال آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۱    
مدیرعامل پیشین پرسپولیس از جدایی گل محمدی به عنوان بزرگترین اشتباه دوران مدیریتی اش یاد کرد که البته در اختیار او نبود. وی همچنین جذب بهترین بازیکنان فوتبال ایران را به عنوان کار بزرگش نام برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۱    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مذاکراتی برای خرید سرخابی ها انجام شده، اما چون جلسه هیئت واگذاری شرایط جدید را اعلام نکرده، هر توافقی منوط به این شرایط است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۸    
با تصویب مجلس خانوارهای پردرآمد که قرار است یارانه آن ها حذف شود به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بُعد خانوار، محل سکونت و میزان درآمد تعیین می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۸    
سخنگوی مرکز کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش شاخص و ادامه شرایط ناسالم در هوای پایتخت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۵    
مبلمانی طراحی شده است که قادر به شارژ گوشی هوشمند توسط امواج است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۳    
هر چه ائتلاف نیروهای علیه داعش، شکل جدی تر و مصرانه تری به خود می گیرد، این گروه تروریستی برای حفظ جایگاه خود و مقابله با این ائتلاف جهانی، دست و پای بیشتری می زند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۷    
نامزد رونالدو گفته که نسبت به بودن با ستاره رئال احساس زشتی می کند به همین دلیل جدا شدن از او را ترجیح داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۲    
رییس گروه دوستی و پارلمانی ایران و انگلیس با اشاره به سفر هفته گذشته هیات پارلمانی ایران به انگلیس، گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۷    
محمدرضا عارف در گفت وگویی با سالنامه نوروزی روزنامه خراسان به تبیین راهبردهای اصلاح طلبان در انتخابات مجلس آینده پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۱    
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: 110 نماینده مجلس در نامه ای به رییس قوه قضاییه ضمن حمایت از علی مطهری نماینده مردم تهران، خواهان برخورد با اقدامات خودسرانه شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۸    
با این همه مذاکرات در حال انجام است و گروه 1+5 به نمایندگی از جامعه بین المللی مذاکرات را ادامه می دهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۳    
کری روز شنبه در یک کنفرانس خبری در شرم الشیخ گفت: "ما پیشرفت هایی داشتیم اما همچنان اختلافاتی میان دو کشور وجود دارد، اختلافاتی مهم و جدی.ضرب العجل مذاکرات نزدیک است و ما در دوران حساسی هستیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۷    
آفتاب :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۷    
رییس پلیس فتای استان کرمانشاه از رشد 33 درصدی جرائم فضای مجازی استان در سالجاری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۴    
آفتاب :