دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۰۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 31 تیر 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 تیر 1401 الف 2 تیر 1401 الف 3 تیر 1401 الف 4 تیر 1401 الف 5 تیر 1401 الف 6 تیر 1401 الف 7 تیر 1401 الف 8 تیر 1401 الف 9 تیر 1401 الف 10 تیر 1401 الف 11 تیر 1401 الف 12 تیر 1401 الف 13 تیر 1401 الف 14 تیر 1401 الف 15 تیر 1401 الف 16 تیر 1401 الف 17 تیر 1401 الف 18 تیر 1401 الف 19 تیر 1401 الف 20 تیر 1401 الف 21 تیر 1401 الف 22 تیر 1401 الف 23 تیر 1401 الف 24 تیر 1401 الف 25 تیر 1401 الف 26 تیر 1401 الف 27 تیر 1401 الف 28 تیر 1401 الف 29 تیر 1401 الف 30 تیر 1401 الف 31 تیر 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۳:۴۷    
شورای امنیت طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله توپخانه ای به استان دهوک، حمایت خود از تمامیت ارضی، حاکمیت و استقلال کشور عراق را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۹:۲۴    
ایران همیشه به دنبال رهایی از تحریم بوده و بارها راه مذاکره امتحان شد و نتیجه نداد. بد نیست یک بارهم راه تغییرات اقتصادی بین المللی براساس منطقه گرایی را تجربه کنیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۰    
وزارت امور خارجه عراق امروز رسما کاردار خود در آنکارا را در اعتراض به حملات ترکیه به خاک کشورش و نیز در راستای مصوبه اخیر شورای وزیران عراق به بغداد فراخواند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۹    
در هفته ای که گذشت رؤسای جمهور روسیه و ترکیه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کردند. این دیدارها همزمان با اجلاس سه جانبه ی موسوم به آستانه برگزار شد و محتوای آن بازتاب مختلفی در رسانه های بین ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۸    
گشت ارشاد موجب دین گریزی شده ، من محجبه ام و با گشت ارشاد مخالفم ، گشت ارشاد را تعطیل کنید و... این ها و شبیه این ها جملاتی است که در فضای مجازی شنیده می شود و گاه برخی تلاش ها هم بر این است که این ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۸    
سخنگوی وزارت صمت از عرضه 104 هزار دستگاه خودرو در مرحله دوم فروش از طریق سامانه یکپارچه خبر داد و گفت: گروه خودروسازی سایپا به جز ساینا s و کوئیک s، بقیه محصولاتش از قرعه کشی خارج شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۶    
با حضور سردار یزدی دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی و داود گودرزی دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی از 8 اثر مکتوب در حوزه مسائل مرتبط با مفاسد اقتصادی رونمایی شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۹:۰۷    
مرحله سوم مسابقات موتورسواری سوپربایک باشگاه ها و دستجات آزاد کشور صبح جمعه (31 تیر 1401) در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۹:۰۲    
نایب رئیس و سخنگوی اتاق اصناف ایران با بیان اینکه محدود کردن پرداخت تسهیلات به بهانه ایجاد تورم مضاعف در کشور، ایده درستی نیست و حتما برای تحریک تقاضا در کشور باید چاره اندیشی شود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۴    
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان، از اطفای 60 درصدی حریق در حاشیه تالاب انزلی خبر داد و خاطرنشان کرد: به دلیل تالابی و باتلاقی بودن منطقه امکان حضور خودروهای اطفا وجود ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۴    
یک دستگاه خودرو پراید در اردبیل تمام تلاش خود را برای حمل باری که برای جابه جایی اش به وانت نیاز داشت، به کار بست.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۲    
سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به حواشی لغو کنسرت های اخیر اهواز گفت: در مسئله لغو کنسرت ها از سوی برخی دستگاه ها ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۸:۳۸    
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: عدالت در سطح استان باید پراکنده شود و نباید فقط یک شهر مدنظر قرار گیرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۷:۰۲    
وزارت خارجه روسیه ضمن ابراز همدردی با قربانیان حمله به دهوک در شمال عراق، درباره تبدیل این کشور به محل تقابل قدرت های منطقه ای هشدار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۶:۰۳    
رییس سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان با اشاره به تاسیس 4 شرکت دانش بنیان تا پایان امسال، آخرین دستاوردهای این سازمان را تشریح کرد و گفت: اخذ تاییدیه عملکرد میدانی دو سایز جدید مته Rock bit ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۵:۰۵    
منابع خبری از صدور مجوز استخدام زنان عربستان در اداره کل امنیت عمومی این کشور خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۴:۰۳    
شرکت مِتا پلتفرمز در نحوه نمایش پستها و ویدیوها در فیس بوک تغییراتی می دهد تا این شبکه اجتماعی بهتر بتواند با اپلیکیشن ویدیویی تیک تاک رقابت کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۲:۰۵    
توقف کنسرت سیروان خسروی در اهواز با وجود تمامی مجوزهای صادر شده به سبب حاشیه های چند نفر؛ ضرورت نهاینه شدن مفهوم اولی بودن قانون نسبت به هر فردی را در سایه اصل مهم و خدشه ناپذیر تبعیت عینی و نه شعاری ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۱:۰۳    
طبق اعلام روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، باتوجه به آمار وزارت بهداشت و درمان، از ابتدای سال جاری تا کنون 57 نفر بیمار مبتلا به تب کریمه کنگو شناسایی شده اند که متاسفانه 5 نفر فوت شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۰:۰۵    
هزاران فعال بحرینی و عربی در شبکه های اجتماعی به ویژه توئیتر در حمایت از دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین، پویش مجازی راه انداختند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۲    
رانندگان معترض انگلیسی به گرانی افسارگسیخته بهای سوخت، خشم و عصبانیت خود را با ایجاد ترافیک در نقاط مختلف کشور، در نخستین روز از تعطیلات تابستانی به نمایش گذاشتند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۰    
شهید عباس دوران، آن خلبان قهرمان و الهی است که کبوتران را توان آن نیست که چون او پر بگشایند و پرواز کنند. او برای پرواز، بال بال می زد و بی قرارِ قرار در آغوش خدا بود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۶    
رییس منابع طبیعی شهرستان بندرانزلی از وقع حریق در حدود هشت هکتار از نیزارهای روستای کوچک محله شهرستان بندرانزلی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۴    
در 1881 وقتی پدرش را از دست داد، دوسال بیشتر نداشت؛ اما قرار نبود که کودکی او یکسره بدبیاری باشد، چند سال بعد (1887) با بخت یاری ثروت قابل اعتنای عمه اش را به ارث برد که زندگی او را دگرگون ساخت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۵    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: اینکه 60 درصد جمعیت کشور دنبال هیچ کاری نباشند، شبه فاجعه محسوب می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۵    
رییس جمهور گفت: باید خصوصی سازی صورت گیرد، اما نباید به قیمت تاراج اموال دولت صورت گیرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۴    
سخنگوی دولت در توئیتر نوشت: کار جهادی برای ساختن ایران قوی، جمعه ها با سفرهای استانی در جریان است. احیای هپکو و جلوگیری از واردات محصولات این کارخانه به منظور رونق بیش از پیش تولیداتش ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: احداث 12 هزار مگاوات نیروگاه جدید برق در کشور نیز به عنوان یک اقدام بلندمدت در دستور کار قرار دارد که عملیات آن آغاز شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
صحبت های زیبای خواهر شهید پلارک با دو دختر جوان درباره ی حجاب.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: دولت گذشته از طریق استقراض از مردم، حدود 500 هزار میلیارد تومان بدهی برای دولت سیزدهم گذاشت که ماهیانه 10 هزار میلیارد آن جبران می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۸    
فرماندار شادگان با تایید تیراندازی به منزل و حسینیه نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع توسط نیروهای انتظامی و امنیتی در حال بررسی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۴    
وزارت کشاورزی عراق اعلام کرد که با توجه به فراوانی 6 محصول کشاورزی واردات آنها به کشور از 21 ژوئیه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۷    
مدیر کل هواشناسی استان ایلام با بیان "دمای هوا امروز در شهر دهلران به 51 درجه رسید"، گفت: امروز این شهر گرم ترین شهر ایران بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۲    
چند هفته ای می شود که چهار قلم محصول لبنی تنظیم بازاری شامل شیر کیسه ای کم چرب 900 گرمی، شیر بطری کم چرب یک لیتری، ماست ست ساده کم چرب 2 ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۲    
نامزدهای رشته های مختلف بخش موسیقی اولین دوره آیین تئاتر و موسیقی علی معلم معرفی شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۵    
دولت روسیه کشورهای یونان، دانمارک، اسلوونی، کرواسی و اسلواکی را به لیست کشورهای غیر دوست اضافه کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۸    
رییس جمهور گفت: کشور نیازمند تحول اساسی است و باید در این راستا نگاه ها تحولی باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۲    
مدیرکل صمت استان کرمان، با دستور وزیر صنعت معدن و تجارت،، مامور رسیدگی فوری به حادثه معدن ارزوئیه و تشکیل تیم بازرسی و شناسایی عوامل این حادثه در اسرع وقت شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۰    
صحبتهای کارگر هپکو خطاب به رئیس جمهور: اگر شما نبودید که کارگران هپکو را از فلاکت نجات بدید الان هپکویی وجود نداشت که بیایید بازدید ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۳    
طی ساعات گذشته، لغو کنسرت موسیقی در اهواز که از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان مجوز رسمی داشت، به خبر اول حوزه موسیقی تبدیل شده و اینکه چرا شورای تامین شهر اهواز مجوز ارشاد را باطل کرده است؟
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۴    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در ادامه اظهارات رسانه ای غیرحرفه ای و با رنگ و بوی سیاسی، مدعی کاهش دید این نهاد بین المللی بر فعالیت های اتمی ایران شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۲    
اجرای زنده فارسی- عربی سلام فرمانده توسط ابوذر روحی در اختتامیه جشنواره فیلم غدیر در بغداد با تشویق مخاطبان
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۴    
یک رسانه تحت حمایت دولت سعودی مدعی بازجویی ماموران موساد از یک مقام ارشد سپاه در تهران شده است، درحالی که شواهد و قرائن موضوع دیگری را حکایت می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۲    
مستند "سلام فرمانده"، روایتی از چگونگی ساخت این سرود پرطرفدار، امشب از تلویزیون پخش می شود تا مخاطبان با جزئیات ساخت آن بیشتر آشنا شوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۹    
سید شهاب الدین طباطبایی به عنوان دبیرکل حزب ندای ایرانیان انتخاب شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۴    
حجت الاسلام ابوترابی فرد با تأکید بر اینکه امروز حضور سیاسی و نظامی موثر آمریکا در منطقه به صفر رسیده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۲    
منابع امنیتی عراقی از "حمله توپخانه ای مجدد ترکیه به استان دهوک" در شمال عراق خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۲    
بینندگان الف هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خروج خودروها از قرعه کشی به تدریج اتفاق خواهد افتاد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۳    
یک قطار حامل 200 مسافر در نزدیکی بوستون آمریکا ناگهان دچار آتش سوزی شد، تعدادی از مسافران نیز با شکستن پنجره از قطار فرار کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۵    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی تأکید دارند که تیم مذاکره کننده هسته ای باید برجام را احیا کند درحالی که احیای برجام در گرو عقب نشینی از همه مواضع و تسلیم کردن همه دستاوردهای کشور است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۶    
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، ضمن تاکید بر افزایش ارزش ریال و به تبع کاهش نرخ ارز در داخل و همچنین ادامه روند کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۴    
فیلم منتشرشده از شلیک یک کودک 4 ساله به سمت پلیس آمریکا جدیدترین رویدادی است که تصویری از عمق بحران های اجتماعی مرتبط با سلاح در این کشور را به نمایش می گذارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۴    
وزارت خارجه یونان از سفر ولیعهد عربستان سعودی به این کشور طی هفته آتی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۸    
رئیس جمهور در جمع کارکنان هپکو: وارداتی که موجب ایجاد مشکل برای تولید داخل شود ممنوع است و با آن مقابله می کنیم چرا که این مهم از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۵    
در کشوری که گوشت اسب نیز مصرف می شود، غذا های تولید شده از گوشت اسب مورد تقاضا است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۹    
رئیس جمهور گفت: دولت در خدمت هر کسی است که در کشور دغدغه تولید داشته باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۲    
طبق اعلام سرپرست سازمان حمایت، از این به بعد باید درخواست افزایش قیمت کالاها در دفاتر تخصصی وزارت صمت و جهاد کشاورزی، سازمان حمایت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۴    
سید عباس موسوی سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان: مردمان ایران و آذربایجان روابطی دلی و عاطفی دارند عامل دین و مذهب و فرهنگ و تاریخ مشترک آن ها را به هم پیوند داده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۲    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه 79 خوزستانی به بیمارستان ها در پی بروز گرمازدگی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۲    
معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: سود سهام عدالت سهامدارانی که قبلاً دریافت نکرده و شماره حساب جدید در سجام اعلام کرده اند، از روز شنبه واریز می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۸    
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی از تیراندازی دو فرد موتور سوار به منزل و حسینیه خود در شادگان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۴    
تیم سابر زنان ایران با قبول شکست برابر آمریکا از دور مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان کنار رفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۹    
موقعیت مهدی در جمع نامزدهای جشنواره فیلم شهر با شرکت در 6 بخش و دریافت 2 دیپلمِ افتخار، رکورددار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۱    
رئیس اتاق اصناف قم با تاکید بر اینکه اصناف ملزم به رعایت عفاف و حجاب هستند، گفت: قانونی برای منع فروش کالا به افراد بدحجاب وجود ندارد اما برخی از فروشندگان متعهد و با اصالت قم ورود و عرضه کالا به ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۴    
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین جدیدترین مورد از سران جهان محسوب می شود که موضوع بیماری اش در فضای مجازی پیچیده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۷    
60 لیتر سهمیه بنزین مردادماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه (یکم مردادماه) در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۹    
مسئول معاونت جهادی بسیج دانشجویی تهران بزرگ به تشریح یکی از مهم ترین تفاوت های دولت سیزدهم با دولت یازدهم و دوازدهم پرداخت.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۵    
رئیس جمهور گفت: اساس مشکل کارخانه آذرآب مشکل مدیریتی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۴    
فرمانده عملیات نیروی هوایی آمریکا در اظهاراتی مدعی شد که مذاکرات هسته ای بر سر احیای برجام به بن بست رسیده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۱    
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در توییتی نوشت: دوگانه کاذب میان برجام (که ایران، بر خلاف آمریکا، هنوز عضو آن است) و روابط خوب بین ایران و همسایگانش از جمله روسیه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۳    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانسی خبری اظهار کرد که آزادی زندانیان آمریکایی در ایران یکی از اولویت های دولت بایدن باقی خواهد ماند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۴    
رییس ستاد مکه، وقوع آتش سوزی در پشت یکی از هتل های محل استقرار زائران ایرانی در این شهر را تایید کرد و آن را بسیار مختصر دانست و گفت: مشکل خاصی برای زائران ایرانی پیش نیامده و همه سلامت هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۵    
درپی انتشار ویدیویی از درگیری و نزاع در میدان مرکزی میوه و تره بار پایتخت که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۲    
حسین امیرعبداللهیان گفت: سیاست آقای رئیسی در نگاه به برجام این است که باید برنامه توسعه اقتصادی پایدار را بدون نگاه به برجام دنبال کنیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۳    
براساس عملکرد درآمدهای مالیاتی کل کشور در سه ماهه ابتدایی سال جاری، معادل 34.4 میلیارد تومان مالیات از انواع خودروهای سواری و وانت دو کابین دارای شماره انتظامی شخصی گران قیمت گرفته شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۴    
الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد اگر سقف قیمتی که تحت بحث و بررسی قرار دارد، پایینتر از هزینه تولید روسیه باشد، مسکو به بازارهای جهانی نفت عرضه نخواهد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۷    
به گفته یک کارشناس اقتصادی، بانک های ایران در حال حاضر مانند انسانی هستند که ظاهر بسیار خوبی دارد ولی درون آنها بیمار است و برای این که اظهارات و اطلاعات شان رو نشود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۳    
فرمانده نیروی هوایی مرکز فرماندهی سنتکام ارتش آمریکا اذعان کرد که این کشور قادر به جلوگیری از ایران نیست و این نشان می دهد که ایران در منطقه خاورمیانه به برتری هوایی دست یافته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۴    
افزایش تورم در انگلیس سبب شده مردم این کشور با افزایش بی سابقه قیمت کالا های ضروری و هزینه های زندگی مواجه شوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۰    
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در بیست و نهمین سفر استانی خود، صبح امروز جمعه 31 تیرماه وارد اراک شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۶    
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: پل فریدونکنار فرو نریخت بلکه بعد از بارگذاری این پل، چهار قطعه نمای ضلع جنوبی جدا شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۴    
منابع خبری از حمله موشکی جدید رژیم صهیونیستی به ریف دمشق خبر دادند. وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که این حمله از آسمان جولان اشغالی صورت گرفته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۵    
پلیس برزیل اعلام کرد که بر اثر درگیری میان نیروهای پلیس و اعضای یک باند مسلح در محله های شلوغ فقیر نشین ریودوژانیرو، دستکم 18 تن کشته شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۴    
تیم ملی والیبال کشورمان با شکست مقابل لهستان، از صعود به دور نیمه نهایی باز ماند .
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۰:۱۴    
از زمان شکل گیری حزب الله تاکنون زنان لبنانی با الگوگیری از روحیه انقلابی زنان ایرانی نقش موثری در خدمت به پروژه های مقاومت و مقابله با اشغالگری ایفا کرده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۰:۰۶    
یک مرغ هنگام وقوع سیل و جاری شدن آب در خیابان های ویرجینیا بر روی یک تخته موج سواری دیده شد.