چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۵:۲۲Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 30 مهر 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 مهر 1401 الف 2 مهر 1401 الف 3 مهر 1401 الف 4 مهر 1401 الف 5 مهر 1401 الف 6 مهر 1401 الف 7 مهر 1401 الف 8 مهر 1401 الف 9 مهر 1401 الف 10 مهر 1401 الف 11 مهر 1401 الف 12 مهر 1401 الف 13 مهر 1401 الف 14 مهر 1401 الف 15 مهر 1401 الف 16 مهر 1401 الف 17 مهر 1401 الف 18 مهر 1401 الف 19 مهر 1401 الف 20 مهر 1401 الف 21 مهر 1401 الف 22 مهر 1401 الف 23 مهر 1401 الف 24 مهر 1401 الف 25 مهر 1401 الف 26 مهر 1401 الف 27 مهر 1401 الف 28 مهر 1401 الف 29 مهر 1401 الف 30 مهر 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ - ۱۲:۴۰    
مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور گفت:جلسه ستاد ملی پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان تشکیل شد؛ این جلسه رویکرد آماده سازی و تقویت راهکارهای پیشگیری از این بیماری را دنبال می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ - ۰۵:۱۸    
دو تیم استقلال و نساجی به عنوان قهرمان های لیگ برتر و جام حذفی فصل گذشته فوتبال کشور برگزار کننده دیدار سوپرجام در تاریخ 11 آبان خواهند بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۲۱:۵۳    
کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم آزاد کشورمان حریف گرجستانی خود را شکست داد و قهرمان جهان شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۵    
معاون توسعه وزارت بهداشت با اشاره به وجود بیش از 240 هزار پست خالی در این وزارتخانه، گفت: به نیروهای طرحی به عنوان نیروی آموزش دیده و متخصص نیاز جدی داریم و با توجه به اینکه تعیین تکلیف این موضوع ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۹    
مدیرعامل سازمان انتقال خون با بیان اینکه نیازهای ناگهانی به خون و فرآورده های آن، ترافیک بین شهری و امکان تصادفات، پیوسته زنجیره حمل خون را تهدید می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۹    
ویدیویی از یک راکب موتورسیکلت منتشر شده است که روی تمامی باری که روی موتور خود سوار کرده است نشسته و با سختی عجیب و غریبی مشغول هدایت موتور خود در یکی از اتوبان های تهران است. منبع: خبرفوری
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۱    
در اسلام آباد شکایتی از عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان با اتهام قتل ثبت شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۴    
سومین هفته از برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال ایران، شنبه 30 مهر با حضور اهالی رسانه در کمپ تیم های ملی دنبال شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۲    
کارشناس برنامه تلویزیونی شیوه در کنایه به محمدعلی نجفی گفت: زنش را با 5 گلوله در خانه کشت، یک نفر هم نگفت خشونت علیه زنان رخ داده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۴    
ناآرامی ها در فرانسه همچنان ادامه دارد و در ادامه این ناآرامی ها دبیرستان های پاریس مورد هجوم نیروهای ویژه با گاز اشک آور قرار گرفتند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۶:۰۰    
حمد بن جاسم نخست وزیر سابق قطر گفت که آنهایی که منتقد افزایش قیمت انرژی هستند، فراموش کرده اند که خود مالیات های هنگفتی را بر مشتقات انرژی در کشورشان وضع می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۵:۱۸    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر به من فرصت بدهند، می توانم استقلال را در سه سال قهرمان آسیا کنم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۴:۳۱    
دولت کانادا خرید، فروش و انتقال سلاح های دستی را در سراسر این کشور ممنوع کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۱:۳۲    
منابع خبری از شنیده شدن صدای چند انفجار در نزدیکی پایگاه نظامی غیر قانونی آمریکا در شرق سوریه خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۱:۰۶    
صدر اعظم آلمان روز شنبه تاکید کرد که درگیری میان مسکو و اوکراین نباید به درگیری مستقیم میان روسیه و ناتو تبدیل شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۹    
وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن گفت، در حالی که مردم ما از بحران گاز رنج می برند، نمی توان اجازه داد گاز یمن به اروپا یا هر کشور دیگری برود.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از شماره گذاری مسیر دسترسی به غار 230 هزار ساله دربند رودبار به عنوان نخستین سکونتگاه بشر اولیه ایران خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۷    
اسکای نیوز به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که "بوریس جانسون" نخست وزیر سابق انگلیس، اکنون حمایت بیش از 100 نماینده مجلس را دارد که این به وی اجازه می دهد تا برای انتخابات نخست وزیری شرکت کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
تیم فوتبال آث میلان موفق شد در سری آ ایتالیا به پیروزی برسد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۵    
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: انفجار شی بجا مانده از جنگ تحمیلی در حیاط خانه ای در دهلران 2 کشته و 2 زخمی برجای گذاشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۴    
وزارت امور خارجه روسیه گفت که اتحادیه اروپا آمادگی برای حل مسالمت آمیز جنگ در اوکراین ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۸    
رئیس جمهور فرانسه آمریکا را به اتخاذ معیارهای دوگانه در زمینه بهای گاز صادراتی به اروپا متهم کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۹    
جیل بایدن با دفاع از پسر رئیس جمهور آمریکا، ادعا کرد، وی که گزارش های مختلفی درباره جرایم و فسادش منتشر شده بی گناه است.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۷    
سران سه قوه در نشست مشترک که بعدازظهر امروز شنبه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، مهم ترین موضوعات و مسایل کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۵    
وزیر امور خارجه مجارستان با رد مواضع جنگ طلبانه اخیر برخی مقامات اتحادیه اروپا تاکید کرد که این اتحادیه نیازمند صلح و نه جنگی طولانی مدت است.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۰    
رسانه ها از سقوط یک هواپیمای شخصی با پنج سرنشین در سواحل کاستاریکا خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۰    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۱    
مشاور سابق رئیس امارات با ابراز شگفتی از آمارهای رسمی اروپا درباره افزایش مهاجرت جوانان عربی به اروپا، دولت های عربی را عامل این پدیده دانست.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۸    
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به روسیه بابت لغو بازی فینال لیگ قهرمانان غرامت پرداخت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۶    
ایلام فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: براثر انفجار شی بر جا مانده از دوران جنگ تحمیلی در حیاط منزل مسکونی، 4 نفر کشته و زخمی شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۷    
مسئولان آکادمی پلیس شهر مینیاپولیس می گویند، بعد از مرگ جرج فلوید تعداد درخواست ها برای عضویت در نیروی پلیس کاهش یافته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۲    
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت تسهیل گری دستگاه های اجرایی برای ایجاد فرصت های شغلی در کشور تأکید کرد و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۹    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: جریان دانشجویی انقلاب اسلامی باید به جای دفاع یا حمله مذبوحانه به عملکرد دستگاه های حاکمیتی، کارنامه جمعی آن ها را بررسی کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۹    
دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه به شایعات موجود درباره تغییر شکل شورای امنیت سازمان ملل واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۱    
نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که اکثر شهروندان آلمانی با توجه به تشدید جنگ اوکراین نگران وقوع جنگ جهانی سومی هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۷    
حسین امیرعبداللهیان در دیدار با ایرانیان مقیم ارمنستان موضوع ایرانیان خارج از کشور را از اولویتهای دولت سیزدهم دانست و افزود: دولت ایرانیان خارج از کشور را فرصت تلقی می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۴    
با حکم دکتر علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بیژن مقدم به عنوان مدیر جدید مجموعه فرهنگی - تاریخی نیاوران منصوب شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۵    
نخستین دفتر اطلاع رسانی، تبلیغات و بازاریابی گردشگری ایران در کشور ارمنستان با امضاء تفاهم نامه میان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و شرکت پارس هلال کاسپین راه اندازی می شود. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۸    
در رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس، لیورپول مقابل ناتینگهام فارست شکست خورد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۰    
اشتباه است اگر کسی خیال کند فقط هنر ایدئولوژیک کمونیستی به دستور رفیق استالین استفراغ زاست. آثار هنری گوناگون، در همۀ انواع هنرهای نُه گانه، وجود دارد که محتویات معده را تخلیه می کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال می گوید در حال تلاش هستند تا فاصله ایران را با تیم های بزرگ جام جهانی کمتر می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۴    
یک روزنامه لبنانی از توافق روسای جمهور لبنان و سوریه بر سر امضای قریب الوقوع توافق ترسیم مرزهای دو کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۸    
مسابقات پنج وزن دوم رقابت های جهانی کشتی آزاد امیدهای اسپانیا در حالی امروز(شنبه) ادامه یافت که سه نماینده کشورمان در اوزان 74، 92 و 125کیلوگرم به نیمه نهایی رسیدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۴    
وزیر امورخارجه پیشین آمریکا از عملکرد رئیس جمهور کشورش در قبال ناآرامی های اخیر در ایران انتقاد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۴    
3 آزادکار ایران در 5 وزن دوم کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان راهی دیدار نیمه نهایی شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۰    
رضا پهلوی روز گذشته در نشست خبری در پاسخ به پرسشی درباره کودتای 28 مرداد، ضمن سکوت درباره این واقعه، از دخالت خارجی در اتفاقات اخیر حمایت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۰    
طی ماه های گذشته پولدارترین مرد جهان با فعالیت در حساب توییتری اش حاشیه هایی را ایجاد کرد و این کار به جایی رسیده که اکنون درباره لزوم بازبینی فعالیت های تجاری او توسط مقامات دولت آمریکایی مباحثی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۸    
در جریان رقابت های 5 وزن دوم کشتی آزاد زیر 23 سال قهزمانی جهان، 3 آزادکار ایران مقابل رقبای خود صاحب برتری شدند و محمودجانلو در 65 کیلوگرم نیز به دیدار رده بندی رفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۳    
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش از شهادت یک سرباز وظیفه این نیرو در تایباد خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۸    
دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی کشور از آرامش بازار روغن خوراکی طی هفته های اخیر خبر داد و گفت: اکنون قیمت انواع روغن خوراکی طبق قیمت های مصوب سازمان حمایت و گاهی کمتر از نرخ های مصوب در بازار به ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۴    
یک فعال کارگری، اقدام دولت در بازگشایی مجدد کارخانه های راکد را مثبت دانست و گفت: احیا و فعال سازی مجدد کارخانه های تعطیل و نیمه فعال در رونق بازار کار و اشتغال و چرخه اقتصاد و انگیزه کار و تولید ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۶    
رئیس جمهوری ترکیه امروز (شنبه) در جریان گفت وگوی تلفنی با همتای عراقی خود انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری جدید این کشور را تبریک گفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۱    
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با مطرح کردن ادعایی درباره روابط ایران و روسیه، خواستار اعمال تحریم های سنگین علیه ایران شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۱    
وزیر اقتصاد با بیان "خروج شبکه بانکی از بنگاه داری در کشور را پیگیری می کنیم"، گفت: مدیران بانک های دولتی باید بنگاه را ایجاد کنند و از بنگاه داری خارج شوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۲    
مدیرکل روابط اقلیم کردستان عراق و ایران گفت که شهروندان این اقلیم از فردا (یکشنبه) می توانند بدون ویزا به ایران سفر کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۴    
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تا پایان سال جاری یک هزار و 200 طرح دانش بنیان را اجرا می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۱    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان ربودن یک پزشک سرشناس و همچنین بازداشت سرایداری که اقدام به سرقت از خانه ای در نیاوران کرده بود، خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۱    
وزیر امورخارجه در جریان سفر به ارمنستان از تنها مسجد ایروان پایتخت ارمنستان و نمایشگاه صنعتی ایران در این شهر بازدید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۲    
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت، مقام های اوکراینی با حمایت غرب مدت هاست که از روش های "تروریستی" علیه اراضی روسیه استفاده می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۳    
پایش بازار قیمت نفت خام برنت در روز جاری برابر با 92 دلار و 72 سنت است که از روزهای گذشته کمی کمتر شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۳    
یک خانواده افغان از یک خانواده آمریکایی به دادگاه های آمریکا شکایت کرده اند. آنان می گویند خانواده آمریکایی فرزندشان را که در اصل فرزند یکی از خویشاوندانشان است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۹    
صهیونیست ها نگرانند که التهابات شدید در کرانه باختری که موج آن به سایر مناطق فلسطینی نیز کشیده شده مقدمه ای برای شعله ور شدن کل فلسطین و در نهایت آغاز انتفاضه سوم باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۵    
نخستین گوساله گاومیش های نژاد ممتاز به روش آی وی اف به نام یاقوت در پژوهشگاه ابن سینا متولد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک مجتمع تجاری در شمال پایتخت خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۶    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گشته 209 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی سه بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۴    
درحالی که محور آمریکایی-صهیونیستی به دنبال تحمیل دیکته های خود به لبنان در پرونده مرزبندی دریایی بود، ورود مقاومت به این پرونده با بهم ریختن محاسبات تل آویو و واشنگتن، ورق را به نفع بیروت برگرداند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۰    
عضو سابق کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتقاد از کمپین حذف تیم ملی ایران از جام جهانی می گوید، شعار فیفا مصونیت فوتبال از سیاست است و این نهاد با حذف ایران وجهه خود را خراب نمی کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۶    
مهرماه 1401 در اینترنت همه دنبال یک چیز می گشتند، فیلترشکن، پروکسی و VPN! اعتراضات، مهسا امینی، نیکا شاکرمی، شروین حاجی پور و استارلینک دیگر واژه هایی بودند که در ماه مهر در گوگل جست وجو شدند
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۲    
شواهد نشان می دهد که نفوذ فرهنگی و مذهبی رژیم صهیونیستی در افکار عمومی کشورهای عربی و مسلمان به ویژه نسل جوان به مراتب خطرناک تر از عادی سازی سیاسی و امنیتی با این رژیم است.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۲    
نشست شورای فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) برگزار شد و هیچ بحثی درباره حذف ایران از جام جهانی 2022 در آن مطرح نشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۸    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: رفع فیلتر باید در شورای امنیت کشور جمع بندی شود. یکی از شروط این است که این دو پلتفرم باید در داخل ایران نماینده داشته باشند و مقررات و قوانین کشور را انجام دهند و ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۸    
امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه گفت: ما با همسایگان و برخی از کشورها همکاری های دفاعی داریم اما آنچه مهم است این است که باید در مسیر سیاسی و از مسیر گفتگو ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۹    
سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور در بیست و ششمین سالروز ملی صادرات گفت: رشد اقتصادی کشور، دشمن را عصبانی کرده است. بگذارید دشمن از این مسئله عصبانی شود و از عصبانیت بمیرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۹    
با استعفای جریان صدر از مشارکت در دولت جدید به ریاست نامزد مورد نظر چارچوب هماهنگی شیعیان، چشم اندازهای مبهمی درباره آینده سیاسی این جریان ترسیم می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۵    
تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، با وجود پیشنهاد اسرائیل به اوکراینی ها برای ارسال سامانه های هشدار هوایی و پس از درخواست اوکراین برای اطلاع از جزئیاتی که می تواند به راه اندازی این سامانه کمک کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۱    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان این که رفتار و گفتار آمریکایی ها با یکدیگر متناقض است، گفت: سه روز پیش پیامی بین ما و طرف آمریکایی منعقد شد و ما پیامی از سوی آمریکایی ها در ارتباط با توافق (هسته ای) ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۶    
روشن حضرت آبیاسوف در دیدار با معاون توسعه روابط فرهنگی بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تأکید کرد: علاقه مند به توسعه روابط فرهنگی و دینی با ایران هستیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۷    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت نشاط آفرینی در جامعه، بر لزوم برنامه ریزی برای اجرای برنامه های نشاط آفرین در استانهای سراسر کشور تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با گلایه از روند و روش مصرف گاز در کشور می گوید: تراز منفی در بخش گاز بارها مورد توجه قرار گرفته ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۸    
اگر جایی صحبت از مشهورترین شرکت موتورسیکلت سازی جهان و قدیمی ترین و محبوب ترین برند آن در تاریخ بشر به میان بیاید، شنیدن نام هارلی-دیویدسون دور از انتظار نیست ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۷    
وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به خبرنگار فارس درباره اظهارات اخیر مقامات آمریکایی در خصوص مذاکرات رفع تحریم ها گفت که سه روز پیش پیامی از آمریکا دریافت کردیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۲    
بررسی ها و مشاهدات میدانی و کلینیکی نشان می دهد بسیاری از افراد فرهنگ استفاده صحیح از تلفن همراه را نمی دانند و این ناآگاهی بر سلامت آنها تاثیرات منفی زیادی می گذارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۵    
به شما صریحاً می گویم که قطعاً حاکمیت، واتس اپ و اینستاگرام را رفع فیلتر نخواهد کرد چون پلتفرم های آنها تحت نظارت دشمنان کشور است و نمی توانیم افراد متخلف را تعقیب کنیم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۱    
در اغتشاشات به دو دسته محافظ و مبارز تقسیم شدیم؛ محافظ پشتیبانی می کرد و مبارز سلاح گرم و سرد داشت. در صفحات مجازی گفتم خیمه های امام حسین (ع) را آتش می زنم.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۸    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در مجموعه سازمان صنایع دفاع از بخش های مختلف این سازمان بازدید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۸    
سایت عبری زبان "گلوبس" اعلام کرد که تجار اسرائیلی هر روز برای مشارکت در پروژه های بزرگ از جمله پروژه شهر نیوم به ریاض می روند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۴    
زلنسکی، ارتش روسیه را به مین گذاری برای غیرقابل استفاده کردن سدها و نیروگاه ها متهم کرد و درباره یک "فاجعه بزرگ" در صورت خراب شدن سد منطقه خرسون هشدار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۰    
به دنبال توافق بیروت و رژیم صهیونیستی در پرونده ترسیم مرزها، روزنامه الاخبار لبنان از توافق رؤسای جمهور این کشور و سوریه بر سر آغاز مذاکرات با هدف ترسیم مرزهای دریایی میان دو کشور خبر داد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۳    
هو جین تائو، رئیس جمهور سابق چین در حالیکه کنار شی جین رئیس جمهور چین نشسته بود، به طور غیرمنتظره ای از مراسم اختتامیه کنگره حزب کمونیست به بیرون هدایت شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۸    
وزارت خارجه آلمان با طرح ادعاهایی بی اساس از شهروندان خود خواست به ایران سفر نکنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۵    
آخرین خدمه (3 ایرانی، 2 ونزوئلایی) هواپیمای شرکت امتراسور از آرژانتین به ونزوئلا رسیدند و سفیر ایران در کاراکاس، در آیین استقبال از آنها با بیان اینکه آمریکا متخصص دروغ پردازی است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۰    
نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حمل و نقل عمومی پایتخت تا پایان سال جاری به کمک دولت برای خرید اتوبوس های داخلی و واردات اتوبوس ها در نقطه قابل قبولی قرار می گیرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۲    
سازمان وظیفه عمومی فراجا با صدور اطلاعیه ای مشمولان اعزامی به تاریخ آبان ماه امسال را برای اعزام به خدمت سربازی فراخواند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۳    
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: حادثه زندان اوین ربطی به اعتقادات کشور نداشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۳    
رییس شورای شهر تهران گفت: ساختمان های عمومی مثل بانک ها، مساجد، مدارس، وزارتخانه ها، ساختمان های حکومتی و نظامی ما شرایط خوبی ندارند و حتی برخی از آنها ضد پدافند شهری هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۳    
گروه ویژه اقدام مالی در جدیدترین به روزرسانی خود نام ایران را همچنان در فهرست سیاه این سازمان حفظ کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۹    
پارلمان آلمان با تمدید ماموریت نیروهای کشورش در عراق در چارچوب ائتلاف موسوم به ائتلاف بین المللی ضد داعش تحت امر واشنگتن موافقت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۹    
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری خواستار رفع مشکل کمبود اقلام دارویی همچون آنتی بیوتیک ها و سرم تزریقی شد و تاکید کرد که باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از ...
الف   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۴    
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از نجات 249 تن در جریان ماموریت های امدادی سه روز پایانی هفته گذشته در کشور خبر داد.
  • ۱