چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۶:۳۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 31 فروردین 1399 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 تیر 1399 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری آنا 30 مهر 1399 خبرگزاری آنا 19 آبان 1399 خبرگزاری آنا 30 آذر 1399 خبرگزاری آنا 30 دی 1399 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 1 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 2 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 3 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 4 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 5 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 6 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 7 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 8 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 9 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 10 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 11 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 12 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 13 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 14 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 15 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 16 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 17 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 18 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 19 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 20 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 21 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 22 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 23 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 24 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 25 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 26 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 27 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 28 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 29 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 30 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1399 
آنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۷:۴۶    
امام رضا(ع) در خصوص روزهای آخر شعبان به اباصلت توصیه هایی فرمودند که در این روزهای آخر شعبان می تواند برای همه مسلمانان قابل استفاده باشد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۳    
لرز افتاده بود روی تنم. سرفه های پیاپی داشت خفه ام می کرد. ترسیده بودم و به زنم نگاه می کردم که خانه را روی سرش گذاشته بود و یک بند فریاد می زد: رحمان! بیچاره شدیم، کرونا گرفتی.
آنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۰    
ستادکل نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پروژه سپاه هراسی و هجمه های ناجوانمردانه علیه این نهاد نشانه عصبانیت و کینه ورزی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان انقلاب است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از همکاری 95 درصدی اصناف تهران در طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: در این طرح به متصدیان 20 هزار واحد صنفی تذکر داده شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۹    
یک فوق تخصص غدد و متابولیسم در برنامه تلویزیونی روز خوش سبک زندگی بیماران دیابتی در شرایط شیوع کرونا را بررسی می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۸    
دولت عراق تعلیق سه ماهه فعالیت خبرگزاری رویترز در این کشور را که چند روز پیش به مرحله اجرا گذاشته بود، لغو کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۷    
مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد گفت: نفوذ آب جویی که متولی رسیدگی به آن شهرداری منطقه یک تهران است باعث شده تا به بخش هایی از دیوار این مجموعه فرهنگی تاریخی آسیب وارد شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۷    
هیئت الزهرا(س) دانشگاه صنعتی شریف با راه اندازی پویش کریمانه خانواده شریف قرار است 10 هزار بسته حمایتی 300 هزار تومانی میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان 99 تهیه و توزیع کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۱    
معاونت آموزشی وزارت علوم در اطلاعیه ای، چگونگی برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم 1399-1398 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تاکنون 2 هزار و 384 نفر با علایم حاد تنفسی به مراکز درمانی استان همدان مراجعه کرده اند که تست کرونای 700 نفر از آنان مثبت اعلام شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات آموزش وپرورش طی اطلاعیه ای اعلام کرد: هزینه تماس با مرکز پاسخگویی تلفنی راهنمای شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) برابر استاندارد مخابرات مانند تلفن ثابت شهری است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۱    
سریال پرواز در ارتفاع صفر از این هفته روی آنتن شبکه افق می رود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۹    
گزارش تفریغ بودجه 97، تنها ناظر به واگذاری غلط میلیاردها دلار ارز دولتی نیست، بلکه بر انحرافات بیشتری تصریح دارد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۹    
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای نسبت به تهمت های یکی از بازیکنان تیم رقیب واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۸:۳۹    
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت به وزیر اطلاعات دستور داد نسبت به اقدام غیرقانونی و غیر اخلاقی از بین بردن جوجه های یک روزه سریعاً رسیدگی شود و عاملان آن تحت تعقیب قرار گیرند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۲    
رئیس جمهور در جلسه هیئت وزیران از وزیر امور اقتصادی و دارایی درخواست کرد برنامه اشتغال متناسب با وضعیت کرونایی برای طرح و بررسی در دولت، تهیه و ارائه کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۱    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بیش از 320 هزار آزمایش برای کسانی که به این خدمت نیاز داشتند در این دوران تا امروز به ثبت رسیده که این موضوع در منطقه کم نظیر است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۷    
نخست وزیر فرانسه از تداوم بحران شیوع کرونا در کشورش ابراز نگرانی کرد و گفت: ما هنوز از شرایط بحران خارج نشده ایم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۷    
سید جواد شیخ الاسلام طی یادداشتی اثرات مشابه رسانه و فضای مجازی با سلاح های شیمیایی را بررسی کرد و تأثیرات مخرب آن بر جامعه امروزی را توصیف کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۷    
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی فراخوان ویژه مقابله با کرونا را منتشر کرد تا پژوهش ها برای مبارزه با این بیماری با سرعت بیشتری انجام و از آنها حمایت شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۷    
رویداد اینوتکس پیچ ساری برای پرهیز از ریسک شیوع بیماری کرونا، ترجیح داد تا متقاضیان از مزایای برگزاری آنلاین این رخداد بهره مند شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۵    
دفتر رئیس جمهور بار دیگر گزارش تفریغ بودجه 97 از سوی دیوان محاسبات کشور را ناقص و انتشار آن را یکسویه خواند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۵    
باشگاه زنیت سن پترزبورگ برای آنکه سردار آزمون را با قیمتی بالا به فروش برساند، بازارگرمی جالبی در بازار نقل و انتقالات به راه انداخته است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۵    
بنیاد ملی نخبگان با توجه ضرورت یادگیری مهارت های تحلیل داده برای همه رشته ها وهمچنین تسهیل ورود دانشجویان مقطع کارشناسی به طرح شهید احمدی روشن، دوره های تحلیل داده ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۵    
لمس دهان، بینی و چشم با دستانی آلوده به ویروس کرونا عامل در انتقال بیماری است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که این موضوع را فراموش کنید و ناخودآگاه دستانتان یکی از این اعضا را لمس کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵    
مهلت ثبت نام وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان تا 10 اردیبهشت تمدید شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۶    
دیدبان حقوق بشر سوریه وابسته به گروه های تروریستی مخالف دولت این کشور، از درگیری تروریست های تحت حمایت ترکیه در استان حلب در شمال سوریه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۲    
مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی امیرکبیر مجموعه کارگاه های هوش عاطفی را برگزار می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۱    
جلسه شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری با محوریت کرونا امروز به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۵    
اولین شماره نشریه زاویه دید به قلم جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۲    
مرخصی دراگان اسکوچیچ تمدید نشده است اما با توجه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لیگ او به ایران نیامده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۲    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای، نحوه بررسی و رسیدگی به اطلاعات پولی و مالی واصله از جمله تراکنش های بانکی را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۳    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از ورود ایران به مرحله صادرات تجهیزات پزشکی در حوزه بیماری کرونا خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۱    
محموله 4 میلیون یورویی تجهیزات پزشکی برای مبارزه با کرونا امروز با حضور مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران از طرف برنامه جهانی غذا تحویل گرفته شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۱    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از برگزاری جشنواره فروش اینترنتی اقلام موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۳    
سفرهای گالیور داستانی تخیلی و فانتزی در قالب یک سفرنامه است با گذشت سال ها از انتشار آن همچنان مورد استقبال مخاطبان بسیاری از بزرگسال تا کودکان و نوجوانان دارد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۱    
تأمین آب مورد نیاز بدن محافظت کامل در برابر ویروس را تضمین نمی کند اما برای سلامت کلی و بهزیستی انسان در بلندمدت اهمیت دارد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۱    
در حالی که رئیس جمهور آمریکا از دریافت یک نامه زیبا از رهبر کره شمالی خبر داده بود، پیونگ یانگ ارسال هرگونه نامه به ترامپ را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۱    
شرایط کرونایی همانند سایر دانشگاه ها در دانشگاه آزاد اسلامی نیز ادامه دارد، البته دانشگاه تصمیمات جدیدی نیز در شرایط کنونی اتخاذ کرده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۲    
برنامه کمیته های مختلف فدراسیون والیبال برای دوره گذر از بحران کرونا، در نشستی با حضور رئیس فدراسیون بررسی شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۳    
به دلیل شیوع ویروس کرونا، پنج مرحله نخست مسابقات دو و میدانی لیگ الماس دایموند لیگ 2020 به تعویق افتاد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۱    
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر اینکه هزینه قبوض گاز یکجا دریافت نخواهد شد، گفت: قرائت کنتور گاز نیز همچنان به صورت خوداظهاری و از طریق سامانه های معرفی شده از سوی شرکت گاز به مشترکان ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۲    
الگوی حکمی-اجتهادی، الگویی جهت تولید علم دینی و علم بومی در حوزه علوم اجتماعی است که وظیفه تبیین آن بر دوش ماست.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۲    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: از مجموعه های مهم که می تواند بسیاری از مشکلات بخش کشاورزی را با ارائه راهکارهای خلاقانه مرتفع سازد، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۰    
60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت 24 امشب در کارت های هوشمند سوخت شارژ می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۰    
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: یکی از دانشگاه هایی پیشرو در استفاده از آموزش الکترونیک، واحد قزوین است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۰    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 10 مرکز غربالگری در مجموعه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان گلوگاه بیماری کرونا در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۱    
شهریه دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی شهریه پرداز در صورت حذف ترم، محفوظ و به ترم بعد منتقل می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۲    
معاونان جدید آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی فیروزآباد باحضور اعضای هئیت رئیسه و مدیران این واحد دانشگاهی معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۲    
عضو کارگروه اقتصادی پساکرونای هیئت اندیشه ورز کشور، جمع بندی نهایی مباحث اقتصاد رفتاری در شرایط شیوع ویروس کرونا را که براساس شیوه نامه تولید دانش جدید در مواجهه با ویروس کرونا ابلاغی از سوی دکتر ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۲    
انجمن علمی نقاشی دانشگاه علم و فرهنگ تصمیم به راه اندازی نمایشگاه مجازی نقاشی دارد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۰    
مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون گفت: برای کسب وکارهای کوچک که به دلیل شیوع کرونا قادر به ایفای تعهدات چک های خود نیستند تمهیداتی لحاظ شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۰    
برابر آمار اعلام شده از طرف وزارت بهداشت مبتلایان جدید به این بیماری سیر نزولی خود را حفظ کرده و از یک هزار و 374 نفر در روز گذشته به یک هزار و 36 نفر در روز جاری رسیده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، نام و راه این استاد فقید را ماندگار خواند و گفت: دکتر حاجی رسولی همواره با اخلاص، عشق، شوق و مهر خدمت می کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۰    
پاسخ به کووید-19 نیازمند این است که دانشگاه ها میان مسائل بسیاری توازن از جمله نیازهای کوتاه مدت با آینده درازمدت، نقش دانشگاه و نقش اجتماع بزرگ تر، امور مالی با برابری ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان گفت: روزانه بیش از 85 درصد کلاس های مجازی با حضور بیش از 95 درصد استادان و مشارکت 84 درصدی دانشجویان برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۰    
شرکت هیوندای خودروهای خود را به فناوری مجهز کرده است که می توانند به صورت خودکار در محل مناسب متوقف شوند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از توزیع 9 میلیارد تومان کمک های دولتی و خیّرین بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۹    
دبیرکل مؤتلفه گفت: تفریغ بودجه، بهترین راهنما برای تنظیم بودجه سال جاری است. مجلس با دیوان محاسبات، دولت با سازمان حسابرسی و قوه قضائیه با سازمان بازرسی کل کشور باید به نمایندگان مجلس یازدهم یاری ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زاهد شهر گفت: خسارت های احتمالی به محصولات کشاورزی کاشته شده در زمین های این واحد دانشگاهی از سوی بیمه پرداخت می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۹    
نشست بررسی وضعیت پرونده های انضباطی باشگاه ها با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۰    
فیلم سینمایی عاشق ها ایستاده می میرند به کارگردانی شهرام مسلخی، برای مخاطبان اردو زبان شبکه سحر پخش می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۰    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مردم استان همدان در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا هستند و احتمال بروز موج اپیدمی کرونا در این استان وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۰    
سریال ایل دا که به خاطر شیوع کرونا از ادامه تصویربرداری در لوکیشن های واقع در ارتفاعات خرم آباد دست کشیده است ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۱    
حجت الاسلام محمد جواد نظافت، مدیر مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) در گفتاری به تبیین مباحثی در رابطه با مواسات از جمله کیفیت و کمیت اجرای آن، مبانی و الزامات و موانع پیش رو پرداخت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: اتفاقات پیش و پس از کرونا باید از منظر تخصصی صاحبنظران هر حوزه مورد پایش و تحقیق قرار گیرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۹    
سرپرست انجمن پاراوزنه برداری گفت: با توجه به اینکه به گونه ای با پاراوزنه برداری هم رشته هستم، سرپرستی انجمن را پذیرفتم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۹    
در آستانه ماه مبارک رمضان مجموعه سیزده جلدی دانشنامه امام علی(ع) تحت نظر آیت الله علی اکبر رشاد تجدید چاپ شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۹    
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی گفت: با توجه به اینکه عمل کریمی موفقیت آمیز بود، او 6 تا 7 ماه دیگر برای تمرین و ورود به دنیای قهرمانی کاملاً آماده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان از کارگاه مرکزی دوخت ماسک این دانشگاه دیدن و اقدامات این دانشگاه در راستای مبارزه با ویروس کرونا را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۹    
اردوی تیم های ملی با نفرات اصلی از نیمه دوم خردادماه آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۹    
داوری نهایی پویش نامه ای به سردار آسمانی به همت حوزه هنری کودک و نوجوان و با حضور افتخاری دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۹    
امروز 31 فروردین ماه، شاخص های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با میانگین رشد 2.5 درصدی مواجه شدند. شاخص کل نیز 21242 واحد افزایش یافت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحانی نباید مقابل گزارش تفریغ بودجه دیوان محاسبات گارد بگیرد، گفت: تخلف رخ داده، اما نباید لاپوشانی و مقابل آن گارد گرفته شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۰    
عضو تیم پرونده حقوقی ویلموتس گفت: لایحه بسیار قوی در پرونده ویلموتس به فیفا دادیم و فدراسیون فوتبال ایران برنده این پرونده خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۰    
مدیر دفتر مطالعات، برنامه ریزی و تعالی ادبیات و زبان های معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی از ترجمه 100 مقاله توسط اعضای کارگروه های تخصصی زبان های ملل این دانشگاه برای آگاهی از جهان ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۰    
یک رسانه دولتی ترکیه در گزارشی از نزدیکی روابط میان عربستان و متحدانش به سوریه با هدف تقابل نظامی با ترکیه در سوریه خبر داد و نوشت ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۰    
گوگل با همکاری تعداد زیادی از مراکز تخصصی آزمایش ویروس کرونا جستجو برای یافتن این محل ها را ساده می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۱    
وزیر بهداشت در نامه ای به دانشگاه های علوم پزشکی کشور تأکید کرد: از ابتدای شروع کرونا تاکنون برای اکثریت قریب به اتفاق بیماران بستری و فوت شده مشکوک به این بیماری آزمایش تشخیصی به عمل آمده و ضروری ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۱    
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان گفت: در سال زراعی 99-98 حدود 13 هزار مترمربع از اراضی واحد رفسنجان به کشت گوجه فرنگی در مجتمع گلخانه های هیدروپونیک اختصاص یافته است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
محمدولی گفت: پاساژهای طلافروشی از فردا (اول اردیبهشت) بازگشایی می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی از سعید نمکی برای گفتگو با اعضای فراکسیون دعوت کرده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
صبح امروز سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ به مناسبت هفته سلامت از کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) تقدیر کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۹    
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال با صدور پیامی از زحمات هوادار مقیم خارج از کشور تشکر کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۸    
استاندار کرمانشاه گفت: با اجرای شیوه های جدید غربالگری در کشور، همه ارتباطات اجتماعی مبتلایان با سایر افراد جامعه بررسی و از سلامت مردم بیشتر مراقبت می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۸    
ویژه برنامه های شبکه های مختلف تلویزیون در ماه مبارک رمضان اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۸    
بخش مهمی از مطالبات هروویه میلیچ از سوی باشگاه استقلال تأمین و به حساب وی واریز شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه گفت: از آموزش مجازی می توان به عنوان امکانی برتر در نظام آموزشی نام برد که به منظور استفاده درست از آن باید برنامه ریزی صحیح داشت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۸    
مدیر رادیو ایران در یادداشت کوتاهی به یکی از آسیب های فضای مجازی در این روزها پرداخته است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۸    
دانشمندان قصد دارند از مواد نرم که روبات های لاستیکی را تشکیل می دهد ، برای کنترل ماشین های بزرگ از راه دور استفاده کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۸    
رئیس جمهور مصوبه انتخاب نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای راهبری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام را برای اجرا به وزارت علوم ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۸    
دانشگاه علم و صنعت از این متقاضیان استعدادهای درخشان به صورت بدون آزمون در دوره دکتری دانشجو می پذیرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۹    
بخشی از مطالبات شیخ دیاباته با پیگیری های مدیرعامل باشگاه استقلال به حساب وی واریز شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۰    
آرتورو ویدال در صورت سرمربیگری ماسیمیلیانو آلگری در نیوکاسل به این تیم انگلیسی خواهد رفت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۸    
سرپرست باشگاه تراکتور گفت: ابلاغیه فیفا برای کسر قرارداد بازیکنان در ابتدا بومی سازی می شود و بعد به مرحله اجرا در خواهد آمد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۸    
سرپرست روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی گفت: یکی از مزیت های خرید تضمینی امسال افزایش 40 درصدی قیمت خرید تضمینی گندم است که از 1700 تومان در سال گذشته به 2500 تومان رسیده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۸    
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه کارهای فناورانه و ایده های نوآورانه استارت آپ ها علیه بیماری کرونا حمایت ویژه ای می کند. این کار در قالب پویش کرونا پلاس صورت می گیرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۸    
ویروس کرونا علاوه بر اقتصاد و سیاست، تأثیرات راهبردی داشته و در جهان پساکرونا بلوک بندی های جدید قدرت و نگرش جدیدی از همکاری های بین المللی بین کشورها را شاهد خواهیم بود
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۹    
رضا حاجی آبادی گفت: نشر دیجیتال و الکترونیک تاثیر منفی بر جایگاه کتب چاپی نخواهد گذاشت و تنها بخشی از کارکرد رسانه ای کتاب را بر عهده خواهد گرفت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۹    
مراحل تولید کیت تشخیص مولکولی ویروس کرونا توسط مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد آغاز شد.