دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۱۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 11 دی 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 دی 1394 بسیج 2 دی 1394 بسیج 3 دی 1394 بسیج 4 دی 1394 بسیج 5 دی 1394 بسیج 6 دی 1394 بسیج 7 دی 1394 بسیج 8 دی 1394 بسیج 9 دی 1394 بسیج 10 دی 1394 بسیج 11 دی 1394 بسیج 12 دی 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 14 دی 1394 بسیج 15 دی 1394 بسیج 16 دی 1394 بسیج 17 دی 1394 بسیج 18 دی 1394 بسیج 19 دی 1394 بسیج 20 دی 1394 بسیج 21 دی 1394 بسیج 22 دی 1394 بسیج 23 دی 1394 بسیج 24 دی 1394 بسیج 25 دی 1394 بسیج 26 دی 1394 بسیج 27 دی 1394 بسیج 28 دی 1394 بسیج 29 دی 1394 بسیج 30 دی 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۲    
شورای نگهبان طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۷    
این خودرو بنز کلاس S500 مدل 2014 است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۵    
کریمی اول از افتتاح 62 سوله صالحین و 7 سوله 9 دی در گلستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۹    
مسئول حوزه نماینده ولی فقیه سپاه دیر با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: افراد اهل تفکر و عالم را برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان انتخاب کنید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۰    
رئیس خانه مداحان تاکیدات مقام معظم رهبری و جناح بندی نکردن را حد مادحین در انتخابات دانست و از ورود شیعه لندنی به هیئات مذهبی و مداحان هشدار داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۲۲:۲۸    
خبرگزاری بسیج: امام جمعه شهرری گفت: وحدت ادیان نیاز امروز بشریت برای زندگی بهتر و دور از تروریسم و وحشت در پرتو ادیان الهی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۸:۱۹    
مرحله دوم مسابقات زمستانی سلاح های بادی با قهرمانی نجمه خدمتی تیرانداز بسیجی عضو تیم مقاومت در فینال تفنگ بانوان پیگیری شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۷    
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به رسم کدخدا منشی آمریکا گفت: آمریکا میخواهد به هر شکل ممکن ایران را در خود هضم کند و با بی تفاوت ساختن مردم نسبت به آرمانهای اسلام و ایجاد انحراف در ساختار ولایت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۰۹:۳۹    
ویژه نامه یادواره شهدای مدافعان حریم اسلام از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۲۳:۵۸    
نگرانی از کاهش درآمدها در پسا برجام، دولت را به سمت آزادسازی قیمت ها سوق داده و سخنان وزیر راه در این باره استارت زدن همین سناریو ارزیابی می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۲۳:۴۳    
برخی از ثبت نام کنندگان برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری، طی روزهای گذشته همزمان با پایان یافتن زمان ثبت نام برای این مجلس ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۳    
پاداش خروج 11 تن اورانیوم غنی شده، از طریق تحریم های جدید آمریکا به دولت تدبیر پرداخت شد!
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۲۲:۴۳    
دبیر کل حزب مردم سالاری می گوید نگران ورود پول های بابک زنجانی به انتخابات است. کواکبیان همچنین نامزدهای مورد حمایت این حزب را به طلایی، نقره ای و برنزی تقسیم بندی کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۹:۴۳    
خبرگزاری بسیج: پیکر مطهر شهید محمد حسین براتی از شهدای مدافع حرم پس از تشییع در آرامستان روضه الحسین(ع) گل حصار به خاک سپرده شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۸:۱۳    
کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و آفریقا در سال 2015 تحولات دراماتیک و خونباری را در عرصه های سیاسی و امنیتی و اقتصادی پشت سرگذاشتند و درگیری های خونینی در امتداد جغرافیای جهان عرب شکل گرفت و متغیرات و ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۷:۴۱    
به گزارش خبرگزاری بسیج، کنار رفتن 25 هزار کارگاه تولیدی از عرصه اقتصاد کشور طی سال جاری، آماری است که به خوبی اوضاع وخیم رکود اقتصادی را نشان می دهد. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۴    
امام جمعه عقدا، با بیان اینکه قدرت دفاعی ایران در اوج خود قرار دارد و جامعه هم باید در تمام ابعاد نیرومند و قوی باشد، گفت: برای دفاع از استقلال، آزادی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۱    
رئیس بنیاد پژوهش و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: رکود، تورم و تحریم های جدید نتیجه دیپلماسی لبخند بوده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۱    
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه دو انتخابات مهم پیش رو داریم که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم، گفت: برخی از فرماندهان جنگ هشت ساله ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۲    
فرماندار سرعین از برگزاری سومین جشنواره زمستانی در این شهر با شعار" لذت زمستانی در شهر چشمه های بهشتی "از 2 بهمن تا 23 بهمن آتی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۹    
کسانی که با شهادت مأنوس نیستند بر این باور هستند که شهدا دل بستگی به عزیزان خود نداشته و امروز نیز خانواده های آنها دل بستگی به آنها ندارند و برخی شهدا را مانند همان مبارزان هالیوودی می دانند و فکر ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۰    
همزمان با هفته وحدت و گرامیداشت هفته بصیرت مسابقات والیبال با قهرمانی تیم شهید تهرانی مقدم ، بسیج مهندسین خلخال به کار خود پایان داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۴    
تصاویر ضبط شده در مراکز خرید در عربستان از 16 مورد مزاحمت و رفتارهای غیر اخلاقی زنان علیه مردان در مراکز خرید جده خبر می دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۵    
به همت جمعی از اهالی نوعدوست دیواری به نام دیواری مهربانی در مرکز شهر خلخال راه اندازی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۰    
این مسابقه به مناسبت هفته وحدت، 8 دی روز شهرستان پارس آباد و 9 دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت و با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی بین آحاد جامعه برکزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۱    
معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور از انجام دو پروژه ملی ستاد اقامه نماز بر اساس پیام مقام معظم رهبری به بیست و سومین اجلاس سراسری نماز خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۲    
امیدواریم سرمایه گذاری بخش خصوصی نقطه آغازی باشد تا بتوانیم شهرستان بیله سوار را به عنوان شهرستان گلخانه ای استان معرفی کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۴    
آمریکا هیچ وقت با اسلام نبوده و همیشه با اسلام دشمنی کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۱    
سایت نیمه تعطیل روز آنلاین که توسط روزنامه نگاران فراری روزنامه های زنجیره ای اداره می شد روز پنج شنبه اعلام ورشکستگی و تعطیلی کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای به روحانی نوشته است: امیدوارم که با حمایت جنابعالی به زودی برد موشک های ایران نیز از مرز پنج هزار کیلومتر عبور کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۲    
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: هشدارهای رهبری پیرامون تحریف امام جدی است و دشمنان در پی فتنه بزرگ تر هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۶    
صنعت خودرو علی رغم دریافت حمایت های خاص از سوی دولت، هیچ گاه قادر به توسعه و رشد قابل توجه در کیفیت و کمیت محصولات خود در مقایسه با رقبای هم سطح خود نبوده است
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۳    
نسخه جدید استراتژی امنیت ملی روسیه که توسط رئیس جمهور این کشور به امضا رسیده در حالی گسترش حضور ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه را تهدیدی علیه امنیت ملی این کشور محسوب می کند که آمریکا احتمال افزایش نیرو ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۳    
دبیر کانون انبوه سازان با بیان اینکه بیش از 2 سال است که در وضعیت رکود مطلق قرار داریم، گفت: چرا دولت در صنعت ساختمان هیچ حرکتی نمی کند؟
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۰    
سال 2015 به دلیل تداوم محاصره نوار غزه و تجاوزات بی وقفه رژیم صهیونیستی به این منطقه بحرانی ترین سال به لحاظ اقتصادی برای فلسطینیان ساکن باریکه غزه بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۱    
بنابر اظهارات فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش، منطقه مازندران تا پایان سال از پوشش هوایی یکپارچه بهره مند می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، سیاست های اقتصادی دولت را اشتباه و نادرست دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۸    
دبیر انجمن سیمان گفت: تولید 30 تا 35 کوره از 97 کوره فعال در 71 کارخانه سیمانی کشور به دلیل قطع گاز با مشکل فنی متوقف شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۶    
امام جمعه شهر آبیک گفت: امروز امنیت ایران اسلامی با امنیت عراق و سوریه گره خورده است به همین دلیل مدافعان حرم برای دفاع از اسلام ناب و مکتب شیعه به سوریه رفته و از حریم حضرت زینب (س) دفاع می کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۷    
عضو اتاق بازرگانی گفت: خیلی نیاز به خارج نداریم و نمی توانیم به آن ها اعتماد کنیم، البته اگر خارجی ها به کشور بیایند خوب است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۴    
کاظمی گفت: مجوز واردات بنزین توسط بخش خصوصی در لایحه بودجه سال 93 و 94 گنجانده شده که اگر بخش خصوصی بتوانند فرآورده نفتی را وارد کنند با نرخی که توسط دولت تعیین می شود، می تواند توزیع کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی شخصا پیگیر رفع مشکل ساخت بندر چمخاله شده است،گفت:عدم اجرای مصوبه دولت در ساخت و تکمیل بندر چمخاله بی احترامی به دولت است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۳    
معاون امور بازاریابی و تنظیم روابط سازمان توسعه تجارت ایران با اعلام این خبر عنوان کرد: در 9 ماهه سال جاری، 145 هیات تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری با سه هزار و 763 نفر از 48 کشور به ایران سفر کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۳    
دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و تئاتر کودکان با عنوان چشم انداز آینده، چشم انداز تئاتر از 8 تا 16 اسفندماه 94 در بلونیا ایتالیا برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۳    
ملکی گفت: هم اکنون هرکیلوگرم شقه بدون دنبه بین 28 تا 29 هزار تومان به مغازه داران عرضه می شود که اکثرا هم 29 هزار تومان است و هرکیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف کننده نیز حدود 32 هزار تومان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۱    
امام جمعه قزوین با اشاره به حماسه 9 دی اذعان کرد: تضعیف جایگاه امامت و ولایت از جمله اهداف سران فتنه 88 بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۵    
سردار مرتضی قربانی با حکم سرلشکر فیروزآبادی، مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۶    
وزیر دفاع گفت:حق دفاعی جمهوری اسلامی ایران نه تنها مورد مذاکره نیست بلکه جزء خطوط قرمز می اشد و تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا همواره مبنای اقدام و عمل نیروهای مسلح خواهد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۰    
امام جمعه کرمان گفت: در جریان فتنه 88 و گرو کشی میرحسین موسوی و کروبی بیش از 10 انسان بی گناه جان خود را از دست دادند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۷    
آمارها نشان می دهد بدهی دولت به بانک مرکزی در مردادماه 92 حدود 158 هزار میلیارد ریال بوده که این رقم در خردادماه امسال به 247 هزار میلیارد ریال رسید ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۴    
امام جمعه سنندج گفت: حضور خودجوش ملت ایران در حماسه 9 دی و لبیک آنها به رهبر و مقتدایشان موجب خاموشی فتنه دشمنان شد
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۴    
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: حماسه 9 دی چشم فتنه 88 را کور کرد و دشمنان را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: داعش به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی با پول عربستان، قطر و ترکیه دارد فجایعی در عراق و سوریه به وجود می آورد و هدف آن اسلام است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۸    
ارادت و همبستگی ویژ شیعیان یمن به سرزمین علویان موجب شد تا پایان دی امسال چهار شهید یمنی در بقعه ناصرالحق آمل تشییع و خاک سپاری شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۵    
آیت الله اعرافی گفت: حماسه 9 دی خیزش عمومی و رستاخیز ایمانی ملت در برابر فتنه ها بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۵    
مرجع تقلید شیعیان گفت: با تقویت ایران دوستی و عشق و علاقه به کشور در میان مردم می توانیم اقتصاد، تولید و کالای ایرانی را تقویت کرده و بازار ایرانی را از این وضعیت ناهنجار و در تسخیر کالاهای خارجی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۵    
امام جمعه موقت مشهدمقدس گفت: هوشیاری مقام معظم رهبری امت اسلام را در برابر فتنه استکبار حفظ کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۳    
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه مردم در 9 دی حول محور وحدت رهبر گردهم جمع شدند، گفت: ملتی که بیدار است شکست نمی خورد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۰    
فرمانده قرارگاه کربلا گفت: روحیه شهادت طلبی و انقلابی به برکت خون شهدای مدافع حرم دوباره در جامعه زنده شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۷    
امام جمعه موقت اهواز گفت: مردم فهیم و بصیر در سراسر کشور و استان خوزستان قدردان شهدای مدافع حرم هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۷    
مقتدایی با تأکید بر اینکه تجلیل مردمی از مقام شهدا به صورت فراگیر در سطح استان خوزستان انجام شود، گفت: شهدا به شکلی جدید اسلام، ایران و انقلاب را به دنیا معرفی می کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۱    
بعدها دیدیم گورباچف اعتراف کرد که رهبر ایران دلسوز دنیا بود و منظور از نامه ایشان دعوت مردم به انقلاب توحیدی بود و متأسفم که به آن توجه نکردم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۱    
یادواره سردار سرلشکر شهید علی هاشمی و 400 شهید کوی ابوذر اهواز برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۲    
بعضی ها بهانه می آورند که چرا 9 دی تکرار می شود باید در جواب این افراد بگوییم تکرار، یادآوری این حوادث باعث تذکر و بیداری است همان طور که عاشورا فرهنگ سازی می کند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۷    
دوستدار گفت: برای حفظ قدرت انقلاب اسلامی و همچنین افزایش آن، باید نسل آینده خود را امروز تربیت کنیم و برای این کار نیز چاره ای جز برگشت به اصالت های مساجد نداریم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۴    
نماینده ولی فقیه در فارس با تأکید بر این که نماینده مجلس باید در تراز نظام جمهوری اسلامی باشد بر برگزیدن افراد اصلح و کیفیت انتخاب تأکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۱    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه ای با خبرگزاری آلمان که روز پنجشنبه منتشر شده ادعاهای قبلی خود درباره وجود جنبه های تسلیحاتی در برنامه هسته ای ایران را تکرار کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۱    
فتح جامعه اسلامی با فتح لباس میسر شد لذا دشمن برای نفوذ در جامعه اسلامی، دست به تغییر لباس و حجاب زدایی در جامعه زد تا فرهنگ مبتذل خود را به جامعه رسوخ دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۹    
حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی، گفت: دولتمردان و حاکمان آل سعود روزی خود در دام این گروه ها گرفتار خواهند شد و آن روز خیلی دیر نیست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۷:۴۹    
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام حجت الاسلام و المسلمین لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر اظهار داشتند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۷:۲۵    
امام جمعه مهریز گفت: افرادی باید وارد مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شوند که در عمل ضدیت به غرب و کفر جهانی داشته باشند .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۷:۱۹    
امام جمعه حومه شرقی یزد با تذکر به دست اندر کاران دانشگاه و مسئولان اجرایی استان یزد گفت: علیرغم روشنگری های انجام شده در زمینه فتنه 88 هنوز عده ای به استان دعوت می شوند که در جریان فتنه نه تنها حاضر ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۷:۱۹    
امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: مشارکت بالا در ثبت نام می تواند گواه حضور باشکوه و بی نظیر مردم در پای صندوق رای باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۶:۴۶    
امام جمعه هرات گفت: تفرقه افکنی بین شیعه و سنی یکی از سیاست ها و نقشه های خطرناک دنیای غرب است
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۶:۳۷    
خطیب جمعه موقت میبد با بیان اینکه برای حل مشکلات باید از داشته های داخلی استفاده کرد و از قدرت بی نهایت این مردم بهره برداری کرد تصریح کرد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۶:۲۵    
حسینی خاطر نشان کرد: زنان و دختران در جامعه اسلامی باید به اهمیت حجاب برسند و بدانند که بدحجابی آفتی بزرگ برای دین و دنیا و آخرت آنان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۶:۰۷    
امام جمعه اردکان با اشاره به آمار داوطلبان انتخابات و حضور برخی از افراد مسأله دار گفت : برخی از ثبت نام ها با هدف تخریب و تضعیف شورای نگهبان انجام شده است .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۱:۰۹    
با آغاز هفته وحدت برنامه های بسیاری برای انعکاس دادن و ایجاد هر چه بیشتر اتحاد و همدلی بین شیعه و سنی برگزار شده است و می شود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۳:۴۹    
8 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور اعلام کردند که آمریکا برجام را نقض کرده است و دولت باید فوری موضع رسمی خود را اعلام شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۳:۴۶    
کمک به هم نوع و مشارکت در امور خداپسندانه با وجود اجر و ثواب بزرگ در نزد خداوند متعال، روح مومنان را پاک و بی آلایش می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۷    
هنوز مُهر تعهد برجام خشک نشده است غرب 4 تحریم مهم را علیه ایران وضع کرده است که بر خلاف تعهد برجام بوده و لازم است تعهد برجام از سوی ایران نیز شکسته شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۲    
جناح های سیاسی که باید باعث افزایش بصیرت مردم بشوند باعث گمراهی مردم می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۳:۲۹    
مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان گفت: وقایع88 همواره بعنوان لکه ننگی بر پیشانی سردمداران فتنه 88 در تاریخ ثبت خواهد شد و باید پاسخ گوی خسارت های جبران ناپذیری باشند که از این ناحیه متوجه انقلاب ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۳:۲۶    
کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از وعده های سر خرمن به مردم پرهیز کنند که این وعده ها توهین به شعور مردم است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۳:۲۰    
دولت در زمینه های اقتصادی خوب عمل نکرده است و کاهش تولید و تعطیلی واحدهای صنعتی و افزایش تورم در حوزه های مختلف نشان از این مشکل عظیم است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۳:۱۷    
امام جمعه آستارا با بیان اینکه بدحجابی و بی حجابی مقدمه بی عفتی است، خاطرنشان کرد: ظاهر انسان دلالت بر باطن دارد و اگر باطن سالم باشد ظاهر نیز خود را نشان می دهد ضمن اینکه بی حجابی نشانه آزادی زنان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۳:۱۴    
باید به فردی رای داد که با نظام هیچ گوه زاویه ای نداشته باشد و در مسیر قانون حرکت کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۳:۱۴    
کارشناس مسائل مذهبی گفت: در انقلاب اسلامی روز 9 دی را به نام عاشورای دوم می شناسند با این تفاوت که مردم در این روز به پشتیبانی رهبری آمدند و یزیدیان را رسوا ساختند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۸    
گناه،سرطان چرکینی است که اگر به جامعه وارد شود آن جامعه را با مشکلاتی رو به رو می سازد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۵    
امام جمعه رضوانشهر گفت: فرمانده کل قوا فرمودند درخواست مذاکره کشورهای غربی درباره برنامه موشکی ایران احمقانه و ابلهانه است و رییس جمهور هم به وزیر دفاع دفاع دستور دادندکه برنامه ها با قدرت تمام و ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۲:۵۶    
اهداف جمهوری اسلامی فراتر از موضوعات فرقه ای مثل شیعه و سنی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۲:۴۴    
2 سال از تشییع و تدفین دو تن از شهدای گمنام در شهرستان کوثر می گذرد اما هنوز پیشرفت زیادی در ساخت یادمان و مقبره ای در خور شأن این شهیدان مشاهده نمی شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۹    
عکس:تقوی-تقی پور
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۰:۳۶    
خبرگزاری بسیج: بسیجیان حوزه ایثار هوراند در قالب حلقه صالحین و اردوی جهادی، به کاشت نهال و هرس درختان پرداختند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری بسیج: یادواره شهدای خیابان همت آباد تبریز به همت بسیجیان حوزه جناب قاسم(ع) برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۰:۲۴    
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه امروز این شهرستان، گفت: بصیرت و ولایتمداری، چراغ هدایت در مسیر اسلام و انقلاب است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۰:۱۸    
خبرگزاری بسیج: نشست سیاسی و بصیرت افزایی منطقه مهربان، با حضور حجت الاسلام نظری برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) گفت: نهم دی مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۰:۰۹    
خبرگزاری بسیج: یکی از اساتید حوزه و دانشگاه های آذربایجان شرقی در نشست سیاسی و بصیرت افزایی منطقه مهربان، با اشاره به پیروزی های اخیر در عراق و سوریه در مقابل گروه های تکفیری ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری بسیج: امام جمعه باقرشهر با بیان اینکه یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است بیان کرد: 9 دی تجلی وحدت و ولایت مداری است و در تاریخ ماندگار شد.
  • ۱