شنبه ۱۲ خردادساعت ۲۰:۳۲Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

بسیج (basijnews.ir)

  ۲ ساعت پیش    
قرارگاه فضای مجازی در سپاه ناحیه پیشوا برگزار شد.
  ۲۶ دقیقه پیش    
مراسم متمرکز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای خدمت شهرستان های غرب استان البرز به صورت متمرکز در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر هشتگرد برگزار شد.
  ۱ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
همدان-گردهمایی مدیران روابط عمومی، رسانه ها و فعالان فضای مجازی بسیج استان همدان با عنوان مدار امید با حضور سردار شریف معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد.
  ۴۶ دقیقه پیش   + ۱ سایت دیگر  
وزیر کشور گفت: رییس جمهور شهید در سازمان ملل با تمام وجود از قران و مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند و حکمرانی اسلامی در روح شهید خدمت تبلور کرد.
  ۴۶ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
مراسم گرامیداشت سید محرومان و شهدای خدمت با حضور وزیر کشور و مردم قدرشناس سنندج در خیابان فردوسی این شهر برگزار شد.
  ۵۶ دقیقه پیش   + ۹ سایت دیگر  
مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز گفت: فراخوان بیست و دومین دوره انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و از کار افتاده کلی نمونه هم زمان با سراسر کشور در این استان نیز اعلام شد.
  ۱ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه ناحیه لردگان با امام جمعه شهرستان و علمای اخلاق دیدار کردند.
  ۱ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: برای رشد اقتصاد کشور به نیروی جوان نیازمندیم در حالی که با این روند جمعیتی با تهدید مواجه هستیم.
  ۱ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
همدان- نماینده مردم بهار و کبودرهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری هایی که صورت گرفت 135 میلیارد تومان برای طرح های آبرسانی از محل بند ی تبصره 15 به صورت ویژه برای شهرستان های بهار و کبودراهنگ ...
  ۱ ساعت پیش    
عباسی عنوان کرد: بدون شک امروز با همت و پشتکار شما نخبگان و فرهیختگان و با استفاده از ظرفیت های موجود، گره ها و مسائل مهمی از استان رفع خواهد شد ...
  ۱ ساعت پیش    
حجت الاسلام عبدالصمدکاظمی،در جمع مردم وردنجان گفت: خدمت خالصانه رمز ماندگاری خادم الرضا علیه السلام سیدالشهدای خدمت شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی است.
  ۲ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
جعفر صباغیان گفت:آیت الله رئیسی با نگاه دغدغه مند خود ساختار آستان را تغییر داده و معاونت امداد و مستضعفین را ایجاد کردند در حالی که پیش از این نگاه آستان قدس تنها زائر محور بود.
  ۱ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
در ادامه سفر نیم روزه وزیر کشور به شهر بیجار، ظهر امروز با جمعی از نخبگان فرهنگی، تولیدکننده، دانشگاهیان و معتمدین شهرستان بیجار دیدار و گفتگو کرد.
  ۲ ساعت پیش    
نشست هم اندیشی قرارگاه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی به میزبانی سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران برگزار شد.
  ۲ ساعت پیش    
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: نیاوردن فرزند برای آینده جامعه فاجعه و خطرناک است و در کنار مسائل و مشکلاتی که در خانواده ایجاد می کند، موجب ضعیف شدن استحکام دفاعی کشور می شود.
  ۲ ساعت پیش    
ضریح مطهر جعفربن موسی الکاظم علیه السلام در آستانه ارتحال حضرت امام خمینی(ره) غبارروبی شد.
  ۱ ساعت پیش    
نشست هماهنگی مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، در سپاه ناحیه پیشوا برگزار شد.
  ۱ ساعت پیش    
فرمانده سپاه پیشوا از اعزام 1500 زائر پیشوایی به حرم مطهر امام راحل خبر داد.
  ۲ ساعت پیش    
همدان-مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور کارکنان و سربازان تیپ انصارالحسین(ع) در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) این یگان برگزار شد.
  ۱ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از برگزاری سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)،قیام خونین 15خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره خادم الرضا علیه السلام رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در شهرکرد ...
  ۴ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
نماینده منتخب مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: زیرساخت های شهر های استان البرز برای این تراکم بالای جمعیت مناسب نسیت چرا که جمعیت شهری مانند کرج بیش از 18 برابر توان اکولوژیک آن است.
  ۱ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان مقاومت مردم در فلسطین را برگرفته از انقلاب اسلامی دانست و گفت: امام خمینی(ره) احیا کننده نام فلسطین و قدس شریف بود.
  ۲ ساعت پیش    
نشست هم اندیشی گروه های جهادی پیشوا پیرامون برنامه های عید غدیر برگزار شد.
  ۲ ساعت پیش    
نمازجمعه 11 خردادماه 1403 شهرستان پیشوا برگزار شد.
  ۲ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور مقابل تیم هوادار صف آرایی می کند.
  ۲ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
مدیر کل ثبت احوال خوزستان گفت: میانگین سن مردان خوزستانی برای ازدواج اول 28 سال است.
  ۳ ساعت پیش    
به همت ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان اعزام 250نفر از شهرستان مسجدسلیمان به مرقد مطهر امام خمینی ره انجام می شود.
  ۴ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
فرماندار دلفان گفت: هزار میلیارد ریال در جریان سفر شهید آیت الله رئیسی به لرستان برای بانوان سرپرست خانوار و زنان کار این شهرستان اختصاص یافت که تاکنون هزار و 600 میلیارد ریال جذب و پرداخت شده است.
  ۲ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: برنامه های متنوع برای تسهیل ازدواج پایوران و کارکنان وظیفه سپاه حضرت ولیعصر خوزستان در نظر داریم.
  ۲ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
آیین بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) همزمان با سراسر کشور در خوزستان برگزار می شود.
  ۲ ساعت پیش    
قرارگاه جوانی جمعیت بسیج در سپاه ناحیه پیشوا برگزار شد.
  ۲ ساعت پیش    
سلسله نشست های جهاد تبیین ویژه مسئولان شهرستان پیشوا برگزار شد.
  ۲ ساعت پیش    
همدان-گروه تلویزیونی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با حضور سردار رمضا ن شریف معاون روابط عمومی سپاه پاسداران ...
  ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: آیت الله رئیسی تراز مدیر انقلابی در کشور بود و عملکرد سایر مسئولان با این رئیس جمهور خدوم سنجیده می شود.
  ۳ ساعت پیش    
همدان-استاندار همدان گفت: شهید آیت الله رئیسی فردی نستوه و خستگی ناپذیر بود و هیچ گاه از مشکلات و سختی ها گلایه و شکوه نمی کرد و این خصوصیت بارز این مرد بزرگ و الهی بود.
  ۴ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
استاندار لرستان گفت: رونق معادن سنگ الیگودرز می تواند به عاملی برای کاهش معضل بیکاری در این شهرستان تبدیل شود.
  ۴ ساعت پیش    
زنجان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: شامگاه روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا ویژه برنامه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سبزه میدان زنجان برگزار خواهد شد.
  ۳ ساعت پیش    
مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد شهدای خدمت، با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ...
  ۴ ساعت پیش    
همدان- گردهمایی مدیران روابط عمومی، رسانه ها و فعالان فضای مجازی بسیج استان همدان با عنوان مدار امید ، با حضور سردار شریف معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران در همدان برگزار شد.
  ۳ ساعت پیش    
از ناحیه باغملک چهار اتوبوس و با 200 نفر بسیجی از همه اقشار به همراه عوامل اجرایی برای زیارت مرقد امام خمینی (ره) اعزام می شوند.
  ۵ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
فرماندار دلفان گفت: مرکز رشد واحدهای فناوری در این شهرستان فعالیت قابل قبولی ندارد و ارتباط مناسبی با نخبگان برقرار نکرده است.
  ۳ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
مسابقه جوانی جمعیت و رسانه های لرستان در قالب های عکس، موشن گرافیک، گزارش خبری، پادکست، مصاحبه در لرستان برگزار می شود.
  ۵ ساعت پیش    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: هم زمان با فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ، کاروان زیارتی از شهرستان در قالب دو دستگاه اتوبوس به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می شوند.
  ۳ ساعت پیش    
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به خصوصیات شخصیتی و مکتب امام خمینی(ره) گفت: معرفی مکتب امام و ترویج ویژگی های شخصیتی امام خمینی (ره) برای نسل های آینده در دستور کار قرار گیرد.
  ۳ ساعت پیش    
کاری از گروه تلویزیونی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان عکاس؛ علی خضیرپور روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان
  ۴ ساعت پیش    
سرهنگ کوچک خانی ؛ تشییع با شکوه شهدای خدمت به جهان نشان داد مسئولینی که خدمتگزار و مردمی هستند در دل مردم جای داشته و قابل احترام می باشند. شبهه جدایی مردم و مسئولان شایعه ای بیش نیست.
  ۳ ساعت پیش    
ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، فرصتی است که علاوه بر تجدید میثاق با رهبری و بیعت مجدد با آرمان های امام، میتوان اندیشه های ارزشمند حضرت امام را در جامعه بخصوص جوانان عزیز تبیین کنیم.
  ۳ ساعت پیش    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در مراسم گرامیداشت 35 امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: راهبرد های امام راحل در جهان گسترش یافته است.
  ۴ ساعت پیش    
رئیس بیمارستان بردسکن گفت: تنها بیمارستان شهرستان بردسکن با توجه قدمت 40 ساله وبعضا نا ایمن جوابگوی شهروندان ومنطقه پیرامونی شهرستان نیست.
  ۴ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از افتتاح بیست و دومین پایگاه اورژانس 115 جاده ای شهر نسر با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال در قالب پویش ابراهیم خبرداد.
  ۵ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از اهتمام ویژه این سازمان نسبت به حمایت از طرح های فناورانه خبر داد.
  ۴ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
استاندار لرستان گفت: رفع مشکل معارضان محلی برای تکمیل جاده چهار خطه الیگودرز – داران باید در اولویت قرار گیرد تا روند اجرای این طرح تسریع شود.
  ۴ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
مجری بنیاد برکت لرستان گفت: چهار هزار طرح اشتغال زایی با مشارکت این بنیاد در استان ایجاد شده است.
  ۴ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: فردی که با سلاح سرد به موکب شهدای خدمت در خرم آباد حمله و توهین کرده بود توسط پلیس دستگیر شد.
  ۴ ساعت پیش    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در راس هیاتی با خانواده شهید نصرالله داوودی دیدار و گفتگو کرد.
  ۴ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
کاری از گروه تلویزیونی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گزارشگر: فاضل موزانی روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان
  ۴ ساعت پیش    
فروشگاه البسه اسلامی تن پوش نور با حضور فرمانده سپاه ناحیه قمر بنی هاشم علیه السلام شهرستان فیروزکوه افتتاح شد.
  ۴ ساعت پیش    
همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان بااشاره به اهمیت امیدآفرینی در جامعه گفت: در فضای مجازی و رسانه ها نسبت به بیان واقعیت های موجود تلاش کنیم و متعهد باشیم ...
  ۵ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
تیم های فولاد و استقلال خوزستان در هفته پایانی لیگ برتر برای بقا تلاش می کنند.
  ۵ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
استاندار خوزستان با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت مادر شهیدان سید علی و سید احمد رجبی و درگذشت مادر شهیدان مجید و مسعود آبرومند را تسلیت گفت.
  ۴ ساعت پیش    
سخنگوی دولت گفت:شهید رئیسی مرد تکمیل کننده طرح های ناتمام بود و برنامه ویژه ای برای پروژه هایی که ابتر مانده بود داشتند
  ۴ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
سرهنگ پاسدار محمد گودرزی مقدم گفت: 300 دستگاه اتوبوس و مینی بوس از 12 شهرستان این استان برای اعزام زائران برای شرکت در آئین ارتحال امام تدارک شده است.
  ۴ ساعت پیش    
حجت الاسلام عربپور گفت:در دوران شهید رئیسی به این انقلاب و اسلام عزت بخشیده شد، او در راه آرمان های انقلاب قاطعانه جلوی استکبار می ایستاد و شعار های خود را در وسط میدان عملیاتی کرد
  ۴ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: رسانه ها به عنوان یک پدیده جریان ساز و فرهنگ ساز، نقشی بسیار پررنگ و اساسی در تحقق سیاست جوانی جمعیت در استان دارند.
  ۴ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: کارخانه صنایع غذایی " ممتاز" الیگودرز" به عنوان یکی از پروژه های بزرگ صنعتی استان، امسال بهره برداری می شود.
  ۴ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام خمینی (ره)، راه سعادت حقیقی و صراط مستقیم را مشخص کرد.
  ۴ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
زمین برای ساخت 26 هزار و 495 واحد مسکونی ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار و جمعی از مسئولان کشوری و استانی واگذار شد.
  ۴ ساعت پیش   + ۲۵ سایت دیگر  
25 هزار و 841 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن امروز توسط وزیر راه و شهرسازی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.
  ۴ ساعت پیش    
حجت الاسلام یوسفی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان آمریکایی عنوان کرد: نامه رهبری به دانشجویان حامی مردم فلسطین، ثابت کننده دلیل ثمره انقلاب است ...
  ۵ ساعت پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
طی حکمی از طرف ابوطالب شفقت استاندار لرستان، احسان علی پوری به عنوان سرپرست فرمانداری پلدختر منصوب شد.
  ۵ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی از اعزام 150 زائر از دشتی برای شرکت در سی و پنجمین مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.
  ۵ ساعت پیش    
به همت کانون بسیج پیشکسوتان سپاه امام حسین(ع) دلوار دیداری با جانباز سرافراز جنگ تحمیلی حسن مرادی ساکن روستای جائینک از توابع بخش ساحلی دلوار صورت گرفت.
  ۵ ساعت پیش    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند گفت: امسال زائران مرقد مطهر امام خمینی ره با چندین دستگاه اتوبوس به تهران اعزام می شوند.
  ۵ ساعت پیش    
امام جمعه کرمان با تأکید بر اینکه در انتخابات پیش رو باید کسی سکاندار شود که توان مدیریت یک کشور را داشته باشد، گفت: نیاز به رئیس جمهوری داریم که واقعاً مطیع مقام معظم رهبری به معنای کلمه باشد.
  ۵ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
رییس کل دادگستری لرستان گفت: استفاده از دادخواست شفاهی مورد تاکید است چراکه فرآیند دادرسی را سریعتر و از انباشت پرونده ها پیشگیری می کند.
  ۵ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
فرماندار الیگودرز گفت: 148 واحد صنعتی فعال در این شهرستان وجود دارد که در صورت توجه برای رفع مشکلات و تولید حداکثری، نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان و منطقه خواهند داشت.
  ۶ ساعت پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
وزیر کشور گفت: پروژه فولادسازی کردستان به عنوان یکی از طرح های صنعتی و پیشران شاخص این استان تا سال 1404 به بهره برداری می رسد.
  ۵ ساعت پیش    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در مدت زمان فعالیت دولت سیزدهم 6 هزار و 635 طرح عمرانی در روستا های استان اجرایی و یا در مرحله عملیات اجرایی قرار دارد.
  ۷ ساعت پیش    
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: از نظر مقام معظم رهبری هیچ برنامه ای به اندازه کنگره شهدای استانی دارای اهمیت نیست و ایشان خیلی تاکید بر پر شور برگزار شدن این قبیل برنامه ها را دارند،
  ۵ ساعت پیش    
بمناسبت هفته بسیج عشایری رزمایش خدمات رسانی رایگان پزشکی و دندانپزشکی در روستای چهل زرعی از توابع شهرستان ایوان برگزار شد.
  ۵ ساعت پیش    
زنجان-معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: امسال 2500 نفر از زنجان به مرقد امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.
  ۵ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در نشستی با مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: مطالبات مردمی منعکس شود. ...
  ۵ ساعت پیش    
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مزارعی هندیجان از بازگویی وصیت نامه و زندگینامه حضرت امام خمینی (ره) در میان نوجوانان صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهید سهراب محبعلی هندیجان درآستانه سالگرد ارتحال امام ...
  ۵ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از کاهش دمای استان در روزهای آینده خبر داد.
  ۵ ساعت پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
مرتضی مطوری، کارگردان خوزستانی، تندیس بهترین کارگردانی جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی را از آن خود کرد.
  ۵ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
اسمعیلی گفت: بازگویی آرمان های امام خمینی(ره) به جوانان، نقش کلیدی در تربیت نسلی آگاه، متعهد و مسئولیت پذیر دارد که می تواند آینده ای روشن برای ایران بسازد.
  ۵ ساعت پیش    
کاروان 500 نفره پیاده روی از رشت تا مرقد مطهر امام خمینی (ره) گیلانی ها، در مسجد جامع کمالشهر اسکان کردند.
  ۶ ساعت پیش    
سردار مجتبی فدا در آئین گرامیداشت رحلت حضرت امام خمینی (ره) در ستاد سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اظهار داشت ...
  ۵ ساعت پیش    
عالم مجاهد و مبارز شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی به دنبال ایرانی مستقل و همه جانبه با همت مردم بودند، دکتر سید ابراهیم رئیسی دنبال راه حلی بود تا مردم در حل مشکلات و رفع گرفتاری های کشور حضور فعال و ...
  ۵ ساعت پیش    
امام جمعه دیلم گفت: در شرایط کنونی و بحران پیری جمعیت، کلیه سازمان ها در راستای اجرای برنامه جوانی جمعیت لازم است که بسیج شوند.
  ۵ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به پیشرفت 85 درصدی ساخت بیمارستان یا زهرا (س) از پیش بینی افتتاح آن در سال جاری خبر داد.
  ۵ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی روند کاهش 3 تا 5 درجه ای دما در سطح استان خبر داد.
  ۶ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
یک مدرس حوزه و دانشگاه گفت: نباید درمورد امام خمینی (ره) تنها حرف های کلان و کلی بزنیم که نسل جدید ارتباط زیادی با ایشان برقرار نکند.
  ۶ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان از بهینه سازی پست برق فوق توزیع ذوالفقاری آبادان برای عبور از پیک مصرف تابستان 1403 خبر داد.
  ۶ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
امروزه وقتی در میان عموم مردم در سطح شهر و روستا گذر می کنیم به وفور در افواه اکثر آنان می شنویم که وقتی از مشکلات زندگی، چالش ها، تورم ...
  ۶ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
حجت الاسلام قاسم پور گفت: امام(ره) کسی بود که دنیا را تربیت و انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کرد به گونه ای که امروزه کشورهای دنیا، انقلاب اسلامی را به عنوان الگوی آزادی خواهی درنظر می گیرند.
  ۸ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: یکی از مهم ترین خدمات رئیس جمهور شهید به استان اردبیل ...
  ۱۰ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
این روزها مردم بصیر و ولایتمدار ایران عزیز در اقصی نقاط کشور و حتی خارج از مرزهای جغرافیایی این مرز بوم در غم از دست دادن رئیس جمهوری مردمی و دلسوز که دغدغه اش گره گشایی از مشکلات مردم بود به سوگ ...
مشاهده نتایج بیشتر...