دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۱:۲۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 31 شهریور 1396 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 1 فروردین 1396 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 31 خرداد 1396 بهداشت نیوز 31 تیر 1396 بهداشت نیوز 31 مرداد 1396 بهداشت نیوز 30 مهر 1396 بهداشت نیوز 30 آبان 1396 بهداشت نیوز 30 آذر 1396 بهداشت نیوز 30 دی 1396 بهداشت نیوز 30 بهمن 1396 بهداشت نیوز 5 اسفند 1396 بهداشت نیوز 1 شهریور 1396 بهداشت نیوز 2 شهریور 1396 بهداشت نیوز 3 شهریور 1396 بهداشت نیوز 4 شهریور 1396 بهداشت نیوز 5 شهریور 1396 بهداشت نیوز 6 شهریور 1396 بهداشت نیوز 7 شهریور 1396 بهداشت نیوز 8 شهریور 1396 بهداشت نیوز 9 شهریور 1396 بهداشت نیوز 10 شهریور 1396 بهداشت نیوز 11 شهریور 1396 بهداشت نیوز 12 شهریور 1396 بهداشت نیوز 13 شهریور 1396 بهداشت نیوز 14 شهریور 1396 بهداشت نیوز 15 شهریور 1396 بهداشت نیوز 16 شهریور 1396 بهداشت نیوز 17 شهریور 1396 بهداشت نیوز 18 شهریور 1396 بهداشت نیوز 19 شهریور 1396 بهداشت نیوز 20 شهریور 1396 بهداشت نیوز 21 شهریور 1396 بهداشت نیوز 22 شهریور 1396 بهداشت نیوز 23 شهریور 1396 بهداشت نیوز 24 شهریور 1396 بهداشت نیوز 25 شهریور 1396 بهداشت نیوز 26 شهریور 1396 بهداشت نیوز 27 شهریور 1396 بهداشت نیوز 28 شهریور 1396 بهداشت نیوز 29 شهریور 1396 بهداشت نیوز 30 شهریور 1396 بهداشت نیوز 31 شهریور 1396 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۳    
عکسی از محسن فروزان دروازبان تیم فوتبال پارس جنوبی جم و همسرش را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۴    
بازی تیم ملی در روز هجدهم مهرماه در شهر کازان برابر تیم ملی روسیه برگزار خواهد شد. فدراسیون فوتبال روسیه نیز اعلام کرد ساعت برگزاری این دیدار ساعت 19:30 به وقت تهران خواهد بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۴    
"برونسی قبل از شهادتش می گوید: ان شاءالله در عملیات بدر، دیدار، دیدار یار است. امیدوارم که گمنام شهید بشوم و جنازه ام به یاد سالار شهیدان، کنار آب فرات و کنار او بماند."
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۷:۴۸    
کلید زندگی زناشویی موفق، فداکاری است. اگر بتوانید نیازهای همسرتان را به نیازهای خودتان ترجیح دهید، در مسیر درستی قرار خواهید گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۶:۴۲    
رنگ درمانی، یکی از روش هایی است که ذهن را از افکار آشفته پاک کرده و در واقع افکار ناخواسته را از ذهن بیرون می کند؛ به این ترتیب، مغز و ذهن عاری از هر نوع استرس می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۶:۴۲    
کرم های نخی شایع ترین کرم های انگلی در کودکان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۰    
سرانجام شکایت ریزه اسپور ترکیه از مهدی طارمی نتیجه داد و در حالی که در ایران بارها توسط مسئولان این باشگاه شکایت باشگاه ترکیه ایی از طارمی رد می شد اما حکم نهایی فیفا نشان داد که طارمی فصل گذشته در ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۱    
با توجه به اینکه حرف بیمار و شرح بیماری از حقوق بیمار است سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت بر لزوم رعایت استانداردهای ویزیت بیماران از طرف جامعه پزشکی تاکید دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۹    
اگر به تازگی دچار مشکل افت قدرت بینایی شده و نیاز به استفاده از عینک با شماره های بالاتر دارید، به کمک چند روش طبیعی می توانید بینایی خود را تقویت کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۱    
ریزش سقف بخش جراحی زنان بیمارستان رازی اهواز، سبب مصدوم شدن یک بیمار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۲    
سازمان بهداشت جهانی طی گزارشی آلوده ترین شهرهای جهان را اعلام کرده است. این آلودگی ممکن است طبیعی(مثل آلودگی ناشی از فعالیت آتشفشان) و یا مصنوعی(مثل آلودگی کارخانه ها و وسایل نقلیه) باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۸    
فوق تخصص بیماری های عفونی و گرمسیری عنوان کرد: رعایت نکات بهداشت در هنگام تهیه مواد اولیه، پخت و توزیع نذورات موجب پیشگیری از احتمال بروز بیماری هایی مانند تب مالت، مسمومیت غذایی و سرطان می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۲    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به شیوع بیماری حاد قلبی در بین جوانان ایرانی اشاره و تاکید کرد: تغذیه ناسالم، آلودگی هوا، نداشتن تحرک بدنی، چاقی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۶    
غلظت خون با میزان هموگلوبین ارتباط مستقیمی دارد که محدوده طبیعی هموگلوبین در مردان بین 13 تا 16 و در زنان بین 12 تا 14 است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۰    
محققان دانشگاه هاروارد موفق به ساخت اولین ابزارک لیزری مورد استفاده در جراحی قلب باز شدند که زمان احتمالی توقف تپش قلب را به جراحان اعلام می کند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۴    
روغن های اسانس برای بیماری های مختلف به عنوان یک درمان خانگی استفاده می شوند اما آیا آنها می توانند روشی مؤثر برای کاهش انواع سردردها نیز باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۱    
مادر این دختر پس از آنکه کودک به سن دو سالگی می رسد، او به دفعات منظم و هر روز شروع به ماساژ صورتش با قاشق کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۷    
دانشمندان با بررسی تاثیر قهوه در صدها هزار نفر اعلام کردند: افرادی که روزانه سه فنجان یا بیشتر قهوه می نوشند 12 درصد کمتر از دیگران در خطر مرگ قرار دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۶    
سازمان های مردم نهاد محیط زیستی در ایام عزاداری محرم و صفر، 5 توصیه محیط زیستی به عزاداران حسینی دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۷    
دبیر انجمن تولید کنندگان تجهیزات پزشکی با اشاره به تاخیر 2 ساله در پرداخت مطالبات گفت: خطر کمبود تجهیزات پزشکی با این مشکل مراکز درمانی را تهدید می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۸    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و فوق تخصص قلب کودکان گفت: حدود 5 تا 10 درصد موارد درد در قفسه سینه کودکان و نوجوانان مربوط به مسائل قلبی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۹    
دبیر اجرایی هفدهمین کنگره بین المللی پریودنتولوژی گفت: جرمگیری ساده ای که برای بیشتر مردم یک کار پیش پا افتاده تلقی می شود، شاید مهمترین بخش درمان بیماریهای لثه باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۶    
شیر برای بسیاری از مردم جهان بخش جدایی ناپذیر صبحانه است اما بسیاری بر این باورند که شیر نه تنها به سلامت انسان کمکی نمی کند بلکه ممکن است مضر نیز باشد! واقعیت ها و تحقیقات در این باره چه می گویند؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۱    
نتایج پژوهشی که توسط محققین ایرانی انجام شده نشان می دهد که طراحی و انجام تمرینات پیلاتس، می تواند با کمک به کاهش ناتوانی در بیماران، کیفیت زندگی آن ها را ارتقا دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۵    
امروزه نیمی از سرطانها در کشورهای ثروتمند دنیا قابل درمان بوده و مبتلایانشان از مرگ نجات پیدا می کنند. درک بهتر از این بیماری به معنای آن است که درمانهای بیشتری از این بیماری در راه خواهد بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۵    
متخصص تغذیه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد، گفت: با بیان اینکه مصرف غذای سالم از بروز پرخاشگری در افراد پیشگیری می کند، ابراز داشت: مصرف قندهای صنعتی مانند شیرینی جات، مربا ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۶    
کارشناس تغذیه و رژیم درمانی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج، گفت: کودکان مبتلا به فنیل کتون اوری(pku) با رعایت صحیح رژیم غذایی و استفاده از شیرهای رژیمی قادر خواهند بود همانند سایر همسالان خود رشد کرده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۷    
عکسی از جشن تولد امید حاجیلی در کنار برادرزاده هایش را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۷    
عکسی از هدیه تهرانی، لیلا حاتمی و طناز طباطبایی در کنار مهران غفوریان و سیامک انصاری در اکران فیلم رگ خواب به نفع یوز ایرانی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۲    
یک کارشناس غذا و دارو میزان افزایش مقاومت های میکروبی ناشی از مصرف بی رویه آنتی بیوتیک ها را نگران کننده دانست و در خصوص مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک ها هشدار داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۷    
محققان هلندی احتمال می دهند سطح منیزیم بیش از حد پایین و یا بالا احتمال ابتلا به آلزایمر و دیگر بیماری های زوال عقل را حدود 30 درصد افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۱    
در اینجا شما را با سه نوع پنیر متفاوت و پرطرفدار و موارد استفاده آنها آشنا میکنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۳    
رئال سالانه 70 میلیون یورو از این شرکت هواپیمایی دریافت خواهد کرد. طبق این قرارداد، رئال رقم دریافتی خود را 3 برابر کرده که حالا از کمپانی شورولت که سالانه 62 میلیون یورو به یونایتد پرداخت می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۳    
برای درمان هر بیماری یا مشکلی ابتدا باید علت بروز آن را کشف و سپس به درمان پرداخت به همین جهت درمان دهن بینی نیز باید متناسب با علت آن باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۵    
یک متخصص داخلی هشدار داد: زمانی که آب بدن به میزان زیادی از دست می رود، احتمال بروز سکته های قلبی در افراد مختلف به ویژه بیماران مبتلا به فشار خون و نارسایی قلبی بیشتر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۶    
رئیس مرکز تحقیقات ارتقای ایمنی و پیشگیری از مصدومیت ها گفت: ازجمله علل مرگ و میر در کشور ما ناشی از مصرف الکل و اثر مخرب آن هنگام رانندگی است که حوادث ترافیکی رتبه دوم یا سوم در آمار مرگ و میرها را ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۸:۲۱    
احمد مازنی نماینده مجلس شورای اسلامی که با سلفی گرفتن از فدریکا موگرینی معروف شد در سفرش به لهستان از بنای یادبود میزبانی ایران از پناهجویان لهستانی در جنگ جهانی دوم بازدید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۵    
عکسی از مهراب قاسم خانی و همسرش شقایق دهقان را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۵    
رامین و خودروی لوکسش سوژه عکاسان شد. عکسی از رامین رضاییان با خودروی لامبورگینی اش را در بلژیک مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۵    
اگر قصد کاهش وزن و خلاصی از شر چربی های اضافی بدنتان را دارید اما هنوز به نتایج مطلوب خود دست نیافته اید، محققان می گویند بهتر است از برنامه رژیم غذایی خود فاصله بگیرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۸:۰۶    
عکسی از لیلا حاتمی و هدیه تهرانی را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۸:۰۰    
محققان دانشگاه اسنتفورد وضعیت جسمانی گروهی از افرادی که جراحی لاغری انجام دادند را بررسی کرده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۷:۵۷    
نرگس محمدی پس از بازگشت از اسپانیا به همراه الناز حبیبی را در مراسم تبلیغاتی یک برند معروف شرکت کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۷:۵۱    
عکسی از جشن تولد 26 سالگی مجتبی میرزاجانپور بازیکن تیم ملی والیبال در کنار همسرش را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۷:۴۲    
معاون اهداکنندگان انتقال خون استان تهران با اشاره به جزییات طرح نذر خون در ایام محرم، گفت: در این زمینه سیستم نوبت دهی برای نذر خون در ماه محرم راه اندازی شده تا در برخی زمان ها که نیازمند اهدای خون ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۷:۳۳    
رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران، گفت: بی حرکتی در سطوح مختلف جامعه از کودکان تا بزرگسالان علت عمده بیماری های غیر واگیر در دودهه آینده خواهد بود.