دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۰:۱۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 30 دی 1396 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 1 فروردین 1396 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 31 خرداد 1396 بهداشت نیوز 31 تیر 1396 بهداشت نیوز 31 مرداد 1396 بهداشت نیوز 31 شهریور 1396 بهداشت نیوز 30 مهر 1396 بهداشت نیوز 30 آبان 1396 بهداشت نیوز 30 آذر 1396 بهداشت نیوز 30 بهمن 1396 بهداشت نیوز 5 اسفند 1396 بهداشت نیوز 1 دی 1396 بهداشت نیوز 2 دی 1396 بهداشت نیوز 3 دی 1396 بهداشت نیوز 4 دی 1396 بهداشت نیوز 5 دی 1396 بهداشت نیوز 6 دی 1396 بهداشت نیوز 7 دی 1396 بهداشت نیوز 8 دی 1396 بهداشت نیوز 9 دی 1396 بهداشت نیوز 10 دی 1396 بهداشت نیوز 11 دی 1396 بهداشت نیوز 12 دی 1396 بهداشت نیوز 13 دی 1396 بهداشت نیوز 14 دی 1396 بهداشت نیوز 15 دی 1396 بهداشت نیوز 16 دی 1396 بهداشت نیوز 17 دی 1396 بهداشت نیوز 18 دی 1396 بهداشت نیوز 19 دی 1396 بهداشت نیوز 20 دی 1396 بهداشت نیوز 21 دی 1396 بهداشت نیوز 22 دی 1396 بهداشت نیوز 23 دی 1396 بهداشت نیوز 24 دی 1396 بهداشت نیوز 25 دی 1396 بهداشت نیوز 26 دی 1396 بهداشت نیوز 27 دی 1396 بهداشت نیوز 28 دی 1396 بهداشت نیوز 29 دی 1396 بهداشت نیوز 30 دی 1396 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۹:۰۸    
ساق های خسته می توانند در کیفیت گام های شما مشکل ایجاد کنند و این ناامید کننده است زیرا معمولا از نفس نیفتاده اید. در اینجا 6 روش بیان می کنیم که می تواند ساق های شما را بانشاط نگه دارد:
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۹    
سکه طرح قدیم امروز در صرافی ها یک میلیون و 525 هزار و 300 تومان و سکه طرح جدید یک میلیون و 471 هزار تومان به فروش رسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۴۸    
جمعه 29 دی بیش از 30 نمایشگاه در گالری ها و نگارخانه های پایتخت افتتاح شد. یکی از این افتتاحیه ها به نمایش نقاشی های زرتشت رحیمی هنرمند جوان اصفهانی اختصاص داشت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۴    
دانشمندان دریافته اند عصاره گیاهی که توسط جنگجویان آفریقایی در تیرهای سمی آنها مورد استفاده قرار می گرفت، می تواند ماده ای کلیدی برای ساخت قرص ضدباروری مردان باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۲    
پسر 19 ساله ام به تازگی سیگار می کشد. می ترسم ازش بپرسم و بهش بفهمونم که می دونم و از عکس العملش می ترسم. نمی خواهم احترام بینمون از بین بره ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۰    
رئیس انستیتو پاستور ایران با اشاره به اهمیت تولید واکسن های مورد نیاز کشور از جمله پنتاوالان گفت: سالانه به 5 میلیون دوز از واکسن پنجگانه پنتاوالان نیاز داریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۵    
مرد میانسال بر اثر استفاده از اجاق خوراک پزی غیر استاندارد و نصب نادرست و غیر ایمن شلنگ گاز، جان خود را از دست داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۴    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: عوامل تیر اندازی به سمت پلیس در شهرک آریاشهر دستگیر شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۶    
معاون فنی و برنامه ریزی معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: باتوجه به بررسی میزان فرسودگی بیمارستان های پایتخت، بودجه کافی برای نوسازی و تجهیز تخت های بیمارستانی برای مواقع بحران وجود ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۷    
مهمترین عامل رشد کودکان در سنین پیش از دبستان بازیهاست، کودکان وقتی وارد محیط بزرگتر از خانواده مثل مهد کودک می شوند تمامی آموزش های لازمه را می بینند، آنها با هم بودن، با هم خندیدن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۲    
دکتر مسائلی گفت :سه شرکت تولید خون در ایران فعالیت دارند همچنین شرکت بعثت قم از سال های گذشته فعالیت هایی را انجام داده است و شرکت های دیگری در این زمینه در حال فعالیت هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۰    
محققان با ترکیب نانوذرات و پروتئین موجود در کرم شب تاب موفق به ایجاد درخشش در گیاه شدند. با این کار می توان گیاهان را به چراغ مطالعه یا لامپ های زنده تبدیل کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۴    
با حکم علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جمشید تقی زاده به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب و معرفی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۱    
وزیر بهداشت گفت: بر اساس ارزیابی های مختلف، بازار دارویی ایران بین 12 تا 16 هزار میلیارد تومان است که 4 هزار میلیارد تومان آن مربوط به واردات دارو و 50 درصد از این واردات، مواد اولیه تولید دارو است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۲    
محمد زارعی محقق ایرانی دانشگاه بارسلون اسپانیا، عوامل جدید درگیر در ایجاد کبد چرب بیماران غیرالکلی را که امروزه بیماری فراگیری در سراسر جهان است، کشف کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۰    
نتایج مطالعه محققان امریکایی نشان می دهد که استرس با تحت تاثیر قرار دادن سلول هایی که از بدن محافظت می کنند، انسان را برای ابتلا به بیماری ها مستعدتر می سازد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۸    
مطالعات جدید نشان می دهد درمان اگزما با استفاده از روش های جدید، علایم آسم را نیز کاهش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۹    
ویتامین B12 از اهمیت ویژه ای برای تولید DNA، اعصاب، و سلول های خون برخوردار است. همچنین، این ماده مغذی در حفظ سلامت مغز و عملکرد بی نقص سیستم ایمنی بدن انسان نقش دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۷:۵۴    
کاهش وزن سریع برای بسیاری از ما یک هدف بسیار مهم است که دلایل گوناگونی هم دارد. از به دست آوردن سلامتی گرفته تا جشنی که در پیش است و چیزهای دیگر.. ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۷:۴۵    
از گذشته های دور، خواص متعدد یکی از شربت های صددرصد ایرانی مورد توجه اطبای کشورمان بوده که برای بسیاری از بیماری ها از جمله "کبد چرب" تجویز می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۷:۱۵    
حافظه یکی از مهم ترین قابلیت های مغز انسان است. به همین خاطر است که اغلب افراد بدنبال یافتن راهکاری لازم برای تقویت آن هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۷:۱۵    
یک کارشناس طب سنتی گفت: روغن زیتون همراه آب گرم، ملین و مسهل خوبی است, افرادی که دچار سوءهاضمه، یبوست ناشی از سردی مزاج و دارای مزاج بدنی یا معده سرد هستند, باید در مصرف ماست اعتدال را رعایت کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۸    
یک روانشناس استفاده از وسایل تصویری مانند تلویزیون را برای کودکان زیر سه سال خطرناک دانست و تماشای شبکه های ماهواره ای را موجب بلوغ زودرس کودکان دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۹    
برای لاغر شدن و رسیدن به تناسب اندام بهتر است برنامه غذایی کامل، مغذی و سرشار از پروتئین و ویتامین داشته باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۶    
حامد سهرابی وکیل خانواده شریف نیا مالک خانه خبرساز این روزها در دزاشیب که محل سکونت نیما یوشیج بوده اظهار داشت: خانه کنونی دزاشیب دارای 2 دانگ ارث و باقی سند قطعی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۶    
سیما تیرانداز، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون پیرامون ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و کاهش آلودگی هوا، متن جالبی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۶    
تصویری عجیب از یک صرافی در افغانستان را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۶    
در سی همین روز از دی ماه 96 بارش برف و باران سبب خوشحالی مردم مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد اعم از سردسیری و گرمسیری بویژه کشاورزان و عشایر شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۶    
یکی از روش های پیشگیری که تقریبا در تمام دنیا بر انجام آن تأکید می شود، روش جرم گیری است. در عین حال بسیاری از افراد در جامعه ایرانی انجام آن را برای دندان ها مضر می دانند اما این باور صحیح نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۶    
وزیر بهداشت تاکید کرد: اگر بودجه سال آینده حوزه سلامت به نحوی تصویب شود که منابع و مصارف ناهمخوان باشند باید به سراغ ایجاد محدودیت در خدمات درمانی یا افزایش سهم مردم در حق بیمه ها برویم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۱    
در سالروز حادثه پلاسکو جمعی از خانواده شهدای آتش نشان و کسبه پلاسکو مقابل این ساختمان تجمع کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۸    
زنی به نام" Monica Holt" در جوانی خودش یک پرستار بود و برای همه بیماران در محبت سنگ تمام می گذاشت در روزگار پیری گذرش به پرستاری افتاد که بلای وحشتناکی به سر او آورد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۰    
چندی پیش کشتی منقش به آیات قرآن با عنوان کشتی مطلا توسط یکی از هنرمندان کشور رونمایی شد که این اثر با انتقادات و شایعات ضد و نقیضی در فضای مجازی روبرو شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۹    
کنفرانس بین المللی علوم کشاورزی گیاهان دارویی و طب سنتی با حمایت معنوی ستاد توسعه فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی برگزار می شود
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۹    
مهری گفت: 50 درصد از آمار فوتی های کشورمان به دلیل تصادفات رانندگی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۶    
اویمیاکون سردترین روستای کره ی زمین است. متوسط دما در ماه ژانویه (میانه ی دی تا میانه ی بهمن) در این روستا منفی 50 درجه ی سانتیگراد است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۳    
اشتباهات بهداشتی در واقع کارهای ساده ای هستند که ممکن است هر کسی در طول روز انجام دهد و نداند که همین فعالیت های به ظاهر بی اهمیت چه تاثیری در سلامتی وی دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۳    
دنیای امروزی دنیایی شلوغ است که همه در آن عجله دارند و به همین دلیل وقت کافی برای این که افراد بتوانند رژیم غذایی سالمی داشته باشند وجود ندارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۷    
به دستور عیسی کلانتری- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست- استفاده از بطری های پلاستیکی در این سازمان ممنوع اعلام شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۴    
برنامه خادم انواع خطرهایی که باعث تهدید خانواده ها می شود را معرفی می کند و چگونگی مقابله با آن ها را آموزش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۱    
چای سبز حاوی مقدار زیادی از یک آنتی اکسیدان قوی به نام کاتچین است. محققان به این نتیجه رسیده اند که کاتچین می تواند از بدن در مقابل بعضی از سرطان ها، ازجمله سرطان کبد، محافظت کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۳    
یبوست از شایع ترین مشکلات گوارشی در جهان امروز است و می تواند علت های متعددی داشته باشد. مطالعات علمی نشان داده اند که یبوست می تواند علائم نفخ را هم تشدید و بدتر کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۷    
پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار قصد جذب نیرو در رشته های آب محیط زیست و جغرافیا دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۵    
فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی از کشف 10 تن چوب قاچاق از یک دستگاه خودروی کامیون در این شهرستان خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۵    
یک روز پیش از آن که نفتکش سانچی منفجر و غرق شود، چهار امدادگر چینی وارد کشتی شدند و جسد دو قربانی و جعبه سیاه نفتکش را از آنجا خارج کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۹    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از کشف 100 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودرو و دستگیری سه نفر در این ارتباط خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۶    
برنامه خادم انواع خطرهایی که باعث تهدید خانواده ها می شود را معرفی می کند و چگونگی مقابله با آن ها را آموزش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۳    
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به حضور مجدد ژاپنی ها برای سنجش منشأ ذرات معلق در هوای پایتخت گفت: ششمین همایش آلودگی هوا طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزاری می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۰    
آکنه نوعی واکنش پوستی است که احتمال ابتلا به آن در همه سنین وجود دارد. تغییرات هورمونی، استرس، عوامل ارثی و حتی برخی از محصولات مراقبتی پوست و مو در ایجاد و تشدید آکنه موثراست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۰    
پلیس راهور نیروی انتظامی از بارش برف در 7 محور مواصلاتی کشور خبر داد و از شهروندان خواست قبل از حرکت در هر یک از محورهای کشور در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۷    
معاون درمان وزارت بهداشت بهمراه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در دومین روز سفر خود به استان خوزستان به شهرستان اندیمشک سفر کرد و از مراکز درمانی بازدید بعمل آورد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۴    
خواستگاری سنتی با عرف ما هم هماهنگ تر است و با عقلانیت بیشتری توام است .در این بخش با نحوه ی برگزاری خواستگاری سنتی خوب آشنا شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
دکتر حسین برزگر معاون غذا و داروی اهواز در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات و ملزومات پزشکی، بیمارستانی، آزمایشگاهی، خدمات دارویی و توانبخشی در اهواز ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۰    
کمد دیواری ها یکی از شلوغ ترین و بی نظم ترین نقاط خانه است ولی با کمی دقت و البته حوصله می توان آن را منظم و مرتب کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۰    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که خوردن گوشت قرمز، نان سفید و نوشیدنی های حاوی قند ممکن است باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۱    
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از ایجاد تشکیلات جدید علوم پزشکی استان ها بر اساس مصوبه هیات رئیسه در کشور خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۱    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد موسیر می تواند به مقابله با مقاومت آنتی بیوتیکی در بیماری سل کمک کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۹    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نکا از مهار کامل آتش در بخش هایی از مناطق جنگلی نکا خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۹    
خط تولید دو داروی بیماران ام .اس به همت یکی از شرکت های دانش بنیان دارویی با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر بهداشت، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و وزیر صنعت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۶    
یک متخصص طب ایرانی گفت: حکمای طب سنتی ایران اهمیت ویژه ای به درمان نزله و خلط پشت حلق می دادند، امروزه این معضل با نام آلرژی و سینوزیت شناخته می شود که سرمنشأ بسیاری از بیماری ها است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۳    
درحالی که رژیم MIND به طور خاص برای کاهش وزن طراحی نشده است، اما از آن جایی که مواد غذایی ناسالم برای مغز مانند غذاهای سرخ کردنی و شیرینی ها از این رژیم کنار گذاشته می شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۳    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی از فوت دو نفر بر اثر نشت گاز منوکسید کربن در شهرستان مرند خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۷    
فرمانده انتظامی آشتیان از کشف 9 هزار بسته شکلات و نسکافه قاچاق در این شهرستان خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۹    
یکی از مسائلی که بسیاری از مواقع سوال برانگیز شده ،مسأ له جایگاه ، ارزش، ،مقام و منزلت زن در دین مبین اسلام است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: از زمان آغاز بارش ها تاکنون به 54 حادثه دیده برف و کولاک در محورهای استان امدادرسانی انجام است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۱    
ازدواج موقت، امری است "امکان پذیر" نه "الزام پذیر"، و در برهه های زمانی مختلف، شرایط متفاوتی دارد. اما متاسفانه برخی مردان سودجو ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۶    
فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از کشف یک تن پسته سرقتی در این شهرستان خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۰    
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از برملا شدن راز قتل زنی در کرج پس از چهار سال خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۱    
بهتر است بیش از آنکه از واژه صبر برای تسکین درد دردمندان استفاده کنیم در عمل کاری کنیم که آن ها از مشکلات خود فاصله بگیرند و در حقیقت تسکین عملی داده شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۲    
جسد زن میانسال که با 9 ضربه چاقو به قتل رساند، در طبقه چهارم ساختمان مسکونی در بزرگراه شهید محلاتی، خیابان میثم کشف شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۶    
انفجار پیک نیک گاز در لرستان دو کشته و هفت مجروح برجای گذاشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۳    
ما با تغییر سبک زندگی و عادات رفتاری خود، می توانیم به هرچه می خواهیم دست پیدا کنیم، چرا از نور اطاعت و نور انگیزه در عمل استفاده نمی کنیم که امام علی(ع) می فرمایند، کم نشمارید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۰    
با شکایت یک زن جوان دیگر جزئیات جدیدی از اقدامات شیطان پراید سوار تهران برملا شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۴    
پلیس آگاهی از شهروندان خواست که مردی را که اقدام به سرقت عابربانک و خالی کردن حساب مشتریان بانک ها کرده بود، شناسایی کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۵    
عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی مجلس گفت: بهتر بود قاضی پرونده سارق مشهد با بررسی اجمالی زندگی این فرد و گرفتاری ها و مشکلات معیشتی مردم حکم دیگری را انتخاب می کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۵    
خواب همه درمان نیست، اما الگوهای منظم خواب می تواند به یک سیستم ایمنی قوی تر، بدن سالم تر و کسب چشم انداز مثبت تر در زندگی کمک کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۶    
زن و شوهر سارق لوازم خودروی منطقه فلاح دستگیر شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۳    
فرمانده انتظامی اسفراین از کشف یک فقره قتل در حوالی این شهرستان خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۳    
غذاهای تند می توانند زمینه ساز برخی مشکلات سلامت شوند که از آن جمله می توان به بازگشت اسید معده به مری، ناراحتی معده، و اسهال اشاره کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۱    
بین تب در دوران بارداری و افزایش خطر مبتلا شدن جنین به نقائص قلب و فک، نوعی ارتباط وجود دارد. با این حال ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۵    
: در مغازه ایستاده بودم که دخترکی با پدرش وارد شد. در یخچال را باز کرد و شیر پاکتی را از یخچال برداشت، اما چند لحظه بعد با مخالفت پدر برای خرید آن روبه رو شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۹    
محققان سوئدی در حال ساخت دارویی هستند که به گفته آنها با مصرف آن می توان جلوی گسترش سرطان را گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۶    
یکی از درمان های خانگی برای رشد بهتر ناخن ها استفاده از ماسک پوست تخم مرغ است. پوست تخم مرغ سرشار از مواد مغذی مفیدی مثل کلسیم، آهن (اسید فولیک)، پروتئین و مواد معدنی مثل منیزیم و پتاسیم است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۳    
به گفته رییس انجمن دندان پزشکی کانادا، خونریزی گاه به گاه لثه ها ممکن است در اثر برخورد لثه با مواد غذایی سفت بروز کند اما اگر این اتفاق به طور مرتب تکرار شود، نشان دهنده وضعیت جدی پزشکی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۱    
در طب سنتی اعتقاد بر این است که تمام این عالم از یک سری ارکان تشکیل شده و این امر امروزه نیز در علم فیزیک به اثبات رسیده است. طبق این ارکان هر فرد دارای مزاج و خصوصیات متفاوت است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۸    
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی اقدامات انجام شده در جهت ترجمه کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت را اعلام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۵    
اگر قصد دارید در محل کارتان ارتقاء رتبه داشته باشید کارشناسان 5 توصیه را مورد تاکید قرار داده اند که به آنها اشاره می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۲    
گوهر خیراندیش در اینستاگرامش نوشت: جمشید اسماعیل خانی در طول زندگی کوتاه و پر بارش از مهر و عزت مردمی برخوردار بود و کوچ نابهنگامش همراه با احترام و عزت بود من هم آرزو می کنم زندگی و مرگ باعزتی داشته ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۶    
اگر دل خود را به دریا زده اید و می خواهید مادر شوید بسیار عالیست. به شما تبریک می گوییم. اما پیش از آن باید یک یا دوماه صبر کنید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۵    
شاید این آمار که ایران بیشترین مصرف لوازم آرایشی در جهان را دارد، واقعی نباشد اما باید قبول کرد که در خاورمیانه بعد از عربستان در جایگاه دوم قرار داریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۹    
در این مقاله، یک سری از خوراکی های مفید حاوی باکتری های پروبیوتیک معرفی شده اند. با مصرف پروبیوتیک ها می توانید تعداد باکتری های مفید روده تان را افزایش دهید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۶    
خمیردندان های مختلفی در بازار وجود دارد که وقتی موقع خرید، با انواع خمیردندان مواجه می شویم، حسابی گیج می شویم. اما هر کدام از انواع خمیردندان ها کاربردهای مخصوص خود را دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۴    
اگر با خشک شدن هوا مراقبت های پوستی را بیشتر نکنید، روی پوست چین و چروک می افتد. نرم و مرطوب کردن پوست تنها به معنای استفاده از مرطوب کننده ها نیست بلکه به عوامل دیگری مانند نظافت پوست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۱    
حتماً شما هم فکر می کنید گوجه فرنگی جزو میوه هاست، اما از نظر گیاه شناسی، گوجه فرنگی میوه است. به هر حال گوجه فرنگی هر چه که باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۹    
دو جوان در خانه روستایی گرفتار آتش شدند و جان خود را از دست دادند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۳    
فرمانده انتظامی شاهرود از مرگ مرد 67 ساله در درگیری خانوادگی خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۳    
بحران کم آبی کشور باعث شد که وزیر نیرو امشب به برنامه نگاه یک برود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۸    
همانطور که کلسترول بالا برای سلامت قلب مضر است، افزایش سطح تری گلیسیرید نیز می تواند منجر به انسداد سرخرگ ها و احتمالا حمله قلبی یا سکته مغزی شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۲    
سوپر میلیاردر ها یا به قولی آن دسته از مدیران موفق در کسب و کار را که توانسته اند به این رتبه دست یابند، به اصطلاح سیندرلاهای عرصه کسب و کار می نامند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۲    
تعدادی از کودکانی که دچار تیک می شوند شروع مشکلشان چند روز پس از یک گلودرد چرکی است. خانواده ها باید بدانند در صورت مشاهده چنین مشکلی خیلی سریع باید به روانپزشک یا متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنند چرا ...
  • ۱