دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۰۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 15 فروردین 1403 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1402 خبرگزاری برنا 1 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 2 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 3 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 4 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 5 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 6 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 7 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 8 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 9 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 10 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 11 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 12 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 13 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 14 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 15 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 16 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 17 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 18 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 19 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 20 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 21 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 22 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 23 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 24 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 25 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 26 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 27 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 28 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 29 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 30 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1403 
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۵    
سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی همزمان با سراسر کشور در مدارس غیر دولتی و هیات امنایی استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۶    
عضو بخش استفتائات دفتر رهبر انقلاب: میزان فطریه براساس قیمت گندم برای هر نفر 65 هزار تومان و براساس قیمت برنج برای هر نفر 180 هزار تومان است ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۲    
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: 30 عنوان ویژه برنامه در هفته هنر انقلاب اسلامی این استان تدارک دیده شده که از فردا (دوشنبه) آغاز و تا 27 فروردین ماه جاری اجرا می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۶    
از اجرام سخت و مواد معدنی گرفته تا میلیون ها گونه جاندار، سیاره ما تقریبا همه چیز را در خود جای داده است ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۰    
هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم امروز با افت 320 هزار تومانی به نرخ 41 میلیون و 690 هزار تومان به فروش رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۸:۰۷    
جلیلی از 18 سالگی عکاسی را در میدان توپخانه فرا گرفته و از همان زمان با یک دوربین پولاروید در میدان آزادی مشغول گرفتن عکس یادگاری از مردم با برج می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۸:۲۵    
رئیس موسسه تحقیقات علوم دامی کشور از تحقیقات اصلاح نژادی بر روی لاین آرین توسط محققین این موسسه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۷    
ترکیب اصلی استقلال برای دیدار مقابل مس رفسنجان مشخص شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۰    
طبق نرخ نامه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار قیمت انواع گوشت قرمز اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۶    
یکی از مهم ترین و اساسی ترین مسائل درباره دعا، اسرار اجابت آن است، یعنی چه طور و چگونه ممکن است با دعا جلو وقوع یک حادثه ناگوار گرفته می شود و یا خواسته مورد علاقه ونیاز یک فرد برآورده می گردد؟
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۶    
فرمانده انتظامی خرم آباد از کشف محموله هفت میلیارد ریالی زغال قاچاق در خرم آباد خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۵    
رقبای بخش مستند نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی مشخص شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۳    
16 میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروز در استان خراسان شمالی توزیع شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۲    
در اولین جلسه کمیته مدیریت صید مرکز در سال جاری به صورت رسمی، خاتمه فصل صید ماهیان استخوانی در دریای خزر اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۲    
مدیر تعاون روستایی هرمزگان از آغاز خرید تضمینی گندم در استان خبر داد و گفت: پنج مرکز در شهرهای این استان با مباشرت تعاون روستایی آماده خرید تضمینی این محصول از کشاورزان هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۷    
جشن گلریزان برای زندانیان جرائم غیرعمد، فردا در بیرجند برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۱    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: تاکنون 247 کیلومتر خطوط انتقال آب باهدف تأمین آب شرب سالم و بهداشتی روستاهای محروم استان در قالب طرح جهاد آبرسانی اجرا شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۰    
مراسم تشییع پیکر رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون که 13فروردین بر اثر عوارض ناشی از پیوند کبد درگذشت ،امروز 18فروردین ماه با حضور اهالی سینما در خانه هنرمندان2 برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران از افزایش چاقی به دلیل سبک زندگی نامناسب خبر داد و گفت که 17 درصد نوجوانان مبتلا به چربی خون هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۱    
بانک سپه از آحاد ملت ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۵    
دیلی تلگراف نوشت: رضایت از خدمات بهداشت ملی انگلیس (ان اچ اس) در پایین ترین سطح از سال 1983یعنی یک نفر از هر چهار بریتانیایی رسید و بیماران در انگلیس 18 ماه برای یک عمل جراحی و بیش از یک ماه برای ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۶    
سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه از فروش بیش از 150میلیارد ریالی صنایع دستی و سوغات کرمانشاه در نمایشگاه های نوروزی امسال خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۲۵    
مجموع صادرات کشور با احتساب نفت، برق، تجارت چمدانی در سال گذشته 86.9 میلیارد دلار بوده است؛ وزن صادرات (بدون نفت خام) به حدود 136.4 میلیون تن رسیده که رشدی 9.8 درصدی نسبت به سال 1401 داشته است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۶    
بانک جهانی هشدار داد در صورتی که کشورهای غربی تکلیف بدهی های اوکراین را روشن نکنند این کشور سال آینده ورشکست خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۲۱    
گرنت پژوهشی جامپ (جایزه ایده ممتاز پژوهشی) به عنوان اولین گرنت معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، تلاش می کند تا با حمایت و تشویق دانشجویان و استادان دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی کشور ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۲    
فرماندار شهرستان رودبار در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان تاکید به توجه بیشتر به اقلام اساسی و ضروری مردم در سطح بازار شهرستان کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۶    
دومین دوره طرح کارورزی ملی رایان با هدف حمایت از ارتقاء سرآمدان نخبه و استفاده از ظرفیت ایشان در حل مسائل راهبردی ملّی برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۳    
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: لازمه خودکفایی در تولید گندم، سمپاشی به موقع و مراقبت از مزارع برای مقابله با بیماری ها و آفات این محصول است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۱۲    
هند موشک بالستیک جدید خود با قابلیت حمل کلاهک هسته ای را موفقیت آمیز آزمایش کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۰۶    
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: تردد بین استانی از ابتدای طرح سفرهای نوروزی 1403 تا چهاردهم فروردین با 42 میلیون و 628 هزار و 126 وسیله نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۳    
کارگروه وزارتی نظارت بر توافق اوپک پلاس در تازه ترین نشست خود بر برنامه کاهش عرضه این ائتلاف تا پایان سال 2024 میلادی و در عین حال کاهش تولید داوطلبانه شماری از اعضا تأکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۸:۳۶    
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با انتشار پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، جامعه ورزش و جوانان را به حضور در راهپیمایی این دعوت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۸:۳۶    
گارتنر فهرستی از 10 روند فناوری استراتژیک برتر خود را که سازمان ها باید در سال 2024 مورد توجه قرار دهند، اعلام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۶    
استاندار خوزستان با انتشار پیامی از آحاد مردم خوزستان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۶    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تحویل 3 هزار واحد مسکن مهر پردیس در خرداد امسال به متقاضیان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۹    
اتحادیه میهنی کردستان عراق در پیامی خطاب به مقامات جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت شهادت جمعی از دیپلمات ها و مستشاران نظامی کشورمان در کشور سوریه ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۴۰    
باتوجه به تاکید شهردار تهران بر اجرای دقیق طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی جلسه ای با محوریت بررسی و سامان بخشی نقاط آسیب پذیر منطقه برای ساماندهی متکدیان، کارتن خواب ها، معتادین متجاهر ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۸    
در روزهای پایانی هفته که مصادف با روز جهانی قدس است، با فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما همراه باشید؛ 11 فیلم جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه های سیما تماشایی می شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۵    
حسین امیر عبداللهیان در آستانه جهانی روز قدس در مقاله ای با عنوان روز جهانی قدس و ضرورت حمایت جهانی از مسئله فلسطین نوشت ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۳    
پیکر مطهر شهید گمنام که پس از 40 سال وارد کشورمان شده بود با حضور جامعه بزرگ ورزش صبح امروز در محل فدراسیون تیراندازی تشییع شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۱    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با اعلام رخداد یک مورد غرق شدگی به اورژانس، ماموران بلافاصله به محل اعزام شده و با وجود انجام عملیات احیا فرد مذکور فوت می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۵    
اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش برای حضور در مسابقات بین المللی پوریای ولی در بجنورد، مرکز خراسان شمالی آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۵    
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از رونمایی از سرود لشکر قدس با اجرای گروه سرود 1000 نفره شامل نوجوانان مدارس شهر تهران همزمان با راهپیمایی روز قدس خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۵    
جهاددانشگاهی با انتشار بیانیه ای از آحاد مردم و به ویژه دانشگاهیان و دانشجویان آگاه ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۶    
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابالفضل علیه السلام لرستان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس یکی از راه های انتقال پیام شهید روزبهانی است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۱    
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: هنرجویان می توانند در امتحانات نهایی شاخه هنر و یا سایر شاخه ها ثبت نام کرده و شرکت نمایند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۵    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در اطلاعیه ای زمان و مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس را در این استان اعلام کرد
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۵    
رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج از بررسی مجدد میزان افزایش نرخ کرایه تاکسی این شهر در کمیسیون بودجه این شورا و موافقت اعضای این کمیسیون با پیشنهاد افزایش 50 درصدی کرایه ها خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۰    
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: از ابتدای تعطیلات پایان سال (25 اسفند 1402 تا پایان سیزدهمین روز فروردین امسال) افزون بر یک میلیون و 473 هزار گردشگر در جزیره جهانی قشم تردد کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۰    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان اعلام کرد: در ایام نوروز سال1403 بیش از 20هزار زائر از اماکن مذهبی کردستان بازدید داشتند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۶    
فرماندار آبدانان از بازدید 146 هزار نفر از اماکن گردشگری شهرستان آبدانان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۰    
فرهاد قائمی والیبالیست ارزنده گلستانی به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان کشورمان معرفی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۱    
رئیس کمیته گردشگری و اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: فروش صنایع دستی بانوان هنرمند جزیره جهانی قشم در 18 روز گذشته از مرز 24 میلیارد ریال فراتر رفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۱    
جشنواره فیلم کن کار خود را با فیلم نقش دوم کوئنتین دوپیو آغاز خواهد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۵    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: در روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری 113.5 میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع و مصرف شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۰    
محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس در شهر بیرجند اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۷    
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: 3 هزار و 500 راننده تاکسی بالای 70 سال که در طرح بیمه تکمیلی تاکسیرانان ثبت نام نکرده بودند ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۷    
معاون درمان وزارت بهداشت، به تشریح جزئیات برخورد با پزشکان زیرمیزی بگیر پرداخت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۱    
رئیس اورژانس آذربایجان غربی گفت: ماموریت های اورژانس هوایی ارومیه در سال 1402 نسبت به مدت مشابه 1401سال در حدود 300 درصد افزایش داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۰    
جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: 275 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی از یک واحد صنفی متخلف در یکی از مناطق جنوب شهر مشهد کشف و ضبط شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۶    
معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین گفت: 330 کودک مبتلا به اتیسم از خدمات این نهاد بهره مند هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۶    
ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: میزان صادرات کالا از گمرکات و بازارچه های مرزی استان در سال 1402 در مقایسه با سال 1401 در وزن 31 درصد و در ارزش 19 درصد افزایش یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۳    
سخنگوی دولت از تصویب اولین اساسنامه سازمان توسعه ای و سرمایه گذاری در حوزه علم و فناوری توسط هیأت دولت خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۵    
استاندار خراسان جنوبی: احداث شهر گلخانه ای شهرستان خوسف با نگاه مثبت در استان پیگیری می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران، گفت: طبق اعلام رسمی گمرک، صادرات سال گذشته محصولات استان نسبت به سال 1401، به ترتیب رشد 14 و 52 درصدی به لحاظ ارزشی و وزنی به ثبت رسیده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۱۵    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: از ساعت 8 صبح فردا، این محدودیت ها آغاز می شود و تا پایان مراسم روز قدس، ادامه خواهد داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۰    
رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: تنها قانون، فصل الخطاب ما در انتخابات است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۰    
تمهیدات ترافیکی روز قدس در ارومیه اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۸:۰۰    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی شهادت سردار زاهدی و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در سوریه را تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۷:۳۷    
مدیر کل راه آهن کرمان گفت: میزان جابجایی مسافر از طریق ناوگان ریلی این منطقه از آغاز ایام پیک نوروز 1403 تا 13 فروردین ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۷:۳۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در تشریح جزییات حمله به دو دستگاه آمبولانس در محور مواصلاتی کهنوج به جیرفت گفت: علت و انگیزه عاملان این حادثه اختلافات شخصی و طایفه ای بوده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۲:۰۶    
حماس در بیانیه ای اعلام کرد مسائل مطرح شده از سوی آنروا درباره تداوم ممانعت از رسیدن تیم هایش به شمال نوار غزه برای ارسال کمک های بشردوستانه توسط ارتش اسرائیل ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۵    
سند همکاری مابین مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با حضور معاون اول رپیس جمهور به امضا رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۰۳    
روزنامه تلگراف در گزارشی به تکاپوی مقامات اروپایی در راستای آمادگی برای پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024 پرداخته است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۵۵    
واتساپ در سراسر جهان از دسترس خارج شده و در حالت connecting قرار گرفته است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۵۵    
تولید روسیه سریع ترین رشد را در نزدیک به 18 سال گذشته در ماه مارس داشته است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۵۱    
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای با شکست خارج از خانه سپاهان مقابل کانی کردستان همراه بود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۴۵    
تیم های فوتبال سپاهان و تراکتور در چارچوب دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند، دیداری که برنده ای نداشت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۳۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با جوزپ بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور سیاست خارجی و امنیتی این اتحادیه گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۳۰    
روایتگر انقلاب گفت: شاخص بودن شهید محمد علی روحانی فرد علاوه بر اینکه چهره مبارز و انقلابی بود به دلیل منش ، رفتار و زی طلبگی اش هم بود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۳۰    
هر لحظه کاری که برای رفاه مردم و پیشرفت کشور باشد، الهی است
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۱۵    
در دیدار معوقه هفته بیست ویکم خیبر خرم آباد در ورزشگاه سردار جنگل در برابر داماش گیلانیان با تک گل حمید طاهر خانی به پیروزی رسید وبا اقتدار در صدر جدول جای گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۰    
دو تیم تراکتور و سپاهان در تبریز به تساوی بدون گل رسیدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۰    
بانک آو آمریکا در تازه ترین برآورد خود پیش بینی درباره قیمت های جهانی نفت خام را افزایش داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۵۵    
رئیس دبیرخانه شورای عالی حفاظت محیط زیست گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون برای اعتلا و حفاظت بهینه محیط زیست کشور 3 جلسه برگزار و 13 دستور کار مصوب و اجرایی شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۵۵    
سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت:بیش از 8 هزار تماس تا پایان طرح امداد نوروزی در این استان به ثبت رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۵۵    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین مسیرهای راهپیمایی در شهرها و مناطق مختلف استان را اعلام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۵۱    
آمار و عملکرد دستاوردهای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در سال 1402 با شعار"ورزش قوی برای ایران قوی" در قالب اینفوگرافی منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۲۵    
کاپیتان اول پرسپولیس پیام جالبی را برای برادرش منتشر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۲۱    
رئیس جمهور در جمع رهبران محور مقاومت در مراسم جهانی منبر قدس : عملیات طوفان الاقصی واکنشی به سال ها ویرانگری و پیامی به سکوت مجامع حقوق بشری در برابر جنایات رژیم صهیونیستی است رژیم غاصب صهیونیستی در ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۲۱    
تلاش های مذبوحانه همچون اقدامی که در سوریه مرتکب شدند آنها را از شکست نجات نخواهد داد. البته سیلی این اقدام را هم خواهند خورد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۰    
رئیس جمهور در جمع رهبران محور مقاومت در مراسم جهانی منبر قدس با شعار طوفان الاحرار : زیرپا گذاشتن اصول انسانی و مقررات بین المللی ...