پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۰:۲۶Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 25 فروردین 1403 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1402 خبرگزاری برنا 1 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 2 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 3 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 4 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 5 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 6 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 7 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 8 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 9 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 10 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 11 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 12 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 13 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 14 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 15 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 16 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 17 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 18 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 19 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 20 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 21 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 22 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 23 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 24 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 25 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 26 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 27 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 28 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 29 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 30 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1403 
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۰    
با مشارکت ماموران شرکت توزیع برق، دادستان و پلیس امنیت کهگیلویه و بویراحمد سه دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۶    
حریف پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر آمار عجیبی را به خود اختصاص داده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۵۰    
در معاملات امروز سامانه نیما از مجموع 264.5میلیون دلار حواله عرضه و 107.5میلیون دلار آن معامله شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۰    
مدیرکل ثبت احوال استان کرمان گفت: در پایان سال 1401 سه میلیون و 374 هزار و 984 نفر جمعیت در استان کرمان داشتیم که این جمعیت تا پایان سال 1402 به سه میلیون و 405 هزار و 389 نفر رسیده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۵    
جالب است بدانید آب گوجه فرنگیِ خام، به خودی خود و به دلیل داشتن تمام ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن، ارزش غذایی بالایی دارد و یک نوشیدنی فوق العاده محسوب می شود!
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از اجرای طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده در روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۸    
پختن بیش از حد ماهی ممکن است منجر به خشک و سفت شدن گوشت آن و تشکیل ترکیبات مضر شود و مهم تر از آن، خطر ابتلا به بیماری هایی چون آلزایمر و دیابت را افزایش دهد ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۳    
شهردار قم با تأکید بر لزوم تصویب طرح جامع پیرامون مسجد مقدس جمکران در اجرای پروژه های شهری گفت: شهرداری قم آمادگی کامل در تعامل و توسعه مسجد مقدس جمکران را دارد و با تعاملی که بین مسجد و مدیریت شهری ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۲۲:۳۶    
سخنگوی سازمان دامپزشکی از جان باختن یک نفر در کشور بر اثر تب کریمه کنگو خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۲۲:۱۵    
رایزن بازرگانی ایران در افغانستان از افزایش 224 میلیون دلاری صادرات غیر نفتی ایران به افغانستان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۹:۳۰    
مدیر مجتمع درمان فوق تخصصی جهاددانشگاهی استان مرکزی از ذخیره سازی 220 نمونه خون بند ناف در استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۸:۳۵    
دروازه بان اول استقلال امروز صاحب فرزند دوم خود شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۷:۴۰    
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بیش از 47 هزار و 250 متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۷:۰۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای 2 هزار و 654 واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند، ملارد، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۵:۱۵    
استاندار لرستان گفت: 50 درصد از اعتبارات تقاطع سه سطحی بلوار60 متری به بلوار امام رضا(ع) خرم آباد از منابع دولتی خواهد بود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۰    
بنا بر اذعان مقامات امنیتی و انرژی ارشد رژیم صهیونیستی، زیرساخت برق این رژیم، در برابر یک حمله که ممکن است در جنگ تمام عیار روی دهد، آمادگی کافی ندارد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از اسکان موقت 10 هزار و 206 نفر روز در 488 کلاس درس استان در طول نوروز امسال خبرداد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۳:۵۰    
رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر گفت: طی سال گذشته روکش آسفالت 65 کیلومتر از جاده های این شهرستان انجام شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۰    
چهار ورزشکار اسکواش خراسان جنوبی به مسابقات بین المللی اعزام می شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۲:۴۱    
استاندار مازندران، گفت: بازنگری سند آمایش سرزمین در استان نیازمند اصلاحیه و بازنگری است که پایان خرداد آخرین فرصت بازنگری در این سند است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۶    
مدیر کل شیلات گلستات گفت: رونق بیشتری در مزارع پرورش میگو گمیشان با آغاز لایروبی صورت می گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۰    
مجله آمریکایی تایم اعلام کرد که، شرکت گوگل خدمات فضای ابری به وزارت دفاع رژیم صهیونیستی ارائه می دهد این قرارداد در حالی است که در بمباران غزه، این خدمات ابری هم قابل استفاده هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۷    
فرمانده انتظامی استان گلستان اعلام کرد: برخورد با ناهنجاری های اجتماعی در حوزه حجاب و عفاف از شنبه، 25 فروردین 1403 در گلستان آغاز شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۷    
رئیس سازمان امور عشایر ایران در نخستین جلسه شورای عشایر استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و گلستان در محل استانداری خراسان شمالی گفت:بیش از 81 دستگاه اجرایی در کشور برای خدمات دهی به جامعه عشایری ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۵    
تا حالا هرچه گفته اند و شنیده ایم در باب مضرات فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان بوده و معمولا توصیه ها در راستای مراقبت از بچه ها در مقابل غول اینترنت است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۵    
دانشمندان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شدند با نیتروژن دهی پلاسمایی فولاد، در راستای افزایش به خوردگی و سایش آن ها برای کاربردهای مختلف بهره ببرند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۰    
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از تامین برق مورد نیاز برای باغات روستای سرریز هورامان بعد از 18 سال انتظار خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۰    
استاندار فارس در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال 1403 با بیان اینکه در سال جاری 40 خانه میراثی اطراف حرم شاهچراغ(ع) به اماکن فرهنگی تبدیل می شود، گفت: این کار ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل هواشناسی لرستان از کاهش 4.4 درصدی میانگین بارندگی نقطه ای سال زراعی 1402 و کاهش 2 درصدی بارش نسبت به بلند مدت خبر داد .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۳    
قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور علوم انسانی گفت: آیین نامه ارتقای علوم انسانی و هنر به صورت فصل جداگانه ای خواهد بود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۱    
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبرداد و گفت:برخورد خودروی پراید و تیبا در محور پاتاوه دهدشت یک کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۵    
مدیرعامل باشگاه استقلال از رییس فدراسیون فوتبال خواست مانع از تکرار اشتباهات داوری در هفته های باقی مانده لیگ برتر شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۵    
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه کمبود معلم، حاصل سیاست های اشتباه قبلی است، گفت: دولت سیزدهم برای جبران این کمبود، برنامه های ویژه ای دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۰    
استاندار کرمان با اشاره به ضرورت ترویج ازدواج آسان در استان افزود: در زمینه نرخ باروری، استان کرمان موفق عمل کرده و نرخ باروری آن مثبت ارزیابی شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۶    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز از تحقق 110 درصدی برنامه و بودجه شهرداری تبریز در سال 1402 خبر داد که برای اولین بار در تاریخ شهرداری صورت گرفته است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۰    
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری 1403 از روز چهارشنبه 1403/01/29 لغایت روز پنجشنبه 1403/01/30 می توانند نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۱    
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد: مادران دارای سه فرزند و بالاتر رایگان بیمه می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۶:۰۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: زمان تعطیلی را به دولت واگذار کردیم که آنها در این باره تصمیم گیری کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۲:۴۱    
پروازهای فرودگاه بین المللی مهرآباد و امام خمینی به صورت نرمال در حال انجام است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۲:۲۰    
در تماس تلفنی هانکه برونس اسلات وزیر امور خارجه هلند با وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه ای به خصوص اوضاع فلسطین و روابط دو جانبه گفتگو و تبادل نظر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۲:۰۵    
در تماس تلفنی امروز حاجه لحبیب وزیر امور خارجه بلژیک با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات منطقه و مناسبات دوجانبه مورد بحث و رایزنی قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۰:۲۶    
بنیامین نتانیاهو در نطق تلویزیونی خطاب به شهروندان صهیونیست : من می دانم که شما شهروندان اسرائیلی خونسردی خود را حفظ می کنید. من از شما می خواهم که به دستورات فرماندهی جبهه داخلی گوش فرا دهید ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۶    
برخی از شبکه های اجتماعی عبری مدعی شدند تصاویری از عراق به دستشان رسیده که نشان می دهد شماری از پهپادها در ارتفاعی پایین در حال پرواز هستند. هیچ منبع رسمی این ادعا را تایید نکرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۰    
بعد از آغاز عملیات انتقام ایران اسرائیلی ها به فروشگاه ها هجوم بردند و صف های طولانی خرید آب و تن ماهی شکل گرفته است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۴۵    
سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مسئولان اسرائیلی از آغاز حمله ایران با پرتاب ده ها پهپاد به سمت "اسرائیل" خبر دادند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۵    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و سرگئی لاوروف وزیر امورخارجه روسیه عصر امروز شنبه طی گفتگوی تلفنی در خصوص موضوعات مربوط به روابط دوجانبه ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۰    
سفارت ویتنام در روسیه اعلام کرد که هانوی به طور فعالانه روی پیشنهادی برای پیوستن به گروه اقتصادی بریکس کار می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۵    
معاون علمی رئیس جمهور در دومین شورای راهبری فناوری های کوآنتوم: در سال جاری مرکز ملی آفرینش فناوری های کوآنتومی در پارک پردیس ایجاد خواهد شد ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۵    
دیدار سوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر آقایان ایران برگزار شد که در جریان آن ذوب آهن در جوی جنجالی آمل نتیجه را به کاله واگذار کرد تا کار به بازی چهارم کشیده شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۵    
متخصصان یک شرکت دانش بنیان علاوه بر ارائه خدمات تست و آزمون در زمینه ارزیابی کیفی فرآورده های پلیمری با تولید پوشش های خوراکی، زمینه را برای ماندگاری محصولات غذایی فراهم کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۶    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: نرخ بیکاری در دو سال گذشته کاهنده بوده و از 7.3 درصد به 5 درصد در سال جاری رسیده و نرخ مشارکت اقتصادی افزایش یافته که بیانگر پویایی اقتصادی در استان است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۵    
وزیر کشور در سفر به سیستان و بلوچستان گفت: برنامه های بسیار خوبی برای پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان در حال انجام است که تروریست ها تلاش می کنند، مانع ایجاد کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۱    
تظاهرات گسترده ای در خیابان کاپلان در تل آویو برگزار شد و معترضین خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام و سرنگونی کابینه نتانیاهو شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۰    
منابع صهیونیستی مدعی شدند نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به همراه همسرش تعطیلات پایان هفته را در منزل سایمون فالیک، میلیاردر صهیونیست سپری کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۰    
رئیس مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از جابجایی 1.6 میلیون نفر در تعطیلات عید سعید فطر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۵    
براساس گزارش منابع خبری صهیونیستی، سفر یسرائیل کاتس، وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی به مجارستان و اتریش به علت وضعیت امنیتی فوق العاده در اراضی اشغالی لغو شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۵    
جلسات متعددی با ایشان داشتیم. از آقای شمسایی جدا از بحث اسطوره بودن بابت کار درست جوانگرایی سپاسگزارم. با وزیر برای فوتبال و مجوز حرفه ای جلسات زیادی داشتیم
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۱    
در زمان حضورم در آموزش و پرورش لیگ فوتسال دانش آموزی را راه اندازی کردیم که از دلش مسلم اولاد قباد بیرون آمد. برگزاری جام رمضان به توسعه فوتسال کمک می کند. قهرمانی شما دل مردم را شاد می کند ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۵    
جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد: اخیراً پاسخ خود به پیشنهادی که دوشنبه گذشته دریافت کرده بودیم را به میانجیگران مصری و قطری تحویل داده ایم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۰    
کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در جمع ملی پوشان فوتسال ایران: انشاالله با قهرمانی عیدی خوبی به مردم بدهید. تشکر می کنم ابتدا از فدراسیون فوتبال و دوم از تیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۶    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از صبح فردا و در روزهای آینده هیچ گونه فعالیت آموزشی نباید در اسرائیل برگزار شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۵    
کاخ سفید روز شنبه به وقت محلی اعلام کرد که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده روز شنبه از ساحل Rehoboth در دلاور به کاخ سفید بازگشت تا با تیم امنیت ملی خود درباره رویدادهای خاورمیانه مشورت کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۵    
نخستین مورد گزارش و ثبت شده ابتلا به ایدز در ایران مربوط به سال 1365 و در مورد یک کودک شش ساله است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۵    
براساس گزارش منابع خبری، نیروهای حزب الله لبنان شامگاه امروز شنبه با چند فروند پهپاد انتحاری، به سکوهای سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی موسوم به گنبد آهنین حمله کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۱    
دادستان قزوین گفت: طرح عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور در استان اجرا و از امروز ناهنجاری های اخلاقی در استان با جدیت پیگیری می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۱    
المیادین به نقل از رسانه های اسرائیلی از قطعی گسترده برق در تل آویو خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۰    
سومین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان در شهر نقده برگزار خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۰    
میزبان هفتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان مشخص شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۸    
افسر کشیک سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین از وقوع انفجار منزل مسکونی واقع در شهرک کوثر قزوین در ساعتی پیش خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۶    
دیدار سوم از مرحله ی یک چهارم نهایی رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور عصر امروز در سالن شماره یک مجموعه ورزشی 17شهریور آبادان برگزار شد و تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان توانست با نتیجه ی 85 ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۵    
سنگنورد قزوینی از کسب مدال رقابت های جهانی چین بازماند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۵    
پس از وقوع سیلی بی سابقه، وزارت بحران قزاقستان اعلام کرد که مجبور به تخلیه 100 هزار نفر از شهروندان این کشور شده است. هشت استان از 17 استان قزاقستان همچنان در شرایط بحرانی قرار دارند ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۶    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه هایی اعلام کرد که 7 عملیات جدید را علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی به انجام رسانده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۶    
سفارت هند درتهران در فضای مجازی از برگزاری جشن هولی در سفارت این کشور خبر داد. جشن هولی، جشن باستانی و ملی آغاز بهار در کشور هند است که در آن مردم با رنگ های شاد به استقبال بهار و سال جدید می روند ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۵    
یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خواستار افزایش مشارکت در تظاهرات شبانه با هدف مطالبه انعقاد معامله تبادل اسرا با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۵    
محققان نشان دادند که نوع کاتالیست آلیاژی می تواند با کارایی بالا نانولوله های کربنی تک جداره تولید کند که نسبت به آهن و کبالت، محصول بهتری ایجاد می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۵    
گفته می شود یک گروه عربستانی خواهان خرید آبی پوشان ایتالیایی شده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۵    
سامانه جامع تجارت با صدور اطلاعیه ای توضیحات تکمیلی درباره بررسی سهمیه واردات در سال 1403 را اعلام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۵    
سرعت بالا و عدم توجه به جلو منجر به واژگونی یک خودرو و مصدومیت دو نفر در یکی از خیابان های مرکزی شهر سمنان شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۵    
در حاشیه انتخابات هیات فوتبال استان گیلان از پیشکسوتان رسانه حوزه فوتبال و ورزشی نویسان استان تجلیل شد .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۵    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال قرارداد محلول پاشی 2 هزار هکتار از جنگل های استان ، برای مقابله با آفت پروانه جوانه خوار بلوط با پیمانکار منعقد شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۵    
بر اساس بخش دوم لایحه بودجه سال 1403، پیش بینی دولت از درآمد حاصل از واردات در مجموع بالغ بر 14.7 هزار میلیارد تومان است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۵    
با حکم مدیر عامل آب و فاضلاب استان گلستان ولی الله ساور به سرپرستی امور آب و فاضلاب شهرستان بندرگز منصوب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۰    
زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت وگو با سایت مقام معظم رهبری، اظهار داشت: درحالی که همه مقاومت و غزه را به نابودی تهدید می کردند اکنون اعتراف می کنند که با طرف فلسطینی مذاکره می ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۰    
بر اساس لایحه بودجه سال 1403، 143 هزار میلیارد تومان یارانه نان پیش بینی شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۰    
شهرداری گرگان با پیروزی بر لیموندیس شیراز نخستین تیم صعودکننده به نیمه نهایی سوپرلیگ لقب گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۶    
بر اساس لایحه بودجه سال 1403، دولت سیزدهم مالیات 2643 میلیارد تومانی (26 هزار و 438 میلیارد ریالی) را برای خودروهای گران قیمت مذکور پیش بینی کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۶    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان از روز عید سعید فطر تاکنون ، 16 میلیارد و 600 میلیون تومان زکات پرداخت کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۰    
طبق جدول تعرفه های درآمدهای دولت، عوارض خروج از کشور برای هر نفر در سال جاری در سفر اول 520 هزار تومان تعیین شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۰    
بر اساس لایحه بودجه 1403 دولت 315 هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی و معیشتی و کالابرگ الکترونیک پیش بینی کرده که این رقم نسبت به سال قبل تغییری نکرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۶    
سفارت هند در تهران در فضای مجازی از برگزاری جشن هولی در سفارت این کشور خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۵    
نشریه فایننشیال تایمز در گزارشی نوشت: نادیده گرفتن درخواست های مکرر اوکراین برای دریافت سامانه های پدافند هوایی از سوی غرب ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۵    
رئیس اداره منابع آب شهرستان های تفت و مهریز در استان یزد با اشاره به شناسایی و پلمب 280 حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستانها ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۱    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی قهرمانی مقتدرانه غیورمردان تیم ملی کشورمان در رقابت های کُشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا در قرقیزستان را تبریک گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۱    
ستاره تراکتور به شکست سنگین تیمش برابر ذوب آهن واکنش نشان داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۳    
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: در راستای نهضت ملی مسکن تاکنون موفق به شناسایی 95 درصد متقاضیان و معرفی آنان به بانک های عامل شدیم.