جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۶:۳۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 12 اردیبهشت 1403 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1402 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1403 
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۵    
پژوهشگران می گویند سطوح بالاتر کربن دی اکسید (CO2) به این معنی است که ویروس ها طول عمر بیشتری خواهند داشت و افراد بیشتری را آلوده می کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۶    
سیزدهمین دوره اینوتکس از 18 تا 21 اردیبهشت ماه 1403 در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۵۰    
مسوول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت:فرایند حمایت از تولید فیلم های 100 ثانیه ای داستانی در استان از سوی این نهاد فرهنگی هنری آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۱۱    
بانک دی با انعقاد قرارداد معادل 857 میلیارد ریال، 66 درصد از درخواست های متقاضیان را به مرحله انعقاد قرارداد مشارکت رسانده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۱    
شهردار قم گفت: شهرداری قم 55 واگن با قرارداد شرکت پوژن سهم دارد که کارفرمای این قرارداد وزارت کشور است و همزمان برای خرید سه رام دیگر اقدام کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۰    
فرماندار خوی گفت: 30 کیلومتر از محور ترانزیتی خوی به رازی تعریض، آسفالت و آماده بهره برداری شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۵    
محقق ایرانی برای پایش تازگی غذاهای دریایی با فناوری نانو و مواد گیاهی، جوهر هوشمند سبز ساخت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۵۰    
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان با اشاره به اینکه بیشترین فراوانی فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان مربوط به بخش صنعت و معدن است ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۰    
استاندار قم گفت: دولت برای متروی قم هزار و 500 میلیارد تومان و برای منوریل هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در نظر گرفته است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۲۶    
هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش پزشکی در محل همایش های بین المللی رازی دانشگاه ایران برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۶:۰۶    
استان تهران با اختلاف بسیار از اصفهان، کردستان و خراسان رضوی بیشترین تعداد زندانیان جرایم غیرعمد را به خود اختصاص داده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۰:۲۷    
قمری وفا درباره پرداخت ارز به زائران حج تمتع توییتی را منتشر کرد .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۷    
به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)مراسم عزاداری هیئت محبان الرضا در فاطمیه بزرگ تهران برگزار شد
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تشریح جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی در این استان گفت: طی برگزاری کمیسیون 45 پرونده مورد تعیین تکلیف قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۰    
جشن بزرگداشت هفته معلم و تجلیل از مقام استاد در دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۲    
دبیر جشن های مردمی زیر سایه خورشید هرمزگان از حضور سه گروه از خادمین حرم مطهر رضوی همزمان با آغاز دهه کرامت خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۳۰    
شهردار اندیشه از اجرای عملیات آشکارسازی و خط کشی معابر پیش بینی شده این شهر در راستای اجرای سیاست های ایمن سازی معابر خبر داد .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۱۵    
معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) از ارسال 1500 اثر به ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۵    
صمد حسن زاده در دیدار با رئیس اتحادیه اتاق های بازرگانی سوریه بر آمادگی بخش خصوصی ایران برای سرمایه گذاری و بازسازی زیرساخت ها و بخش های صنعتی سوریه که به دلیل جنگ از بین رفته است، تاکید شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۵    
شرکت لیزینگ رایان سایپا که شرکت پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار با نماد ولساپا بوده که از بزرگترین شرکت های تابعه گروه سایپا است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۰    
اولین نمایشگاه سالانه تبادل عکس با موضوع فاین آرت توسط نگارخانه لاله برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۷:۵۰    
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افتتاح 43 پروژه طی یک سال اخیر در استان خبر داد و گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۷    
علی خطیر به برکناری اش واکنش نشان داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۷    
نرخ بیکاری آلمان در ماه آوریل بدون تغییر به 5.9 درصد رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۶    
آژانس بین المللی انرژی (IEA) پیش بینی کرد که فروش خودروهای الکتریکی در سال 2024 به شدت افزایش می یابد و تقاضای نفت به طور فزاینده ای کاهش می یابد و زیرساخت های مقرون به صرفه و شارژ ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۵    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان بسته تشویقی شهرسازانه ویژه بافت های فرسوده شهر اصفهان را تشریح کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
اهمیت آگاه سازی جامعه در مورد اتیسم تا آنجاست که یک ماه در سال به آن اختصاص دارد تا با تولید محتواهای دقیق و تأثیرگذار، بخشی از خواسته های خانواده های دارای کودک مبتلا به اتیسم محقق شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۰    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی اش اقدام به سوءاستفاده از یک کودک دختر و معرفی او به عنوان یک نوعروس کرده بود خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۲۶    
ویژه برنامه میر عشق به مناسبت زادروز میرعلیرضا میرعلینقی مورخ، پژوهشگر، روزنامه نگار، تحلیلگر و منتقد موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل دیوان محاسبات لرستان گفت: جذب به موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی استان یکی از برنامه ها و سیاست های اصلی این دستگاه در لرستان بوده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۵    
استاندار لرستان با اشاره به اینکه رویکرد نظارتی بر مبنای هدایت، راهبری، کمک و مشاوره است، گفت: شما اصحاب رسانه می توانید مردم را به مشارکت دعوت کنید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا از ایجاد ممنوعیت تیک تاک در اتحادیه اروپا خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۶    
استاندار مازندران با ذکر این نکته که اگر مردم را پای فریضه نماز بیاوریم، مابقی فرایض دینی و اسلامی عملیاتی می شود، گفت: گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۶    
قاسم عزیززاده گرجی، گفت: از توفیقات الهی صرف کردن وقت برای خادمی قرآن و ترویج فرهنگ منور قرآنی است که از این فرصت باید برای رشد و تربیت خود استفاده کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۰    
استاندار خراسان شمالی در سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید استان باحضور کارگران، کارفرمایان و تعاون گران از کارگران به عنوان سازندگان واقعی کشور در عرصه تولید نام برد و گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۵    
خبر فوت دکتر زهرا ملکی قربانی، پزشک طرحی در جاسک، که این روزها در فضای مجازی منتشر شده، نادرست است و ایشان در تهران فوت کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۰    
همزمان با ادامه یافتن عملیات نجات و تجسس،شمار قربانیان ناشی از ریزش بزرگراهی در جنوب چین به 36 نفر افزایش یافته است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۵    
دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران و سوریه با حضور در غرفه ارس در نمایشگاه ایران اکسپو با مجید کیانی به گفت وگو نشست.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۱    
غرفه سازمان منطقه آزاد ارس در نمایشگاه ایران اکسپو 2024 میزبان هیات های تجاری خارجی از کشورهای هند، پاکستان، ارمنستان، چین، ترکیه، ترکمنستان، روسیه، اتیوپی، کنیا و... بود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۵۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: تظاهرات دانشجویان و اساتید در دانشگاههای آمریکا و اروپا نشان می دهد که جامعه آمریکا مستعد فروپاشی است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۲    
ویژه برنامه کوی محبت به مناسبت شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت امام صادق(ع) از شبکه دو پخش می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۰    
فیلم سینمایی مصلحت همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۵    
استاندار گلستان گفت:استان گلستان در ریل پیشرفت و توسعه قرار گرفته و امروز گلستان جزء دو استان امن در امنیت سرمایه گذاری قرار دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه های محرومیت زدایی در دو شهرستان مارگون و بهمئی اجرا می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۶    
استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تشکیل و فعال شدن کارگروه فرهنگی در حوزه سواحل گفت: اختصاصا کارگروه فرهنگی باید فعال شود زیرا پیوست فرهنگی در تمامی امور به ویژه سواحل باید نگاه ویژه شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۵۱    
فرمانده انتظامی استان قزوین از آغاز اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده این طرح در 8 نقطه دیگر از استان به اجرا خواهد در آمد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۷:۱۵    
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین مسابقه از سری فینال غرب آسیا با نتیجه ی 95 بر 85 الریاضی لبنان را شکست داد و سری فینال را یک - یک مساوی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۲:۰۲    
وزیر خارجه اردن در اظهاراتی گفت: حمله شهرک نشینان اسرائیلی به کاروان های کمک رسانی سزاوار محکومیت جهانی است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۰:۵۰    
سرمربی استقلال گفت: اتفاقات امشب باعث شد استقلال به ساحل آرامش برسد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۰:۲۲    
پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در تاریخ 11 اردیبهشت 1403 در کنفرانس آنلاین ICT سازمان بین المللی پارک های علم و فناوری جهان IASP شرکت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۳۲    
گوستاوو پترو، رئیس جمهور کلمبیا در اظهاراتی اعلام کرد: به علت اقدامات اسرائیل در غزه، روابط کلمبیا و اسرائیل قطع خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۳۱    
رئیس قوه قضاییه در جریان سی اُمین سفر استانی خود با پروازی عمومی و بدون پروتکل های تشریفاتی وارد بندرعباس مرکز استان هرمزگان شد
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۷    
بخشدار محمدیه گفت: روستاهای بخش محمدیه در جشنواره روستایی و عشایری استان حضور فعال خواهند داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۶    
منتخب استان البرز در مجلس خبرگان رهبری گفت: استاندارد عامل بسیار مهمی در حفظ سلامت جامعه بوده و رعایت الزامات استاندارد یک معروف بوده که موجب حفظ ایمنی و سلامت شهروندان می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۰    
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: دو امتیاز مهم را از دست دادیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۱    
نماینده ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد، مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران را به پرهیز از جهت گیری سیاسی و نگاه بخشی، و تبعیت از فرامین رهبری و رییس جمهوری و اسناد بالادستی توصیه کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۱    
سرمربی سپاهان در نشست خبری دیدار برابر پرسپولیس گفت: خوشحال می شوم بروم و من را نخواهند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۵    
مدافع سپاهان اصفهان گفت: من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۰    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از اوسمار برنامه خواستیم و او اجازه خواست که افکارش معطوف به بازی با سپاهان است و بعد از آن برنامه اش را ارائه می دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۶    
مدیرعامل باشگاه استقلال از سمت خود برکنار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۵    
تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند، دیداری که به جای گل دو اخراجی داست و بدون به ثمر رسیدن گلی به پایان رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۵    
براساس آمار چک های مبادله ای در اسفند ماه سال 1402، بیش از 9 میلیون و 100 هزار فقره چک به ارزشی حدود 6925 هزار میلیارد ریال مبادله شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد، 9.2 درصد و از نظر مبلغ، 15 ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تکرار ادعای یکجانبه کویت درباره میدان آرش تاکید کرد: صدور بیانیه های تکراری و طرح ادعای یک جانبه، از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۰    
کارشناس داوری در خصوص قضاوت بیژن حیدری و همکارانش در بازی پرسپولیس و سپاهان توضیح داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۰    
وزارت کشور گرجستان روز چهارشنبه اعلام کرد که بیش از 60 نفر در جریان تظاهرات سه شنبه شب در پایتخت این کشور علیه لایحه جنجالی عوامل خارجی توسط مقامات گرجستان دستگیر شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۱    
هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور با شکست 2 بر صفر ذوب آهن در فولادشهر مقابل نساجی همراه بود تا ساکت و الهامی امیدوارانه تر چشم به بازی های باقیمانده داشته باشند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۱    
رئیس قوه قضائیه در سی اُمین سفر استانی خود در رأس هیئت عالی قضائی، بدون پروتکل های مرسوم تشریفاتی، وارد بندرعباس شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۱    
سفیر ایران در سازمان ملل با رد اتهامات بی اساس اسرائیل علیه ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هرگز شروع کننده جنگ علیه رژیم اسرائیل نبوده و در آینده نیز قصد انجام آن را ندارد ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۲    
معاون رییس جمهور گفت: ما وظیفه داریم مبانی و زیرساخت های لازم را برای شناساندن خانواده فطری که اساس هویت و تربیت انسان ها را شکل می دهد، با شیوه های علمی تبیین کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۲۶    
حزب الله لبنان در چندین بیانیه جداگانه از هدف قرار دادن مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در سه پایگاه شتولا، المطله و رویسة العالم واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۱۱    
تیم ملی هاکی امید جوانان کشور برای شرکت در مسابقات جهانی مغرب، در شهر یاسوج اردو زدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۰۲    
مدیرکل استاندارد البرز گفت: هیچ افتخاری برایم بالاتر از این نیست که به عنوان یک بسیجی خدمتگزار نظام و انقلاب باشم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۰۲    
سرمربی استقلال گفت: در نیمه اول باد به شدت تاثیرگذار بود اما باز هم باید در همان نیمه گل می زدیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۰۲    
عضو اتحایه طلا و جواهر فروشان گفت: قیمت اونس جهانی مقداری کاهش داشته است، اما عامل اصلی کاهش قیمت طلا و سکه تزریق ارز به بازار توسط بانک مرکزی است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۰۲    
اجسادی در شهر سن برناردو کشف شده اند که فرایند تجزیه آن ها سالهاست متوقف شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۵۲    
رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور از استرداد فردی که اقدام به کلاهبرداری 1200 میلیارد ریالی کرده بود، به کشور خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۷    
سنگربان استقلال گفت: سعی می کنیم در بازی های باقی مانده مان پیروز شویم و قهرمانی به دست آوریم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۱    
3 بازی از هفته بیست و پنجم لیگ با تساوی یک-یک خاتمه یافت اما نساجی در بازی خود از زمین پیروز بیرون آمد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۷    
دوئل شاگردان محرم نویدکیا و اوزونیدیس در دربی کرمان با تساوی به پایان رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۸    
سخنگو و معاون انجمن واردکنندگان برنج ایران معتقد است بلاتکلیفی فعالان بازار دومین کالای اساسی کشور موجب بروز مشکلات جدی در حوزه تامین برنج خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۵    
طبق گزارش شبکه خبری الجزیره به نقل از دفتر رسانه ای دولتی در غزه، در ماه آوریل، به طور میانگین، فقط 163 کامیون حامل کمک های بشردوستانه روزانه وارد غزه می شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۵۶    
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تحمل شکستی دیگر قعرنشین جدول رده بندی لیگ برتر و کاندیدای اول سقوط به لیگ دسته اول باقی ماند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۴۱    
مدیر عامل شرکت بلند اندیشه آوازا گفت: بعنوان اولین تولید کننده انیمیشن های کاملا ایرانی شاهنامه در کشور کارآفرینی در حوزه علوم انسانی با کمک صنایع فرهنگی را مورد تاکید داریم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۵    
طبق آمار واردات بیش از 10 سال است که صنعت شوینده خودکفا و واردات محصولات شوینده به صفر رسیده است اما استمرار این وضعیت نیازمند حمایت واقعی است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۲    
دبیرکل فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی در رابطه با انتشار مصاحبه خود در خصوص نحوه عملکرد فدراسیون بین المللی زورخانه ای، توضیحات جدیدی را عنوان کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۶    
دو تیم استقلال و تراکتور از ساعت 17:00 رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۶    
مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: پرونده 3 شهرستان استان به دفتر تقسیمات کشوری ارسال شد که نخستین فرمانداری ویژه در اردکان به تصویب هیئت دولت رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۰    
سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی فرار مالیاتی 860 میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در استان فارس خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۰    
اجلاسیه 92 شهید شهرستان باشت با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران روز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۵۰    
طبق تازه ترین گزارش سازمان های حقوق بشر فلسطینی، اطلاعاتی در مورد 1000 کارگر از نوار غزه که در روز 7 اکتبر در اسرائیل مشغول به کار بودند، در دست نیست.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۰    
طالب رجب پور رییس انجمن ورزش چوگوی کشورمان با مهندس مؤذن شهردار ناحیه سه منطقه 21 تهران و در مراسم تکریم از ایشان، پوریا فرشهردار منطقه ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۱    
نایب رییس اول اتاق بازرگانی ایران گفت: کار و توسعه معادن می تواند یکی از دستور کار های اقتصادی ایران و امارات و سرمایه گذاری مشترک باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۵    
سفیر کشورمان در امارات گفت: حجم مراودات تجاری از 14 میلیارد سال 1401 به 27 میلیارد در سال گذشته رسید که نشانه افزایش و ارتقا سطح روابط طرفین است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۲    
مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 70 برنامه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و همچنین محرومیت زدایی در استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۲    
نماینده شرق گلستان در مجلس گفت: با دستور ویژه آقای دکتر کولیوند رییس جمعیت هلال احمر و مساعدت ریاست سازمان امداد و نجات بحمدالله تمام ظرفیت ها برای نجات یسنا دختر کلاله ای بکار گیری شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۲    
در حالی پرخوری قبل خواب برای برخی افراد تبدیل به عادت شده است که عوارض جدی را به همراه دارد، به طوری که بیماری قلبی و سکته مغزی تنها دو نمونه از این عوارض است.