دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۰:۵۰May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 20 اردیبهشت 1403 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1402 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1403 خبرگزاری برنا 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1403 
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۵۱    
نمایشگاه آثار نقاشی و خوشنویسی استاد جواد بختیاری و پدیده های خوشنویسی معاصر گشایش یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۴۵    
مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، گفت: صنعت دانش بنیان، پژوهش و بهره جویی از ظرفیت دانشمندان جوان در حوزه صنایع، در دستور کار این شرکت قرار داشته و با استفاده از این ظرفیت های بومی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۳۶    
پژوهشگر تاریخ و سیره اهل بیت(ع) با اشاره به نقش حضرت معصومه در شکل گیری کانون بزرگ شیعه در قم گفت: حضور ایشان در قم، همچنین موجب گسترش فرهنگ زیارت در اسلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۱۰    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به دریافت مجوز ناوگان حمل ونقل عمومی ارس پلاک اعلام کرد: مجوز واردات اتوبوس ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۰    
سومین دوره رویداد ملی آواها و نواهای رضوی با هدف تجلیل از پیشکسوتان موسیقی مقامی و ثبت آثار فاخر، در شهرستان تربت جام برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۶    
استاندار مازندران، با اشاره به این که خیران مدرسه ساز مروج وقف برای توسعه اجتماعی و نشردهنده فرهنگ مشارکت اجتماعی در جامعه هستند ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۱۲    
مجری فاز 11 پارس جنوبی از تکمیل ششمین حلقه چاه این طرح در روز های آینده خبر داد و گفت: با تکمیل این 6 حلقه چاه، ظرفیت برداشت گاز از فاز 11 پارس جنوبی 2.5 میلیون مترمکعب افزایش پیدا می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۵    
مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با تاکید بر اینکه شدت مصرف انرژی در ایران بیش از دو برابر استاندارد جهانی است گفت: امروز مصرف انرژی کشور معادل 7 میلیون بشکه نفت خام در روز تخمین زده می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۰۶    
معاون سرمایه گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی گفت: شرکت ملی نفت مدعی افزایش تولید و صادرات نفت است، اما مطالبات صندوق توسعه ملی را پرداخت نمی کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۷    
مدیرعامل باشگاه دکتر تامین گفت:فوتبال ساحلی رشته مظلومی است، تمام رشته ها زمین و سالن دارند؛ اما فوتبال ساحلی در حالی است که در جهان و آسیا در جمع برترین ها است و گلی که در جام جهانی به ثمر رسید به ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۴۶    
سرپرست کاتالیست گوگردزدایی و پروژه کاتالیست KHT و NHT یک شرکت دانش بنیان، با اشاره به رونمایی از تفاهم نامه با پژوهشگاه صنعت نفت در سال گذشته ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۰    
رییس جمهور کنگو از پیشنهاد سفیر ایران به منظور تشکیل کمیته سیاسی دو کشور در آینده نزدیک استقبال کرد و از وزیر امور خارجه کنگو خواست همکاری و هماهنگی لازم را انجام دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۱    
یکصد و سی و نهمین جلسه مجمع عمومی فرهنگستان علوم صبح روز پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 به ریاست مخبر دزفولی و با حضور زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری ودیگر اعضای پیوسته فرهنگستان علوم برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۶    
استاندار هرمزگان در جمع بندی سفر یک روزه خود به پارسیان گفت: مردم با ساماندهی آورده ی خود در نهضت ملی مسکن سریعتر صاحب خانه می شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۷    
نماینده ویژه رئیس جمهوری در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با راه اندازی سامانه تخصیص نفت گاز براساس اسناد حمل برخط، از انحراف روزانه بیش از 8 میلیون لیتر نفت گاز در کشور جلوگیری خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۰    
بر اساس آمار منتشر شده بازار بیمه از سوی بیمه مرکزی شاخص خسارت پرداخت در سال گذشته 61 درصد افزایش یافت و در میان رشته های بیمه ای ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۵    
سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت سوخت با توجه به لزوم استفاده از کارت هوشمند سوخت با هدف توسعه دولت الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان و همچنین کاهش زمان تحویل کارت هوشمند سوخت رونمایی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۵    
سال گذشته بیش از 7300 مجوز در حوزه مشاغل خانگی صادر و بیش از 2200 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان کسب و کار های خانگی اختصاص یافته است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۱    
چهره نفرات برتر مواد 100 متر، 10 کیلومتر و وان لپ انتخابی تیم ملی اسکیت مشخص شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۵    
طرح عبری جدید دیوارنگاره میدان فلسطین تهران با تشبیه نتانیاهو به هیتلر امروز 20 اردیبهشت ماه رونمایی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۶    
با توجه به ارزش دارایی های منتقل شده بابک زنجانی به کشور و با عنایت به پیشبینی تخفیف مجازات در حکم بابک زنجانی، با درخواست عفو بابک زنجانی موافقت شد و مجازات اعدام وی به 20 سال حبس کاهش پیدا کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۵    
دبیر ستاد انتخابات لرستان گفت: با تمام شدن فرآیند تبلیغات داوطلبان، روند برگزاری انتخابات به فاز اجرایی وارد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۵    
استاندار گیلان یکی از برکات بسیج سازندگی را محرومیت زدایی دانست و گفت: بسیج سازندگی با نگاه شگرف مقام معظم رهبری و با آرمان های امام راحل (ره) تاسیس شد که تاکنون نقش بسیار مهمی در محرومیت زدایی کشور ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۲    
استاندار البرز گفت: شاهد حضور حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد هستیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۲    
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به عزم جدی دولت، مجلس و مدیران استانی برای اجرای برنامه های احیای دریاچه ارومیه، گفت: برای رسیدن به مرحله پایداری این دریاچه، تلاش زیادی لازم است و اتحاد ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۲    
اسامی داوران هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال مشخص شد، بر این اساس کاظمی و عرب براقی برای سپاهان و ذوب آهن قضاوت خواهند کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۰    
در سومین روز از نمایشگاه اینوتکس 2024 مراسم جایزهٔ بین المللی فارس اواردز 2024 برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۱    
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان از تحت پوشش قرار گرفتن 34 هزار کشاورز برای بیمه محصولات زراعی، دامی، باغی، شیلاتی، طیور و عوامل تولید مانند ماشین آلات کشاورزی، سازه گلخانه، مراکز صیادی و .. ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۵    
در حاشیه اینوتکس 2024، معاون بازاریابی روبیکا از رونمایی سرویس های جدید این سوپراپلیکیشن در خرداد ماه سال جاری خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۰    
طرح جدید دیوارنگاره میدان انقلاب اسلامی پایتخت با عنوان جوانی که موشک می سازد می تواند خودرو هم بسازد رونمایی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۸:۰۶    
وزیر کشور صبح امروز در ستاد انتخابات کشور به طور رسمی آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را رسماً اعلام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۷:۵۷    
عضو هیأت رئیسه و سرپرست کمیته توسعه همگانی ورزش چوگوی ایران گفت: ورزش چوگو یک بازی رقابتی و پرهیجان است که به عنوان یکی از انجمن های فدراسیون ورزش های همگانی فعالیت می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۷:۵۱    
شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: با توجه به جمع بندی هایی که از حوزه های انتخابیه کشور داشتیم، حوزه انتخابیه تهران جز برترین ها ارزیابی گردید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۰:۴۵    
پس از 4 روز رقابت فینالیست های مسابقات بین المللی اسکواش آقایان گرگان جونیور مشخص شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۲    
کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در روز نخست سفر به استان قم، پروژه های ورزشی و خانه جوان این استان را افتتاح و با خانواده های شهدا دیدار کرد .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات آماده سازی شهرک 2500 هکتاری پرنیان در استان قم، امروز آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۵    
مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۵    
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم در سه مرحله طرح فجرانه که از هفدهم بهمن سال گذشته آغاز شده و فردا به پایان می رسد، 28 همت یارانه اختصاص داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۱    
به تازگی همکاری مشترکی با محققان دانشگاه لندن آغاز کرده است و قرار است آن ها روی توسعه پلتفرم جدیدی کار کنند که با کمک حسگر زیستی گرافنی می تواند بیماری های مختلف را شناسایی کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۶    
تیم کانون چوگان البرز با پیروزی بر رقیبان خود موفق به کسب مقام قهرمانی جام بنفشه در هفته اول لیگ ملی چوگان ایران شد. تیم های شهدا(قصر فیروزه) ، نزاجا به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب نمودند ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، وظایف واحدهای زیرمجموعه دانشگاه را تشریح کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۰    
راهنمای شرکت در امتحانات نهایی با مشارکت جمعی از کارشناسان و صاحب نظران وزارت آموزش وپرورش تهیه شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۱    
جلسه شورای اداری استان قم با حضور رییس جمهور برگزار شد .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۰    
معاون توسعه ورزش بانوان گفت: با افتخار اعلام می کنم امروز در ورزش کشور 1هزارو 830 مدیر ورزشی بانو در سراسر کشور در سطوح مسئولین ورزش بانوان استان ها ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۷    
یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت امشب پنجشنبه در مصلی گرگان با حضور پرشور مردم خونگرم شهر دارالمومنین برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ناکامی یک گروگانگیری، در کمتر از 10 دقیقه از اولین تماس با پلیس و نجات یک مادر و دختر و دستگیری فرد گروگانگیر خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۵    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: بانوان ما در میادین بزرگ ورزشی نشان دادند می توان ورزش رادر کنار ارزشها قرار داد و در جنبه های گوناگون و مختلف مولد بود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۵    
وزیر ورزش و جوانان از ورزشکار بانوی جوانمرد تقدیر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: تنها راه عدالت ورزش، آمایش سرزمین و اجرای برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور است و با برنامه ریزی در این راستا می توان به اهداف خود برسیم ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۰    
وزارت خارجه پرتغال اعلام کرد که ایران در روز پنجشنبه هفت تن از 25 خدمه کشتی توقیف شده این کشور در خلیج فارس را آزاد کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۶    
با همکاری یک شرکت اسپانیایی با محققان چند دانشگاه در این کشور، اسپری حاوی اکسیدگرافن ساخته شده که روی ماسک پوشش ضدویروسی ایجاد می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: لازم است بُرش استانی برنامه جهش تولید، تهیه و تتظیم شود تا هر یک از استان ها مسئولیت و سهم خود را در این برنامه ایفا کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهور گفت: آن پرچمی که امام(ره) برافراشت و امروز به دست رهبری فرزانه انقلاب اسلامی است، پرچمی است که حوزه علمیه قم مبتنی بر توجه به دین در عرصه زندگی اجتماعی انسان و کارآمدی دین برای اداره زندگی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۶    
معاون اول رئیس جمهور با حضور در غرفه های مختلف نمایشگاه کتاب از نزدیک با ناشران وفعالان عرصه نشر گفت وگو کرد و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۶    
فرمانده کل سپاه در روند بازدید از پروژه انتقال آب دشت تهلاب به شهر زاهدان بر کاهش تنش آبی سیستان و بلوچستان تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۵    
در نشست علمی تخصصی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری مطرح شد: طول سواحل کشور 5800 کیلومتر است و اقتصاد دریا پایه اقتصاد بر پایه منابع دریایی است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۵    
مقام ارشد روس اظهار داشت که استقرار سامانه های موشکی میان برد و کوتاه برد روسیه به گونه ای صورت خواهد گرفت که بتوانیم به طور موثر با این تهدیدات جدید مقابله کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۵    
رئیس جمهور در نشست پیگیری موضوعات ویژه استان قم پس از شنیدن گزارش موانع پیش روی تکمیل دو طرح عظیم منوریل و فرودگاه بین المللی قم ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۱    
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در صورت همکاری صنایع و مدیریت مصرف می توانیم از پیک تابستان با کمترین چالش عبور کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۱    
بازار ارزهای دیجیتال، دنیایی پر از هیجان، نوسان و البته ابهام است. پیش بینی آینده این بازار، مانند پیشگویی اوضاع دقیق آب و هوا در بلندمدت، کاری دشوار و غیرقطعی است ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۰    
تحقیقات نشان می دهد که چاقی ممکن است در تسریع پیری مغز نقش داشته باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۶    
برای انتخاب نرم افزار مناسب ارسال صورتحساب به سامانه مودیان لازم است موارد زیر را بررسی کنید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. بهترین نرم افزار سامانه مودیان باید خدمات زیر را ارائه دهد:
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۱    
رییس کمیته ملی پارالمپیک با حضور در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران از تمرینات تیم ملی گلبال مردان کشورمان بازدید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۱    
مسوول سازمان بسیج سازندگی استان البرز از راه اندازی یک کارگاه تولید تجهیزات پزشکی در کمالشهر کرج خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۵    
تفاهم نامه مشترکی بین یک شرکت دانش بنیان و یک پتروشیمی در خصوص تجاری سازی طرح تبدیل دی اکسید کربن به متانول منعقد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۵    
سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: برای احداث مرکز پشتیبانی و عملیات جمعیت هلال احمر استان در انجیلاق تاکنون 60 میلیارد تومان هزینه شده که فاز اول آن در ماههای آینده افتتاح می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۶    
وزیر ورزش و جوانان به همراه مدیران ارشد ورزش کشور با مادر شهیدان زین الدین دیدار کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۰    
مدیر مرکز اسلامی هرمزگان با بیا اینکه تبادل اساتید و برگزاری نشست های مستمر علمی در دستور کار قرار دارد، گفت: وحدت و همدلی در کنار تلاش جمعی، توسعه پایدار را رقم خواهد زد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۰    
سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از ایجاد نخستین ایستگاه آتش نشانی دو منظوره با هدف سرعت بخشیدن به عملیات امداد و نجات و همچنین ارتقای سطح ایمنی شهر قشم خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۰    
رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: فضلای حوزه علمیه قم حامی و پشتیبان دولت مردمی برای دنبال کردن اهداف نظام اسلامی هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۰    
رییس جمهور با حضور در مدرسه فیضیه با علمای قم دیدار کرد .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۵    
رهبر انصارالله گفت: از این پس به مرحله پنجم و مرحله ششم نیز فکر می کنیم و گزینه های بسیار مهم، حساس و تاثیرگذاری برای دشمنان داریم و هیچ خط قرمزی برای ما وجود ندارد که بتواند مانع از انجام عملیات ما ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۵    
محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور روز پنجشنبه با حضور در محل پروژه نیمه کاره مونوریل قم آخرین وضعیت عمرانی و روند از سرگیری عملیات اجرایی این طرح را بررسی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۱    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران روز پنجشنبه در جریان دور دوم سفر استانی با حضور در پارک علم و فناوری استان قم از چند شرکت دانش بنیان دیدن کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۰    
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از تولید پایدار محصولات پنجگانه در این شرکت خبر داد و گفت: طی یکسال گذشته، بیش از 1.5 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی توسط این پالایشگاه به خط سراسری غرب کشور ارسال شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۶    
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 تهران از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بیماران خاص هموفیلی ، دیالیزی، پیونداعضاء دیابت و تالاسمی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۶    
نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به 19 اردیبهشت ماه با ثبات نسبت به هفته قبل از آن 23.5 درصد اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۵    
شرکت کانادایی آلتربیوتا (AlterBiota) 4 میلیون دلار کانادا (بیش از 2,925,000 دلار آمریکا) حمایت مالی برای توسعه و تجاری سازی نوعی افزودنی نانویی بتن دریافت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت تدابیری بکار گرفته شد تا همه ادارات در برگزاری برنامه های دهه کرامت به خوبی مشارکت کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت برای امسال تقویت و توجه به زیرساخت های روستایی اولویت دار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۱    
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: امروز ما یک رسالت مهم در بین نسل جدیدداریم، باید این فرهنگ وحدت، وفاق و همبستگی را به نسل جدید انتقال دهیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۲    
فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا توصیه هایی را به زائران حج تمتع ارائه کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۵    
دفتر آمار آمریکا اعلام کرد: تجارت این کشور با ایران در سه ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد 103 درصدی به 27.7 میلیون دلار رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۵    
جشن بزرگ گرامیداشت روز کارگر و همچنین بیست وهشتمین سالروز تاسیس گروه صنعتی پویان با حضور مقامات ارشد، پرسنل و جمعی از مدیران برجسته استان کرمان برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۵    
وزیر حمل و نقل سنگال روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که بر اثر لغزش یک هواپیمای بوئینگ 737 از باند فرودگاه داکار، دست کم 10 نفر زخمی شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۰    
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت های ورزشی استان در رشته های فمختلف ارزشمند است و بویژه جامعه فوتبال و فوتسال استان روزهای درخشانی را سپری می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۰    
فرمانده مرزبانی فراجا بر برخورد با قاچاق تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۰    
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طراحی، ساخت و الحاق نخستین شناور تندرو آتش نشان (آتشخوار) کشور توسط یکی از مجموعه های بومی جزیره ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۵    
16 مدرسه جدید با 93 کلاس درس طی امضای تفاهمنامه سه جانبه بین نوسازی مدارس، استانداری مازندران و قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) در این استان ساخته می شود که هشت هزار و 800 متر مربع به فضای ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۵    
با حمایت برنامه رینکست، میکروداروی پلیمری برای درمان نوعی قارچ ناخن ارائه شده است. این دارو در حال طی مراحل اخذ مجوزهای لازم است تا به بازار عرضه شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۱    
دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم شهر شامل قائمشهر، جویبار، سوادکوه ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۱    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: آزمایشات محموله 44 هزار تنی روغن خام آفتابگردان در آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو و هرمزگان انجام شد و از نظر سازمان امکان ترخیص نداشت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۷    
ماه ذی القعده، معروف به ماه اجابت دعا است. ذی القعده از ماه های حرام است که در جاهلیت مورد احترام بوده و اسلام نیز آن را گرامی داشته است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۰    
کیومرث هاشمی و جمعی از مدیران ارشد کشور در منزل شهیدان زین الدین حضور پیدا کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات در 8 حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۵    
مجتمع آموزشی ابو علی سینا، سی وسومین دوره جشنواره و نمایشگاه دستاورد ها و دست سازه های دانش آموزان تهرانی را امروز پنج شنبه 20 اردیبهشت ماه برگزار کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۵    
اسحاق هرتزوگ، رئیس جمهور رژیم صهیونیستی در اظهاراتی همتای آمریکایی خود را دوست بزرگ اسرائیل خواند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۵    
مدیران بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت قزوین با شهدا تچدید بیعت کردند.