دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۴May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 8 اردیبهشت 1403 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 فروردین 1398 سیتنا 30 اسفند 1399 سیتنا 29 اسفند 1400 سیتنا 29 اسفند 1401 سیتنا 1 فروردین 1402 سیتنا 31 فروردین 1403 سیتنا 1 اردیبهشت 1403 سیتنا 2 اردیبهشت 1403 سیتنا 3 اردیبهشت 1403 سیتنا 4 اردیبهشت 1403 سیتنا 5 اردیبهشت 1403 سیتنا 6 اردیبهشت 1403 سیتنا 7 اردیبهشت 1403 سیتنا 8 اردیبهشت 1403 سیتنا 9 اردیبهشت 1403 سیتنا 10 اردیبهشت 1403 سیتنا 11 اردیبهشت 1403 سیتنا 12 اردیبهشت 1403 سیتنا 13 اردیبهشت 1403 سیتنا 14 اردیبهشت 1403 سیتنا 15 اردیبهشت 1403 سیتنا 16 اردیبهشت 1403 سیتنا 17 اردیبهشت 1403 سیتنا 18 اردیبهشت 1403 سیتنا 19 اردیبهشت 1403 سیتنا 20 اردیبهشت 1403 سیتنا 21 اردیبهشت 1403 سیتنا 22 اردیبهشت 1403 سیتنا 23 اردیبهشت 1403 سیتنا 24 اردیبهشت 1403 سیتنا 25 اردیبهشت 1403 سیتنا 26 اردیبهشت 1403 سیتنا 27 اردیبهشت 1403 سیتنا 28 اردیبهشت 1403 سیتنا 29 اردیبهشت 1403 سیتنا 30 اردیبهشت 1403 سیتنا 31 اردیبهشت 1403 
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۷    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از ارتقای سطح ارتباطی روستای حسین آباد از توابع شهرستان جم با ایجاد سایت همراه، بهبود پوشش مکالمه و اینترنت سیار در این روستا، توسط شرکت ایرانسل خبر داد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۷    
بر اساس یک مطالعه جدید، شیر گاو حاوی نانوذراتی است که می تواند برای ارائه درمان های مبتنی بر آران ای (RNA) اصلاح کننده بیماری به صورت خوراکی استفاده شود ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۷    
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت اعلام کرد که آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکوهای اینترنتی ابلاغ شد و پس از شش ماه در سراسر کشور به صورت رسمی اجرا می شود.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۷    
تعرفه های تخفیفی مکالمه، اینترنت و پیامک ایرانسل برای حجاج بیت الله الحرام، اعلام شد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۲۷    
علی نبوی مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران اهم برنامه های خود را تشریح کرد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۱۷    
یکی از پرندگان آفریقا با ثبت رکورد پرواز در ارتفاع 11٬300 متری از سطح زمین، عنوان بلندپروازترین پرنده دنیا را به دست آورده است.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۰۷    
رییس سازمان فضایی ایران از برآورد سطح زیرکشت برنج به عنوان یکی از محصولات راهبردی کشاورزی با استفاده از داده های فضایی خبر داد و گفت ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۲    
ام فهد، ستاره عراقی شبکه اجتماعی تیک تاک روز جمعه به ضرب گلوله در بغداد، پایتخت این کشور کشته شد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۷    
ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، با حضور ایرانسل توسط رئیس جمهوری، برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی افتتاح شد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۴۷    
بزرگترین و مهم ترین رویداد تجاری کشور در بخش ارتباط با بازارهای بین المللی با حمایت نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور آغاز به کار کرد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۲    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: چرا وقتی 4 بر 3 بودیم عیسی آل کثیر را بیرون کشیدند؟
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۲    
همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 1403 - بزرگ ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی های صادراتی - شرکت های توانمند در حوزه صادرات که عضو اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران می باشند در ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۲    
اخبار منتشره از یک اتفاق عجیب در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس خبر می دهند.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۷    
به دنبال تصویب لایحه محدودیت استفاده از شبکه های اجتماعی برای کاربران زیر 15 سال در مجلس ملی فرانسه و رای مثبت سنا به آن ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۲    
نمایندگان کوبا و مغولستان در مورد توسعه بیوتکنولوژی مبتنی بر کشاورزی و دامداری و همچنین همکاری های دوجانبه مرتبط با این بخش ها در جزیره کارائیب گفت و گو کردند.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۷    
خزانه دار کل کشور با بیان اینکه برات الکترونیکی با همکاری میان دستگاه ها، "سفارشی سازی" شده است، تأکید کرد، هیچ گونه ریسکی در استفاده از این ابزار وجود ندارد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۷    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: تا کنون در شهر بوشهر 42 کیلومتر، شهر برازجان 27 کیلومتر، شهر گناوه 18 کیلومتر، عالی شهر 15 کیلومتر ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۲    
رییس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در نشستی با اعضای شورای راهبری کنگره کنسر ژنومیکس، تاکید کرد : صندوق نوآوری ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۷    
سخنگو و عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران با اشاره به نگرانی برخی اصناف نسبت به دریافت شناسه یکتا گفت: محاسبه مالیات سازوکار مشخصی دارد و دریافت شناسه یکتا هیچ ارتباطی با این موضوع ندارد و هرگز باعث ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۲    
مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام از اتصال روستاهای شورماهی و فرخ آباد جدید به اینترنت پرسرعت خبر داد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۲    
پس از جنجال ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۲    
نایب رئیس اتاق اصناف تهران گفت: در صورتی که تخصیص ارز به واردکنندگان لپ تاپ مشروط به فروش 70 درصدی واردات پیشین باشد، بازار لپ تاپ در نیمه دوم سال با کمبود کالا روبه رو می شود ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۲    
بررسی نمودارهای جهانی در توسعه شبکه فیبرنوری در کشورهای مختلف گویاست که اکثر کشورهای توسعه یافته شبکه FTTH را جایگزین اتصال به اینترنت با شبکه مسی کرده اند ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۷    
مدیریت تبلیغات پنهان اقلام لوکس و همچنین بازگشت به مدل خدمات پس از فروش رسمی می تواند در یک بازه مشخص زمانی منجر به کاهش ارزبری سنگین حوزه تلفن همراه شود.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۱۷    
قرارداد اجرای عملیات پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب وکار ها (FTTx) در شهر دزفول استان خوزستان توسط مبین نت، با حضور امیر لاجوردی قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۷    
رئیس پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیات پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج کنندگان خشونت در فضای مجازی طی سال جاری خبر داد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۷    
سازمان فضایی آمریکا، به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پرتاب تلسکوپ فضایی هابل تصویری منحصر به فرد را از سحابی دمبل کوچک ستاره در حال مرگ، منتشر کرده است.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۲    
برای حل ریشه ای مشکل تورم و به طور مشخص کاهش سرعت رشد نقدینگی، برنامه های مستمر و بلندمدتی توسط دولت سیزدهم و وزارت اقتصاد در نظر گرفته شده است؛ خدمت نوین برات الکترونیکی زنجیره تامین ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۳۲    
معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، گفت: یکی از مراحل بلوغ برخی از شرکت های دانش بنیان عرضه شدن آنها در بورس و بازار سرمایه است و مرحله رشد نهایی این شرکت ها را زمانی مشاهده می کنیم که ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۲    
معاون وزیر حمل ونقل و زیرساخت ترکیه از غرفه همراه اول در نمایشگاه بین المللی Mobilefest 2024 بازدید و با مدیران اپراتور اول تلفن همراه کشورمان گفتگو کرد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۷    
یک استاد حوزه علمیه با بیان اینکه کینه به عنوان یکی از گناهان کبیره است، گفت: خیلی مواقع مظلوم ظالم تر از آن ظالم است، زیرا گیر می دهد و یک موضوع را رها نمی کند ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۷    
مطالعات متعدد نشان داده اند که ورزش می تواند موجب ترشح هورمون رشد شود.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۷    
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، گفت: در نظام جدید ارزیابی دانش بنیان ها، علاوه بر سطح فناوری ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۷    
دادگاه تجدیدنظر نیویوک، محکومیت هاروی واینستین تهیه کننده سابق هالیوود به اتهام تجاوز جنسی را لغو کرد و دستور محاکمه جدید در این پرونده صادر کرد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۲    
آکسون که شرکت سازنده شوکر و پیمانکار پلیس آمریکاست، یک مدل هوش مصنوعی جدید به نام پیش نویس یک ارائه کرده است که می تواند با استفاده از صدای دوربینی که ماموران پلیس به سینه می زنند، شرح ماوقع بنویسد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۷    
بازیکنان پرسپولیس به شکست مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی واکنش نشان دادند.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۲    
خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پر سر و صداترین اخبار فوتبال ایران در 24 ساعت گذشته بود.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۳    
اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که 613 روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۳    
بنابه گفته ماموران سازمان مراقبت و نجات حیوانات ایالت کنکتیکات آمریکا، آنها با دو لاشخور مواجه شدند که به شدت مستی زیاد نمی توانستند پرواز کنند.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۲    
اواخر فروردین امسال، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۷    
تصویر جالبی از لیونل مسی در بازی FC24 منتشر شده است.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۷    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی بخش دوم لایحه بودجه 1403 در حوزه رسانه و فضای مجازی را بررسی کرد، که به منظور بهبود رسانه ها و فضای رسانه ای کشور، تحلیل و ارزیابی دقیق از اعتبارات این بخش ضروری است.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۲    
سودآوری استخراج بیت کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین ترین میزان خود رسیده است و اکنون این ارز دیجیتال به قیمت 64 هزار و 289 دلار معامله می شود.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۲    
ایجاد مراکز قطب داده که یکی از اهداف مهم برای تبدیل ایران با هاب ترازیت داده محسوب می شود، طبق آخرین اعلام رسمی ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۷    
با توجه به افزایش قیمت گوشی های هوشمند، روش خرید اقساطی یک گزینه مناسب برای بسیاری از افراد است.