جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۹:۴۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 17 اردیبهشت 1403 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 فروردین 1398 سیتنا 30 اسفند 1399 سیتنا 29 اسفند 1400 سیتنا 29 اسفند 1401 سیتنا 1 فروردین 1402 سیتنا 31 فروردین 1403 سیتنا 1 اردیبهشت 1403 سیتنا 2 اردیبهشت 1403 سیتنا 3 اردیبهشت 1403 سیتنا 4 اردیبهشت 1403 سیتنا 5 اردیبهشت 1403 سیتنا 6 اردیبهشت 1403 سیتنا 7 اردیبهشت 1403 سیتنا 8 اردیبهشت 1403 سیتنا 9 اردیبهشت 1403 سیتنا 10 اردیبهشت 1403 سیتنا 11 اردیبهشت 1403 سیتنا 12 اردیبهشت 1403 سیتنا 13 اردیبهشت 1403 سیتنا 14 اردیبهشت 1403 سیتنا 15 اردیبهشت 1403 سیتنا 16 اردیبهشت 1403 سیتنا 17 اردیبهشت 1403 سیتنا 18 اردیبهشت 1403 سیتنا 19 اردیبهشت 1403 سیتنا 20 اردیبهشت 1403 سیتنا 21 اردیبهشت 1403 سیتنا 22 اردیبهشت 1403 سیتنا 23 اردیبهشت 1403 سیتنا 24 اردیبهشت 1403 سیتنا 25 اردیبهشت 1403 سیتنا 26 اردیبهشت 1403 سیتنا 27 اردیبهشت 1403 سیتنا 28 اردیبهشت 1403 سیتنا 29 اردیبهشت 1403 سیتنا 30 اردیبهشت 1403 سیتنا 31 اردیبهشت 1403 
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۵    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: هم اکنون گردش مالی دانش بنیان ها به 550 هزار میلیارد تومان با 330 هزار نفر اشتغال رسیده است و بارقه های امید بخشی در استفاده شستا از ظرفیت های ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به واسطه تدابیر اندیشیده شده همزمان با نمایشگاه کتاب، به صورت مجازی از سراسر ایران می توان کتاب خرید و کتاب ها به صورت رایگان در منازل خریداران می رسد و این امر موجب ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی اعلام کرد که 260 روستای بالای 20 خانوار استان تا پایان سال به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۳    
فعالان اقتصادی در جلسه اخیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خواستار توقف تبلیغات پنهان برخی اقلام لوکس ممنوعه از جمله آیفون در رسانه های رسمی شدند.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۸    
ایرانسل لبز با اعلام فراخوانی و با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، از طرح های پژوهشی استادان دانشگاه ها در حوزه های مرتبط با شبکه، مخابرات، اینترنت اشیا و ...، حمایت می کند.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۳    
نتیجه یک نظرسنجی سراسری از 2000 کارمند در آلمان نشان می دهد امکان دورکاری برای آنها بسیار مهم است، آنقدری که اگر کار از خانه ممنوع یا محدود شود، نیمی از آنها کار را ترک می کنند.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۳    
رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار با اشاره به جزئیات قانون تامین مالی تولید و بهبود زیر ساخت ها، از بسته شدن راه فرار مراجع صدور مجوز از درگاه ملی مجوزها و الزام به بازگشت به درگاه از سوی مراجعی که با ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۸    
همراه اول ضمن حضور در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری 1403 با محوریت ارائه راهکارها، سرویس ها و محصولات دیجیتال خود، در برگزاری رویدادهای جانبی اینوتکس 2024 نیز مشارکت دارد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۵۸    
بررسی هایی که اخیرا بر روی تعدادی از ابزارهای چوبی 300 هزار ساله انجام شده است، نشان می دهد که نئاندرتال ها حتی از آنچه تصور می شود، صنعتگران بهتری بودند.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۸    
بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پایان بازی این تیم مقابل ذوب آهن در هفته بیست وششم لیگ برتر با بازیکن سبزپوشان درگیر شد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۳    
سروش رفیعی که در بازی با نساجی اخراج شده بود از پرسپولیسی ها عذرخواهی کرد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۸    
کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است، روزبه چشمی در دیدار استقلال - ذوب آهن باید با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج می شد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۸    
نوکیا، شرکت فنلاندی چندملیتی ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حال آماده شدن برای عرضه نسخه مدرن تلفن همراه معروف خود یعنی Nokia 3210 است که قدمت آن به سال 1999 بازمی گردد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۳    
سروش رفیعی در دقیقه 50 دیدار پرسپولیس برابر نساجی از زمین بازی اخراج شد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۸    
به استناد جدیدترین مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه جدید برقراری خط اینترنت ثابت، حداکثر 90 هزار تومان و تخلیه آن حداکثر 30 هزار تومان تعیین شده و اپراتورها 48 ساعت برای برقراری و تخلیه خط ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۸    
در پی توهین به جایگاه معلم در یکی از سکانس های سریال افعی تهران و در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و به منظور حفظ حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزش و پرورش کشور ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۸    
دبیرکل خانه پرستار می گوید: متاسفانه هیچ آمار رسمی ای در مورد خودکشی پزشکان منتشر نمی شود. این اتفاق در سال های گذشته هم رخ می داده اما حالا به مدد فضای مجازی خبرها خیلی زود دست به دست می شوند.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۳    
فرانک هوگربیتس، زمین شناس و زلزله پژوه هلندی با انتشار پیامی در اکس از احتمال وقوع زلزله ای بزرگ در روزهای هشتم تا دهم مه (18 تا 20 اردیبهشت) خبر داد ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۸    
مدیرکل منطقه مرکزی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: هیچ تکنولوژی بدون عیب نیست، اما فیبر مشکل تشعشعات الکترومغناطیسی مضر ندارد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۳    
به دنبال پرواز یک جنگنده F-16 نیروی هوایی آمریکا که ویستا نام دارد، با هوش مصنوعی و بدون خلبان و با سرعتی بیش از 550 مایل در ساعت ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۸    
سیزدهمین دوره اینوتکس از 18 تا 21 اردیبهشت ماه 1403 در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۸    
شرکت توسعه دهنده هوش مصنوعی انتروپیک می خواهد ربات گپ زن یا چت بات هایی را که با عنوان کلی کلود (Claude) شناخته می شوند، به صورت برنامه های قابل اجرا بر روی تلفن های هوشمند اپل به بازار عرضه کند.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری استان قم اظهار امیدواری کرد که با اجرای این پروژه در استان قم، مردم این استان از این زیرساخت پرسرعت و با کیفیت بهره مند شوند.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۸    
مدیرکل منطقه مرکزی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: همکاری و هماهنگی شهرداری ها نقش کلیدی در سرعت بخشیدن به اجرای پروژه دسترسی منازل و کسب و کارها به فیبر و ارتباطات پرسرعت و با کیفیت ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۸    
طبق گزارشی جدید به نظر می رسد که شرکت اپل تصمیم دارد در سال های آینده یک آیفون تاشو و یک رایانه مک یا تبلت آی پد هیبریدی تاشو عرضه کند.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۳    
جزئیاتی از دزدیده شدن یسنا، دختربچه 4 ساله کلاله ای منتشر شد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۳    
گوگل مپس روی گوشی های اندرویدی در حال آماده سازی عرضه احتمالی یک رابط باز طراحی شده با برخی اصلاحات کلیدی با توجه به بازخورد کاربر است.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۳    
پژوهشگران چینی باتری جدید مبتنی بر آب ساخته اند که این باتری نسبت به باتری های لیتیوم یونی سنتی، ایمن تر و دارای چگالی انرژی تا دو برابر بیشتر است.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۸    
مایکروسافت با به روزرسانی منشور اخلاقی قوانین خود، پلیس آمریکا را از استفاده از خدمات تشخیص چهره سیستم هوش مصنوعی خود منع کرد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۳    
شرکت چینی علی بابا درصدد است که به منظور ذخیره اطلاعات کاربران محلی در ویتنام، در راستای سیاست های قانونی این کشور، یک مرکز داده در ویتنام احداث کند.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۳    
گزارشی توسط Invest India نشان می دهد که چشم انداز تجارت الکترونیک هند در آستانه رشد چشمگیری است که پیش بینی می شود تا سال 2030 به 325 میلیارد دلار برسد و اقتصاد دیجیتال این کشور به 800 میلیارد دلار ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۳    
در سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی، درآمد کل پنج پلتفرم برتر تجارت الکترونیک ویتنام به بیش از 2.79 میلیارد دلار رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 79 درصد افزایش را نشان می دهد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۸    
تبدیل شهرها به فیبرسیتی در ارائه زیرساخت قابل اعتماد، سریع و در دسترس برای همه شهروندان و مشاغل و رفع نیاز آنها با برقراری اتصال اینترنتی مطمئن و فراگیر، در نهایت باعث رشد و پیشرفت شهرها می شود ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۸    
مهلت حضور در فراخوان مرحله سوم سندباکس بانک مرکزی که با توجه به درخواست های مکرر فعالین فین تک و نوآوران صنعت پرداخت تا 15 اردیبهشت ماه تمدید شده بود، به اتمام رسید.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۸    
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: بر اساس دستورالعمل فعالیت سکوهای اینترنتی حوزه توزیع دارو که از سال گذشته ابلاغ شده است و ابتدای امسال توافقات انجام شد و در هفته گذشته هم دستورالعمل نظارتی اش ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۳    
شهری در آلاسکا وجود دارد که 217 نفر از ساکنان آن در یک مجتمع آپارتمانی چند طبقه زندگی می کنند.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۳    
درخت جابوتی کابا یا انگور برزیلی درختی است که میوه های آن به جای شاخه ها بر روی تنه اش می روید. نام دیگر این درخت، انگور برزیلی ست ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۳    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان گفت: شهرداری ها با صدور مجوز برای توسعه شبکه های زیرساختی همچون فیبرنوری ...
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۸    
آقای رفیعی، معلم عربی سوم راهنمایی محمد بحرانی، به خاطره ای که او در برنامه صداتو تعریف کرد، واکنش نشان داد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۳    
مهناز افشار، بازیگر در مصاحبه ای درمورد بحران پس از مهاجرتش گفت: باید بگویم که داغ بودم و نفهمیدم!
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۸    
محققان دریافتند که طوطی ها ترجیح می دهند به جای تماشای ویدیوهای از پیش ضبط شده، با دیگر پرندگان تماس تصویری زنده داشته باشند.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۸    
محمدعلی علومی، نویسنده و طنزپرداز در سن 63 سالگی از دنیا رفت.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۳    
معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسویه دولت با فروشندگان متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی طی چهار روز آینده خبر داد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۳    
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: ارزیابی میزان SAR یا استاندارد تشعشعی تلفن های همراه توسط آزمایشگاه های مورد تأیید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام می شود.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۲    
اگر قصد دارید در معتبرترین بازار مالی حرفه ای شوید، باید همه چیز را در مورد مارجین در فارکس یاد بگیرید.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کشور ما توانایی ساخت ماهواره های کوچک زیر 100 کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره ها وجود دارد.
سیتنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۰۳    
طبق اعلام نت بلاکس، داده ها حاکی از اختلال عمده در اتصال اینترنت در منطقه خارکوف و اطراف آن پس از حمله روسیه به زیرساخت های حیاتی در چندین شهر اوکراین است.