پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۲:۰۹Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دانستنی آنلاین 27 اردیبهشت 1403 - danestanyonline.ir

دانستنی آنلاین 18 فروردین 1398 دانستنی آنلاین 30 اسفند 1399 دانستنی آنلاین 29 اسفند 1400 دانستنی آنلاین 28 آذر 1401 دانستنی آنلاین 1 فروردین 1402 دانستنی آنلاین 28 فروردین 1403 دانستنی آنلاین 1 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 2 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 3 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 4 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 5 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 6 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 7 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 8 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 9 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 10 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 11 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 12 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 13 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 14 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 15 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 16 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 17 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 18 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 19 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 20 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 21 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 22 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 23 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 24 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 25 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 26 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 27 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 28 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 29 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 30 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 31 اردیبهشت 1403 
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۰۰:۴۷    
دانستنی آنلاین:سی و یکمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، روز یکشنبه 20 خرداد ماه 1403 برگزار خواهد شد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۱:۱۲    
به گزارش دانستنی آنلاین:کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی که تقریبا از ابتدای هفته جاری شروع شد همچنان ادامه دارد و امروز پنجشنبه در آستانه ورود به کانال 57 هزار تومان قرار گرفت.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۲    
دانستنی آنلاین: با عنایت به شرح وظایف شوراهای اسلامی شهرها و شهرداریها ضروری است همواره تعامل با شهروندان به عنوان مخاطبان اصلی و سهامداران شهر در جهت کسب رضایت آنان صورت پذیرد و اینجاست که نقش روابط ...
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۲    
دانستنی آنلاین: مسئول بنیاد ملی مردمی نهضت پیشرفت بانوان و مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی ...
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۲    
دانستنی آنلاین: شبکه نمایش خانگی این روزها با پخش سریال های افعی تهران، جنگل آسفالت و قطب شمال مخاطبان بسیاری جذب کرده است ...
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۲    
دانستنی آنلاین: عکس جدیدی از عروسی حسین سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شده است که نشان می دهد نوید محمدزاده، مهرداد صدیقیان، علی صالحی و باربد بابایی نیز در این عروسی حضور داشته اند.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۲:۵۳    
دانستنی آنلاین: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از رایگان شدن روند درمان بیماران سرطانی و افراد مشکوک به این بیماری خبر داد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۲:۴۲    
دانستنی آنلاین: اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی از بهمن ماه 1402 برای 60 میلیون نفر فعال شد و در حال حاضر دولت در حال تصمیم گیری است که دولت بخواهد مجدداً آن را عملیاتی کند.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۲:۲۷    
دانستنی آنلاین:اقدام زیبا و قابل تقدیر معلم فدکار مشهدی که دانش آموزان را در آبگرفتگی اخیر مشهد، در آغوش می گرفت و به والدینشان تحویل می داد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۲:۲۳    
دانستنی آنلاین: وزیر کشور برای بررسی وضعیت مناطق سیل زده، وارد شهر مشهد شد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۲:۱۲    
دانستنی آنلاین: معاون پیشگیری سازمان بیمه سلامت ایران، استفاده از برنامه سلامت خانواده را موجب ارتقای سطح سلامت جامعه دانست.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۲:۰۳    
دانستنی آنلاین: در حاشیه چهلمین روز شهادت سردار زاهدی، عکس خاصی از رهبر انقلاب و سردار سلیمانی منتشر شد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۵۳    
دانستنی آنلاین: بارش شدید باران بهاری در مشهد، منجر به وقوع آبگرفتگی و سیلاب در شهر مشهد شد که به خانه های مسکونی منطقه سیدی خسارات شدیدی وارد کرده است.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۲۳    
دانستنی آنلاین: نماینده مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس کل بانک مرکزی گفت: تعداد متقاضیان وام ازدواج با احتساب سال گذشته به 3.8 میلیون نفر می رسد و صفر شدن این صف نیازمند بیش از 800 همت منابع است.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۵۷    
دانستنی آنلاین: الهه حصاری عکسی جدید از خودش منتشر کرده است. الهه حصاری بازیگر مشهور ایرانی متول دهه 60 است. الهه حصاری جز بی حاشیه ترین بازیگران است.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۵۳    
دانستنی آنلاین: شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از واحدهای تولیدی بود که در حالت کما قرارگرفته بود مسئولان وقت تصمیم گرفتند تا تنها تولید کننده کاغذ خاورمیانه را با قیمت بسیار اندک واگذار کنند و ...
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۴۲    
دانستنی آنلاین: آزمون استخدامی ویژه رشته های شغلی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش و پرورش فردا با رقابت 381 هزار و 246 داوطلب در 37 رشته شغلی برگزار می شود.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۴۲    
دانستنی آنلاین: روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی در یک پروژه از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده است، عکس از خود در حالی که شلوارک و دمپایی پوشیده است در فرودگاه اهواز منتشر کرد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۳    
دانستنی آنلاین: جمهوری اسلامی ایران ادعای آمریکا در خصوص وضغیت یمن را بی اساس خواند و صراحتاً آن را رد کرد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۳    
دانستنی آنلاین: بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی به 23.56 درصد رسید.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۵۷    
دانستنی آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سردار شهید حاج علی زاهدی پس از شهادتش نیز جنگید، یعنی بزرگ ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی و در انتقام خون او و هم رزمانش رقم خورد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۵۳    
دانستنی آنلاین: اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد در تهران طی 5 روز آینده خبر داد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۳    
دانستنی آنلاین: شیدا خلیق بازیگر سینما و تلویزیون ایران دقایقی پیش تصویری از مراسم ازدواج خود با کیوان ساکت اف را منتشر کرد ...
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۱۲    
دانستنی آنلاین: حجت الاسلام رییسی رییس جمهور با خانواده شهدای خان طومان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران دیدار کرد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۰۳    
دانستنی آنلاین:چهارمین سفر رییس جمهور به کردستان خواهند بود و چهل همت پروژه در این سفر بهره برداری می شود.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۷    
دانستنی آنلاین: سازمان هواشناسی اعلام کرد: در 19 استان احتمال سیل و تخریب محصولات کشاورزی در پی تشدید رگباری بارش ها پیش بینی می شود.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۳    
دانستنی آنلاین:قهرمان المپیک و کاپیتان تیم ملی کشتی ایران امروز در فرودگاه به استقبال رئییس جمهور رفت.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۳    
دانستنی آنلاین: زمین فوتبال روستای دیوزناو که از آن به عنوان رویایی ترین زمین فوتبال در ایران یاد می شود که تصاویر آن چیزی شبیه به هوش مصنوعی است ...
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۲۷    
دانستنی آنلاین: مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: شمار جانباختگان سیل در مشهد به هفت نفر افزایش یافته است.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۲۳    
دانستنی آنلاین: دستگاه قضایی استان هرمزگان از ابتدای وقوع این جنایت، رسیدگی ویژه و سریع به پرونده را در دستور کار خود قرار داد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۲    
دانستنی آنلاین: صبح امروز وزیر امورخارجه کشورمان همزمان با نهمین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از نمایشگاه بازدید کرد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۳    
دانستنی آنلاین: معاون امور زنان رئیس جمهور درباره چند همسری مردان گفت.: اسلام شرایط خاص و ویژه ای دارد و توصیه من این است که کتاب شهید مطهری را بخوانید.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۳    
داننستنی آنلاین: استاندار سمنان به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیامی را صادر کرد و در آن نوشت: بی تردید یکی از عوامل مهم و مؤثر در پیشبرد اهداف و سرنوشت هر سازمان ...
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۲۳    
دانستنی آنلاین: دیابت یک بیماری مزمن است که در سراسر جهان، بسیاری از کودکان و بزرگسالان درگیر آن هستند. دیابت کنترل نشده عوارض خطرناک زیادی دارد، از جمله بیماری قلبی، بیماری کلیوی، کوری و سایر عوارض ...