یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۱۰:۱۶Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای دانستنی آنلاین 16 اردیبهشت 1403 - danestanyonline.ir

دانستنی آنلاین 18 فروردین 1398 دانستنی آنلاین 30 اسفند 1399 دانستنی آنلاین 29 اسفند 1400 دانستنی آنلاین 28 آذر 1401 دانستنی آنلاین 1 فروردین 1402 دانستنی آنلاین 28 فروردین 1403 دانستنی آنلاین 1 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 2 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 3 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 4 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 5 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 6 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 7 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 8 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 9 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 10 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 11 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 12 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 13 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 14 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 15 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 16 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 17 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 18 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 19 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 20 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 21 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 22 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 23 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 24 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 25 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 26 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 27 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 28 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 29 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 30 اردیبهشت 1403 دانستنی آنلاین 31 اردیبهشت 1403 
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۱:۱۳    
دانستنی آنلاین: بر اساس پژوهشی که به تازگی منتشر شده است، گیاهخواری حتی در حد یک وعده غذای روزانه می تواند میزان آمونیاک مضر را در بزرگسالانی که کبدشان در اثر سیروز آسیب دائمی دیده است پایین بیاورد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۳    
دانستنی آنلاین: پس از گذشت چهار سال، آب در مسیر اصلی خود، رودخانه هیرمند قرار گرفت و طی روزهای اخیر به تالاب بین المللی هامون و سایر کانال های آبی رسید.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۳    
دانستنی آنلاین: آتش سوزی مهیبی بامداد پنجشنبه گذشته در روستای امامزاده ابراهیم شهرستان شفت حادث شد که در این آتش سوزی بیش از 120 واحد مسکونی و تجاری طعمه حریق شدند.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۳۸    
دانستنی آنلاین: برخی خریداران طلا که قصد خرید قطعه طلایی با اوزان سبک دارند معمولا از فضای مجازی که این روزها زیاد شده است خریداری می کنند در حالی که اغلب این کانالهای تلگرامی و یا سایت های فروش طلا ...
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۳    
دانستنی آنلاین: عمل انتقال نشا برنج از خزانه به زمین اصلی برای انجام عمل کاشت را نشاکاری می نامند.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۳    
دانستنی آنلاین: مراسم بزرگداشت کیانوش عیاری همراه با نمایش فیلم های 8 میلی متری و 4 فیلم سینمایی مرمت شده وی، از 22 تا 26 اردیبهشت در موزه سینما برگزار می شود.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۰۸    
دانستنی آنلاین: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: مردم با مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات بهترین ها و اصلح ترین ها را تعیین کرده و راهی مجلس دوازدهم کنند.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۱۳    
دانستنی آنلاین:رییس اقلیم کردستان عراق در رٲس هیأتی عالی رتبە وارد تهران شد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۳    
دانستنی آنلاین: شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ایجاد فرهنگسرا در بوستان لاله گفت: ما نیز اجازه نخواهیم داد درختی قطع شود. باید منتظر باشیم طرح ارائه شود.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۳    
دانستنی آنلاین: بیش فعالی، واژه ای که امروزه بیشتر از گذشته اسمش به گوشمان می خورد و ممکن است بعد از فرزنددارشدن دغدغه برخی از والدین این باشد که اصلاً بیش فعالی چیست؟
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۲۳    
دانستنی آنلاین: عرضه دور جدید خودروهای وارداتی آغاز شد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۸    
دانستنی آنلاین:مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از ابلاغ هشدار زرد صادر شده توسط هواشناسی به همه دستگاه های اجرایی و امدادی عضو ستاد مدیریت بحران خبر داد و گفت: با توجه به هشدار ابلاغی ...
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۳    
دانستنی آنلاین:جمیله علم الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده را به علت مشغله علمی نپذیرفت.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۳    
دانستنی آنلاین: پیکر مقدس معلم شهید حجت الله یوسفیه از میدان فردوسی تشییع و تا نمازخانه وزارت آموزش و پرورش بدرقه شد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۳    
دانستنی آنلاین: قیمت قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۴۳    
دانستنی آنلاین:طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تا این لحظه 34 هزار و 683 نفر در این جنگ به شهادت رسیده و 78 هزار و 18 هم زخمی شدند.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۳    
دانستنی آنلاین: محقق و پژوهشگر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تحقیقات نشان داده سطح دریافت رژیمی و غذایی لیکوپن و سطح خونی گوجه فرنگی می تواند در دراز مدت در کاهش ابتلا به سرطان نقش داشته باشد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۳    
دانستنی آنلاین:رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا گفت: از هموطنان درخواست می شود به هیچ وجه فریب این تبلیغات کلاهبرداری را نخورند زیرا اگر با گواهینامه جعلی تصادف کند و منجر به فوت فردی شود به دلیل ...
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۳    
دانستنی آنلاین: رییس سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بعد از 35 دوره به قوامی رسیده که جایگاه ویژه ای در تقویم خانواده ایرانی دارد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۸    
دانستنی آنلاین: طی حکمی از سوی محمدرضا موثقی نیا معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران “سید احمدرضا صدر” به سمت سرپرست روابط عمومی ایمیدرو منصوب شد ...
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۳    
دانستنی آنلاین:رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، بازار متعادل می شود.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۳    
دانستنی آنلاین:وزیر امور خارجه ایران برای رایزنی ها با حسین عوض وزیر امور خارجه سودانی در بانجول دیدار کرد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۳    
دانستنی آنلاین: تحلیلگران بر این باورند که عملیات وعده صادق و پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، جلوه ای از قدرت موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت ...
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
دانستنی آنلاین:سال گذشته سرمایه دهک های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد ...
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۵۳    
دانستنی آنلاین:محمد مهدی فتوره چی در روزهای 12 و 13 اردیبهشت دردانشگاه شهاب دانش قم در بیست و ششمین کنکره ی دولت ...
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۳    
دانستنی آنلاین:رییس مرکز مدیریت راه های مازندران از لغو محدودیت ترافیکی محور کندوان خبر داد و گفت: تردد در مسیر شمال به جنوب این محور نیمه سنگین است.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۲۳    
دانستنی آنلاین: رییس سازمان امدادونجات گفت: در طی این 4 روز به دلیل بارش باران 23 استان دچار سیل و آبگرفتگی شده اند که 5 هزار نفر از امدادگران برای امدادگر در عملیات سیل و آبگرفتگی شرکت کردند.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۳    
دانستنی آنلاین: رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه میزان شهریه مدارس غیردولتی امسال براساس عملکرد تعیین می شود گفت ...
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۳    
دانستنی آنلاین: مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از هفته آینده برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک به طور کامل اعلام می شود.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۳    
دانستنی آنلاین:سید حسن موسوی چلک -مددکار اجتماعی: روزی فرا رسید که همیشه برای من روز خاصی است و آن هم روز معلم است نه برای این که خودم هم معلم هستم ...
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۳    
دانستنی آنلاین: آلودگی هوا می تواند میزان بروز و شدت بیماری به آسم را افزایش دهد؛ بر همین اساس در کلان شهرها که آلودگی هوای بیش تری دارند، میزان ابتلا به این بیماری نیز افزایش می یابد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۳    
دانستنی آنلاین: مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از وصول پانصد و هفتاد و نه هزار میلیارد ریال میزان مطالبات بانک ها از طریق اجرای ثبت در سال 1402 خبر داد.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۱:۲۳    
دانستنی آنلاین: مقابله با چربی شکمی می تواند خسته کننده باشد. حتی ممکن است علیرغم بهترین تلاش هایتان برای کاهش وزن، احساس شکست را در شما ایجاد کند.
دانستنی آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۰:۴۳    
دانستنی آنلاین: لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون در پشت صحنه تئاتر چه کسی جوجه تیغی را کشت حاضر شد و با بهرام افشاری عکس یادگاری گرفت.