پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۹:۲۲Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1401 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اسفند 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آبان 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 1 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 15 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 16 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 17 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 18 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 19 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 20 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 21 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 22 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 23 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 24 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 25 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 26 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 27 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 28 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1401 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۴    
آیین اختتامیه کنگره ملی ماه غریبستان با تجلیل از برگزیدگان در لرستان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۹    
رئیس جمهور سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا به وزارتخانه ها و دستگاه های مربوطه ابلاغ کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۹    
بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره استفاده معنوی از برکات ماه شعبان را در ادامه مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۳    
ایمانیه گفت: برای ایمنی در مسکن ملی و ساخت و ساز باید از ظرفیت بسیج مهندسی استفاده کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۱    
کتاب بخور، نخور مجموعه خاطراتی از شهدای مختلف با موضوع بیت المال به همت انتشارات روایت فتح منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
پاکدل گفت: تشکل ها و معتمدین معین از سرمایه های اجتماعی بسیار مهم هستند که باید به آنها توجه کنیم چرا که به عنوان پل ارتباطی و حلقه اتصال ایثارگران با بنیاد شهید فعالیت می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با توصیه نهاد های امنیتی مبنی بر کاهش تعرض شهرک نشینان به مسجد الاقصی در ده روز پایانی منتهی به ماه مبارک رمضان موافقت کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۹    
منابع خبری اعلام کرده اند که تحت فشار های آمریکا، تشکیلات خودگردان از مراجعه به شورای امنیت منصرف شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۴    
سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای گروه های موسیقی در فرهنگسرای ارسباران و موزه هنرهای دینی امام علی (ع) آغاز به کار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۰    
کامرانی بر لزوم مستندسازی آثار مرتبط با شهدای هرمزگانی تاکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۷    
آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه اگر هر کسی به هر کاری راضی باشد مثل این است که آن کار را انجام داده است، گفت: پسندیدن راه شهدا برابر با کسب ثواب شهادت است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۳    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره ارائه یارانه بنزین به خانوار های فاقد خودرو داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۲    
اتحادیه اروپا در حالی در فضای پساجنگ جهانی دوم با اهدافی، چون همگرایی اقتصادی، سیاسی، دفاعی-امنیتی و ... تشکیل شد که هنوز از اهداف خود فرسنگ ها فاصله دارد و تابعی از سیاست های آمریکاست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۱    
اروز از تهیه و ارسال برخی اقلام به ایثارگران آسیب دیده از سیل تابستان سال جاری در چهار استان کشور خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۱    
همتی از برگزاری مسابقات محله محور قرآن در کردستان خبر داد و گفت: اولین دوره این مسابقات به مناسبت عید مبعث در امامزاده پیرمحمد سنندج برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۸    
جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی خواستار تحریم تمامی مراکز تجاری وابسته به یک شرکت به سبب همکاری با رژیم اشغالگر قدس شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۸    
ارکستر رزم نوازان دفاع مقدس بااجرای قطعه ی ایران توانست مخاطبان را تحت تاثیر قرار داده و در اجرای مجدد با تماشاگران همخوانی کند .
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۹    
اسماعیلی از استاد حمید شاهنگیان آهنگساز باسابقه سرودهای انقلابی تجلیل به عمل آورد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۷    
سردار قاآنی روز شنبه در ایران بود و در روز های اخیر سفری به سوریه نداشته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۴    
رئیس جمهور گفت: هر تصمیمی که به افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات و بالا رفتن تورم منجر شود پذیرفته نیست و ستاد زیر نظر معاون اول رئیس جمهور موظف است تورم و بازار ارز و قیمت کالا های اساسی را روزانه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۴    
امیر سرلشکر موسوی گفت: بخشی قابل توجهی از افتخارات امروز ارتش که موجب نگاه محبت آمیز فرماندهی معظم کل قوا به ارتش شده است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۲    
رئیس جمهور امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به صورت تلفنی با برخی متقاضیان صحبت کرد و در جریان مشکلات و مطالبات آن ها قرار گرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۴    
جمعی از مدیران هنری سوریه که به دعوت حوزه هنری برای آشنایی با ظرفیت ها و دستاوردهای هنری کشورمان به ایران سفر کرده اند، پس از بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، میهمان دانشگاه سوره شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۶    
فرمانده کل فراجا با بیان اینکه کسی که نگاهش به کدخدا باشد کدخدا را خدا می بیند، گفت: دشمن می دادند که اگر از سنگر ولایت فقیه عبور کنند دیگر هیچ مانعی برای نفوذ به کشور ندارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۷    
سردار ملکی گفت: فرماندهی انتظامی استان گیلان تکریم شهدا و خانواده شهدا را وظیفه خود دانسته و در سال گذشته یک هزار و 140 دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران صورت گرفته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۷    
منیر زغیر تداوم سیاست های نژادپرستانه و تبعیض آمیز رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی علیه فلسطینیان، موجب آغاز انتفاضه ای جدید و سراسری دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۲    
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه سوریه، درباره هر گونه ترور احتمالی فرماندهان مقاومت در لبنان، سوریه و غزه هشدار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۳    
معاف در نشست هم افزایی دستگاه های قرآنی کشور پیرامون عملیات رمضان المبارک 1402 به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور جمعی از مدیران و رؤسای امور فرهنگی و قرآنی کشور گفت: جهاد تبیین یک جهاد است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۳    
27 کامیون و تریلی حامل کمک های مردم لبنان و حزب الله به زلزله زدگان سوریه، در قالب کاروانی وارد شهر حلب شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۱    
ششمین گردهمایی پایش عملکرد اجرای قانون حدنگار (کاداستر) در املاک و اراضی نیرو های مسلح در مرکز فرماندهی ستاد فراجا برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۳    
یک هیات از پارلمان لبنان در دمشق با رئیس جمهوری سوریه دیدار کرد و قرار است این هیات همچنین با وزیر خارجه و رئیس پارلمان سوریه دیدار داشته باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۶    
رمان چایت را من شیرین می کنم نوشته زهرا بلند دوست توسط انتشارات کتابستان به چاپ سیزدهم رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۳    
روسیه به شدت حملات شب گذشته رژیم صهیونسیتی به دمشق و اطراف آن را محکوم کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۱    
با گسترش فناوری های ارتباطی و نقش رسانه ها در سیاست خارجی کشورها، نقش بازیگران فروملی، نظیر افکار عمومی و پارادیپلماسی، در عرصه روابط خارجی کشور ها به طور فزاینده ای افزایش یافته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۳    
بابایی از نهایی شدن افزایش تعرفه های دفاتر اسناد رسمی خبر داد و گفت: این تعرفه طی چند روز آینده ابلاغ خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۷    
عرفانی با بیان اینکه در کانون بانوی فرهنگ نویسندگان را به سمت جهانی نوشتن سوق می دهیم، گفت: نمایشگاه 120 کتاب منتشر شده از سوی نویسندگان عضو بانوی فرهنگ برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۰    
امیر سرتیپ آراسته با بیان اینکه دفاع مقدس موجب پیشرفت کشور در حوزه های مختلف شده است، گفت: بدون دانستن تاریخ گذشته، تاریخ آینده را نمی توانیم بسازیم و موفقیت های گذشته را گسترش دهیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۱    
عبادی گفت: راه اندازی سامانه های حقوقی توسط امور برنامه ریزی و نظارت در دست اقدام است تا بتوانیم در آن همه مسائل حقوقی خود را مدیریت کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۶    
زاهدیان گفت: عملکرد 20 ساله کشور های غربی در افغانستان جز افزایش تولید نتیجه ای نداشت و این کشور ها باید نسبت به عملکرد خود مسئولیت پذیر باشند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۶    
امیر دریادار ایرانی گفت: به برکت خون پاک شهدا، نیروی دریایی ارتش با حضور فعال و مقتدرانه در اقیانوس های بزرگ دنیا، پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در دوردست ها به اهتزاز درآورده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۶    
بنابر اسناد و مدارک موجود، گروه انقلابی ابوذر از جوانانی تشکیل شد که میانگین سنی آن ها در حدود 20 سال بود و اهدافی انقلابی داشتند که در میانه مبارزات توسط ساواک دستگیر و برخی از آنان به اعدام محکوم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۰    
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مردمی بودن را شاخصه پلیس جمهوری اسلامی دانست و گفت: حفظ امنیت و ایجاد حریم امن برای مردم وظیفه ما است و خدشه دار کردن این حریم خط قرمز فراجا است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۷    
یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در تهران برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۲    
امیر سرتیپ خلبان هادیان با اشاره به اقتدار جبهه مقاومت، گفت: نیروی هوایی ارتش نقش بی بدیلی در مقابله با تروریست ها در سوریه و عراق ایفا کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۶    
سفر به چین یقیناً فصل جدیدی از روابط دو کشور را رقم زد و تلاش شد با تشریک مساعی نقشه راه جدید برای همکاری های راهبردی عملیاتی شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۱    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: اجرایی شدن طرح های مصباح موجب ارتقاء توان رزم برای مقابله با تهدیدات در ابعاد مختلف جنگ ترکیبی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۴    
ارجمندی با اشاره به هتک حرمت دشمنان اسلام به کلام الله مجید، گفت: اقدامات مذبوحانه ای که توسط دشمنان اسلام انجام می شود ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۱    
رئیس مجلس طی دو نامه جداگانه به سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، دو قانون مصوب مجلس، با عناوین قانون یادداشت تعهدات ایران در سازمان همکاری شانگ های و قانون اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۳    
صفری با اشاره به اینکه بیشترین محصولات صادراتی ما اغلب کشاورزی است، گفت: در این مدت تلاش کردیم مجوز یکسری از محصولات کشاورزی از جمله سیب، کیوی، لبنی، مرکبات و زعفران را از چین بگیریم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۴    
تبیین نقش سازمان صنایع هوایی در توانمند سازی هوایی، پهپادی و موشکی کشور از زبان مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع را در ادامه مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۵    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از اخراج هیات رژیم صهیونیستی از اجلاس اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا پایتخت اتیوپی استقبال کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۲    
امیر سرتیپ حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش همیشه آمادگی دارد تا در شرایط سخت و بحران ها برای ارائه خدمت و کمک به مردم وارد عمل شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۶    
فداکار گفت: اختلافات بین دستگاهی نباید مانع خدمتگزاری به مردم شود، برای رفع مشکلات دستگاه ها نباید از مردم هزینه کرد و دستگاه ها باید پاسخگو باشند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۱    
سردار محمدیان گفت: بخشی از گوشی های سرقتی از کشور خارج می شوند که البته ساز و کار های برخورد و عدم اجازه خروج آن ها از کشور صادر شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۲    
علیان زادگان گفت: بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام 15 خوابگاه دانشجویی دخترانه را به بهره برداری رسانده یا در دست ساخت دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۳    
رسانه های صهیونیست شامگاه شنبه از تظاهرات گسترده علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای هفتمین هفته متوالی خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۰    
سردار معروفی گفت: ملت غیور ایران مانند همیشه فتنه اخیر را با هوشمندی کنار زدند و به پیروزی رسیدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۰    
امیر نوروزی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های کلی نظام سلامت در سال های اخیر مبنی بر افزایش جمعیت و فرزندآوری ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۴    
سوری ها در حالی با تبعات زلزله ویرانگر و تحریم های سزار آمریکا دست و پنجه نرم می کنند که تکفیری ها هم مجددا تحرکات خود را شروع کرده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۴    
سردار سالاری گفت: به کوری چشم دشمنان آنهایی که به دنبال این هستند که وحدت اقوام و مذاهب ما را از بین ببرند ببینند و بدانند که دست در دست هم ملت عزیز ایران گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۸    
دومین جشنواره دوسالانه طرح های فرهنگی مصباح با حضور فرمانده کل ارتش در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۵    
مرتضوی ضمن تاکید بر ایجاد یک میلیون شغل در سال جاری، گفت: دولت سیزدهم طبق وعده خود یک میلیون شغل را پیش از پایان سال ایجاد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۹    
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در گلزار شهدای رشت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۳    
وزیر امور خارجه ترکیه در جریان بازدید از یکی از کمپ های زلزله زدگان در آدیامان از بیمارستان صحرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این منطقه نیز بازدید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۲    
کنعانی گفت: سکوت کشورهای غربی نسبت به نقض مکرر حاکمیت و تمامیت سرزمینی سوریه از سوی رژیم متجاوز صهیونیستی شرم آور است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۲    
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 20 تهران به همراه شهردار ناحیه شش همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) با حضور در خانه مادر شهید مرادی، از وی تقدیر کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۶    
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بامداد امروز یکشنبه از مقابله پدافند هوایی این کشور با اهداف متخاصم در آسمان دمشق خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۱    
رحیمی از تشکیل گشت های مشترک برای نظارت بر بازار ایام نوروز خبر داد و گفت: این هماهنگی انجام شده تا بزودی گشت های مشترک نظارت بر بازار فعال شده تا نظارت بیشتری بر بازار صورت گیرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۸    
خدائیان گفت: سازمان بازرسی در زمینه کمک به بخش صنعت کشور پای کار است و با ترک فعل ها قاطعانه برخورد می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۲    
گروه های ملی اسلامی فلسطینی در واکنش به تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی اعلام نافرمانی مدنی کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۲    
فیروزآبادی گفت: تا دهم بهمن ماه سال جاری 330 هزار فرصت شغلی را ایجاد کرده ایم که 20 همت از تبصره های 16 و 18 و هزینه های کمیته امداد در این باره ثبت شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۹    
نیکزاد با اعلام اینکه بیش از 327 هزار واحدمسکونی در روستاها، شهر ها و بافت های فرسوده پایتخت توسط بنیاد در دست اجرا است از افتتاح 10 هزار واحد مسکونی با همکاری بنیاد مستضفعان خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۶    
اردوی آموزش عملی روایتگری ویژه دانش پژوهان دوره شهیدان اصلانی و دارایی در یادمان های جنوب کشور برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار می پردازند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۳    
چهل و هشتمین شماره ماهنامه فرهنگی هنری سرو با عنوان انقلاب اسلامی؛ هویت ایرانی از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۰    
امیر نصیربیگی به عنوان قائم مقام شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی منصوب و معرفی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۱    
وزیر کشور در مورد پی گیریِ محاکمه شکنجه گران دوران پهلوی گفت: نه تنها شکنجه گران ساواک، بلکه همه کسانی که در دوره پهلوی منابع مالی کشور را غارت کرده اند باید مورد پیگرد قرار گیرند و جمهوری اسلامی این ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۱    
کنعانی هیاهوی رسانه ای رژیم آمریکا و چند کشور اروپایی در مورد ایران را تلاشی بی حاصل عنوان کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۸    
کولیوند در حاشیه دیدار فوتبال خیرخواهانه میان تیم های ستارگان هنر و ورزش که به نفع زلزله زدگان خوی برگزار شد بر حمایت همه جانبه از زلزله زدگان تاکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۵    
آیین اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رسام امروز در بندر ماهشهر استان خوزستان برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۸    
کتاب زمین های مسلح به موضوعات مختلفی پرداخته که یکی از آنها انتقادات و گلایه های شهید همت به شیوه رزم و نبرد جبهه خودی در عملیات والفجر است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۳    
قناعتی گفت: شهدا جانشان را یعنی بهترین سرمایه هایی که خداوند به هر کدام از بندگانش عنایت کرده را در کف دست نهاده و برای امنیت، آسایش ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۸:۱۹    
افتخاریان با بیان اینکه قرآن محور وحدت و انسجام آفرینی در جامعه است، گفت: ایران اسلامی توانسته در فضای بین الملل با در دست گرفتن آیات قرآن در مقابل آمریکا و اسرائیل بایستد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۷:۱۳    
مجید مسگر تهرانی یکی از شهدای دفاع مقدس از گردان حضرت قاسم (ع) لشکر 10 سیدالشهدا (ع) بود که در عملیات کربلای 8 به شهادت رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۷:۰۷    
در مورد ماهیت گروه فرسان و اقداماتی که انجام داده اند، همچنین اقداماتی که رزمندگان اسلام به منظور دفع این گروه انجام داده اند، در کتاب فرسان_تاریخ شفاهی گوش بر ها در استان ایلام توضیح داده شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۶:۰۴    
شهید ابراهیم سالک در نامه ای خطاب به خانواده خود نوشته است: برای من و دیگر رزمندگان اسلام دعا کنید تا با توکل به خدا بتوانیم هرچه زودتر آخرین ضربات نهایی را بر پیکر پوشالی و روبه اضمحلال این از خدا ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۵:۳۱    
براندازان در حوادث اخیر با بهره گیری از تاکتیک دروغ و تحریف به دنبال اغتشاش و تطهیر چهره خود بودند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۴:۰۱    
شهید مهدی شرع پسند فرمانده تیپ نبی اکرم در کرمانشاه بود که در همان سال های نخستین جنگ پس از رشادت های فراوان آسمانی شد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۳:۳۱    
همواره در پیش فرضهای طراحان قانون اساسی، حقوق ملت بر سایر مباحث و امور دیگر تقدم داشته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۳:۰۷    
گردهمایی سالانه کنفرانس امنیتی مونیخ را می توان هیاهویی برای هیچ در مسیر تحت فشار قراردادن جمهوری اسلامی ایران در مجامع و عرصه های بین المللی دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۱:۳۱    
تأکید فرمانده معظم کل قوا بر توسعه توان دفاعی کشور، ایجاب می کند که نیرو های مسلح با شتاب بیشتری در این مسیر گام بردارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۰:۰۱    
30 بهمن 1401 هجری شمسی برابر با 28 رجب 1444 هجری قمری و 19 فوریه 2023 میلادی