دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۰:۳۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 25 فروردین 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 2 فروردین 1397 دیار آفتاب 3 فروردین 1397 دیار آفتاب 4 فروردین 1397 دیار آفتاب 5 فروردین 1397 دیار آفتاب 6 فروردین 1397 دیار آفتاب 7 فروردین 1397 دیار آفتاب 8 فروردین 1397 دیار آفتاب 9 فروردین 1397 دیار آفتاب 10 فروردین 1397 دیار آفتاب 11 فروردین 1397 دیار آفتاب 12 فروردین 1397 دیار آفتاب 13 فروردین 1397 دیار آفتاب 14 فروردین 1397 دیار آفتاب 15 فروردین 1397 دیار آفتاب 16 فروردین 1397 دیار آفتاب 17 فروردین 1397 دیار آفتاب 18 فروردین 1397 دیار آفتاب 19 فروردین 1397 دیار آفتاب 20 فروردین 1397 دیار آفتاب 21 فروردین 1397 دیار آفتاب 22 فروردین 1397 دیار آفتاب 23 فروردین 1397 دیار آفتاب 24 فروردین 1397 دیار آفتاب 25 فروردین 1397 دیار آفتاب 26 فروردین 1397 دیار آفتاب 27 فروردین 1397 دیار آفتاب 28 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 فروردین 1397 دیار آفتاب 30 فروردین 1397 دیار آفتاب 31 فروردین 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۰۵    
بازیکن و سرمربی سابق الهلال زمام ریاست این باشگاه را به دست گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۸:۳۵    
محکومیت محمودرضا خاوری مدیرعامل پیشین بانک ملی که از متهمان پرونده موسوم به اختلاس سه هزار میلیاردی به شمار می رود و از کشور متواری شده، قطعی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۸:۰۵    
محمدجواد آذری جهرمی با انتشار پستی در اینستاگرام خود به سوالات کاربران درباره فیلترینگ تلگرام پاسخ جامعی داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۶:۴۵    
رئیس جمهور با محکوم کردن حمله تجاوزکارانه آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه دولت و مردم سوریه، تاکید کرد: بی تردید مسئولیت تبعات این حرکت تجاوزکارانه و نادرست ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۶:۴۵    
وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه مخالفان دولت سوریه عامل حمله شیمیایی ادعائی در این کشور هستند، گفت که حامیان اروپایی آن ها هیچ گونه مدرک و شواهدی دال بر اینکه حمله کار دمشق بوده، ارائه نکردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۶:۴۵    
نشست اضطراری شورای امنیت به درخواست روسیه درباره حمله هوایی تجاوزکارانه آمریکا و دو متحد اروپایی اش به سوریه آغاز شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۶:۴۰    
بازیکنی که از آن صحبت می کنیم با وجود این که از کودکی دچار فلج اطفال و انحراف در پا های خود بود، اما به عنوان یکی از تکنیکی ترین، بهترین و محبوب ترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۶:۴۰    
یک سایت انگلیسی مدعی شد باشگاه منچستریونایتد برای جذب نیمار پیشنهاد عجیبی به باشگاه پاری سن ژرمن داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۶:۴۰    
در بیانیه سپاه آمده است: سوری های مقاوم با همراهی متحدان راهبردی دمشق دست از ادامه راه تا پیروزی کامل نخواهند کشید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۶:۴۰    
جشنواره مردمی نوروزی صداوسیما با مشارکت بیش از 19 میلیون و 212 هزار نفر از مخاطبان تلویزیون به کار خود پایان داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۶:۴۰    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: ملت و نیروهای مسلح ایران مثل گذشته در کنار ملت و نیروهای مسلح سوریه مبارزه خود با تروریست های جنایتکار را ادامه خواهد داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۶:۴۰    
هم زمان با خجسته سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله)، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی در تهران و قشرهای مختلف مردم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۴    
جنگ کوتاه بین ائتلاف غربی و سوریه، واکنش کاربران فضای مجازی را در پی داشت که تعدادی از این واکنش ها را مشاهده می کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۸    
پیرامون مرگ خلیفه حفتر فرمانده کل ارتش موسوم به ارتش ملی لیبی شایعاتی وجود دارد که برای درمان در بیمارستانی در فرانسه بستری است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۷    
مدیر پیام رسان سروش با اشاره به 5 میلیونی شدن اعضای این پیام رسان از به روزرسانی زیرساخت های آن برای ارائه خدمات باکیفیت تر خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۷    
با آغاز بهره برداری از اولین سکوی دریایی فاز 14 و دو ردیف شیرین سازی گاز در فازهای 13، 22 تا 24 پارس جنوبی و یک خط لوله جدید ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۷    
همزمان با برگزاری مراسم سالروز تولد 88 سالگی محمدعلی کشاورز در پردیس سینمایی شهرک با مدیریت امیرپدرام علیزاده، سالن شماره یک این پردیس در حضور جمعی از سینماگران به نام این هنرمند پیشکسوت نامگذاری شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۷    
رییس کل بانک مرکزی ضمن تاکید بر اینکه هیچ ارزی برای خروج سرمایه و قاچاق تخصیص داده نخواهد شد، افزود: با تأمین تمام نیازهای واقعی و منطقی، با ایجاد بازار سیاه هم مقابله می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۲    
سخنگوی دولت گفت: شکی در این نیست که می خواهیم دلار را از محاسباتمان کنار بگذاریم و در حوزه یورو کار کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۲    
بانک جهانی کل ذخایر سوخت فسیلی ایران را 2.4 تریلیون دلار برآورد و اعلام کرد ایران چهارمین کشور ثروتمند از این نظر در جهان است .
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۲    
وزارت امور خارجه ایران، حملات موشکی آمریکا و متحدانش به خاک سوریه را به شدت محکوم کرد و نسبت به آثار و تبعات منطقه ای و فرامنطقه ای آن هشدار داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۷    
مردم سوریه در واکنش به تجاوز نظامی غربی ها به کشورشان، در میدان های شهر دمشق تجمع کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۲    
اوضاع عادی حاکم بر پایتخت سوریه ساعاتی پس از حملات ائتلاف آمریکایی به دمشق
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۲    
رئیس جمهور روسیه با انتقاد از اقدام نظامی آمریکا در سوریه، این حمله را تجاوز به حاکمیتی مستقل خواند که پیشتاز مبارزه با تروریسم است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۲    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در بیانیه ای بعد از تجاوز کشور های غربی به سوریه گفت که موج اول حملات به پایان رسیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۲    
حملات هوایی آمریکا و متحدانش به شکل حملات موشکی و حملات با استفاده از جنگنده های این کشورها بوده که وارد حریم هوایی سوریه نشده و موشک های خود را خارج از مرزهای سوریه شلیک کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۲    
در نخستین ساعات امروزچهار فروند جت جنگی تورنادو بریتانیا از فرودگاه نیروی هوایی سلطنتی اکروتیری در قبرس به هوا برخاستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۲    
خداوند در قرآن هدف بعثت پیامبر(ص) را در سه امر خلاصه کرده که، یکی جنبه مقدماتی دارد و آن تلاوت آیات الهی است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۲    
مسئله این است که ما باید از این حادثه - که مادر همه ی حوادث دوران حیات مبارک پیغمبر است - درس بگیریم. همه ی این بیست وسه سال درس است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۷    
یک مقام آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح خبر استقرار هواپیماهای استراتژیک روسیه در خاک جمهوری اسلامی ایران را تکذیب کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۷    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بامداد امروز از آغاز تهاجم نظامی این کشور با همراهی انگلیس و فرانسه به سوریه خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۷    
سردار یدالله جوانی با اشاره به حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه گفت: قطعاً با این رفتارها جبهه مقاومت تضعیف نمی شود و امکان مقابله با اقدامات مداخله جویانه برایش بیشتر می شود و آمریکایی ها باید ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۷    
رئیس جمهور گفت: تجاوزهای آمریکا در منطقه ثمری جز نابودی و ویرانی نخواهد داشت و و آنها می خواهند با این تجاوز ها حضورشان در منطقه را توجیه کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۷    
کشور های مختلف به تلاش مذبوحانه اخیر آمریکا، انگلیس و فرانسه برای سرنگونی دولت دمشق واکنش نشان دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۲    
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: اقدام آمریکا و کشورهای انگلیس و فرانسه در حمله به سوریه یک تجاوز آشکار است و مشروعیت ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۲    
رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام گفتند: حمله ی سحرگاه امروز به سوریه یک جنایت است. بنده صریحاً اعلام می کنم رئیس جمهور آمریکا، رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس جنایتکارند و جنایت کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۸    
مبعث همان روزی که حضرت محمد(ص) مأمور شد تا بت پرستی را از زمین بردارد و به جای آن مردم را به پرستش یگانه خدای عالم بشریت دعوت و اینگونه بشر را جانشن خدا بر این کره خاکی کند.