دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۸:۴۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 27 فروردین 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 2 فروردین 1397 دیار آفتاب 3 فروردین 1397 دیار آفتاب 4 فروردین 1397 دیار آفتاب 5 فروردین 1397 دیار آفتاب 6 فروردین 1397 دیار آفتاب 7 فروردین 1397 دیار آفتاب 8 فروردین 1397 دیار آفتاب 9 فروردین 1397 دیار آفتاب 10 فروردین 1397 دیار آفتاب 11 فروردین 1397 دیار آفتاب 12 فروردین 1397 دیار آفتاب 13 فروردین 1397 دیار آفتاب 14 فروردین 1397 دیار آفتاب 15 فروردین 1397 دیار آفتاب 16 فروردین 1397 دیار آفتاب 17 فروردین 1397 دیار آفتاب 18 فروردین 1397 دیار آفتاب 19 فروردین 1397 دیار آفتاب 20 فروردین 1397 دیار آفتاب 21 فروردین 1397 دیار آفتاب 22 فروردین 1397 دیار آفتاب 23 فروردین 1397 دیار آفتاب 24 فروردین 1397 دیار آفتاب 25 فروردین 1397 دیار آفتاب 26 فروردین 1397 دیار آفتاب 27 فروردین 1397 دیار آفتاب 28 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 فروردین 1397 دیار آفتاب 30 فروردین 1397 دیار آفتاب 31 فروردین 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۹:۵۴    
بلاتکلیفی وسایل گرمایی وسرمایی در اوضاع جوی این روزها!!
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۴    
قرار است برنامه خندوانه ، از ابتدای ماه رمضان روی آنتن شبکه نسیم برود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۵    
ترانه "بیست هزار آرزو" در فصل دوم استفاده شده تا حال و هوای انتخابات سال گذشته را یادآوری را کند اما کارکرد معکوسی پیدا می کند. چون پس از آن انتخاب انتظار می رود دلار بیست برابر شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۰    
افزایش اجاره بهای مسکن در سال جاری، از هفته های نخستین فروردین ماه کلید خورده، موضوعی که برخی آن را ناشی از زیاده خواهی مالکان و برخی دیگر ناشی از افزایش نرخ ارز در روزها و هفته های گذشته مطرح می ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۰    
به تازگی دفترچه یادداشت یکی از عناصر داعش در رقه سوریه کشف شده است که جزئیاتی را درباره اقدامات این گروه تروریستی ارائه می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۴    
دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت استان مرکزی گفت: در هفته سلامت باید به دنبال جلب مشارکت مردم و همکاری عمومی در راستای توجه به نقش سلامت و پیشگیری برای داشتن جامعه ای سالم بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۲۹    
افراد در تمام سنین از شنیدن اینکه ممکن است به سرطان دچار شده باشند، هراس دارند که با رعایت راهکار هایی آسان می توان از ابتلا به برخی سرطان ها پیشگیری کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۲۴    
نشست خبری مدیرعامل بنیاد رودکی و رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص تشریح جزئیات سرود تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۱۴    
جبهه مردمی در بیانیه ای تاکید کرد: حمله موشکی آمریکا و متحدانش واکنشی عاجزانه و عجولانه به پیروزی راهبردی ارتش سوریه در غوطه شرقی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۱۴    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در بحث سانحه برای سانچی خطای انسانی عامل اصلی بروز حادثه بوده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۰۹    
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: در سه دوره گذشته 27 تا 30درصد زوج های دانشجو برای مراسم ازدواج یا اولین سفر مشترک به کربلا و نجف مشرف شده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۰۹    
شاید بتوان گفت مهم ترین آسیب دیدگان تلاطم در بازار ارز در یک ماه گذشته، جوانانی بودند که دستیابی به آرزوهایشان و توان برنامه ریزی برای تشکیل زندگی شان کمرنگ شد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۰۹    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از برگزاری نشست امروز در لوکزامبورگ اعلام کرد این اتحادیه تلاش می کند از ادامه روند اجرای توافق هسته ای ایران (برجام) اطمینان پیدا کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۰۴    
سرمربی پرسپولیس در تازه ترین اظهارنظرش احتمال بازگشتش به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران را رد نکرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۰۴    
در آئین افتتاح یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه تهران که در غیبت وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۰۴    
رسانه های سوری از آمادگی ارتش این کشور برای آزادسازی اردوگاه یرموک(اردوگاه آوارگان سوری) از لوث گروه های تروریستی خبر دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۰۴    
مدیرکل مرکز واردات و امور و مناطق آزاد و ویژه گمرک در بخشنامه ای درخصوص واردات و ترخیص خودرو شرایط جدیدی را لحاظ کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۶:۵۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تلگرام متاسفانه به علت استفاده نادرست و غیر اخلاق مدارانه از آن باعث آزار و اذیت و به وجود آمدن آسیب در جامعه شده است که این خود مورد قبول نیست و باید حذف شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۶:۵۹    
تیم فوتبال پرسپولیس که قبل از هفته پایانی مرحله گروهی صعودش به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرده بود در دیداری برای صدرنشینی برابر السد قطر به برتری رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۶:۵۹    
رئیس کنونی سازمان سیا نتوانست موافقت کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا را برای احراز تصدی وزارت خارجه این کشور کسب کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۶:۵۹    
استقلال با غلبه بر الهلال عربستان، صدرنشینی خود را در گروه D مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۶:۵۹    
نخستین اعتبار اسنادی (LC) با استفاده از قرارداد پیمان پولی/ سوآپ ارزی ریال ایران و لیر ترکیه در روز جاری برای تأمین مالی تجارت از کشور ترکیه گشایش یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۶:۵۹    
اسناد کشف شده در خانه سرکرده گروه تروریستی جیش الاسلام در دوما، عملیات ساخت تسلیحات شیمیایی در این منطقه را در زمانی که تحت سیطره گروه های تروریستی قرار داشت، ثابت می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۶:۵۴    
اتحادیه اروپا در اعمال تحریم های جدید علیه ایران با هدف متقاعد کردن آمریکا برای خارج نشدن از برجام ناکام ماند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۶:۵۴    
تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس سال هاست که به دنبال جذب جوان اول تیم ملی و باشگاه سایپای تهران هستند و هنوز موفق نشدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۶:۴۹    
بر اساس ابلاغیه اخیر دفتر مبارزه با جرائم سازمان یافته به گمرکات کشور بیش از 6400 خودرو به دلیل استفاده از ثبت سفارشهای غیرقانونی مشمول مقررات قاچاق کالا شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۶:۴۹    
سربازان گمنام امام زمان (عج) محموله کلان مواد منفجره را که قرار بود با پوشش مواد مخدر از مرزهای شرقی به کشور وارد شود، کشف و ضبط کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۹    
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از مقام سازی 300 واحد مسکونی مددجویی روستایی با کمک سپاه روح الله در این استان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۰    
معاون وزیر خارجه روسیه امروز دوشنبه تاکید کرد که مسکو در پاسخ به تحریم های جدید آمریکا از خود تعلل نشان نخواهد داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۰    
تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه) به ترتیب به مصاف تیم های الهلال عربستان و السد قطر می روند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۰    
فرمانده کل سپاه گفت: پیشرفت و بالندگی انقلاب اسلامی متکی به مردم و بسیج است و همانطور که امام فرمود اگر سپاه نبود انقلاب نبود ، اگر بسیج نبود سپاه هم نبود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۰    
مدیرکل هواشناسی استان مرکزی گفت: بررسی نقشه های هواشناسی و ماهوره ای حاکی از تداوم و تشدید ناپایداری ها طی 24 ساعت آینده در استان مرکزی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۰    
مجمع انتخابی هیات ورزش های همگانی استان مرکزی با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۰    
بارش باران بهاری در اراک این روزها باعث خرسندی کشاورزان و مردم استان شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۵    
معاون هنری و ادبیات حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی از چاپ 40 عنوان کتاب در راستای نشر ارزش های دفاع مقدس در حوزه کودک و نوجوان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۰    
مسئول دوخت روکش قبر حضرت ابوالفضل العباس(ع) از رونمایی روکش مضجع شریف و نورانی مزار مطهر قمر بنی هاشم(ع) همزمان با اعیاد شعبانیه در مصلی بیت المقدس اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۸:۵۵    
بارش برف در بیست وهفتمین روز از فروردین ماه 97 بخش وسیعی از شهرستان زرندیه از توابع استان مرکزی را سفید پوش کرد.