دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۹:۰۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 2 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 3 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 4 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 5 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 6 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 7 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 8 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 9 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 10 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 11 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 12 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 13 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 14 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 15 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 16 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 17 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 18 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 19 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 20 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 21 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 22 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 23 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 24 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 25 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 26 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 27 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 28 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 30 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۹    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری استفتائات جدید (اردیبهشت ماه) حضرت آیت الله خامنه ای را منتشر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۹    
مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی از فعالیت عمرانی و فرهنگی 10 گروه جهادی دانش آموزی استان مرکزی در مناطق سیل زده خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۵    
فتنه منطقه شام قبل از ظهور صحنه رویارویی، اختلاف بین رمحان (جریان اصهب و جریان ابقع)، حضور ترک ها و رومی ها خواهد بود که سرانجام منجر به قدرت رسیدن آخرین حاکم دمشق قبل از ظهور (سفیانی) خواهد گردید که ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۰    
متری شیش و نیم با فروش بالا خود را به عنوان پرفروشترین فیلم اجتماعی تاریخ سینمای ایران تثبت کرد ولی سوال اینجاست که آیا می تواند خود را به عنوان یکی از مهمترین فیلم اجتماعی تاریخ سینمای ایران هم در ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۰    
مفاد CFT مقابله با تامین مالی تروریسم است و در حالی که آمریکا سپاه را در فهرست گروه های تروریستی قرار داده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۰    
تلاش های شبانه روزی جهادگران در منطقه حمیدیه همچنان ادامه دارد تا شرایط زندگی مردم هرچه سریعتر به حالت عادی برگردد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
رکورد دار پرتاب دیسک بازی های آسیایی در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلا دست یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
گفتگو با شخصی را می خوانید که تحت تاثیر دروغ های سرکردگان گروه تروریستی مشهور چیزی به تباه شدن زندگی اش باقی نمانده بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
در روزگار امام محمد باقر ( علیه السلام )، وقتی از حضرت خواستند قیام کند، امام ، گلّه ای انگشت شمار را نشان داد و فرمود اگر به تعداد آنها یار داشتم قیام می کردم...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
یک متخصص گوش حلق و بینی گفت: خروپف به تنهایی خطرناک نیست و در صورت قطع تنفس فرد با اختلالات قلبی و ریوی همراه می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
عمران خان که در پاکستان به خاطر افتخارات ورزشی اش به کاپیتان مشهور است و یک بار تیم ملی کشورش را به قهرمانی در جام جهانی کریکت هم رسانده، اکنون مهارت های خود را در عرصه سیاسی محک می زند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تأثیر سیل بر میزان تولید برنج و گندم در کشور را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
کم خونی شدید به ویژه مشکلات خونی ناشی از فقر آهن عاملی برای بروز سردرد است. سردردهای ناشی از کم خونی اغلب به طور پی در پی و همراه با کم اشتهایی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
شعور ملت را دستکم گرفته اند. خواجه حافظ هم می داند که همه مشکلات دولت زیر سر مدعیان اصلاحات بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
واشنگتن قصد دارد به برخی کشورها، سازمان ها و نهادهای خارجی که با سپاه پاسداران در تعامل هستند معافیت از تحریم بدهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
خروجی سدهای خوزستان در هفته گذشته کاهش یافته و این روند همچنان ادامه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
صفحه اینستاگرامی حجت الاسلام پناهیان عکس نوشته ای با عنوان "رحمت خدا واجب تر از هوا" را منتشر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
ارادت دهه هفتادی ها به امام زمان (عج) زیباست، وقتی بانی گروهی متفاوت به نام نفحات می شوند، هر سال صدای هروله های عاشقی آن ها از بلوار اندرزگوی تهران به گوش می رسد و امروز جشن میلاد را میان سیل زدگان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۰    
رئیس هیئت کاراته استان مرکزی گفت: صالح اباذری کاراته کا استان مرکزی موفق به کسب مدال برنز از مسابقات جهانی مراکش شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۴    
سرلشکر حسین سلامی در طول 10 سال خدمت خود در جایگاه جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران بارها به جهان بیگانه اسلام ستیز در سخنرانی های مختلف نشان داده که ایران واهمه ای از دشمنان و کفار ندارد و هرگز نمی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۱:۳۴    
توزیع نذری در شب و روز نیمه شعبان یکی از رسوم اسلامی است که بسیاری از مردم آن را انجام می دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۹    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا در حکمی با سپاس از خدمات با ارزش و ماندگار سردار سرلشکر پاسدار جعفری در فرماندهی سپاه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۹    
دریاچه ارومیه دومین دریاچه شور جهان که زمانی حال و روز خوبی نداشت و در بحران به سر می برد به لطف بارش های اخیر توانسته جانی دوباره بگیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۴    
هر ساله سازمان سنجش هنگام ثبت نام ازداوطلبان مبلغی را بابت هزینه اطلاع رسانی پیامکی دریافت می کند که وضعیت هزینه کرد آن نامشخص است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۴    
خرید و فروش پایان نامه دیگر محدود به خیابان و سایت و وبلاگ نیست این را از متن پیامکی که دیروز به دستم رسید فهمیدم: دانشجوی گرامی جهت دریافت نمره بیست، پایان نامه و رساله کد یک را ارسال کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۴    
دانشمندان دانشگاه اورگان موفق به یافتن یک مولکول مصنوعی شده اند که می تواند اعصاب آسیب دیده بر اثر بیماری ام اس را ترمیم کند و احتمالا تبدیل به اولین درمان این بیماری با روش مولکول مصنوعی شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۴    
در حالی ایران سومین کشور تولیدکننده گاز در جهان است که متاسفانه به دلیل مصرف ناصحیح گاز در بخش های داخلی امکان صادرات این حامل انرژی توسط کشورمان بسیار اندک است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۹:۴۹    
ارزش صادرات ایران به کره جنوبی در 11 ماه 97 یک میلیارد و 806 میلیون دلار و میزان واردات ایران از کره جنوبی طی این مدت یک میلیارد و 922 میلیون دلار بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۹:۴۹    
مجموعه سروده های مهدوی عالمان و مراجع شیعه به کوشش محمد غفاری از سوی نشر باهوش وابسته به مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث روانه بازار کتاب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۹:۴۴    
عجایب تاریخی که در زمان امامت امام حسن عسگری (ع) رخ داده، کمی حقیقت غیبت حضرت ولیعصر (عج) را برای انسان فاش می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۹    
مجید معارف، کارشناس علوم قرآن و حدیث گفت: یک مسلمان در عصر غیبت همین که نظام واجبات و محرمات را بشناسد و عامل به آن باشد و متعبد باشد، مهمترین وظیفه خود را انجام داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۴    
بازی دراز نخستین عملیات نیمه گسترده نیروهای ایرانی بر علیه تجاوزگران بعث بود که با همکاری و مشارکت سپاه و ارتش جمهوری اسلامی انجام شد. اول اردیبهشت سالگرد این عملیات است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۹    
مقام های سریلانکا از وقوع چند انفجار در این کشور خبر دادند، انفجارهایی که طبق گزارش ها حداقل 50 کشته و صدها زخمی بر جای گذاشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۴    
صفحه اینستاگرامی موسسه مطالعات تاریخ معاصرایران پستی با عنوان "چاپلوسی احمقانه و بدمستی نخست وزیر!" منتشر کرد که در ادامه می آید:
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۴    
رئیس پژوهشگاه فضایی ایران از آغاز مطالعات برای ساخت کشتی فضایی به عنوان ورژن بعدی پروژه بالن ارتباطی خبر داد و گفت: ساخت این محصول با نام کیهان در 6 ماهه دوم امسال آغاز می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۴    
حوزه نمایندگی ولی فقیه درامورحج وزیارت شعارحج 98 را حج؛ خودسازی، اخوت دینی، تمدن اسلامی اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۴    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: با توجه به شرایط غیرقابل پیش بینی آب وهوایی کشور نباید به خاطر خشکسالی و ترسالی، برنامه ریزی صرف داشته باشیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۴    
اگر ترامپ معافیت ها از تحریم نفتی ایران را تمدید کند، جلوی افزایش قیمت نفت را می گیرد تا به 80 دلار در هر بشکه نرسد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۴    
یک قمقمه که مخصوص حمل با دوچرخه است، به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر استفاده اصلی خود، توانایی تبدیل به دوش و پخش کردن آب برای استحمام را دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۴    
درگاهی گفت: تاکنون در 6 استان کشور در سطحی معادل 38 هزار هکتار مبارزه با ملخ های صحرایی صورت گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۴    
تیم های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در چارچوب هفته چهارم باید حداکثر امتیازها را مقابل حریفان خود کسب کنند تا راه صعود از مرحله گروهی هموار شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۴    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: 8 فروند شناور از سوی حشد الشعبی به ما در امداد رسانی ها به سیل زدگان کمک کرد ضمن اینکه کسانی که نسبت به وجود نیروهای حشد الشعبی در خوزستان معترض هستند یا ناآگاه ند یا ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۴    
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: هنوز هیچ دستورالعملی درباره قیمت و سهمیه بندی بنزین به ما ابلاغ نشده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۴    
عضو فراکسیون ولایی مجلس با تاکید بر ضرورت اعتراض وزارت ارتباطات به مسدود کردن حساب کاربری فرماندهان سپاه توسط اینستاگرام، گفت: سکوت دولت، مدیران اینستاگرام را گستاخ تر می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۴    
یک استاد بانکداری گفت: عملیات بازار باز موثرترین ابزار کنترل تورم است که رقابت ناسالم بانکها ناشی از سیاستگذاری غلط پولی را متوقف کرده و در نهایت، در کنار نظارت جدی، به کنترل تورم می انجامد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۹    
یک نماینده مجلس از دولت درخواست کرد تا امدادرسانی به سیل زدگان هر چه سریع تر انجام شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۹    
مشاور علمی مرکز اطلاع رسانی سموم سازمان غذا و دارو درباره مسمومیت های قارچی هشدار هایی داد و توصیه هایی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۹    
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: عرضه خودرو با قیمت 5 درصد زیر بازار مبنای قانونی نداشته و باید با اتخاذ راهکاری ویژه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۵    
عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه بشریت باید برای ظهور امام دوازدهم آمادگی لازم را داشته باشد، گفت: امروزه نیز بشریت باید به این نتیجه برسد که تنها راه نجات در این دنیا ظهور مهدی آل محمد(عج) است تا ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۸:۴۰    
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بابیان اینکه بصیرت و معرفت از نکات برجسته انتظار فرج است، گفت: معرفت و بصیرت دوشاخه مهم جریانات الهی است.