دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۱:۳۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 31 شهریور 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 شهریور 1398 دیار آفتاب 2 شهریور 1398 دیار آفتاب 3 شهریور 1398 دیار آفتاب 4 شهریور 1398 دیار آفتاب 5 شهریور 1398 دیار آفتاب 6 شهریور 1398 دیار آفتاب 7 شهریور 1398 دیار آفتاب 8 شهریور 1398 دیار آفتاب 9 شهریور 1398 دیار آفتاب 10 شهریور 1398 دیار آفتاب 11 شهریور 1398 دیار آفتاب 12 شهریور 1398 دیار آفتاب 13 شهریور 1398 دیار آفتاب 14 شهریور 1398 دیار آفتاب 15 شهریور 1398 دیار آفتاب 16 شهریور 1398 دیار آفتاب 17 شهریور 1398 دیار آفتاب 18 شهریور 1398 دیار آفتاب 19 شهریور 1398 دیار آفتاب 20 شهریور 1398 دیار آفتاب 21 شهریور 1398 دیار آفتاب 22 شهریور 1398 دیار آفتاب 23 شهریور 1398 دیار آفتاب 24 شهریور 1398 دیار آفتاب 25 شهریور 1398 دیار آفتاب 26 شهریور 1398 دیار آفتاب 27 شهریور 1398 دیار آفتاب 28 شهریور 1398 دیار آفتاب 29 شهریور 1398 دیار آفتاب 30 شهریور 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۹    
بررسی سخنان اخیر دبیر کل حزب الله لبنان درباره اینکه عربستان به پایان عمر خود نزدیک می شود بیانگر وجود شباهتهایی میان سیاستهای رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۷:۴۸    
ثبت نام امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور از امروز چهارشنبه سوم مهرماه آغاز می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۷    
دفاع مقدس و خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار برای همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۴۸    
در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس عصر امروز یکشنبه (31 شهریور) در ورزشگاه آزادی برگزارگردیدکه در پایان پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۴    
دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه امام (ره) به حمایت از فلسطین و آزادی خاک آن و همچنین محو شدن کامل اسرائیل اعتقاد داشتند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۳    
دادستان عمومی و انقلاب اراک از آزادی 23 نفر از بازداشتی های اعتراضات اخیر شرکت هپکو اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۷:۴۸    
هواداران تیم فوتبال استقلال تهران پس از باخت در مقابل پرسپولیس نسبت به وضعیت و مدیریت تیمشان به شدت اعتراض کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۷:۴۳    
زنگنه گفت: هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم و قانون نیز اجازه انجام این کار را نداده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۵    
یکی از ساکنان فاز 11 مسکن مهر پردیس درباره مشکلات سکونت در این خانه ها به خبرنگار جوان آنلاین می گوید ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۵    
وتوی همزمان روسیه و چین با قطعنامه شورای امنیت درباره ادلب علاوه بر آنکه پیام ویژه ای دارد، خشم واشنگتن را به همراه داشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۵    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه افت قیمت مسکن باعث شده تا سوداگران رغبتی برای حضور در بازار مسکن نداشته باشند گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۵    
74 سال پس از تاسیس سازمان ملل که در واقع هدف آن بیشتر نشان دادن پارادایم قدرت جدیدی بود که بعد از جنگ جهانی دوم شکل گرفته بود، به نظر می رسد وقت یک اصلاح ساختاری جدی در آن فرارسیده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۵    
ایران طی سالهای گذشته با اعمال سیاستهای مختلف، عملاً تحریم های گسترده آمریکا علیه نظام اقتصادی کشور را بی اثر یا کم اثر کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۵    
نمایش مقتدرانه نیروهای مسلح کشورمان در جوار حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی، با رونمایی از نسل جدید برخی سامانه های مهم نظامی و خروج تعدادی از نمونه های قدیمی حاضر در سنوات قبل همراه بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۵    
سازمان تنظیم مقررات در تازه ترین گزارش خود، شاخص های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان سه ماه نخست امسال اعلام کرده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۵    
رییس مرکز تحقیقات ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران از ساخت مثانه مصنوعی و کاندوئیت برای اولین بار در ایران خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۰    
نشریه نیویورکر در گزارشی درباره معادلات جاری در غرب آسیا، نوشت، محور متشکل از گروه های همسو با ایران، معادلات منطقه را دستخوش تحول کرده است و به ایجاد بازدارندگی برای تهران منجر شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۰    
کشاورزان خراسان جنوبی این روزها در حال برداشت عناب از 3 هزار و 600 هکتار باغ خود هستند که پیش بینی می شود کشاورزان 6 هزار تن عناب برداشت کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۰    
بندرعباس - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: امیدوارم کشورهای منطقه فهمیده باشند که خویشتنداری ایران در برابر اقدامات خصمانه ذیل آمریکا، به دلیل حفظ حرمت اسلام است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۰    
اکنون، در آستانه ی انتخابات مجلس و نمایان شدن بیش از پیش ناکارآمدی گفتمان غربگرا، باز همان داستان با اندکی تفاوت، در حال وقوع است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۰    
جواد شمقدری کارگردان گفت: هنوز که فیلمبرداری را شروع نکرده ایم اما شاید تا چند روز آینده شروع کنیم، ظاهرا مشکل بودجه حل شده است؛ ظاهرا یک بخشی از بودجه را پرداخت کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۰    
سردبیر خبرگزاری میزان با انشار پستی در توییتر، نام متهم مجهول پرونده جرائم مدیران سایپا را فاش کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۰    
حمله به تاسیسات نفتی آرامکو همانند شوک نفتی بزرگی بود که پیروزی انقلاب اسلامی به ریاض وارد آورد و باعث شد تا این کشور برای افزایش تولید نفت خود، به دنبال کاهش تولید نفت ایران، به دردسر بیافتد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۰    
میر لوحی عضو شورای شهر تهران معتقد است که این طرح باید به منظور جلوگیری از ورود بی ضابطه خودروهای شهرستانی که هر روز وارد شهر تهران می شوند، با در برگیری تمام شهر تهران اجرا شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۰    
محققان دانشگاه بَث در انگلیس موفق به شناسایی یک طبقه جدید دارویی برای مبارزه با سرطان پروستات شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۸    
بر اساس معاملات انجام شده امروز در بازار آزاد خودرو قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با اُفت و خیز جزئی همراه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۸    
رئیس دیوان عالی کشور درباره علت نقض حکم اعدام محمد علی نجفی توضیحاتی داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۵    
موتورسواران نیروهای مسلح استان مرکزی در اولین روز از هفته دفاع مقدس رژه رفتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۰    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تحمیل مذاکره بر ملت ایران است گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۵    
نیروهای مسلح استان مرکزی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در حضور مسئولین استانی رژه رفتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۵    
پس از خداحافظی افشار از فضای مجازی، کاربران با داغ کردن هشتگ نام این بازیگر، تصمیم اخیر او را مورد ستایش قرار دادند و نظرات خود را در توییتر به اشتراک گذاشتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۵    
سخنگوی ستاد اجرایی تبصره 14 قانون بودجه کشور از حذف گام به گام یارانه پردرآمدها خبر داد و گفت: در گام اول یارانه 200 هزار خانوار حذف می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۵    
در مراسم رژه 31 شهریور در تهران یگان های پیاده و محمول نیرو های ارتش و سپاه پاسداران از برابر جایگاه عبور کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۹    
ابوالفضل سروش نماینده لیست امید در تهران به عملکرد فراکسیون امید اشاره کرد و گفت: در رابطه با نحوه عملکرد فراکسیون امید می شود گفت که "هیچ بقالی نمی گوید ماست من ترش است" ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۹    
رئیس اول اتحادیه املاک استان تهران گفت: خروج سرمایه گذاران و کاهش قدرت خرید مسکن باعث کاهش 200 میلیون تومانی در برخی از مناطق خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۹    
عربستان سعودی به منظور جبران کسری نفت خود در پی هدف قرارگرفتن تاسیسات آرامکو برای نخستین بار اقدام به واردات این ماده ارزشمند کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن جرات تصمیم گیری در برابر نیروهای مسلح و ملت ایران را ندارد، گفت: آنها راه دیگری را در سال های اخیر برگزیدند و به جای جنگ نظامی، تروریسم اقتصادی را علیه ملت ما آغاز کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۴    
طبق اعلام بانک مرکزی، زائران اربعین حسینی در صورت نیاز به خرید می توانند نسبت به خرید حداکثر مبلغ 100 یورو یا معادل آن به سایر ارزها به نرخ بازار ثانویه ارز از صرافی های مجاز و بانک های منتخب ملی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۴    
سامانه ثبت اموال و دارایی مقامات، مسؤولان و کارگزاران کشور رونمایی شد و مسؤولان از امروز به مدت یک ماه فرصت دارند اموال خود را ثبت کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۸    
دیدار امروز تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر با حاشیه هایی همراه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۸    
پویش گرامیداشت یاد شهدا با کلیدواژه های #دفاع_مقدس و #شهید در فضای مجازی آغاز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۷    
همزمان با سراسر کشور اولین روز مدرسه کلاس اولی ها با عنوان "جشن شکوفه ها و غنچه ها" در دبستان حاج گازرانی اراک برگزار شد .
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۲    
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف 2 هزار و823 عدد انواع کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس به ارزش تقریبی یک میلیارد و 983 میلیون ریال در عملیات پلیس شازند خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۷    
یکی از فرماندهان دفاع مقدس در مراسم صبحگاه مشترک تفرش گفت: پیش از انقلاب اسلامی، ملت ایران در همه عرصه ها کمبودها و مشکلاتی داشت اما به برکت انقلاب اسلامی با وجود تحریمها و مشکلات ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۶    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی نتیجه ایستادگی بر روی آرمان ها است بیان کرد: اقتدار چهل ساله انقلاب برای ما درس ایستادگی، گذشت، ایثار ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۴    
آیا ورزشکارانی که با رژیم صهیونیستی رقابت نمی کنند مقصر هستند؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۴    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز جبهه نبرد با دشمن در جنگ اقتصادی است و همه ما باید دست در دست یکدیگر تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۰    
مدیرکل آموزش وپرورش استان مرکزی از ورود 24 هزار کلاس اولی به مدارس استان خبر داد و گفت: تعداد دانش آموزان پایه اول نسبت به سال گذشته دو هزار نفر افزایش داشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۲۵    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: گام سوم یکی از دستاوردهایی که می تواند داشته باشد محدودیت های تحقیق و توسعه را بر می دارد و زمینه و بستر را برای توسعه فناوری و دانش هسته ای کشور فراهم می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۰۰    
مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: به مناسب کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۷:۵۵    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی سی و یکم شهریور ماه به فوتبال و به خصوص دربی پایتخت اختصاص یافته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۷:۵۵    
همزمان با هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای روستای ضیاءآباد با حضور خانواده شهدا، جانبازان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع ضیاءآباد برگزار شد..