پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۳:۰۶May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 22 تیر 1400 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 29 اسفند 1398 اکو فارس 30 اسفند 1399 اکو فارس 31 فروردین 1400 اکو فارس 30 اردیبهشت 1400 اکو فارس 1 خرداد 1400 اکو فارس 1 تیر 1400 اکو فارس 2 تیر 1400 اکو فارس 3 تیر 1400 اکو فارس 4 تیر 1400 اکو فارس 5 تیر 1400 اکو فارس 6 تیر 1400 اکو فارس 7 تیر 1400 اکو فارس 8 تیر 1400 اکو فارس 9 تیر 1400 اکو فارس 10 تیر 1400 اکو فارس 11 تیر 1400 اکو فارس 12 تیر 1400 اکو فارس 13 تیر 1400 اکو فارس 14 تیر 1400 اکو فارس 15 تیر 1400 اکو فارس 16 تیر 1400 اکو فارس 17 تیر 1400 اکو فارس 18 تیر 1400 اکو فارس 19 تیر 1400 اکو فارس 20 تیر 1400 اکو فارس 21 تیر 1400 اکو فارس 22 تیر 1400 اکو فارس 23 تیر 1400 
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۸    
اکوفارس: نیروهای داوطلب مردمی عراق موفق شدند یک عملیات تروریستی را در سامراء خنثی کنند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۳    
اکوفارس: در حالی که مصوبه دولت افزایش قیمت در ماه های پایانی را منع کرده بود، شاهد افزایش نرخ مصوب برخی کالاها توسط دستگاه های اجرایی کشور هستیم.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۳    
اکوفارس: مقامات عراقی از افزایش شمار قربانیان آتش سوزی در بیمارستان امام حسین (ع)، واقع در ناصریه عراق به 78 کشته و 100 زخمی خبر می دهند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۸    
اکوفارس: سخنگوی قوه قضاییه گفت: نتیجه کارشناسی پرونده حادثه اتوبوس حامل خبرنگاران حکایت از این دارد که 50 درصد تقصیر متوجه راننده و 50 درصد مربوط به سایر عوامل و متولیان و مسئولان مختلف است که البته ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۳    
اکوفارس: مدیرعامل آب منطقه ای تهران با اشاره به همکاری مردم برای مصرف بهینه ی آب گفت: تمام تلاش ما این است که از روش جیره بندی برای جلوگیری با کم آبی استفاده نکنیم.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۳    
اکوفارس: رانندگان 450 دستگاه خودروی غیربومی که قصد ورود به مازندران را داشته اند، جریمه شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۸    
اکوفارس: عبداللطیف الزیانی ، وزیر خارجه بحرین، صبح امروز (سه شنبه) در کنفرانس خبری کوتاهی که با اصحاب رسانه داشت، خواستار کنترل برنامه هسته ای ایران و محدودسازی توسعه موشکی آن شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۳    
اکوفارس: جشنواره بانک گردشگری ویژه دارندگان کارت هواداری پرسپولیس آغاز شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۸    
اکوفارس: قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با افزایش متوسط یک میلیون تومانی همراه است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۸    
انتقال یک گاو از محل نگهداری در پشت بام یک خانه در شهر کراچی پاکستان به بازار فروش احشام عید قربان/ رویترز و خبرگزاری آناتولی ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۸    
اکوفارس: قیمت شاخص نفت خام برنت با 25 سنت افزایش به 75 دلار و 41 سنت و شاخص دبلیوتی آی آمریکا با 23 سنت افزایش به 74 دلار و 33 سنت برای هر بشکه رسید.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۳    
اکوفارس: جشنواره بانک گردشگری برای دارندگان کارت هواداری پرسپولیس برگزار می شود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۸    
اکوفارس: یکی از مهندسانی که در تیم ساخت گنبد آهنین بوده، در گفت وگو با شبکه الجزیره این سامانه را دروغ بزرگ رژیم صهیونیستی خواند ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۸    
اکوفارس: در حالی که طی هفته های اخیر کشف گورهای دسته جمعی بومیان در کانادا خبرساز شده است، رسانه ها از پیدا شدن گور دسته جمعی بیش از 160 کودک در استان بریتیش کلمبیا خبر دادند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۸    
اکوفارس: بر اساس اعلام فرودگاه امام خمینی، فروش اراضی متعلق به شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) توسط اشخاص ثالث و در سایت های شیپور، دیوار و . . . . غیرقانونی است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۳    
اکوفارس: یک کارشناس مسائل اقتصاد ایران درمورد وضعیت تورم در سال 1400 گفت: اگر به سمت مدیریت خلق پول و هدایت اعتبار در کشور حرکت نکنیم ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۳    
اکوفارس: درپی وخیم شدن اوضاع امنیتی در افغانستان، روسیه دیپلمات های خود را از کنسولگری این کشور در شهر مزار شریف ولایت بلخ خارج و به ازبکستان منتقل کرده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۸    
اکوفارس: نماینده مردم تهران در مجلس از رد بخشنامه جهانگیری معاون اول رئیس جمهور درباره افزایش حقوق مدیران در هیأت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۸    
اکوفارس: وزیر راه و شهرسازی با بیان"سازمان امور مالیاتی لیست ارائه شده برای خانه های خالی را نپسندیده است، "گفت: دوره بازپرداخت وام طرح ملی مسکن 20 ساله است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۳    
اکوفارس: طبق اعلام رسمی باشگاه الغرافه قطر، 4 بازیکن خارجی با این تیم خداحافظی کردند تا شایعات در خصوص پیوستن 2 ستاره ایرانی به جمع بازیکنان استراماچونی قوت گیرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۳    
اکوفارس: دولت عراق برای گرامیداشت قربانیان و جان باختگان حادثه آتش سوزی بیمارستان ابن الخطیب بغداد که به بیماران کرونایی اختصاص دارد، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۳    
اکوفارس: دهکده ورزشکاران المپیک توکیو در فاصله 10 روز مانده تا آغاز بازی ها افتتاح شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۳    
اکوفارس: در این گزارش با هتلی که به شکل قلعه شنی است و چند هتل عجیب دیگر آشنا شوید.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۸    
اکوفارس: ارزش دلار مقابل بیشتر رقبا تقویت شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۸    
اکوفارس: به گفته رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در حال حاضر بیمارستان ها با کمبود تخت مواجه هستند و مسئولان بیمارستان ها مجبور اند از ظرفیت بخش های دیگر به بخش کرونا اضافه کنند چرا که متاسفانه ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۸    
اکوفارس: سخنگوی قوه قضاییه گفت: حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق که پیش از این رئیس دیوان عدالت اداری بود اکنون به عنوان معاون اول قوه قضاییه انتخاب شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۳    
اکوفارس: همزمان با تشدید فشارهای آمریکا و برخی جریان های داخلی عراق بر گروههای مقاومت و به صورت ویژه الحشد الشعبی، گروه تروریستی داعش را به فکر تجدید قوای عناصر خود انداخته است .
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۸    
اکوفارس: عضو هئیت مدیره کانون عالی شورا های اسلامی کار ایران درباره جزئیات قرارگرفتن رانندگان برون شهری در لیست مشاغل سخت و زیان آور، توضیحاتی داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۸    
اکوفارس: رئیس حمهوری عراق امروز(سه شنبه) دلیل دو فاجعه آتش سوزی در بیمارستان امام حسین(ع) ذی قار و حادثه آتش سوزی قبل از آن در بیمارستان ابن الخطیب بغداد را فساد پایدار و سوء مدیریت دانست.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۸    
اکوفارس: کارشناس بهداشت محیط کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان گفت: خشکسالی، پایین آمدن و خشک شدن آب چاه ها استفاده از فاضلاب و آب های غیرمتعارف برای آبیاری مزارع کشاورزی در شهر همدان را افزایش داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۳    
اکوفارس: رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت درباره علت اختلاف میزان واردات و تزریق واکسن توضیح داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۸    
اکوفارس: مسعود جعفری جوزانی با بیان این که به زودی از پزشکی که فک دخترش را فلج کرده است، شکایت می کند، روایت یکی از مسوولان سازمان نظام پزشکی از این ماجرا را جانبدارانه و نادرست خواند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۸    
اکوفارس: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخت گذر بودن، وزش باد و گرمای شدید ، مهار آتش در ارتفاعات نارک و خامی در شهرستان گچساران را دشوارتر کرده است و برای روز پنجم نیز آتش سوزی ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۳    
اکوفارس: دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران گفت:شکاف میان دستمزد کارگر و هزینه های آن ها سال های زیادی است که باقی مانده و این فاصله باید در نقطه ای حل شود و از بین برود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۰:۲۳    
اکوفارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: یک میلیون و 300 هزار واحد خانه خالی را شناسایی کرده ایم و در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار داده ایم و از مرداد باید از آن ها مالیات اخذ شود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۳    
اکوفارس: رئیس سازمان بورس با ارسال نامه فوری و مهم به وزیر نفت خواهان اعلام اطلاعات مربوط به خوراک و فرآورده ها به شرکت های پالایشی شد تا امکان برگزاری مجمع سالانه این شرکت ها فراهم شود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۸    
اکوفارس: برخی گزارش ها حاکی است در اثر آتش سوزی در یکی از بیمارستان های مربوط به بیماران مبتلا به کرونا در استان ذی قار 39 نفر جانشان را از دست دادند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۳    
اکوفارس: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری شامگاه دوشنبه مدعی شد این کشور آماده بازگشت به دور هفتم مذاکرات وین در خصوص برجام است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۳    
اکوفارس: برخی داوطلبان کنکور درخواست دارند تا به طور شفاف تمام سؤالات مطرح شده در کنکور سراسری بررسی شود؛ یکی از این کنکوری ها گفت: وقتی از 105 سؤال، 42 سؤال ایراد دارد، از تمام سؤالات ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۸    
اکوفارس: یک رسانه آمریکایی گزارش داده برخی از عوامل دخیل در ترور رئیس جمهور هائیتی سابقاً مخبران دستگاه های مجری قانون در آمریکا بوده اند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۳    
اکوفارس: شرکت توزیع نیروی برق استان تهران اعلام کرد: برنامه زمانبندی احتمالی اعمال خاموشی در شبکه توزیع برق در شهرستان های این استان در 22 تیرماه منتشر شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۳    
اکوفارس: وزیر دفاع یمن گفت که مدیریت جنگ تاریخی و سرنوشت ساز علیه این کشور، دیگر در دست متجاوزان نیست، بلکه فرماندهان و رهبران انقلابی یمن، دست برتر را دارند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۳    
اکوفارس: کارت شرکت در آزمون وکالت در سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۰:۵۸    
اکوفارس: آتش سوزی بزرگ در بخش قرنطینه بیماران کرونایی بیمارستان آموزشی امام حسین (ع) در شهر الناصریه استان ذی قار عراق تا کنون 30 کشته و 45 مجروح بر جا گذاشته و حجم بالای آتش با دهها تن محاصره شده در ...