دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۰۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکونگار 20 فروردین 1403 - econegar.com

اکونگار 1 فروردین 1402 اکونگار 1 فروردین 1403 اکونگار 2 فروردین 1403 اکونگار 3 فروردین 1403 اکونگار 4 فروردین 1403 اکونگار 5 فروردین 1403 اکونگار 6 فروردین 1403 اکونگار 7 فروردین 1403 اکونگار 8 فروردین 1403 اکونگار 9 فروردین 1403 اکونگار 10 فروردین 1403 اکونگار 11 فروردین 1403 اکونگار 12 فروردین 1403 اکونگار 13 فروردین 1403 اکونگار 14 فروردین 1403 اکونگار 15 فروردین 1403 اکونگار 16 فروردین 1403 اکونگار 17 فروردین 1403 اکونگار 18 فروردین 1403 اکونگار 19 فروردین 1403 اکونگار 20 فروردین 1403 اکونگار 21 فروردین 1403 اکونگار 22 فروردین 1403 اکونگار 23 فروردین 1403 اکونگار 24 فروردین 1403 اکونگار 25 فروردین 1403 اکونگار 26 فروردین 1403 اکونگار 27 فروردین 1403 اکونگار 28 فروردین 1403 اکونگار 29 فروردین 1403 اکونگار 30 فروردین 1403 اکونگار 31 فروردین 1403 
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۶:۲۷    
طبق آمار اعلام شده توسط سازمان گمرگ ایران، 25 قلم کالای اساسی به ارزش 19.5 میلیارد دلار در سال گذشته وارد کشور شده است. این کالاها به مدت سه ماه در معطل مجوز ترخیص بودند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۵:۳۷    
با وجود بازار گاوی مبادله ارزها در آخرین روز کاری هفته، لیر ترکیه در بازار ارز تهران درجا زد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۳:۳۷    
مدیر عامل اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی لاستیک روغن و فیلتر کشور گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی در خصوص تایر های دولتی نداریم و عرضه طبق روال گذشته است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۹    
عرب عامری درباره قطع سهمیه سوخت خودروهای اینترنتی در سال 1403 گفت: طبق مصوبه های جدید اعلام شده است که این سهمیه امسال اختصاص پیدا نکند که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در این باره مجری بوده و تصمیم ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۹    
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت برکالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی هر گونه افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار را در هفته های آینده تکذیب و اعلام کرد ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۴    
اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای از افزایش یک درصدی نرخ مالیات بر ارزش افزوده و تغییر نیافتن نرخ مالیات بر ارزش افزوده طلا و جواهر خبر داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۹    
روابط عمومی تپسی اعلام کرد: رای شورای رقابت مبنی بر ضد رقابتی بودن اقدام اسنپ قطعی و چابرجاست
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۱    
اسنپ با حکم قطعی دادگاه از تمام اتهامات وارده شرکت تپسی در خصوص ادعای استفاده از سیم کارت های جعلی برای جمع آوری اطلاعات کاربران راننده تبرئه شد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۶    
معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری گفت: صدور احکام سال 1403 بازنشستگان کشوری با اعمال ضریب 20 درصد افزایش انجام می شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۹:۱۶    
مدیرعامل ریپل، پیش بینی می کند که کل ارزش بازار کریپتو در سال جاری میلادی دو برابر خواهد شد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۹:۱۶    
رئیس اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی می گوید: فروش زولبیا و بامیه امسال چیزی حدود 70 درصد کمتر از سال قبل بود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۶:۵۷    
سفارشات صنعتی آلمان در ماه فوریه کندتر از حد انتظار رشد کرد و نشان داد که تقاضای ضعیف در بخش تولید همچنان بر بزرگترین اقتصاد اروپا تاثیر می گذارد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۶:۰۲    
رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس فعلی، با بیان اینکه حذف کارت سوخت به دلیل کم مصرف نبودن خودروهای داخلی اقدام خطرناکی است، توضیح داد: اگر قرار باشد این موضوع اجرایی شود ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۵:۵۱    
باوجود کاهش نرخ دلار و طلا در بازار آزاد، ابلاغیه نرخ جدید تسعیر ارز بانکی ها توانست بورس را به روند صعودی برگرداند. در صورت تغییر نکردن شرایط سیاسی، احتمالاً فردا نیز روز سبزی را بورس تجربه کند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۵:۵۱    
میدان بزرگ تره و بار تهران قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته ای که در آن هستیم، اعلام کرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۳:۱۷    
مدیرعامل بانک مسکن با اعلام افزایش 170 درصدی مبلغ تسهیلات حمایتی بانک مسکن برای مستاجران گفت: در سال 1402، 15 هزار و 804 فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ بیش از 9 هزار و 83 میلیارد ریال پرداخت شد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۲:۴۷    
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت برکالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی افزایش قیمت گوشت در هفته آتی را تکذیب کرد و آن را شایعه دانست.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۲:۲۲    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با بیان اینکه در روز گذشته در برخی دفاتر پلیس 10+ اختلال در روند فعالیت ثبت درخواست کارت سوخت به وجود آمده است گفت ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۲:۰۲    
رئیس سازمان ملی استاندارد اعلام کرد به نیسان آب تا شهریور ماه امسال فرصت داده ایم تا استانداردهای خود را ارتقا دهد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۱:۴۲    
با نزدیک شدن به زمان هاوینگ بیت کوین بررسی روند معاملاتی آن اهمیت بیشتری پیدا می کند. در سه دوره گذشته رویداد هاوینگ ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۱:۳۷    
نایب رئیس اتاق ایران از امکان افزایش حجم صادرات غیر نفتی گفت و این را مستلزم درست عمل کردن حلقه های ارتباطی زنجیره صادرات همچون نظام بانکی، گمرکات، لجستیک و دیپلماسی اقتصادی دانست.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۱:۱۷    
یحیی ابراهیمی، نماینده دلفان معتقد است بر خلاف وعده ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم اقتصاد ایران شرطی شده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۳:۲۷    
مسافرت های نوروزی امسال تحت تأثیر مشکلات اقتصادی قرار گرفته بود. بسیاری از مسافرین نوروزی به علت گرانی هزینه اسکان ترجیح دادند در چادرهای مسافرتی خود ساکن شوند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۲:۲۷    
عضو انجمن اقتصاددانان ایران درباره ارتباط حمله به کنسولگری ایران در دمشق و نوسان بازار ارز گفت: این حمله یک شوک سیاسی است و زمانی این شوک نگران کننده خواهد بود که اثری پایدار بر بازار ارز بگذارد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۲    
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: در سال جدید کالاهای اساسی از جمله برنج، شکر و روغن در بازار به وفور تامین است و نه تنها کمبودی در این زمینه ها نداریم؛ بلکه با نرخ های دولتی عرضه می شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۷    
جلسه بررسی چگونگی اجرای دستورالعمل و چالش های پیش رو در تنظیم بازار خودروی سواری با حضور وزیر صمت فردا در شورای رقابت برگزار می شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۷    
طبق گزارش دفتر پژوهش های 3 اقتصاد کلان و آسه آن (AMRO)، اقتصاد چین امسال 5٫3 درصد رشد خواهد کرد، زیرا بخش املاک تثبیت خواهد شد و تقاضای خارجی بهبود خواهد یافت که این به افزایش رشد در منطقه کمک می کند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۰:۵۲    
وضعیت قیمت ها در بازار اجاره مسکن روز به روز بدتر می شود و این شرایط در 1403 بحرانی تر شده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۷    
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: از نظر پلیس راهور، "بدنه خودروهای داخلی" استحکام کافی در تصادفات را ندارد و نمی توانند جان سرنشینان را در حوادث نجات دهند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۷    
مدیرعامل شرکت یزدتایر به بازار گفت: سال پیش بانک ها حاضر به ارائه تسهیلات مالی جدید یا تمدید همان شرایط مالی قبلی برای تایرسازان نشدند، بنابراین بودجه تولید چگونه باید تامین شود؟
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۹:۴۷    
سیاست های کنترلی دولت، عاقبت اثر خود را در انتهای سال 1402 از دست داد؛ به این ترتیب قیمت دلار در مدار صعودی قرار گرفت و این مسیر هنوز هم ادامه دارد ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۹:۴۷    
اولین طرح فروش خودرو در سال 1403 در حالی دیروز لغو شد که سناریوهای مختلفی در مورد علل این تصمیم خودروساز مطرح است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۸:۵۷    
نایب رئیس اتاق ایران با بیان اینکه سال 1403 سال سختی برای همه ما خواهد بود، گفت: دولت بدون اعتماد به بخش خصوصی نمی تواند از گردنه های سخت اقتصادی عبور کرده و جهش تولید را رقم بزند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۸:۵۱    
مزایده فردای باشگاه استقلال به دلیل نبود خریدار لغو شد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۸:۵۱    
بصیری معاون سابق وزیر و استاد دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه با تصمیمات لحظه ای و دستوری ریسک سرمایه گذاری در بخش معدن را بالا برده اند گفت: علاوه بر تحریم های خارجی از خودتحریمی نیز لطمه می خوریم.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۷    
طبق اعلام رئیس فدراسیون صادرات ایران، با حکم دیوان عدالت اداری، سازمان امور مالیاتی مکلف است، طلب صادرکنندگان را با مالیات پرداختی آنها تهاتر کند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۱    
روسای اتاق های بازرگانی کشور امروز در نخستین نشست شورای روسای اتاق ها به ابطال انتخابات اتاق آبادان و پلمپ ساختمان این اتاق اعتراض کردند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۱    
رئیس پیشین اتحادیه دارندگان نمایشگاه ها و فروشندگان خودروی تهران ضمن تشریح قیمت روز انواع خودرو در بازار از افزایش 5 درصدی قیمت انواع خودرو در سال 1403 خبر داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۱    
بانک مرکزی اعلام کرد به زودی لیست دریافت کنندگان ارز کالایی را به منظور شفاف سازی منتشر می کند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۱    
انعطاف پذیری دستمزدهای بخش خصوصی نسبت به بخش دولتی به دلیل وجود قدرت چانه زنی در بخش خصوصی است که امکان حفظ ستاره ها(نیروهای کلیدی) را با تعدیل حقوق می دهد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۲    
چین با تقویت فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی و توسعه استفاده از آن قصد دارد خود را در آینده به مرکز هوش مصنوعی جهان تبدیل کند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۷    
شانزدهمین حراج شمش طلا در حالی روز یکشنبه برگزار شد که مقایسه آن با سلسله حراج های سکه در سال های 96 و 97 مناقشاتی در پی داشته است ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۷    
اینترنت در کشور از ساعاتی پیش با اختلال و کندی همراه شده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۲    
بررسی تیراژ تولید و فروش ایران خودرو مشخص کرد بزرگ ترین خودروساز ایرانی در عمل به برنامه تولید و فروش 1402 خود موفق نبوده است ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۲    
رئیس بانک مرکزی ژاپن متعهد شد که به تغییرات اقتصادی واکنش مناسب نشان دهد اما هنوز زمان بندی مشخصی در مورد اینکه آیا ژاپن می تواند در مورد انتشار ارز دیجیتال تصمیم بگیرد، وجود ندارد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران و با هدف مدیریت مصرف برق، ساعت کار ادارات از 15 خرداد تا 15 شهریور تغییر می کند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۷    
بیت کوین (BTC) هفته ای پرنوسان را تجربه می کند و قیمت ها پس از روزها تثبیت، متفاوت شده و در حالی که ارزش آن حدود 2 درصد کاهش یافته است، برخی از تحلیلگران این مورد را نشانه مثبت می دانند ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۲    
طبیعتاً نقشه میانگین حقوق نیز بازتابی از هزینه های زندگی است که بر قدرت خرید، انتخاب سبک زندگی و شرایط کلی اقتصادی افراد و خانواده ها تأثیر می گذارد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۷    
این مدل مالیات ستانی که دولت پیش بینی کرده با اقتضائات ایران سنخیت ندارد. این یک مدل چینی است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۷    
هر کارگر ایرانی در صورت دریافت 11میلیون و 500هزار تومان در ماه حدود 170دلار با احتساب دلار 64هزار تومانی در ماه حقوق می گیرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۱    
از اسفند 1400 تا امروز (19 فروردین 1403)، قیمت دلار در بازار ایران 245 درصد افزایش داشته است اما نرخ افزایش حداقل دستمزد کارگران در همین بازه زمانی فقط 119.3 درصد بوده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۱    
رئیس کمیته ارزی اتاق بازرگانی ایران گفت: اگر برای مدیریت و کنترل شرایط کنونی از فرمایشات رهبری تبعیت شود ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۱    
جلسه شورای عالی بورس برای تعیین رییس جدید یا ادامه فعالیت مجید عشقی به عنوان رییس سازمان بورس برگزار می شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۷    
روزنامه دنیای اقتصاد از احتمال افزایش مبلغ وام مسکن خبر داده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۲    
سخنگوی اسبق گمرک جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: این که رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفته اند که آنقدر خودرو وارد کشور می شود که جا در انبارها نباشد ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۷    
نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: در تبصره های ماده 41 قانون کار و فرمول تعیین مزد، افزایش مزد بر اساس تورم الزام آور است. بنابراین ضرورت دارد که جلسات کارشناسی مزد در طول سال برگزار شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۲    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است اگر افزایش قیمت ارز ناشی از مسائل اقتصادی نباشد، بعد از یک دوره کوتاه متوقف می شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۷    
یک نماینده مجلس گفت: قانون اجازه ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگران در سال 1403 را می دهد زیرا همه مصوبات و تصمیمات جلسات دولتی می تواند توسط دیوان رسیدگی و ابطال شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۶:۱۸    
معاون ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در رابطه باجزئیات سهمیه بندی بنزین شفاف سازی کرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۵:۱۸    
یک فعال کارگری گفت: ماده 41 قانون کار در خصوص تعیین مزد کارگران است؛ در این ماده، تعیین حداقل دستمزد کارگر بر عهده شورای عالی کار قرار داده شده است ...