دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۲۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکونگار 15 فروردین 1403 - econegar.com

اکونگار 1 فروردین 1402 اکونگار 1 فروردین 1403 اکونگار 2 فروردین 1403 اکونگار 3 فروردین 1403 اکونگار 4 فروردین 1403 اکونگار 5 فروردین 1403 اکونگار 6 فروردین 1403 اکونگار 7 فروردین 1403 اکونگار 8 فروردین 1403 اکونگار 9 فروردین 1403 اکونگار 10 فروردین 1403 اکونگار 11 فروردین 1403 اکونگار 12 فروردین 1403 اکونگار 13 فروردین 1403 اکونگار 14 فروردین 1403 اکونگار 15 فروردین 1403 اکونگار 16 فروردین 1403 اکونگار 17 فروردین 1403 اکونگار 18 فروردین 1403 اکونگار 19 فروردین 1403 اکونگار 20 فروردین 1403 اکونگار 21 فروردین 1403 اکونگار 22 فروردین 1403 اکونگار 23 فروردین 1403 اکونگار 24 فروردین 1403 اکونگار 25 فروردین 1403 اکونگار 26 فروردین 1403 اکونگار 27 فروردین 1403 اکونگار 28 فروردین 1403 اکونگار 29 فروردین 1403 اکونگار 30 فروردین 1403 اکونگار 31 فروردین 1403 
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۷    
فرزاد وجیهی با اشاره به پیشرفت باشگاه های فوتبال عربستان سعودی گفت: تیم پرسپولیس به عنوان بزرگترین و پر طرفدارترین باشگاه آسیا می تواند بهترین مربیان و بازیکنان فوتبال را در اختیار بگیرد ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۷    
امارات متحده عربی پیش بینی کرده رشد اقتصادی این کشور در سال 2024 به دلیل توافق اوپک پلاس بسیار کمتر از تخمین های مربوطه در ماه دسامبر خواهد بود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۷    
دستاورد پیام رسان های ایرانی در صورتی درخور توجه و تحسین هستند که بتوانند خدمات امن و پایداری را برای کاربران تضمین کنند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۲    
نایب رئیس سندیکای صنایع آلومینیوم ایران، با مقایسه صنعت آلومینیوم ایران با دیگر کشورها اعلام کرد که در شرایطی که در دیگر کشورها در صنعت آلومینیوم افزایش تولید وجود داشته و تلاش می شود تا صادرات همراه ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۲    
در حالیکه کارشناسان فرسودگی ماشین آلات معدنی و ممنوعیت واردات را مانع توسعه و شکوفایی بخش می دانند، فعالان این حوزه می گویند بالا بردن حقوق دولتی معدن را زمین می زند و موجب تعطیلی معادن کوچک می شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۶:۴۱    
اعلام سقف چهل لیتر بری خرید بنزین نیز سبب شد صف های طولانی از مقابل پمپ بنزین ها جمع نشود چرا که این محدودیت ضرورت مراجعه برای خرید بنزین در دوره کوتاه تری را سبب می شد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۴    
برخی واحدهای فولادسازی در کشور در سال 1402 با مشکلاتی روبه رو بودند که از میزان تولید آنها کاست و انگیزه آنها را برای صادرات تقلیل داد ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۴    
صنعت بسته بندی آب در ایران کاملاً مبتنی بر اقتصاد خانواده است. وقتی معیشت مردم ایران رو به بهبودی است فرصت این را خواهند داشت به غذا و نوشیدنی هایی که در فهرست کالاهای ضروری نیست، گرایش یابند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۱۹    
نایب رئیس کمیسیون مالیات، کار و تأمین اجتماعی می گوید: لزوم مشارکت مردم و بخش خصوصی در اقتصاد، شفافیت، جلوگیری از رانت و برابری در دسترسی به اطلاعات و آمار و اجتناب از اقتصاد دولتی است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۴    
کسب و کار تراشه سازی اینتل در سال 2023 با ضرر چند میلیارد دلاری مواجه شد، اما تیم آبی به آینده خوش بین است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۴    
مجموع فروش پتروشیمی ارومیه در سال 1402 به 1807 میلیارد تومان رسید که افزایش 83 درصدی را نسبت به سال 1401 نشان می دهد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۴    
طبق اعلام گمرک صادرات فرش دستباف در سال 1402 به کمتر از 50 میلیون دلار رسیده که فعالان این حوزه معتقدند با اصلاح برخی قوانین داخلی می توان رقم صادرات را افزایش داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۱:۰۳    
شرکت کوین بیس در گزارش تحقیقاتی جدید خود اعلام کرده که بازار کریپتو آماده است تا در سه ماهه دوم سال جاری، بر چالش های موجود غلبه کرده و به رشد و شکوفایی خود ادامه دهد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۶:۰۳    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق پروانه فعالیت یک شرکت خدمات مسافرت هوایی، به علت گران فروشی و نمایش نرخ بلیت در مسیرهای داخلی بالاتر از نرخ مصوب این سازمان خبر داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۴:۳۸    
سازمان اداری و استخدامی کشور، طی بخشنامه ای ضریب حقوق کارکنان دولت در سال 1403 را برای اعمال در احکام کارگزینی کارمندان به دستگاه های اجرایی کشور ابلاغ کرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۰:۱۳    
شرکت ها می توانند از ربات تلگرام برای چت کردن با مشتریانشان استفاده کنند. همه این ویژگی ها رایگان است اما تنها برای کاربرانی که با پرداخت ماهانه پنج دلار، از اشتراک تلگرام پریمیوم استفاده می کنند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۳    
بانک جهانی و سازمان ملل در گزارشی مشترک خسارات جنگ بر زیرساخت های غزه را معادل یکسال تولید ناخالص داخلی این منطقه برآورد کردند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۷    
دبیر انجمن صنعت بانکرینگ: در حال حاضر شیوه قیمت گذاری سوخت تخصیصی به بخش بانکرینگ دقیقا با سوخت صادراتی برابر شده و تفاوت قیمتی بین این دو بخش نیست.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۷    
اقتصاددان ها معتقدند دولت بهتر است یارانه را به مصرف کننده بپردازد ، نه نانوایی ها و مصرف کننده را در مصرف این یارانه آزاد بگذارد تا نان سنتی یا صنعتی را در سبد مصرفی خود انتخاب کنند و در مقابل اجازه ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۲    
ایلان ماسک درصد نابودی بشر به دست هوش مصنوعی را 10 یا 20 درصد اعلام کرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۷    
هوش مصنوعی برای موسیقی دانان به تهدیدی جدی تبدیل شده است و 200 هنرمند اعتراض خود را به ابزارهای مبتنی بر این فناوری اعلام کردند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۲    
سیاست های شفافیت دستمزد که طی آن کسب و کارها دامنه حقوق پرسنل خود را آشکارا به اشتراک می گذارند، در آمریکا کم کم جا افتاده و عادی شده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۸:۲۷    
پیش بینی ها حکایت از رشد شهرنشینی تا سال 2050 دارد. این گزارش ها بیان می کند که انسان ها در شهرهای هوشمند خوشحال تر زندگی می کنند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۷:۱۱    
دبیر کل فدراسیون صنعت آب ایران وضعیت دو سه سال آینده را سال های تعیین کننده برای مدیریت آب عنوان کرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۵:۳۲    
عضو داروساز هیئت مدیره نظام پزشکی اصفهان با اشاره به احتمال بروز کمبودهای دارویی گفت: بسیاری از داروخانه ها نقدینگی کافی برای تامین نقدی داروهای اساسی و حتی شیرخشک را از دست داده اند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۵:۰۲    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هنوز قراردادی با روس ها امضاء نشده است، اما اگر تفاهم نامه موجود منجر به قرارداد شود ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۴:۴۷    
طبق آمار اعلامی گمرک کسری تجارت غیرنفتی در سال گذشته با رشد 2.6 برابری نسبت به سال قبل به 16.8 میلیارد دلار رسید این عدد نسبت به سال 1400 حدود 3.7 برابر شده است
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۳:۴۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس پایان یافته است، اعلام کرد در مسافرت های نوروزی امسال، متاسفانه 813 هموطن در اثر تصادفات جاده ای دار فانی را وداع گفتند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۳:۱۷    
با انتشار گزارش تحولات بازار مسکن تهران در اسفندماه توسط بانک مرکزی مشخص شد در شش ماهه دوم سال قبل قیمت مسکن در پایتخت هفت درصد رشد داشته است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۲:۳۲    
هلدینگ میهن چند ماه پیش وعده جایزه BMW داده بود که تاکنون خبری از آن نشده است. حالا شرکت طبیعت که زیر مجموعه همین هلدینگ است وعده جایزه بنز C200 داده است ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۲:۲۱    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اعلام کرد هفت استان نیاز جدی به ساخت بیشتر مدارس دارند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۲:۲۱    
مطابق پیش بینی ها بورس در روزهای معاملاتی اول سال سیر صعودی داشت. اما بعد از تنش های اخیر در خاورمیانه، بورس هم تغییر روند داد. حال باید دید بازار سرمایه هفته آینده چگونه عمل می کند؟
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۰:۵۴    
دلار در شروع بازار امروز با کاهش قیمت رو به رو شد ولی این کاهش دوامی نداشت و مجدد فاز افزایشی به خود گرفت.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۰:۴۹    
پل مه، دبیر انجمن کشتیرانی گفت: در صورتی که پیچیدگی های اداری و ترانزیتی کاهش یابد میزان ترانزیت کالا تا 20 میلیون تن هم افزایش می یابد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۰:۳۹    
احتمالا زلزله امروز صبح در جزیره تایوان باعث ضربه زدن به سرعت تولیدات شرکت اپل خواهد شد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۰:۰۹    
داده های اولیه اداره آمار فدرال آلمان نشان داد که تورم آلمان در ماه مارس، به لطف کاهش هزینه های انرژی کمی بیشتر از حد انتظار کاهش یافته است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۳۹    
رئیس کل گمرک ایران ضمن اعلام اینکه پارسال 86.9 میلیارد دلار صادرات و 66.3 میلیارد دلار واردات انجام شده است، گفت: صادرات نفت در سال گذشته رشد 8 ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۹    
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تکلیف ما استفاده 90 درصدی مردم از کارت سوخت شخصی است و این موضوع در قانون عنوان شده و باید رعایت شود و اکنون هم در حال اطلاع رسانی این قانون هستیم.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۱۴    
بیگی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه تصمیم گیری در مورد افزایش قیمت بنزین در حوزه اختیارات دولت است، گفت: هیچ بحثی در مورد 3 نرخی شدن بنزین در مجلس نداشتیم.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۴    
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با بیان اینکه برگزار حراج های سکه و شمش در سال جدید ادامه خواهد داشت، گفت: در حراج های گذشته به دلیل عدم اتصال کارت واریز وجه به شماره شبا ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۲۹    
برمبنای داده های وزارت صمت، حال صنعت سال گذشته خوب نبود. سال 1402 ارزش افزوده صنایع که از تابستان رشد منفی را آغاز کرده بود تا پاییز این رشد منفی را به همراه داشت ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۹    
نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه عقب افتادن سرمایه مردم از رشد قیمت مسکن و نیاز سازندگان به سرمایه باعث افزایش معاملات پیش فروش مسکن شد ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۴    
رئیس اتاق ایران، در نشست هیئت رئیسه اتاق ایران با معاون اول رئیس جمهور، بر ضرورت استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی برای تحقق شعار سال تأکید کرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۵۹    
رئیس پلیس راهور فراجا با اعلام زمان آغاز فرایند افزایش نرخ جریمه های رانندگی در سال جدید، از اعمال این جریمه ها به صورت هوشمند خبر داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۴    
تحریم ها در دنیای جدید از ابزارهای اصلی سیاست خارجی هستند. در سال های اخیر علاوه بر شدت گرفتن استفاده از تحریم، بر پیچیدگی آنها هم افزوده شده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۴    
یک اقتصاددان افزایش نرخ ارز را صرفا سیاسی دانست و پیش بینی کرد که در روزهای آینده قیمت دلار کاهش یابد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۵۹    
با توجه به اعلام وزیر نفت از 10 روز آینده سوخت گیری فقط با کارت سوخت شخصی انجام می شود. بنابراین دیگر خبری از کارت سوخت آزاد در جایگاه ها نخواهد بود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۱۴    
بازار اجاره مسکن 1403، با دو انتظار درباره سطح تورم قابل پیش بینی و همچنین وضعیت عرضه فایل به این بازار در سال جاری روبه روست.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۴۴    
فیچ رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی را A+ نگه داشت و چشم انداز اقتصادی آن را به منفی کاهش داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۴    
برای دستیابی به تکنولوژی باید از چرخ های از پیش ساخته کشورهای دیگر استفاده کنیم و الگوهای این کشورها را سرلوحه کار خود قرار دهیم که در محور آن چگونگی ایجاد روابط بین الملل مناسب و محیط مقرراتی ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۴    
رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور گفت: انتظار داریم در نیمه اول سال جاری به دلیل افزایش تولید دام زنده و عرضه زیاد آن قیمت دام زنده منطقی شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۹    
عضو هیات مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی ایران هرگونه افزایش قیمت این کالاها توسط تولیدکنندگان را تکذیب کرد و از کاهش چشمگیر قدرت خرید مردم در سال گذشته خبر داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۴    
افزایش 27 درصدی دستمزد در سال 1402 و افزایش 35 درصدی در سال 1403 در حالی است که نرخ تورم هنوز بیشتر از 42 درصد است و سبد معیشت به بالای 20 میلیون تومان رسیده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۴    
طرح مالیات بر عایدی سرمایه از زمان تصویب در مجلس با کش و قوس هایی روبرو بوده و تا امروز به قانون تبدیل نشده است؛ چراکه باید ایرادات مطرح شده از سوی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام برطرف شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۹    
قیمت طلا امروز، چهارشنبه (3 آوریل) به دلیل کاهش ارزش دلار آمریکا و تقاضای پناهگاه امن ناشی از تشدید تنش ها در خاورمیانه، رکورد خود را افزایش داد ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۲۴    
یک کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت بازار ارز در سال جدید توضیح داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۰۴    
یک نماینده مجلس علت اصلی عدم واردات خودروهای کارکرده را علام کرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۳۹    
آیین نامه اجرایی اسقاط خودروهای فرسوده ششم فروردین ماه در تعطیلات نوروزی در نهایت پس از حدود 11 ماه تاخیر ابلاغ شد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۹    
وزارت صمت در ابتدای سال 1402 همواره وعده افزایش تولید خودرو را می داد و حال با پایان سال 1402 مشخص شد که هیچ یک از آن وعده ها عملی نشده است!
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۳    
بر اساس صورت های مالی 9 ماهه منتشر شده شرکت پخش هجرت در سایت کدال ( حسابرسی نشده) ، سود خالص این شرکت نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته افزایشی 25 درصدی داشته است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۱:۲۸    
مدیرکل روابط کار جبران خدمت و بیمه بیکاری وزارت کارگفت: سقف پرداخت حقوق در مصوبه شورای عالی کار شامل کارگران بخش خصوصی نمی شود .
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۱:۲۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن درباره قطعات یدکی تقلبی خودروها در بازار هشدار داد که مشتریان در هنگام خرید انواع فیلتر و روغن خودرو حتما به کدشناسه و رهگیری ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۱:۱۸    
بیت کوین هفت درصد سقوط کرد و به زیر 65 هزار دلار رسید.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۱:۰۷    
یک عضو شورای کار با انتقاد از عملکرد نمایندگان کارفرمایی در شورای عالی کار، از احتمال ترک نیروی کار از فضاهای رسمی تولید خبر داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۷    
تداوم تنش در خاورمیانه باز هم شرکت های تولیدکننده کالاهای ضروری را با خطر جدی مواجه می کند و افزایش قیمت نفت همزمان با حمله اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق قیمت فرآورده های نفتی را تحت تاثیر قرار ...