دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۴۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 31 فروردین 1395 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1395 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1395 اقتصاد نیوز 29 تیر 1395 اقتصاد نیوز 30 آذر 1395 اقتصاد نیوز 30 دی 1395 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 2 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 1 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 2 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 3 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 4 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 5 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 6 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 7 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 8 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 9 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 10 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 11 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 12 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 13 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 14 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 15 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 16 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 17 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 18 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 19 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 20 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 21 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 22 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 23 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 24 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 25 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 26 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 27 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 28 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 29 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 30 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1395 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۱    
جواد صالحی اصفهانی و وحید محمودی، دو اقتصاددان بررسی کردند که چگونه می توان رفاه اقتصادی مردم را ارتقاء داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۶    
نمایشگاه کتاب از سال جاری از مصلی تهران به شهر آفتاب که به تازگی ایستگاه مترو آن افتتاح شده است منتقل می شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۱    
هر سال شمار زیادی از دانشجویان حوزه کسب وکار برای رسیدن به شغل در شرکت های بزرگ با هم رقابت می کنند. اما یکی از مهم ترین گام ها در این راه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۴    
رییس جمهور در جمع علما، ایثارگران و برگزیدگان استان سمنان اظهارداشت: پیروزی بزرگ برجام نتیجه هدایت رهبری و حمایت مردم بود و باید از فرصت برجام برای آبادانی سریع تر ایران بهره برد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۸    
اقتصاد جهان، ایران و بازارهایش در روز سه شنبه 31 فروردین چه وضعیتی داشتند؟ در گزارش های خواندنی اقتصادنیوز به مسائل مهم روز اقتصادی پرداخته شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۲    
در اقتصاد پیچیده مدرن، نمی توان تمام ابعاد اقتصاد را در مفهومی یکتا جای داد، اما اگر تنها یک مفهوم باشد که بتواند این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهد، مفهوم اتصال است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۸    
رئیس کل بانک مرکزی در عین حال که گفته در طرف مقابل همه تحریم هایی که تعهد شده بود لغو شده اند، اما تصریح کرده است: متاسفانه تا به حال اقدام موثری از طرف آمریکایی ها مشاهده نکرده ایم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۵    
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران اولویت های اصلی این سازمان را اعلام کرد و گفت: مهمترین اهداف ما در سال 95 افزایش بهره وری مواد تجدیدناپذیر معدنی، ارتقای ارزش افزوده در معادن ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۵    
در این لحظه از بازار امروز سه شنبه، آخرین روز از فروردین ماه قیمت دلار آمریکا 10 تومان افزایش یافته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۰    
در پی بهبود بازارهای سهام و کالاها، سرمایه گذاران به جای دارایی های امن به دنبال دارایی های پرخطرتر هستند که این موضوع باعث افت ین در برابر 16 واحد پولی دیگر شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۲    
به عنوان نشانه ای از نتیجه بخشی محرک های بانک مرکزی اروپا در بزرگترین اقتصاد منطقه اروپا، شاخص اعتماد سرمایه گذاران آلمانی برای دومین ماه متوالی افزایش یافت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۹    
ارزش تجارت ایران و چک(کشوری که یک هیات اقتصادی آن اکنون در ایران به سر می برد) در یک دهه اخیر بیش از دو برابر شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۳    
یک مقام آگاه از پیگیری بانک مرکزی برای حذف دو مصوبه غیرقابل اجرای بودجه 95 خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۴    
راب جانوف طراح گرافیک سرشناس جهانی، برای همکاری با یک دیزاین استودیوی ایرانی تفاهم نامه امضا کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۴    
معاون رئیس جمهور آمریکا هشدار داد: وضع تحریم های جدید علیه ایران در حال حاضر زیان بخش و غیرسازنده خواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۵    
روز جاری معاملات بورس تهران در حالی که با رشد بیش از 300 واحدی شاخص کل در دقایق ابتدایی بازار همراه شده بود، در نهایت با افت 4 واحدی پایان یافت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۶    
در گزارش جدید مرکز آمار ارزش کل تولیدات معادن در حال بهره برداری کشور در سال 93 بالغ بر 14 هزار میلیارد تومان و تعداد شاغلان 91 هزار و 869 نفر اعلام شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۷    
در بازار امروز سه شنبه، شاخص کل بازار سرمایه روز آرامی را سپری کرد و در انتهای معاملات چهار واحد کاهش یافت و به ارتفاع 78 هزار و 430 واحد رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۲    
لایحه بودجه کل کشور امروز در صحن علنی مجلس تصویب شد. بر اساس مصوبه نمایندگان تغییراتی در اعدادی که دولت پیشنهاد داده بود، ایجاد شده که در مهم ترین تغییر ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۷    
رئیس جمهور روز سه شنبه در اجتماع مردم استان سمنان، ضمن دفاع قاطع از برجام تاکید کرد که بازسازی بعد از ویرانی زمان می برد و گفت: فقط سه ماه از اجرای برجام گذشته، اما برخی فکر می کنند 30 سال گذشته است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۷    
در بازار امروز سه شنبه، طلا و سکه با چه نرخی معامله می شوند؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۲    
حذف یارانه سه دهک بالای درآمدی و افرادی که درآمد سالانه آنها بیش از 35 میلیون تومان در سال (تقریبا معادل 3 میلیون تومان در ماه) است، در مجلس به تصویب نهایی رسید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۶    
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز سه شنبه 31 فرودین ماه، میزبان عرضه 54 هزار و 75 تن انواع مواد پلیمری شرکت های پتروشیمی تبریز، بندرامام، آریاساسول، آبادان، ایلام، امیرکبیر ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۶    
در بازار امروز سه شنبه، از ارزش دلار آمریکا و درهم کاسته شده در حالیکه بعضی ارزها، با افزایش قیمت و برخی دیگر با قیمتی ثابت گزارش شده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۹    
علی رغم مخالفت دولت، مجلس در جلسه امروز خود رای به دو نرخی شدن قیمت بنزین داد؛ هرچند تعیین میزان سهمیه و همچنین نرخ دوم بنزین به دولت واگذار شده است و مجلس راسا درباره آن تصمیمی نگرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۸    
عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی تهران گفت: باهمکاری شورای شهر دنبال این هستیم تا از هفته آینده دوباره صدور شناسنامه فنی-ملکی، ارجاع کار به مهندسان ناظر و کنترل نقشه ها مطابق قانون انجام شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۵    
عضو شورای رقابت از نامه 29 فروردین 95 وزیر صنعت به این شورا در حمایت از خودروسازان خبرداد و گفت: اعضا از توصیه های محمدرضا نعمت زاده ناراحت شدند و نامه را پاره کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۲    
مدیرعامل مجتمع پتروشیمی آبادان گفت: یک شرکت معتبر آمریکایی از طریق شعبه اروپایی خود، خواستار خرید محصولات پتروشیمی ایران شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۹    
بعد از اینکه اظهارات مقامات عربستان، مذاکرات درباره تثبیت تولید نفت در دوحه را بدون نتیجه باقی گذاشت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۹    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایر آستانه قزاقستان از آغاز پرواز تهران-آلماتی در خرداد ماه خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۶    
در حالی که به گفته وزیر اقتصاد پس از آغاز اجرای برجام میزان صادرات نفت ایران روزانه 700 هزار بشکه افزایش یافته ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۳    
گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش محصول جدید کراس اوورH30 را از هفته آینده آغاز می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۰    
منتخب مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احساس می شود برخی تصمیمات و مصوبات مجلس کنونی رنگ و بوی سیاسی دارد، گفت: مجلس جدید این گونه مصوبات را مورد ارزیابی مجدد قرار خواهد داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۴    
براساس مصوبه نمایندگان مجلس در قالب لایحه بودجه 95، هر نخ سیگار تولید داخل 100 ریال و هر نخ سیگار وارداتی مبلغ 500 ریال گران شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۸    
در حالی میزان تولید شمش فولاد در سال 94 به 16.7 میلیون تن رسیده که طی 12 ماهه سال گذشته، 15 میلیون و 284 هزار تن محصولات فولادی تولید شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۵    
نماینده وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: هیچ مجوز قانونی برای فرودگاه قم که در زمینی به مساحت 2 هزار و 950 هکتار احداث می شود صادر نشده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۶    
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: شرکت مشترک معدنی ایران با طرف ایتالیایی، زنجیره فولاد از سنگ آهن تا تولید محصول نهایی را در بر می گیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۶    
اجلاس کشورهای تولیدکننده ‫نفت‬ در دوحه، پایتخت قطر، به دلیل اختلافات ‫عربستان‬ با ‫ایران‬ بر سر سقف تولید، با مشکل و تاخیر روبرو شده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۶    
بازنشستگان صنعت فولاد برای سومین روز متوالی در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۰    
در پی رشد تقاضای فصلی در چین و کاهش موجودی محصولات فولادی به پایین ترین سطح خود از ماه ژانویه، قیمت فولاد در معاملات آتی شانگهای بیش از 5 درصد افزایش داشت و به بالاترین سطح خود در سال جاری رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۷    
گزارش تصویری رویترز از زلزله 7.8 ریشتری اکوادور و خسارات ناشی از آن.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۷    
طبق نرخ گذاری امروز بانک مرکزی(سه شنبه)، نرخ 21 ارز با افزایش و نرخ هشت ارز با کاهش همراه شد. همچنین نرخ 10 ارز دیگر ثابت ماند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۸    
با ادامه یافتن عرضه مازاد جهانی و شکست مذاکرات برای محدود کردن عرضه مازاد در نشست تولیدکنندگان نفت در دوحه، قیمت نفت خام در معاملات آتی روز سه شنبه کاهش یافت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۶    
قیمت جهانی طلا پس از رشد 16 درصدی در سه ماه نخست امسال که در 30 سال گذشته بی سابقه بود، نوسانان قیمت مثبتی را برای سکه در بازار آتی بورس کالای ایران رقم زد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۴    
گروه پیمانکاری با توجه به پرداخت مطالبات دولت به این شرکت ها می تواند امسال بازدهی خوبی داشته باشند و برای سهامداران جذاب باشد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۱    
به گفته فعالان، روز دوشنبه نیروهای افزایشی و کاهشی در بازار اثر یکدیگر را تقریبا خنثی کردند تا دلار تغییر قیمتی خاصی را تجربه نکند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۵    
نمایندگان مجلس با کلیات و جزئیات لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری موافقت کرده و در عین حال دولت را مکلف کردند تا ظرف 6 ماه تکلیف این قانون را روشن کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۵    
در نگاه تکنیکالی قیمت سهام ایران خودرو و گروه بهمن به کدام سو می رود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۲    
روزنامه وال استریت ژورنال از بروکسل خبر داد که اتحادیه اروپا در ماه می (اردیبهشت / خرداد) کارشناسان امنیت پرواز خود را به ایران اعزام می کند تا ایران ایر را از لیست سیاه هواپیمایی های نا امن خارج کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۳    
پس از ثبات قیمت نفت و رشد بازارهای سهام در میان عدم اطمینان در مورد سیاست های پولی آمریکا، در معاملات روز سه شنبه قیمت طلا اندکی افت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۳    
آخرین روز معاملاتی فروردین ماه در شرایطی آغاز می شود که با توجه به پایان اصلاح شاخص و انتشار اخبار مثبت پیرامون بازار انتظار می رود روزی پر رونق برای بورس رقم بخورد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۰    
نرخ اجاره بها در شهر تهران طی فروردین ماه تغییر چندانی نسبت به اسفندماه سال قبل نداشت و با ثبات همراه بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۷    
وزیر امور خارجه آمریکا در جمع اعضای یک لابی صهیونیستی ادعا کرد که رقم دارایی هایی که پس از توافق هسته ای نصیب ایران شده به سه میلیارد دلار می رسد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: تحویل موشک های اس -300 به ایران ممکن است به تحریم این کشور منجر شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۶    
وزیرخارجه کشورمان گفت که در حاشیه نشست های سازمان ملل در نیویورک در دیدار با جان کری، اجرای جدی برجام از سوی واشنگتن و جلوگیری از مداخلات آمریکا در ممانعت از ارتباطات موسسات بانکی و مالی سایر کشورها ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۱    
وزیر نفت از اجرای طرح فریز به عنوان تحریم جدید نفت ایران در دوره پساتحریم یاد کرد و گفت: با لغو تحریم ایران، برخی از کشورها جوسازی را آغاز کرده اند، در حالی که اقدام این کشورها توهم است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طرحی برای فعال کردن 10 هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط در کشور طی سال جاری آماده کرده ایم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۳    
معاون اول رئیس جمهور عنوان کرد: امسال به طور جدی در تلاش هستیم که تولید داخلی در کشور رونق بگیرد و هر کس در این موضوع اخلال ایجاد کند به عنوان مخل اقتصادی به مردم معرفی می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۹    
وزیر اقتصاد از برقراری روابط کارگزاری بانکی با بانک های کوچک خارجی، افزایش روزانه 700 هزار بشکه به صادرات نفت و فرصت های جدید تامین مالی خبر داد و گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۰۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه از ریزش 300 هزار شغل جلوگیری شده است، اعلام کرد طبق برنامه ریزی ها در امسال 800 هزار شغل ایجاد خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۱    
وزیر اقتصاد می گوید: هرچند میزان بدهی دولت در ایران به نسبت تولید ناخالص داخلی زیاد نیست، کیفیت بدهی ها و مهم تر از آن نبود مکانیسم تسویه بدهی ها و حتی اطلاع از رقم دقیق بدهی ها ...