پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۳:۰۳Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 30 بهمن 1395 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1395 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1395 اقتصاد نیوز 29 تیر 1395 اقتصاد نیوز 30 آذر 1395 اقتصاد نیوز 30 دی 1395 اقتصاد نیوز 2 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 1 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 2 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 3 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 4 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 5 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 6 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 7 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 8 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 9 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 10 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 11 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 12 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 13 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 14 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 15 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 16 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 17 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 18 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 19 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 20 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 21 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 22 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 23 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 24 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 25 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 26 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 27 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 28 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 29 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1395 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۹    
کیفیت هوای تهران امروز در شرایط سالم قرار دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۷    
دست های ما به طور طبیعی در تمام اوقات بیداری، یک لرزش بسیار خفیف و نامحسوس را تجربه می کنند. علت این لرزشِ بسیار خفیف این است که دست های ما دائما در حال انقباض و استراحت هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۸    
در بازار امروز - یکشنبه - سکه تمام طرح جدید با افزایش 4000 تومانی قیمت در مقایسه با دیروز، یک میلیون و 208 هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا نیز 3779 تومان قیمت دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۱    
وجود این حالت روی دندان های پیشین کاملا طبیعی بوده و هیچ ضرری برای فرد نخواهد داشت. هرچند که در حالاتی چون جلو تر بودن فک بالا و یا عقب تر بودن فک پایین شاهد ساییدگی و صاف شدن لبه دندان ها نخواهیم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۰    
خانه تکانی شب عید، از کارهایی است که برخلاف اسمش نباید شب عید انجام شود، بلکه باید مدت ها قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجامش دهید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۳    
سرپرست سازمان حج و زیارت با اعلام این خبر گفت: در صورت اطمینان از تامین امنیت، عزت و کرامت حجاج ایرانی، اعزام حجاج به حج 96 انجام خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۴    
راه های شناخت طرف مقابل زیاد است، اما نشانه هایی وجود دارد که می تواند مثل میانبر عمل کند و کمک کند طرفین در مدت کوتاه آشنایی قبل از ازدواج به شناخت قابل قبولی برسند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۵    
تازه ترین کتاب شامل کاریکاتورهای کامبیز درمبخش با عنوان داستان های دیدنی رونمایی می شود. این کتاب به همت انتشارات دنیای اقتصاد منتشر شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
حتما شما هم از مزایای فراوان چکاندن لیموترش تازه داخل آب بسیار شنیده اید اما تا کنون آن را چندان جدی نگرفته اید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۲    
مصرف انواع مرکبات، مثلا در قالب یک لیوان آب پرتقال یا مقدار زیادی آب لیموی تازه همراه با غذا، می تواند افراد مبتلا به بیماری ریفلاکس را با مشکل مواجه کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۲    
همه ی ما عادات روزانه ای داریم، از تعداد دفعاتی که روی دکمه ی توقف زنگ ساعت می زنیم تا اینکه صبح حمام می کنیم یا شب ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۳    
به کمک چهار روش طبیعی و ارزان قیمت که تنها پنج دقیقه زمان می برد، دندان های شما سفید و درخشان شده و دیگر نیازی به روش های گران قیمت و مراجعه به دندانپزشک ندارید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۱    
براساس ادعاهای جدید دسترسی غیرمجاز به برخی اطلاعات مشترکان یکی از اپراتورهای موبایل و تغییر غیرمجاز رمز حساب آنان از طریق پنل کنترل حساب اینترنتی امکان پذیر شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۱    
راه اندازی و توسعه اینترنت نسل 3 و 4 برای اپراتورهای موبایل از مهم ترین اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۰    
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی پیروزی، شهید قدوسی، شهید حکمت شعار، شهرستان قدس، شهید محسنیان از تاریخ دوم اسفندماه آغاز می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۲    
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، پرهیز از مواد مخدر و انجام ورزش های ذهنی را از راهکارهای اصلی تقویت عملکرد مغز برشمرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۶    
شنیدم در شرکت شما صندلی های شنی و مبل های بادی هست و کسی مجبور نیست پشت میز و صندلی بنشیند حتی برای تفریح سرسره هم آنجا دارید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۷    
معاون اول ترامپ وارد مونیخ شده است تا تعهد کشورش را به پیمان آتلانتیک شمالی نشان دهد. این خلاف سخنان ترامپ، پیش از برگزیده شدن از سوی مردم آمریکا بوده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۹    
در قرن بیستم شاهد پیشرفت های زیادی در اکتشافات فضایی با ماهواره های مصنوعی، کاوشگرها و فضاپیماها بوده ایم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۰:۲۷    
نایب رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس معتقد است حقوق و دستمزد کارگران باید به 2 میلیون و 800 هزار تومان برسد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۰    
مواد غذایی و نوع تغذیه نقش موثری در سلامت بدن دارند. مصرف برخی مواد غذایی و بخصوص زیاده روی در آن به مرور به مسدود شدن رگ ها منجر می شود و مشکلات اساسی در گردش خون و ابتلا به بیماری های قلبی عروقی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۰    
آیفون جدید از شر دکمه صفحه اصلی خلاص خواهد شد و به جایش دکمه مجازی را جایگزین خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۰    
محققان می گویند هرگز مسواکتان را در توالت نگذارید. بررسی های محققان آمریکایی که مشروح نتایج آن در مجمع عمومی انجمن میکروبیولوژی آمریکا 31 می تا 2 ژوئن مطرح شد نشان می دهد قرار دادن مسواک در توالت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۰    
پدر شدن و پس از پدر بزرگ شدن برای بسیاری از مردها نقشی است دوست داشتنی که بارها و بارها در ذهنشان آن را مرور می کنند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۰    
با وجود این که سال هاست اندروید به عنوان پر استفاده ترین پلتفرم موبایلی دنیا استفاده می شود ولی این سیستم عامل هنوز هم در مقوله ی تغییر محل ذخیره سازی دانلودها پیچیده و گیردار است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۰    
برای تغییردادن بعضی از تنظیمات پیش فرض ویندوز، می توانید از خود محیط ویندوز تغییراتی را مثل تغییر آیکن، تغییر سرعت و شکل ماوس و. ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۵    
وقتی احساس می کنیم گیج هستیم، بی انگیزه ایم، تمرکز نداریم یا حالاتی شبیه این ها داریم، دیگران اغلب به ما توصیه می کنند استراحت کنیم یا شب را خوب بخوابیم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۵    
هنگامی که برای خرید یک هدفون اقدام می کنید با مشخصاتی از جمله Frequency (فرکانس پاسخگویی)، Impedance (امپدانس) و غیره مواجه می شوید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۵    
خوردن پلو یکی از عادات غذایی در ایران است که همواره از دلایل چاقی به خصوص چاقی شکمی محسوب می شود ولی اگر برنج را با این روغن گیاهی بپزید هرگز از خوردن پلو چاق نخواهید شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی آیکیا اظهار داشت که شعبه آیکیا در اسرائیل با هدف جذب بخشی از مشتریان اسرائیلی اقدام به انتشار این کاتالوگ کرده است. این شعبه مرتکب خطا شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۵    
با انتشار عکسی از تبلت آینده مایکروسافت، حدس ها درباره ورود قریب الوقوع محصول جدید قوت گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۵    
همه باید از بازیکنان، کادر فنی و سرمربی تیم ملی حمایت کنیم تا این دوره را هر چه بهتر پشت سر بگذاریم و از سوی دیگر تیم ملی که مقدس است به اهدافش دست پیدا کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۵    
معاون اجرای رئیس جمهور سابق طی اطلاعیه ای کاندیداتوری خود در انتخابات 96 را اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۵    
در جریان متمرکزکردن حساب های دولتی به بانک مرکزی معاون اقتصادی این بانک اعلام کرد که تاکنون بیش از 220 هزار حساب پراکنده دولت در سطح شبکه بانکی به 70 هزار حساب کاهش و در بانک مرکزی متمرکز شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۰    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از کاهش تعداد متقاضیان استیضاح وزیر راه به زیر 30 امضاء خبر داد و گفت که برخی اعضای فراکسیون که متقاضی استیضاح آخوندی بوده اند امضایشان را پس گرفته اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۵    
بنابر اعلام معاون اقتصادی بانک مرکزی نرخ سود در بازار بین بانکی در هفته های اخیر به طور متوسط تا 18.9 درصد رسیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۵    
با اصلاح نظام مالیاتی، مالیات ستانی از نهادها و بنیادهای انقلاب اسلامی بیش از گذشته به درخواست عمومی جامعه تبدیل شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۰    
معاون وزیر نفت از افزایش تولید نفت ایران به 4 میلیون بشکه تا فروردین ماه سال آینده خبر داد و گفت: برای تحقق اهداف افزایش تولید نفت و گاز باید 500 چاه جدید در کشور حفاری شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۰    
در جریان معاملات امروز بورس تهران، شاخص با 409 واحد افزایش به 77 هزار و 599 واحد رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۵    
شاخص های نگران کننده اشتغال در یک دهه گذشته، به خوبی روایت کننده علل بروز پدیده بحران بیکاری و اضافه شدن 8 میلیون نفر به متقاضیان شغل است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۵    
کارگروه تنظیم بازار برای بازار شب عید مقرر کرده است که وزارت جهاد کشاورزی با توجه به کاهش تعرفه واردات ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۵    
یک مقام مسئول گفت: براساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار ، تا پایان فروردین ماه سال آینده برنج و شکر به میزان نامحدود در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف کشور توزیع خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۰    
مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالای هدف ستاد مبارزه با قاچاق از کشف 5 میلیون دلار انواع ارز قاچاق در سال جاری خبر داد و گفت: متهمان این پرونده ها به تجارت غیررسمی 3 میلیارد دلار اعتراف کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۰    
بررسی آمارهای رسمی اقتصادی در 9 ماهه ساله جاری نشان می دهد، با تحقق 7500 میلیارد تومان درآمد گمرگی، نسبت به قانون مصوب بودجه تا پایان آذر حدود 5.3 هزار میلیارد تومان(41 درصد) عقب ماندگی وجود دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: بارش باران و برف، همچنین مه گرفتگی، گرد و خاک و کاهش دید در برخی استان های کشور ادامه دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
با تصمیم فدراسیون فوتبال، باشگاه های بدهکار تا زمان پرداخت بدهی های خود حق خرید بازیکن و مربی خارجی ندارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
معاون اقتصادی بانک مرکزی با اشاره به عملکرد معاملات آپارتمان های تهران در ده ماهه سال جاری گفت: رونق در بازار مسکن شکل گرفته و سال آتی رونق قوی تری در این بخش خواهیم داشت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۵    
بازیکن تیم فوتبال نفت تهران قبل از شروع مسابقه به سمت سرمربی تیم ماشین سازی رفت و با او خوش و بش کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۵    
صدر اعظم آلمان در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ با اشاره به طرح ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور مسلمان به آمریکا اظهار داشت: به عقیده من اسلام منشأ تروریسم نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۵    
یک متخصص داروسازی سنتی گفت: افراد در صورت مصرف گیاهان دارویی به ویژه اگر مشکل قلبی دارند و داروی قلبی مصرف می کنند با متخصص طب سنتی یا داروسازی سنتی مشورت کنند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۵    
فضاپیمای دراگون امروز شنبه در راستای دهمین ماموریت تجاری شرکت فضایی اسپیس ایکس برای تامین منابع مورد نیاز ایستگاه بین المللی فضایی، عازم این ایستگاه می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۵    
قائم مقام معاونت نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی، گفت: سایت های اینترنتی غیرمجاز هستند و عملا اجازه ای برای درمان و ارائه خدمات پزشکی ندارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۵    
در حالی که فعالان امنیت سایبری از نفوذ جدید به اطلاعات مشترکان ایرانسل از طریق حساب اینترنتی خبر می دهند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۵    
تلاش های دولت برای حل مشکلات آب و برق استان خوزستان و اقدامات لازم برای حل ریزگردها با حضور سه وزیر در منطقه، اعطای 85 هزار و 570 میلیارد ریال تسهیلات ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۵    
وزیر خارجه کشورمان با مدیرکل آژانس بین المللی اتمی دیدار و گفت وگو کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۵    
یک مقام مسوول در شرکت مخابرات با بیان اینکه تمامی مشاغل که در 118 ثبت شدند، دارای مجوز هستند، گفت: برای ثبت مشاغل در سامانه 118، تمام مدارک لازم بسته به نوع کسب و کار مانند پروانه فعالیت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۰    
دستگاه های مورد استفاده در مراکز درمانی برای انجام ام آر آی به علت ساختار و شیوه استفاده برای کودکان بسیار ترسناک و رعب آور هستند، اما فناوری واقعیت مجازی می تواند این مشکل را برطرف کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۰    
سفیر ایران در مکزیک گفت: سفر وزیر بهداشت به مکزیک در زمان مناسبی انجام شد و هیات ایرانی دیدارهای بسیار خوبی با مسئولان بلند پایه این کشور داشتند که به غنای این سفر کمک کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۰    
سرپرست اورژانس کشور امدادرسانی های اورژانس در مناطق سیل زده را تشریح کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۰    
سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه الهلال عربستان سخت ترین حریف سرخپوشان در مرحله لیگ قهرمانان آسیا است، گفت: هنوز اطلاع دقیقی از محرومیت طارمی مقابل الهلال ندارم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس از احتمال دو شیفته شدن مجلس در بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۰    
در حالی نزدیک به یک ماه از حادثه پلاسکو و اعلام آمادگی بانک ها برای پرداخت تسهیلات به کسبه این برج تجاری گذشته که آخرین اخبار حاکی از آن است که هنوز هیچ کسبه ای برای دریافت تسهیلات مراجعه نکرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۵    
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزییات وضعیت راه های کشور را تشریح کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۵    
پرسپولیس توانست سپاهان را در دو بازی رفت و برگشت شکست دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۵    
با وجود اینکه سامانه بارشی در حال خروج از کشور است، اما بسیاری از استان های کشور همچنان با برف و سیلاب در حال دست و پنجه نرم کردن، هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۵    
عضو سابق هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با تأکید بر اینکه تقدم سرعت بر تفکر و تصمیم گیری های شخصی دولت قبل ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۰    
شرکت سایپا با ارائه توضیحاتی دلایل بسته شدن سایت فروش ساندرو استپ وی را در عرض کمتر از نیم ساعت اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بررسی کاهش قیمت پهنای باند ارتباطات داخل کشور برای توزیع به اپراتورهای ارتباطی خبر داد و گفت: امکان کاهش نرخ پهنای باند تا 20 درصد وجود دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۵    
رئیس اداره آرایشی و بهداشتی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در مورد خرید محصولات آرایشی و بهداشتی در روزهای پایانی سال، توضیحاتی ارائه داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سرپیچی بانک ها از اجرای بخشنامه قانونی بانک مرکزی درباره بخشش سود وجرایم دیرکرد وام های معوق تا 100 میلیون تومان قابل قبول نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۵    
آژانس رتبه بندی اعتبار ICRA هند در گزارشی اعلام کرد تاخیر در ازسرگیری واردات برنج باسماتی از سوی ایران، ممکن است مانع بهبود صادرات این کالا شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که کماکان تصمیم گیری نهایی در خصوص صدور مجدد کارت های اعتباری خرید کالای ایرانی صورت نپذیرفته و در حال حاضر نمی توان در ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۵    
صدها مکزیکی با حضور در مرز کشورشان با آمریکا یک "دیوار انسانی" تشکیل دادند تا به طرح دولت دونالد ترامپ برای ایجاد دیوار در مرز مکزیک و آمریکا جهت جلوگیری از ورود مهاجران اعتراض کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۵    
داده های دریافتی از آگهی ها و معاملات انجام شده در 17 هزار دفتر مشاور املاک شهر تهران نشان می دهد واحدهای مسکونی محله های صاحبقرانیه با شاخص قیمت 6 میلیارد و 75 میلیون ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۵    
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه هنوز برای حمایت از تولید و مدیریت واردات و مبارزه با قاچاق کالا اقدامات زیادی مانده که باید اجرایی شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۰    
پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی آموزش و پرورش پردیس، رودهن، دماوند، فیروزکوه و جواد آباد در پی برودت هوا در نوبت عصر تعطیل هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۰    
میزان درآمد دولت از محل مالیات بر ارث در 9 ماهه نخست سالجاری 320 میلیارد تومان بوده که طبق آمار حدود 30 میلیارد تومان از پیش بینی دولت محقق نشده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
بر اساس آخرین اطلاعیه شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی، پرواز در کلیه فرودگاههای کشور عملیاتی بوده است و تنها فرودگاه رشت به دلیل بارش سنگین برف غیرعملیاتی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
فروش کتاب های ضدآرمانشهری بعد از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا بیش تر شده و حال این سوال مطرح است که آیا فروش این کتاب ها در ایران هم فرقی کرده است؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
دو تیم استقلال و پرسپولیس عصر امروز برای حضور در جام قهرمانان آسیا تهران را ترک می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۵    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از درخواست این سازمان از دولت برای تخصیص اعتبار فوری برای چهار استان سیل زده خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۵    
بررسی گزیده آمارهای اقتصادی منتشر شده از سوی بانک مرکزی نشان می دهد، در آذر ماه سال جاری بدهی خارجی کشور با کاهش 160میلیون دلاری همراه بوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با اضافه کردن یک جمله به برنامه ششم، مشکل مالیات بر مصرف حل نخواهد شد، مجلس باید در قالب یک طرح یا ماده واحده، ملزومات این مسئله را فراهم کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۰    
بررسی طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در دستور کار جلسه علنی فردا (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی قرار دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۵    
با اجرایی شدن فاز دوم شبکه ملی اطلاعات گفته می شود اکنون متوسط سرعت دسترسی پهن باند ثابت چهار مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت دسترسی پهن باند همراه به سه مگابیت بر ثانیه رسیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۵    
رئیس اتحادیه موسسات توریستی و خودروهای کرایه گفت: به دلیل وضعیت اقتصادی، تقاضای زیادی برای سرویس های بین شهری نداریم اما در صورت وجود تقاضا ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۰    
فدراسیون کشتی آمریکا در پیامی از هواداران کرمانشاهی تشکر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۰    
یک سناتور ارشد جمهوریخواه آمریکایی ضمن انتقاد از دولت ترامپ، تیم کاری رئیس جمهور این کشور را بی نظم و آشفته ارزیابی کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۰    
اصغر فرهادی و شهاب حسینی به دیدن نمایش مافیا نشستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۰    
دو خودروی چینی ام وی ام 550 و لیفان X60 همچنان در پایین ترین سطح کیفی ممکن، تولید و عرضه می شوند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۰    
گروه تجاری یوروفر اعلام کرد واردات فولاد ایرانی که در فاصله سال 2013 تا 2016 حدود هشت برابر افزایش یافته، جدیدترین تهدید برای فولادسازان اروپایی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۰    
معاون وزیر نفت با اشاره به قطع برق در استان خوزستان، آخرین وضعیت تولید نفت ایران را تشریح کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۵    
رئیس اتحادیه سوپرمارکت داران محدودیت های داشتن سرقفلی برای کسبه را تشریح کرد و گفت: صاحبان سرقفلی صاحب حق کسب و پیشه نیز هستند اما مستاجران مغازه ها، حق کسب و پیشه ندارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۰    
دانشمندان در تحقیقات جدید خود به نشانه های جدیدی از حیات در سیاره کوتوله Ceres دست یافته اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۰    
تسریع در تسهیل فضای رقابتی می تواند به عنوان علاجی برای رشد بی رویه قیمتها و کاهش کیفیت کالاها به عنوان دو مشکل اصلی اقتصاد، در دستور کار دولت قرار گیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۰    
طی سه سال اخیر دولت یازدهم 150هزار واحد بیشتر از دولت های نهم و دهم مسکن مهر تحویل داده است. بنابر اعلام قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر، در دولت های نهم و دهم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۰    
یک مقام مسئول از کشف نخستین منابع شیل های نفتی ایران در استان لرستان خبر داد و گفت: بر اساس نتایج مطالعات انجام شده، برآورد می شود که در معدن شیل نفتی در قالی کوه لرستان ...
  • ۱