دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۳May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 5 اردیبهشت 1403 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1398 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1399 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1400 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1401 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1402 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1403 اقتصاد نیوز 1 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 2 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 3 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 4 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 5 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 6 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 7 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 8 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 9 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 10 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 11 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 12 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 13 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 14 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 15 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 16 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 17 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 18 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 19 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 20 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 21 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 22 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 23 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 24 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 25 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 26 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 27 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 28 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 29 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 30 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1403 
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۸    
اقتصاد نیوز :گزارش مرکز آمار نشان می دهد که در اولین ماه از سال جدید، پیاز بالاترین رشد قیمت ماهانه را میان سایر خوراکی ها در شهر تهران تجربه کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۰۸    
اقتصادنیوز: بنابر اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1403 تا پایان وقت روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 تمدید شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۴    
اقتصادنیوز: رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل غلامحسین پیروانی به عیادت این پیشکسوت فوتبال رفت.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۳۱    
اقتصادنیوز: اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک درگیری در محله ملاباشی شهر اردبیل، مأموران کلانتری 16 سبلان در قالب گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۶:۱۶    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اعلام کرد: پروژه تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۳:۵۲    
اقتصادنیوز: گردان های القسام با استناد به سخنرانی اخیر سخنگوی این گردان ها، پیام دیگری به خانواده های اسرای صهیونیستی ارسال کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۰:۵۰    
اقتصادنیوز: دانش آموزان برای ثبت سفارش کتاب های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۲    
اقتصادنیوز: برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۱    
اقتصادنیوز: از اول فروردین ماه تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری، 3 میلیارد و 465 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۲    
اقتصادنیوز: روز گذشته سخنگوی دولت تیر خلاص را به ورود خودروهای کارکرده زد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۶:۲۸    
تحلیلگر صهیونیست گفت: حملۀ بی سابقه ایران به اسرائیل، حتی شدید تر از حمله روسیه به اوکراین بود اما نمی دانم که نوبت بعد، ایران سه هزار موشک و پهپاد شلیک می کند یا بیشتر.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۵:۴۱    
اقتصادنیوز : بد نیست بدانیم 50 سال پیش برای خرید یک خانه در تهران چقدر پول لازم بود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۴:۵۴    
اقتصادنیوز : اختلاف میان عموهای فیتیله ای با مجید قناد (عمو قناد) که به بیش از یک دهه پیش برمی گردد، این روزها با یک گفت و گوی تلویزبونی در فضای رسانه تازه شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۴:۱۶    
اقتصادنیوز : به نظر می رسد پاسخ این پرسش که از چند سالگی پیر محسوب می شویم؟ ، در حال تغییر است زیرا عمر مردم طولانی تر شده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۱:۴۰    
اقتصادنیوز: سازمان ملل در واکنش به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا گفت: ما همیشه اعلام کرده ایم که حامی آزادی بیان و برگزاری مسالمت آمیز اعتراضات هستیم.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۱:۰۹    
اقتصادنیوز: علت نوسان شدید قیمت پیاز در اولین روزهای اردیبهشت 1403 چیست؟
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۵۴    
اقتصادنیوز: در پی افزایش دامنه حملات حزب الله به شمال اراضی اشغالی، محافل صهیونیستی از سردرگمی و استیصال فرماندهان در کیفیت مواجهه با رزمندگان حزب الله و دورنمای مبهم اوضاع در شمال فلسطین اشغالی ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۹    
اقتصادنیوز: پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی صهیونیست ها، فرمانده یگان ویژه رفائیم نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۵۸    
اقتصادنیوز:یک رسانه رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب فاش کرد که به اصطلاح شورای امنیت ملی این رژیم سناریوهای مربوط به قرار بازداشت بین المللی سران رژیم صهیونیستی از جمله نتانیاهو را مخفیانه بررسی کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۶    
اقتصادنیوز: نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۶    
اقتصادنیوز: رئیس جمهور مصر درباره عواقب هر گونه عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در رفح واقع در جنوب نوار غزه هشدار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۴    
اقتصادنیوز: دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه دوازدهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی کشورها در امور امنیتی، یک یادداشت تفاهم امنیتی امضا کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۶    
اقتصادنیوز: رئیس جمهور کشورمان شامگاه چهارشنبه پس از سفر رسمی یکروزه به سریلانکا، عازم کشورمان شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۶    
اقتصادنیوز: مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی اعلام کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی را که در اجرای بند 16 ماده 2 قانون اهداف و وظایف وزارت ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۵    
اقتصادنیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور به استانداران سراسر کشور دستور داد تا برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) در 14 خرداد در تمامی شهرستان ها و روستاها اهتمام ویژه داشته باشند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۶    
اقتصادنیوز: معاملات امروز بازار ارز تهران حکایت از شیب نزولی قیمت ها نسبت به روز گذشته داشت؛ قیمت لیر ترکیه هم 10 تومان پایین آمد و 1985 تومان نرخ گذاری و معامله شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۳    
اقتصادنیوز: رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه شنبه اول خرداد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۳۴    
اقتصادنیوز: آمریکا مخفیانه موشک های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۲    
اقتصادنیوز: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش ها در تهران و سایر نقاط به ویژه در شرق و جنوب شرق کشور تشدید می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۳    
اقتصادنیوز: منصور برزگر، پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: مردم ایران از کشتی در المپیک پاریس توقع مدال دارند و امیدواریم که بتواند دو طلا بگیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۲    
اقتصادنیوز: تدوام کاهش نرخ دلار برای دومین روز در هفته جاری بازار خودرو های داخلی را هم حال و هوای کاهشی کرد و با این شرایط شاهد افت قیمت در میان محصولات ایران خودرو و سایپا بودیم.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۲    
اقتصادنیوز: پلیس انگلیس از بازداشت 2 بازیکن 19 ساله لیگ برتر این کشور به اتهام تجاوز جنسی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۹    
اقتصادنیوز: فرانسه با متهم کردن روسیه به انتشار اخبار جعلی و نادرست، از اتحادیه اروپا خواست تا تحریم های بیشتری علیه مسکو اعمال کند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۷    
اقتصادنیوز: سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به تصویب بسته کمکی جدید آمریکا برای اوکراین عنوان کرد که آمریکا در راستای تداوم درگیری ها تلاش می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۵    
اقتصادنیوز: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نسبت به کلاهبرداری دلالان و شیادان از متقاضیان مسکن طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هشدار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۶    
فرمانده پلیس راه آهن فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف سکه های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از یکی از مسافران این ایستگاه خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۴    
اقتصادنیوز: میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال درباره غیبت برخی بازیکنان در اردوی تیم ملی، تصریح کرد: در عرصه فنی سرمربی تیم ملی بعد از اینکه در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد به زودی زود این قول را به ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۸    
اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا در روز چهارشنبه قانونی را امضا کرد که به موجب آن کمک های نظامی جدید به اوکراین ارسال می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۶    
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۲    
اقتصادنیوز: رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که ظرف ساعات آینده کمک های این کشور به اوکراین و اراضی اشغالی ارسال می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۲    
اقتصادنیوز: مقامات عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت های عالی رتبه دو کشور، 5 سند همکاری در حوزه های مختلف امضا کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۰    
اقتصادنیوز: در شرایطی که تنش ها در خاورمیانه شدت گرفته، هراس از رویارویی احتمالی میان اسرائیل و حزب الله لبنان نیز بیشتر شده است؛ گزاره ای که می تواند پس لرزه های جدی داشته باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۴    
اقتصادنیوز: مقاومت فلسطین برای چندمین بار در روز جاری اطراف نوار غزه را موشک باران کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۷    
اقتصادنیوز: در این تصاویر، موبایل به سرقت رفته خودتان را پیدا کنید.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۲    
اقتصادنیوز: مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری Ph. D نیمه متمرکز سال 1403 تا روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه تمدید شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۰    
اقتصادنیوز: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان مرکزی گفت: قاتل فراری جوان محلاتی دستگیر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۸    
اقتصادنیوز: اسیر اسرائیل می گوید: نتانیاهو و دولتش باید از خودشان خجالت بکشند زیرا من و هزاران اسرائیلی دیگر را رها کردید.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۲    
اقتصادنیوز: گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، امروز (چهارشنبه) فیلم هشدارآمیزی از اسرای رژیم صهیونیستی منتشر و تأکید کرد که زمان برای آزادی این اسرا رو به پایان است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۹    
اقتصادنیوز: وزیر دفاع سابق انگلیس مدعی شد که روسیه در حال حاضر بزرگترین تهدید علیه این کشور است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۶    
اقتصادنیوز: کره جنوبی و آمریکا برای مقابله با تهدیدات فضایی احتمالی کره شمالی مانور مشترک برگزار کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۲    
اقتصادنیوز: نخست وزیر انگلیس اعلام کرده است اولین پرواز حامل پناهجویان برای انتقال به رواندا ظرف 10 تا 12 هفته دیگر انجام خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۶    
اقتصادنیوز: گردان های المجاهدین اعلام کرد که یکی از شهرک های صهیونیستی اطراف نوار غزه را موشک باران کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۳    
اقتصادنیوز: سخنگوی دولت گفت: ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی ساز اومااویا که با حضور رئیس جمهوری در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است .
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۷    
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی جداول لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۳    
اقتصادنیوز: سفارت ایران در فرانسه اعلام کرد تصمیم گرفته در پرونده حادثه امنیتی روز جمعه و علیه فردی که با ادعای داشتن جلیقه انفجاری وارد سفارت شده و سپس توسط پلیس بازداشت شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۷    
اقتصادنیوز: قیمت محصولات خودروسازان بدون اعلام رسمی افزایش یافته است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۸    
اقتصادنیوز: حکم بدومی محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۳    
اقتصادنیوز: منابع خبری اوکراین می گویند در حملات شبانه پهپادهای این کشور، 2 انبار نفت روسیه هدف قرار گرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۱    
اقتصادنیوز: در ابتکار جالب، یکی از کارگران حاضر در دیدار با رهبر انقلاب از ایشان تقاضای انگشتر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۱    
اقتصادنیوز: عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی از رایزنی های حضوری 4 گزینه ریاست مجلس با منتخبین مجلس دوازدهم خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۱    
اقتصادنیوز: رئیس جمهور کشورمان دقایقی قبل مورد استقبال رسمی همتای سریلانکایی خود در کاخ ریاست جمهوری این کشور در کلمبو قرار گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۰    
اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای به جزییات حمله انجام شده به مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی اشاره کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۴    
اقتصادنیوز:وزیر امور خارجه آمریکا بدون فرش قرمز و حضور مقام های عالی رتبه وارد چین شد. رئیس کمیته حزب کمونیست در شانگهای و یکی از اعضای دفتر سیاسی، عالی رتبه ترین مقامی بود که از بلینکن استقبال کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۴    
اقتصادنیوز: جدیدترین محصول شاسی بلند تمام برقی مرسدس بنز سرانجام رونمایی شد تا انتظار علاقه مندان به محصولات این خودرو سرانجام پایان پیدا کند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
اقتصادنیوز: یگان های توپخانه و موشکی ارتش سوریه، امروز (چهارشنبه) مواضع گروه تروریستی جبهه النصره و دیگر تروریست های همپیمان آن را در حومه شهر ادلب و غرب شهر حلب درهم کوبیدند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
اقتصادنیوز: معاون رئیس جنبش حماس در غزه درخصوص مذاکرات آتش بس در غزه و تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل اظهارنظر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
اقتصادنیوز: وزارت کشور عراق با صدور بیانیه ای خبر منتشر شده در زمینه کشف یک خودروی بمب گذاری شده در موصل را تکذیب کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و کشورهای آفریقایی و ژای جون نماینده ویژه چین در امور ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تخلیه آب از شهر کاشان به دلیل خروش رودخانه و جاری شدن آب در شهر همچنان ادامه دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
اقتصادنیوز: رئیس جمهور ترکیه با اشاره به اینکه جنگ غزه تهدیدی برای تمام منطقه است گفت که روابط تجاری کشورش با اسرائیل متوقف شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
اقتصادنیوز: جنبش حماس اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر انتقال دفتر این جنبش به سوریه را تکذیب کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
اقتصادنیوز: همزمان با استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل، احتمال استعفای رئیس شاباک و رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم نیز قوت گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
اقتصادنیوز: دادگاه عالی تجدیدنظر فرانسه، فرانسوا فیون نخست وزیر سابق این کشور را به طور قطعی مجرم شناخته شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
اقتصادنیوز: طبق گزارش روزنامه یدیعوت آحارونوت، آمریکا پس از فشار اسرائیل از تصمیم خود برای اعمال تحریم علیه گردان نتزاه یهودا عقب نشینی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
اقتصادنیوز:رئیس جمهور فنلاند بر لزوم آماده بودن برای جنگ تاکید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
اقتصادنیوز: در بازار امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه قیمت طلا و سکه ریزش کردند اما دلار مبادله ای وارد کانال جدید شد. اما چه اتفاقی افتاد که بازار طلا و سکه شاهد تداوم عقب نشینی قیمت ها بود؟
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۴    
اقتصادنیوز: جاسوس سابق موساد که عملیات طوفان الاقصی و حمله جمهوری اسلامی به اسرائیل را پیش بینی کرده بود، گفته که این رژیم همچون امپراطوری رم و چنگیز خان محو می شود و تا ابد وجود نخواهد داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۷    
اقتصادنیوز: مدیر اف.بی.آی نسبت به وقوع یک حمله احتمالی تروریستی در خاک این کشور هشدار داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۶    
اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان اعلام کرد که جسد دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با استفاده از یک هلی شات پیدا شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۳    
اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به تصویب بسته جدید کمک آمریکا به اوکراین در کنگره ایالات متحده، گفت: تحویل بیشتر سخت افزارهای نظامی آمریکا وضعیت در میدان جنگ را به نفع کی یف تغییر نمی دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۵    
اقتصادنیوز: نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در دوازدهمین اجلاس بین المللی مقامات عالی کشورها در امور امنیتی، در سخنانی ضمن ارزیابی وضعیت کنونی امنیت اطلاعات در جهان ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۱    
اقتصادنیوز: سوسک هایی پنج سانتیمتری با یک کوله پشتی 15 گرمی قرار است افرادی را نجات دهند که اسیر آوارهای زلزله می شوند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۸    
اقتصادنیوز: دومینوی استعفای فرماندهان ارتشاسرائیل در حالی ادامه دارد که وزیر دارایی این رژیم، امروز (چهارشنبه) فرماندهان نظامی را مسئول شکست در عملیات طوفان الاقصی دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۷    
اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت توانیر گفت: افزایش میزان تقاضای مصرف برق در کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 6 درصد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۳    
اقتصادنیوز: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی شود، گفت: دستگاه های اجرایی، انتظامی ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۰    
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه کار، چالش برانگیز و پیچیده است و آموزش ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۸    
اقتصادنیوز: آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس، امروز (چهارشنبه) از حمله به یک کشتی در جنوب شرق جیبوتی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۵    
اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از تداوم بارش های بهاری تا روز جمعه در این استان خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۸    
اقتصادنیوز: ارتش کره جنوبی به تازگی در حال بررسی ممنوعیت گوشی های آیفون در ساختمان های نظامی است، زیرا این دستگاه ها به طور کامل با محدودیت های این ارتش و نگرانی از نشت اطلاعات مطابقت ندارند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۵    
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 از اتمام بررسی بخش دوم لایحه بودجه در جلسه اول این کمیسیون خبر داد و گفت: گزارش کمیسیون تلفیق هفته آینده در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب به رعایت نظامات ایمنی و هشدارهای هواشناسی توسط مردم هنگام وقوع بارش های شدید بهاری تأکید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۵    
اقتصادنیوز: آلمان همکاری با آنروا را از سر می گیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۲    
اقتصادنیوز: دولت سیزدهم در ادامه تلاش خود برای ارتقا امنیت غذایی مادران باردار و دارای فرزند زیر 2 سال مرحله دوم طرح یسنا را از پایان فروردین اجرا کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۹    
اقتصادنیوز: باشگاه پرسپولیس انتشار پاره ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت های لیگ را تکذیب کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۳    
اقتصادنیوز: رئیس قوه قضائیه گفت: همه ما مسئولان قضایی باید توجه کنیم که عهده دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستیم؛ لذا باید خیلی مراقبت کنیم و در انجام تکالیف ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۷    
اقتصادنیوز: فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به آغاز عزیمت زائران حج عمره به سرزمین وحی پس از وقفه 9 ساله گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۷    
اقتصادنیوز: امروز فملی، شبندر و فایرا نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۴    
اقتصادنیوز: پایگاه خبری العهد تشکیل حاکمیت کنونی اردن را در راستای حفظ و حمایت از اسرائیل دانست و نوشت که بقای خاندان هاشمی در گرو حمایت مطلق از تل آویو است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۸    
اقتصادنیوز: ایالات متحده به پاکستان درباره تحریم های احتمالی در پی توافق تجاری با ایران هشدار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۵    
اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل 2 تیپ از لشکر 99 خود را از مرز لبنان در شمال سرزمین های اشغالی، به نوار غزه منتقل کرد.