دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۴۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 26 اردیبهشت 1403 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1398 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1399 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1400 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1401 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1402 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1403 اقتصاد نیوز 1 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 2 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 3 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 4 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 5 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 6 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 7 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 8 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 9 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 10 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 11 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 12 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 13 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 14 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 15 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 16 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 17 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 18 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 19 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 20 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 21 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 22 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 23 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 24 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 25 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 26 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 27 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 28 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 29 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 30 اردیبهشت 1403 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1403 
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۷    
اقتصادنیوز: به گفته دبیر کل خانه پرستار، پرستاران تجهیزات حفاظت شخصی شامل اسپری فلفل، شوکر و باتوم تلسکوپی را با مجوز نیروی انتظامی دریافت می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۴۹    
اقتصادنیوز: یارانه 300 هزار تومانی دهک های چهارم تا نهم ساعت 24 امشب 30 اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۰۷    
اقتصادنیوز: قیمت طلا در بازار جهانی امروز در مقایسه با روز قبل ثبات را تجربه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۶:۳۱    
مقاومت اسلامی یک هدف مهم و حساس را در بندر ایلات در سرزمین های اشغالی فلسطین هدف قرار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۲    
اقتصادنیوز: در جلسه کمیسیون ملی صنف طلای کشور با مسئولان وزارت صمت، در مورد پنجره واحد ثبت اطلاعات در سامانه ها، رفع الزام ثبت موجودی اولیه طلا به جز واردات ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۶    
سیاستگذاران اقتصادی غالبا سه هدف را دنبال می کنند: حفظ ثبات اقتصادی، افزایش بهره وری و کاهش نابرابری. گستره ای از عوامل بر توفیق سیاستگذاران در پیگیری این اهداف تاثیر می گذارند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۶:۰۲    
اقتصادنیوز : بسیاری از افراد عادت دارند قبل از خواب یک وعده غذایی کوچک مصرف کنند یا نوشیدنی هایی از جمله نوشیدنی های کافئین دار بنوشند که می تواند خواب آنها را تحت تاثیر قرار دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۳:۰۰    
اقتصادنیوز : بر اساس یک آزمایش تازه، داروی تزریقی سماگلوتید که برای مقابله با چاقی طراحی شده است، می تواند خطر حمله قلبی و سکته مغزی را در افراد ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۳    
اقتصادنیوز: همزمان با سفر رییس جمهور به مازندران، محدودیت های ترافیکی، امروز و فردا در شهر های ساری، قائم شهر و نوشهر اجرا می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۸:۵۷    
اقتصادنیوز: در این ویدئو گفتگوی رهبر انقلاب با جوان فلسطینی که دو ماه پیش خود را از غزه به تهران رساند را مشاهده می کنید.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۸:۰۹    
اقتصادنیوز: روزنامه همشهری که در اجرای رسالت جهاد تبیین همواره با نگاهی خاص سعی در امیدوارکردن مردم و ارائه آمار، تصاویر، نقاشی ها و گرافیک های مختلف حسب دلخواه مدیران خود و شهرداری و حاکمیت دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۷:۳۱    
اقتصادنیوز: مشاور وزیر راه و شهرسازی شرایط معافیت از مالیات بر اجاره، بر اساس قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره را اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۴۳    
اقتصادنیوز: اگر موجری با مستاجر قرارداد 2 تا 3 ساله منعقد کند، به ترتیب 70 و 100 درصد مشمول معافیت مالیات بر اجاره خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۱:۱۳    
اقتصادنیوز: رییس جمهور آمریکا با طرح کردن برگزاری مناظره انتخاباتی، دونالد ترامپ رقیب خود در انتخابات 2024 را به چالش کشید.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۴۶    
اقتصادنیوز: جاده اصلی و ترانزیتی مشهد - سرخس به دلیل وقوع سیلاب و نبود ایمنی لازم در محدوده "تنگلشور"، تا اطلاع بعدی مسدود است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۶    
اقتصادنیوز: رزمندگان حزب الله لبنان سامانه راداری شناسایی پهپادی پایگاه هوایی ایلانیه اشغالگران در غرب دریاچه طبریه را هدف حملات پهپادی قرار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۷    
اقتصادنیوز: برای درمان کبد چرب می توانید علاوه بر رعایت رژیم غذایی مناسب، از روش های خانگی کمک بگیرید.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۸    
دریافت لاستیک دولتی در سال جاری با کمی تغییرات همراه بود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۴۹    
در بیانیه وزارت دفاع ترکیه اضافه شده است که نیروهای مسلح این کشور بدون وقفه به مبارزه مؤثر و قاطع با تروریست ها ادامه می دهند تا تروریسم را در نطفه ریشه کن کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۴۳    
تمام ظرفیت های درمانی و اورژانس 115 مشهد امشب با تمام توان به حالت آماده باش درآمدند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۸    
رفیعی از شهروندان خواست: هنگام وقوع سیلاب از تردد و استقرار در حاشیه رودخانه جداً خودداری کنند و تحت هیچ شرایطی به تماشای روان آب و سیلاب ها نروید.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۹    
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد: دلیرمردان مقاومت ثابت کردند که زوال و نابودی رژیم اشغالگر حتمی است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۱    
در پی سیل امروز در مشهد و خراسان رضوی، معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار این استان آخرین وضعیت این حادثه را بررسی و بر بسیج همه جانبه امکانات و دستگاه های اجرایی و امدادرسان برای کمک به ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۴    
گالانت بیان کرد: تلاش های من برای به جریان انداختن بحث پیرامون اداره غزه پس از جنگ با پاسخی از سوی کابینه نتانیاهو روبرو نشد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۶    
فرحان حق، معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در یک نشست خبری اعلام کرد: ژان پیر لاکروا، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد به کابل پایتخت افغانستان سفر می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز سوءقصد انجام شده به جان نخست وزیر اسلواکی را محکوم کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۰    
مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد بیان کرد: از شهروندان تقاضا می شود ذخایر آب مخازن موجود در منازل خود را مدیریت کرده و برای مصارف ضروری استفاده نمایند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که عملیات زمینی در رفح نیز طی چند هفته آینده آغاز خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۲    
اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز تهران شاهد روند نزولی قیمت ها نسبت به روز گذشته هستیم و در پایان روز چهارشنبه هر لیر ترکیه 10 تومان ارزان و 1830 تومان معامله شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۲۵    
اقتصادنیوز: تا کنون گزارش مفقود شدن 12 نفر در استان بر اثر بارندگی و سیلاب دریافت شده است
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۱۷    
المشاط از نیروهای مسلح اعم از دریایی، موشکی و پهپادی به دلیل حمایت از مردم غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۱۱    
اقتصادنیوز: ظاهراً دیوان عدالت، شکایت جمعی از بازنشستگان در مورد اجرایی نشدن ماده 96 قانون تامین اجتماعی در سال گذشته را مردود دانسته است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۵    
اقصادنیوز: جو بایدن و دولت او به همدستی در ایجاد قحطی در غزه با عدم اقدام کافی با وجود هشدارهای مکرر کارشناسان و آژانس های امدادی متهم هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۵    
اقتصادنیوز: تا کنون گزارش مفقود شدن 12 نفر در استان بر اثر بارندگی و سیلاب دریافت شده است
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۳    
اقتصادنیوز: آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اتمام رسیدگی به طرح الزام به ثبت رسمی اموال غیرمنقول در مجمع تشخیص مصلحت نظام ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۲    
اقتصادنیوز: منابع خبری از سقوط بالون حرارتی جاسوسی آمریکا در شمال شرق سوریه خبر دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۰    
اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد تشدید حملات وحشیانه ارتش صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی یک رفتار انتقام جویانه فاشیستی است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۰    
اقتصادنیوز: این اتاق آنقدر بی صدا است که بازدیدکنندگانی که تجربۀ حضور در آن را داشته اند، به سختی توانسته اند صداهای بدن خودشان را تحمل کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۸    
اقتصادنیوز: بازار خودروهای داخلی امروز 26 اردیبهشت 1403 شاهد ثبات نسبی بود و افت قیمت ها به طور قابل توجهی کاهش یافت ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۲    
اقتصادنیوز: گردان های قدس (از حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین سدیروت خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۴    
اقتصادنیوز: به نظر می رسد با تقلیل ساعات کار مشمولان قانون کار(کارکنان بخش خصوصی)، کارفرمایان نیز باید 2 روز تعطیلی آخر هفته را در نظر بگیرند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۱    
اقتصادنیوز: بایدن تعرفه های آمریکا بر مجموعه ای از کالاهای وارداتی چین را به شدت افزایش داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۰    
اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نامه ای به همتای اسلواک خود سوءقصد به جان نخست وزیر اسلواکی را محکوم کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۱    
اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضاییه با حضور در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران ضمن بازدید از چندین غرفه در جریان تازه های نشر و آخرین وضعیت نمایشگاه قرار گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۳    
اقتصادنیوز: میان نیروهای مرزی طالبان و پاکستان امروز هم در مرز ولایت پکتیا درگیری شدیدی رخ داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۱۱    
اقتصادنیوز: وزیر جنگ اسرائیل گفت با حکومت نظامی اسرائیل بر غزه مخالف است چرا که این اقدام خونین و پرهزینه خواهد بود و سال ها به طول خواهد انجامید.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۰۱    
اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از تشدید و تداوم بارش ها در 7 استان کشور تا اوایل هفته آینده خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۹    
اقتصادنیوز: با تصمیم شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی، درخواست تعطیلی شبکه بانکی کشور در روز های شنبه در نهاد های ذی صلاح، در اسرع وقت طرح خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز سوءقصد انجام شده به جان نخست وزیر اسلواکی را محکوم کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۰    
اقتصادنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر افغانستان طی نامه ای از جمعیت هلال احمر ایران برای کمک به مردم آسیب دیده این کشور درخواست کمک کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۳۱    
اقتصادنیوز: سرانجام یک خواسته پرطرفدار اما پرچالشِ سالهای اخیر در مجلس به تصویب رسید؛ مجلسی ها امروز در حالی که تنها 2 هفته به پایان این دوره از پارلمان باقی مانده ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۹    
اقتصادنیوز: در پی بارش سنگین و سیلاب متاسفانه دو نفر جان خود را از دست دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۹    
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امکانات محدودی که رزمندگان غزه با آن رژیم صهیونیستی و آمریکا را به ذلت کشاندند، تولید خودشان در این سرزمین محاصره شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۳    
اقتصادنیوز: فایننشال تایمز در گزارشی اعلام کرده مقامات عربستان در حال بازنگری در برخی پروژه های جاه طلبانه چشم انداز 2030 این کشور هستند؛ پروژه هایی که هزینه کلی آن ها از یک تریلیون دلار فراتر می رود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۱    
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه چین اعلام کرد افزایش چشمگیر تعرفه آمریکا بر محصولات چینی نشان می دهد که برخی افراد در واشنگتن، عقل خود را از دست داده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۸    
اقتصادنیوز: فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف 3 کیلوگرم مخدر شیشه از داخل 3 تن هندوانه اهدایی در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۵    
اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل امروز (چهارشنبه) درخواست جامعه جهانی برای تشکیل کشور مستقل فلسطین را رد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۹    
اقتصادنیوز: اصفهان از میزبانی مسابقات جهانی ورزش زورخانه ای انصراف داد و بر این اساس، شهر میزبان و زمان برگزاری این رویداد به زودی اعلام خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۳    
اقتصادنیوز: صورت های مالی ایران خودرو مربوط به فروردین 1403 نشان می دهد که خودروی دنا، محصول ایران خودرو همزمان دو سیگنال متفاوت به بازار مخابره کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۳    
اقتصادنیوز: فرمانده مرزبانی استان کردستان از برخورد قاطعانه مرزبانان هنگ مرزی بانه با قاچاقچیان و کشف بیش از 180 میلیارد ریال کالای قاچاق در ارتفاعات مرزی این شهرستان خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۴    
اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور از افزایش پایه مالیاتی مسکن خبر داد و گفت: حدود 50 درصد املاک مسکونی کشور، سند رسمی ندارند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۹    
اقتصادنیوز: به گفته سخنگوی شورای رقابت، قیمت گذاری خودروهای برقی از شمول قیمت گذاری مصوبه 543 شورای رقابت خارج شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۲    
اقتصادنیوز: آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در پاسخ به یک استفتا، تعطیلی روز شنبه در کشور را بلامانع دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۹    
امروزه تصفیه آب یکی از با اهمیت ترین فرآیند هایی هست که به حفظ سلامتی و بهبود کیفیت زندگی ما کمک میکند. یکی از چالش های مهم در سیستم های تصفیه آب جلوگیری کردن از ایجاد رسوب است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۹    
به طور طبیعی پوست در تمامی سنین در هر 30 روز یکبار سلول های مرده خود را از دست می دهد و سلول های جدید و جوان را جایگزین می کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۵    
اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی گفت: با ابلاغ قانون ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها، دولت برای اولین بار می تواند سقف اجاره بها را تعیین کند. مداخله دولت بازار اجاره را آرام می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۹    
اقتصادنیوز: معاون اول رئیس جمهور به وزارت صمت دستور داد تا سامانه های متعدد حوزه تجارت ساماندهی شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۹    
اقتصادنیوز: متقاضیان تا 29 اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب خودرو از بین 14 خودروی وارداتی اقدام کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۴    
اقتصادنیوز: در سال 1354 انفجاری در کارخانه اسلحه سازی اسرائیل رخ داد که منجر به هلاکت رسیدن صدها اسرائیلی شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۰    
اقتصادنیوز: رئیس جمهور ترکیه گفت مقامات این کشور به خوبی می دانند که طراحان توطئه احتمالی کودتا چه کسانی هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۹    
اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از تشدید و تداوم بارش ها در 7 استان کشور تا اوایل هفته آینده خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۰    
اقتصادنیوز: در حادثه تیراندازی به نخست وزیر اسلواکی، وی زخمی و به بیمارستان منتقل شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۷    
اقتصادنیوز: همزمان با تداوم حملات اسرائیل به نقاط مختلف نوار غزه و ارتکاب جنایت علیه فلسطینیان این منطقه، رسانه های فلسطین از افزایش شمار شهدا خبر دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۲    
قطعی برق همیشه جزو دغدغه های مردم، شرکت ها، ارگان ها و... به شمار می رود و همیشه دنبال راه حلی برای رفع این مشکل هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۹    
اقتصادنیوز: وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دانش آموزان، ساعت 22 امشب منتشر می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۰    
اقتصادنیوز: ویدئویی عجیب امروز از وضعیت آب وهوایی مشهد منتشر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۰    
اقتصادنیوز: با حضور شهردار تهران و معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، عملیات اجرایی پروژه خط 9 مترو تهران آغاز شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۹    
اقتصادنیوز: در حادثه تیراندازی به نخست وزیر اسلواکی، وی زخمی و به بیمارستان منتقل شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۶    
اقتصادنیوز: دبیر اول سفارت افغانستان در تهران با رد گزارش های منتشر شده درباره مخالفت کابل با حضور ناشران افغان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت دیر رسیدن دعوتنامه دلیل شرکت کمرنگ ناشران این ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۰    
اقتصادنیوز: مردم مشهد از رفتن به مناطق حاشیه ای رودخانه ها، نقاط پایین دست، مسیل ها، بوستان های شهرهای دارای بارش باران و آب گرفتگی در سطح شهر مشهد و شهرهای دارای بارندگی خودداری نمایند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۰۷    
اقتصادنیوز: منابع خبری اعلام کردند نیروهای طالبان و مرزبانان پاکستانی در شهرستان آریوب زازی ولایت پکتیا درگیر شده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۰۷    
اقتصادنیوز: ماجرای داوری در لیگ برتر و سوت هایی که توسط داوران به صدا در می آید، همچنان در هفته های پایانی واکنش های متعددی را در پی داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۰۱    
اقتصادنیوز: جنبش حماس امروز (چهارشنبه) شایعات برخی رسانه ها مبنی بر دست داشتن در هر گونه عملیات خرابکارانه در اردن را رد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۷    
اقتصادنیوز: رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر که برای سوخت گذاری سالانه خاموش شده است، اواخر خرداد مجدد به شبکه سراسری برق کشور متصل می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۴۹    
اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (چهارشنبه) از هدف قرار دادن یک ناوشکن آمریکایی و یک کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۴۲    
اقتصادنیوز: شهردار تهران از ورود واگن های وارداتی چینی از بهمن ماه امسال به حوزه حمل و نقل پایتخت خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
اقتصادنیوز: به گفته منابع مطلع بلومبرگ، دولت چین قصد دارد برای کاهش بحران در بخش مسکن کشور به دولت های محلی برای خرید خانه های فروش نرفته اعتبار بدهد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۱    
اقتصادنیوز: شواهد گویای آن است که امروز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه بازار طلا همچنان تعطیل بوده و عده ای از بازاری ها در حرکتی اعتراضی مغازه هایشان را بسته اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۷    
اقتصادنیوز: وزارت دفاع افغانستان از کشته و زخمی شدن 13 تن در حادثه سقوط یک فروند بالگرد نظامی در غرب این کشور خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۱۵    
اقتصادنیوز: هواپیمای شخصی متعلق به رئیس جمهور سابق آمریکا در هنگام فرود در فرودگاه بین المللی فلوریدا، دچار سانحه شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۷    
اقتصادنیوز: از طرف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) از فرمانده نیروی هوافضای سپاه به پاس فداکاری ها، رشادت ها و تحقق وعده صادق، تجلیل و نشان فاطمی اهدا شد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
اقتصادنیوز: همزمان با مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعطیلی شنبه ها، شورای هماهنگی بانک ها تشکیل جلسه داد و بنا شد درخواست تعطیلی بانک ها در روزهای شنبه را نیز به مقامات و نهادهای ذی صلاح ارسال کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۷    
اقتصادنیوز: نتایج بررسی بازار مسکن پایتخت در فروردین 1403 نشان می دهد که واحدهایی که ارزش قیمت آن در رنج 2 تا 3 میلیارد تومان است با سهم 18 ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۴    
اقتصادنیوز: معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: درخصوص طرح همسان سازی منتظر هستیم ایراداتی که شورای نگهبان عنوان کرده رفع و ابلاغ نهایی شود.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۷    
اقتصادنیوز: چین از امروز چهارشنبه سیاستی را اعمال کرد که به گروه های گردشگری خارجی که با کشتی های کروز سفر می کنند ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۸    
اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر شورای نگهبان طی 10 روز آینده مصوبه مجلس مبنی بر افزایش تعطیلات هفته ها را تایید و رئیس مجلس ابلاغ کند تعطیلی شنبه ها از اواخر خرداد امسال باید اجرایی ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۹    
اقتصادنیوز: پکن در واکنش به افزایش تعرفه های آمریکا بر برخی از کالاهای چینی از جمله خودروهای برقی که مدتی است در روابط تجاری دومین اقتصاد بزرگ دنیا با غرب چالش به وجود آورده ...
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۳    
اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه 26 اردیبهشت با کاهش یک هزار و 75 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 164 هزار و 497 واحد ایستاد.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۹    
اقتصادنیوز: رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد که کشورش همه تلاش خود را برای پاسخگویی مسئولین قتل عام در نوار غزه به کار خواهد گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۶    
اقتصادنیوز: رسانه های محلی ترکیه از وقوع حادثه آتش سوزی در بازار معروف ادویه در استانبول خبر دادند.